Mongol Derby 2019 (kletstopic)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ayasha
Blogger

Berichten: 57934
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Mongol Derby 2019 (kletstopic)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-19 22:10

Ik heb ook milde ontwenningsverschijnselen. Ik ga steeds naar de mongol derby twitter om dan te herinneren dat ie om is. :roll:

Kendra

Berichten: 8730
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Drenthe

Re: Mongol Derby 2019 (kletstopic)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-19 23:03

Same here....
Ik hoop op een aantal mooie verhalen van de deelnemers, zeker van Margreet - onbekende grootheid :) ... En natuurlijk van de familie Apple :)
En ik ben van plan in het voorjaar '20 de race in Patagoniƫ te gaan volgen, lijkt me ook wel weer heel gaaf!!

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18126
Geregistreerd: 24-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-19 23:58

Kendra schreef:
Same here....
Ik hoop op een aantal mooie verhalen van de deelnemers, zeker van Margreet - onbekende grootheid :) ... En natuurlijk van de familie Apple :)
En ik ben van plan in het voorjaar '20 de race in Patagoniƫ te gaan volgen, lijkt me ook wel weer heel gaaf!!


Wie weet stapt de GOB (grote onbekende bokker) naar voren, opent een topic en kunnen we alvast meeleven met de voorbereidingen ;)

Prrrr
Moderatorrrr

Berichten: 30230
Geregistreerd: 08-10-05

Re: Mongol Derby 2019 (kletstopic)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 00:13

Volgens mij is Apple niet gek genoeg om mee te doen. Maar wie weet verrast ze ons nog :))

Ik zou het wel gaaf vinden als ze op Instagram nog de finishfoto's van de laatsten over de lijn zouden plaatsen. Daar missen er nu nog een paar. En dan ben ik denk ik wel weer afgekickt, al zou ik ook heel leuk vinden om van de deelnemers te horen. Dit lijkt me toch wel een life changing event...

Zunzuncito

Berichten: 1572
Geregistreerd: 06-08-05
Woonplaats: in de Buurt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 07:25

Nieuws uit Mongoliƫ!
Afbeelding

joey2010

Berichten: 4348
Geregistreerd: 08-09-11
Woonplaats: limburg

Re: Mongol Derby 2019 (kletstopic)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 07:32

Leuk geschreven stukje van Mike.

Ennnn hij zegt dat hij eraan denkt om de race nog eens te gaan rijden!

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18126
Geregistreerd: 24-08-02

Re: Mongol Derby 2019 (kletstopic)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 07:41

Dapper, heel dapper.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 08:09


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 08:13

Foto van Apple en Appleman als achtergrond! Toch?

Sherivey
Berichten: 8620
Geregistreerd: 06-11-15

Re: Mongol Derby 2019 (kletstopic)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 08:22

Had het nieuws gelezen idd. Als ie weer meedoet, maken we een spandoek voor Appleman :D

Ik heb het boek trouwens bijna uit :+ vind het wel heel mooi omschreven zeg!

elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 08:26

Marie_Anne schreef:
Nog een dag 10 update *\%/*
Ik was net als sommige anderen hier wat mistroostig de diverse derby-sites aan het refreshen :') om te zien of er toch nog niet iets zou komen, en jawel:
https://www.theadventurists.com/adventu ... y/updates/

In de eindlijst ontbreken er weer een paar. Ze waren met 4 gedeeld derde ipv met 3 en MF staat er ook niet bij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 08:29

elnienjo schreef:
Marie_Anne schreef:
Nog een dag 10 update *\%/*
Ik was net als sommige anderen hier wat mistroostig de diverse derby-sites aan het refreshen :') om te zien of er toch nog niet iets zou komen, en jawel:
https://www.theadventurists.com/adventu ... y/updates/

In de eindlijst ontbreken er weer een paar. Ze waren met 4 gedeeld derde ipv met 3 en MF staat er ook niet bij.

MF staat er wel in, alleen niet goed gespeld:
21st Micheal Field

Tot nu toe ging het nooit in 1x goed met de scorelijst :)

Maflinger_S
Berichten: 12160
Geregistreerd: 01-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 08:33

Mooie afsluiter voor de Apple-tjes.

happypaardje

Berichten: 1600
Geregistreerd: 02-09-07

Re: Mongol Derby 2019 (kletstopic)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-19 08:52

Aw, wat mooie foto!
En leuk om toch nog even wat te lezen, zo is het iets rustiger afkicken inderdaad :)

Grit

Berichten: 6146
Geregistreerd: 09-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 08:52

Leuk, nog een verslagje!
En een hele mooie foto.

Op de facebook van Mongol Derby staan ook nieuwe finish foto's.

Zunzuncito

Berichten: 1572
Geregistreerd: 06-08-05
Woonplaats: in de Buurt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 08:55

Ik geef Appleman groot gelijk. Je bent afgetraind, je weet wat er staat te gebeuren. Je zit al sowieso op 50% meer dan waar je vorig jaar zat toen je nog moest gebinnen....
Lekker even uitrusten, herpakken en dan weer gaan met de Apple. Het is wat wij Nederlanders zo mooi kunnen zeggen, een Apple-tje...eg-gje *\o/* .

