Vakantiestalling rondom ermelo, liefst 24/7 buiten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ilsje_007
Berichten: 583
Geregistreerd: 13-02-08

Vakantiestalling rondom ermelo, liefst 24/7 buiten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-19 18:43

Mijn vriend heeft bedacht volgend jaar eens te kijken of we een seizoensplaats op een camping kunnen huren en wil graag kunnen windsurfen bij Ermelo/Harderwijk.
Mijn pony en minishet staan bij ons aan huis en zouden dan gezellig mee kunnen; kan ik eens in een ander bos buitenritten maken en hij lekker surfen; win-winsituatie.

Nu loopt mijn zoektocht naar een vakantiestaling niet zo vlot.
De hoop van een combinatie leuke camping + vakantiestalling aan het bos en redelijk id buurt vh water heb ik al opgegeven. Dus ik bedacht eerst maar eens te beginnen met het zoeken naar een vakantiestalling.
Ik heb de sterke voorkeur voor een stalling waar de paarden 24/7 kunnen bewegen in een ruime paddock of wei. Deze heb ik nog niet gevonden.

Een van jullie nog ideeën?

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Re: Vakantiestalling rondom ermelo, liefst 24/7 buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 18:48


Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16231
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 18:48

Bij ons heb je een 24/7 stalling. Kamperen kan in de bungalow of je kan een eigen tentje meenemen. Zitten midden in het bos en je kan hier heerlijke bosritten maken :) Meer info staat in het linkje van mijn onderschrift.
We staan in Koudhoorn. Staat tussen Putten en Garderen in. strand horst is ongeveer 15 a 20 minuutjes met de auto.

CarolineCF
Berichten: 702
Geregistreerd: 27-03-11
Woonplaats: Kootwijk

Re: Vakantiestalling rondom ermelo, liefst 24/7 buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 18:54

Wij zijn ooit bij Maureen95 - Human Horse Power - op bezoek geweest. Super plek voor je paarden!

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16231
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 18:58

CarolineCF schreef:
Wij zijn ooit bij Maureen95 - Human Horse Power - op bezoek geweest. Super plek voor je paarden!

Leuk om te horen! *\o/*

nouklime

Berichten: 1008
Geregistreerd: 13-10-08
Woonplaats: Haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 18:59

Ik heb deze zomer mijn 2 paarden meegenomen. We staan elk jaar op camping de bosrand in Ermelo. En heb via de camping dit adresje gevonden. 2 uitloop stalletjes met paddock eraan. Wel gescheiden. Mogen 2 uur per dag op de wei. Word gevoerd als je wilt. Maar ik had ze op onbeperkt vanuit een slowfeedee staan. Niet luxe maar dat boeit paarden niet. Mega lieve vrouw die er woont. Bos is oversteken en je bent er. Als je intresse hebt moet je maar een pb sturen dan heb ik haar nummer voor je. (Die mag ik trouwens geven van haar aan mensen die een plekje zoeken voor vakantie)

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70531
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Vakantiestalling rondom ermelo, liefst 24/7 buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 21:02

Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en diensten.