[HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 11:59

Marga, wat heerlijk. Op Texel <3 <3 <3

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Zoonlief heeft net voor het eerst weer op Sam gezeten, was goed te doen qua pijn en pony liep super. Als ze zaterdag ook zo in de ring lopen..... :z :z :z :z

Amerigo (ruin): Welsh A, schimmel, 30 jr of veel ouder;
Thor (ruin): IJslander, vos, 13 jr M1+1, WE0, TREC0
Phantom (ruin): Zangersheide, schimmel, 8 jr, dressuur L2+1; springen 1.10 +19, sgw B+3, L2+1


Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 12:44

Heerlijk marga !
Dat is mooi Tine.

Forever in our hart, you will be missed .......

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 13:08

Bizar, de scholen zijn hier vandaag begonnen en ik moet morgen al opdraven voor een invalklus :?

Amerigo (ruin): Welsh A, schimmel, 30 jr of veel ouder;
Thor (ruin): IJslander, vos, 13 jr M1+1, WE0, TREC0
Phantom (ruin): Zangersheide, schimmel, 8 jr, dressuur L2+1; springen 1.10 +19, sgw B+3, L2+1

Ipsilonka

Berichten: 5859
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 13:09

Dat is snel Tine!
Hier wat stilte. Men al een maand niet. Moet van mezelf na dit weekend trainingen weer oppakken....

SuperDet 12-04-2006 / 26/03/2019, ik mis je zo
Een shet, een fjord, een Gelderse en een halve hackney en mijn stallen zijn vol!

marga1
Berichten: 889
Geregistreerd: 11-11-10

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 19:58

Tine hoe ging het met Patrick?
En snel al aan het invallen.

Ips vakantie gehouden? paardje vind het vast niet erg wat vrije dagen.

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 20:29

Ging niet zoals we hoopten. Wel netjes hoor en 61,4% maar ze kunnen heel veel beter.

En de volgende invalklus is er ook al. Vanaf volgende week ga ik op de donderdag en vrijdag invallen in groep 5 tot de herfstvakantie. Echt bizar.

Amerigo (ruin): Welsh A, schimmel, 30 jr of veel ouder;
Thor (ruin): IJslander, vos, 13 jr M1+1, WE0, TREC0
Phantom (ruin): Zangersheide, schimmel, 8 jr, dressuur L2+1; springen 1.10 +19, sgw B+3, L2+1

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 16:54

Pfff, krijg ik alleen enkele rit kmvergoeding en jawel, 0,10 ct per km..... -O- Daar doet mijn auto het niet voor

Amerigo (ruin): Welsh A, schimmel, 30 jr of veel ouder;
Thor (ruin): IJslander, vos, 13 jr M1+1, WE0, TREC0
Phantom (ruin): Zangersheide, schimmel, 8 jr, dressuur L2+1; springen 1.10 +19, sgw B+3, L2+1

marga1
Berichten: 889
Geregistreerd: 11-11-10

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 20:26

Dit dus duidelijk maken aan die school, anders om een taxi vragen die door die school betaald wordt.

Jammer dat het niet zo ging als gewenst met Sam.

Vanochtend met krieken opgestaan zodat we vroeg konden rijden met het span, naderhand waren ze erg blij met de douche, al deden we het rustig waren ze al lekker bezweet.

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 21:28

Alle scholen/besturen hebben deze regeling -O- -O-

Amerigo (ruin): Welsh A, schimmel, 30 jr of veel ouder;
Thor (ruin): IJslander, vos, 13 jr M1+1, WE0, TREC0
Phantom (ruin): Zangersheide, schimmel, 8 jr, dressuur L2+1; springen 1.10 +19, sgw B+3, L2+1

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 17:19

Tine, ja balen is dat he !! is overal hetzelfde..... weinig geld extra naast het standaard loon over.

Heb een mooie lichtgewicht tipi tent overgenomen.... nu m'n caravannetje te koop... maar lijkt dat niemand hem wil kopen... :+ zo jammer weer.... :j nu lekker kamperen van de winter op de wedstrijden met de hondjes...
Is iedereen nog blij met het warme weer,...ik ben d'r wel een beetje klaar mee.. {:}
Marga...heeeeerlijk lekker mennen !!

Forever in our hart, you will be missed .......

marga1
Berichten: 889
Geregistreerd: 11-11-10

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 20:36

Hier raakte we rap door onze tuinstoelen heen, ml zakte door een en de ander bleek ook al kleine scheurtjes te hebben, dus vandaag op jacht geweest naar betaalbare nieuwe niet veel keus meer maar toch gelukt.


Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 22:25

Ik stond vandaag ook al om 08.30 uur op de manege om Miepje voor de warmte uit te trainen. Kan toch niet goed slapen, mede door de warmte. Maar lekker getraind, mevrouw had er zin in!

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

VanHuisUit

Berichten: 6673
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 19:42

zooo ik ben er ook weer :o :D
Heerlijke vakantie gehad (Kaap Verdie), verhuisd naar mijn nieuwe eigen woning na ruim 7 maanden huurwoning in nogal heftig gedeelte van Rotterdam (wat een opluchting!) en volgende week weer aan het werk en zoonlief weer naar school.
Lijkt haast normaal te worden hier :7 (durf het haast niet hardop te zeggen).
Met Jenn gaat het goed, geniet van een lange zomer, hoop dat ik het van de winter rond krijg allemaal (zorg & aandacht) maar ik laat het maar op me afkomen.

@Ips hoop dat je er snel weer achter kunt zitten!
@Baudy hoe is het nu met je hand en nog van harte voor vandaag!
@Tine jammer dat de resultaten tegenvielen :(:) maar voorbereiding ook wel beetje ruk :(:)
@Biancacoo ik vind het nog wel lekker die warmte, maar hoef ook nog niets. Dat scheelt :P
@Marga Texel, wat heeriljk!
@Gem goed bezig +:)+
@de rest: sorry :D

Vind jij ook dat diplomering in zorg en welzijn voor volwassen zij-instromers veel te ingewikkeld is? Onderteken dan mijn petitie: https://mbozijinstroom.petities.nl/

marga1
Berichten: 889
Geregistreerd: 11-11-10

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 21:45

Baudyh nog gefeliciteerd op de valreep Y)(^)

HiHi VHU ik dacht nog aan je van de week, Kaap Verdie lijkt me leuk maar vliegen vind ik niet zo.

Hier vandaag een clinic van Bram Chardon gehad erg leerzaam, ook van het kijken bij de andere deelnemers veel opgestoken. Eef heeft ook nog eindelijk na 5 jaar voor het eerst voor de wagen een plas gedaan (waar je al niet blij mee kan zijn).

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 11:28

vhu, wat fijn dat je nu naar je nieuwe huis bent verhuisd, ik hoop dat je daar een mooie nieuwe gelukkige periode mag opstarten ! Zoon weer naar school, heel veel succes voor hem.
baudyh, hier ook nog van harte gefeliciteerd.
marga, zakt door stoelen en knappe eef !! en heel interessant een clinic van Bram, altijd gaaf.
Gem, is lekker bezig met miepje.

Verder.... tot later maar weer, ons topic is bijna vol.....maar het loopt wel leeg hier, al zie ik wel veel meelezers...misschien komt er een nieuw topic met weer 500 pagina's vol menbelevenissen met nieuwe posters en lezers... ??

Forever in our hart, you will be missed .......

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 11:37

VHU terug na heerlijke vakantie. En verhuisd naar eigen plekje. Ik hoop dat je hier heel gelukkig wordt. En je zoon een nieuw schooljaar, hopelijk ook voor hem meer rust.
Baudy nog van harte!
Marga heeft clinic van Bram gehad. Super gaaf
Gem ook weer even op bezoek hier en lekker bezig.
Bianca is volgens mij druk met voorbereidingen voor het winterseizoen. Hoe gaat het met schilderen?

En het is inderdaad erg rustig hier. Er waren ook nieuwe gekomen, maar die plaatsen dan toch weer weinig. Jammer!!

Ik heb gisteren vast mijn verjaardag gevierd voor de familie, omdat volgend weekend weer vol is met wedstrijden. Lekker koud en warm buffet via de slager geregeld en we hebben met de hele groep het spel Weerwolven van Wakkerdam gespeeld. Erg grappig. Ik ga zo even mennen met Rembrand, gewoon in de bak en straks heeft zoonlief nog crossles met beide ponys.

Fijne zondag allemaal

Amerigo (ruin): Welsh A, schimmel, 30 jr of veel ouder;
Thor (ruin): IJslander, vos, 13 jr M1+1, WE0, TREC0
Phantom (ruin): Zangersheide, schimmel, 8 jr, dressuur L2+1; springen 1.10 +19, sgw B+3, L2+1

Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 08:59

Ik zal af en toe toch ff tijd maken om wat te posten hier hoor :) . Dus laat dat nieuwe topic maar komen over vier pagina's. Ben tegenwoordig niet meer zoveel werkzaam achter de pc (behalve Hoefnet). De zorgboerderij heeft me afgelopen jaar veel nodig gehad, nieuwe hobby erbij (hardlopen), hond erbij en natuurlijk Inova.
Komende tijd wil ik ook meer op het schip zijn. De kinderen worden zelfstandiger, dus ik wil ook vaker een paar dagen bij mijn man zijn.