Zie ik daar Apple nou op die foto vragend kijken: "WAT wil je? Dat we dit volgend jaar samen gaan doen?"

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Berichten: 17995
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: TellentotdatPOEF-topic

Re: Mongol Derby 2019 (kletstopic)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 09:58

Schitterende foto van hun samen inderdaad. En leuk om weer eens 'ouderwets' met derbynews op te staan :))

Ook ik kan me voorstellen dat hij eigenlijk een nieuwe poging wil doen, al heeft hij de ultieme prestatie al meer dan geleverd. Maar ik vermoed dat hij gewoon nog een echte wedstrijd wil rijden, in plaats van alleen uitrijden en ook daar kan ik me wel wat bij voorstellen.

Leo

Berichten: 50124
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Mongol Derby 2019 (kletstopic)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 10:00

Toffe foto! :j
En ik kan me ook best wat voorstellen bij nog eens meedoen. Respect!!

elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 10:06

Lalidan schreef:
Schitterende foto van hun samen inderdaad. En leuk om weer eens 'ouderwets' met derbynews op te staan :))

Ook ik kan me voorstellen dat hij eigenlijk een nieuwe poging wil doen, al heeft hij de ultieme prestatie al meer dan geleverd. Maar ik vermoed dat hij gewoon nog een echte wedstrijd wil rijden, in plaats van alleen uitrijden en ook daar kan ik me wel wat bij voorstellen.

Devan wil ook nog een keer revanche nemen, die is volgens mij al 3 (!) keer geweest. En ik las in de blog van Roisin dat Holly (een van die slechte navigators) d'r baas al had gezegd haar nog wel een keer te willen sponsoren. Dus wellicht komt er wel 'n keer een race tussen mensen die het al een keer hebben ervaren.

Psydoxy

Berichten: 2124
Geregistreerd: 03-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 10:06

Toch wel jammer dat die uitslag niet klopt. Ze hebben de 3 uur forward penalties bij een aantal combinaties niet doorberekend.... ik had minder straftijd maar sta nu alsnog onderaan. Daarnaast heb ik gevraagd of ik op HS27 mijn straftijd kon uitzitten. Helaas mocht dat niet en zou het bij mijn finishtijd worden opgeteld. Lees ik zojuist dat andere ruiters hun straftijd wel op HS28 mochten uitzitten, beetje krom. Niet dat 't veel uitmaakt, heb 'm mooi uitgereden *\o/*

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: Mongol Derby 2019 (kletstopic)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 10:16

Nu staat Mike op 21, ook prima :+

21 of 22, met een schone Vetkaart, prima resultaat!

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Re: Mongol Derby 2019 (kletstopic)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 10:20

Wat een geweldig grandioze maar ook pijnlijke ervaring! Nu aan het genieten van een Caramel Macchiato in Ulaanbaatar om dinsdag weer terug te komen in Nederland.

Bob heeft de herder van het paard geld gegeven om goed voor hem te zorgen en hoopt dat de finisher van volgend jaar zijn/haar laatste leg op hetzelfde paard mag rijden :D

Femke_Tweety

Berichten: 11979
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: Mongol Derby 2019 (kletstopic)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 10:26

Dank jullie voor de updates!


Mooie actie van Bob.



Ik lees graag meer, tegen de tijd dat jullie zo ver zijn dat er verhalen op papier of online komen!


Nu lekker nagenieten in UB denk ik?

En daarna goede terugreis allen!

elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 10:36

Linda_Fleur schreef:
Wat een geweldig grandioze maar ook pijnlijke ervaring! Nu aan het genieten van een Caramel Macchiato in Ulaanbaatar om dinsdag weer terug te komen in Nederland.

Bob heeft de herder van het paard geld gegeven om goed voor hem te zorgen en hoopt dat de finisher van volgend jaar zijn/haar laatste leg op hetzelfde paard mag rijden :D

Was dat al een racepaard of een nog niet ingereden exemplaar?
En was het ook bij voorbaat symbolisch bedoeld?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 10:41

Psydoxy schreef:
Toch wel jammer dat die uitslag niet klopt. Ze hebben de 3 uur forward penalties bij een aantal combinaties niet doorberekend.... ik had minder straftijd maar sta nu alsnog onderaan. Daarnaast heb ik gevraagd of ik op HS27 mijn straftijd kon uitzitten. Helaas mocht dat niet en zou het bij mijn finishtijd worden opgeteld. Lees ik zojuist dat andere ruiters hun straftijd wel op HS28 mochten uitzitten, beetje krom. Niet dat 't veel uitmaakt, heb 'm mooi uitgereden *\o/*
Precies!
Maar het is wel jammer inderdaad. Justine H (dacht ik?) ontbreekt helemaal in de eindlijst, hopelijk passen ze het nog aan.

Linda_Fleur schreef:
Wat een geweldig grandioze maar ook pijnlijke ervaring! Nu aan het genieten van een Caramel Macchiato in Ulaanbaatar om dinsdag weer terug te komen in Nederland.

Bob heeft de herder van het paard geld gegeven om goed voor hem te zorgen en hoopt dat de finisher van volgend jaar zijn/haar laatste leg op hetzelfde paard mag rijden :D

Welverdiend, die macchiato +:)+
Wat mooi van Bob!