Laura1982 zo spannend het wachten op je baby. Je zal er wel enorm naar uit kijken.
Nouvel, jij gaat gestaag omhoog met je punten, die winstpunten komen vast vanzelf binnen.
En wat een onwijs gave foto's.
Ik blijf jouw paard echt een ruig dier vinden.
droversrun, hoe bevalt het paradressuur inmiddels?
SannevdM jij gaat echt als een speer he, pony is on fire! Zo cool!
mellamoshan ik ga inderdaad ook stuk, bovenaan de pagina over water en nu is het bloedheet.
Arm paard, met deze temperaturen 2 intensieve proeven rijden is ook net niks..
Wij melden ons ook maar weer eens. Al lees ik nog steeds stug mee hoor.
Pony is Utrechts kampioen L2 D/E pony's geworden, en op het NK zijn ze 5e van NL geworden. Super gaaf. Betekende wel dat ik de teugels enige tijd uit handen moest geven, om bijrijdster de kans te geven optimaal te ontwikkelen. Nu sinds deze week rijd ik ook zelf weer, heerlijk!
We gaan dus weer vol goede moed ons klaarmaken voor het Z2.
De 3 jarige gup is inmiddels ook onder het zadel, al doen we het mega rustig aan en stelt het nog niet zo veel voor. Van de week voor het eerst met moeder en dochter pony naar het bos geweest, en vanmorgen weer, wat is dat speciaal zeg!

En tsja, verder een druk show/keuringsseizoen gehad met onwijs leuke resultaten. Oh en beide pony's zijn als het goed is drachtig voor volgend jaar. Dus ondanks dat ik er meer naast dan op heb gezeten, hebben we absoluut niet stil gezeten. 
Veulentje van dit jaar is ook errrg geslaagd. Heel wijs mee!
Milente's Passion -Kroon Sport- Z1+12 ~drachtig v Spring Star's Kensington
Milente's Pretty Perfect - Ster- B+2 ~drachtig v Leuns Veld's Winston JR
Milente's Pomme Pidou - valk hengst 2018 v. Cassanova Du Bois VERKOCHT
Milente's Perry Pryce - valk hengst 2019 v. Spring Star's Spirit in mede-eigendom