Ik stap zo ff over naar de laptop, meer overzicht om te typen ;)

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

janouk
Blogger

Berichten: 17848
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 13:04

Wedstrijd 5 voor Aladdin, dit keer in Garderen. Voorbereiden voor Nederlandse Kampioenschappen vaardigheid klasse M. .

Zo gaaf. Hij begint het spelletje te begrijpen en in plaats van niet nadenken, begint híj nu mee te werken. Paul zat te kicken op de wagen.

1e omloop foutloos en heel ruim binnen de tijd. 2 winstpunten. Barrage ook foutloos
2e omloop, foutloos en nog sneller. 20 seconden binnen de tijd. Power horse. Barrage ook foutloos.
Weer 2 winstpunten.
Dus nu M plus 4 winstpunten. Binnenbak los rijden en buiten mooi ruim parcours.

1e prijs in 1e omloop en 3e in 2e omloop tegen goede concurrenten die we straks op NK ook treffen.


Afbeelding

Meneer Anton M dressuur ZZ vaardigheid mennen
Aladdin L dressuur M vaardigheid mennen L2 dressuur
Madness, draver, 7 overwinningen, kilometer record 1.14.7
Janouk ZZ dressuur ZZ vaardigheid mennen

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 18:03

Gem, is het met 500 pagina's of 450... ??
Ik ben een kluns met pc enzo..geen idee hoe je een topic als deze aanmaakt zodat hij ook blijft staan zeg maar...
Zat terug te kijken, naar het begin van deze.. leuk om de foto's te zien.
Janouk, wat geweldig knap zeg !!

Forever in our hart, you will be missed .......

marga1
Berichten: 889
Geregistreerd: 11-11-10

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 20:08

Janouk super wat een kanjer.

Belker

Berichten: 15292
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 20:34

Wat super Janouk, fijn dat ze het samen zo snel al zo goed doen.

Weinig te melden. Ik rij, ik vermaak me en mijn menwagen staat nog steeds te koop. Druk met werk en veel diverse afspraken.

Fiesta, freiberger, what else?

Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 22:30

Biancacoo schreef:
Gem, is het met 500 pagina's of 450... ??
Ik ben een kluns met pc enzo..geen idee hoe je een topic als deze aanmaakt zodat hij ook blijft staan zeg maar...
Zat terug te kijken, naar het begin van deze.. leuk om de foto's te zien.
Janouk, wat geweldig knap zeg !!

Brilletje nodig ... 500 B-)

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

VanHuisUit

Berichten: 6673
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 21:18

Gaaf Janouk wat leuk als je merkt dat hij het begint te begrijpen. Kicken.
Nog 36 pagina's te gaan voor nieuw topic. Toch heb ik altijd weer als ik een poosje niets heb gepost dat ik graag post. Facebook zorgt er ook voor dat het tempo er iets is uitgegaan. Ach zo lang we posten heeft het bestaansrecht ... leuke hier vind ik dat je met paardenmensen onder elkaar zit.

Ik ben erg blij met mijn nieuwe woning. Erg fijne wijk.
Mis de B&B nog heel erg. Was toch echt 'mijn' ding. Vind dat heel erg dat ik dat niet meer kan doen -O-
Maar goed, iets met deuren die dicht en open gaan. Het is niet anders.
We gaan er weer iets moois van maken, zoonlief en ik.

Vind jij ook dat diplomering in zorg en welzijn voor volwassen zij-instromers veel te ingewikkeld is? Onderteken dan mijn petitie: https://mbozijinstroom.petities.nl/

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 21:33

Fijn dat je een lekker nieuw stekkie hebt gevonden. Maar kan me voorstellen dat je de B&B mist. Hoe gaat het met je zoon op school?
Janouk, super gaaf dat het zo goed gaat.
Nieuw topic, ik ben er niet zo handig in moet ik eerlijk bekennen.
Belker heel druk. Menwagen te koop... men je niet meer?
Fijne dag nog. Ik ga morgen beginnen met nieuwe klus. Twee dagen in groep 5. Alleen blijkt dat ik de klas niet alleen heb, maar met reintegrerende collega. Ik zit deel van de dag dus een beetje erbij en andere deel word ik op de vingers gekeken. Maar goed, het is maar voor 7 weken.

Amerigo (ruin): Welsh A, schimmel, 30 jr of veel ouder;
Thor (ruin): IJslander, vos, 13 jr M1+1, WE0, TREC0
Phantom (ruin): Zangersheide, schimmel, 8 jr, dressuur L2+1; springen 1.10 +19, sgw B+3, L2+1

happytime

Berichten: 1242
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 21:45

tine….happy birthday *\o/*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers