De eeuwige single.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 18:19

lor1_1984 schreef:
Bij ziekte gaan de honden in de tuin, hoef je hooguit te vragen of degene die je dan helpt met de huishouding/boodschappen/etc even wil poep scheppen er vanuit gaande dat je echt niets zelf kan tenminste. :)
Verder bestaat er ook zoiets als een hondenuitlaatservice en in mijn geval zou de instructeur vd hondenschool ze wsl wel mee willen nemen tegen betaling, ook de huidige eigenaar en de oppas van een van de honden zouden in nood bij kunnen springen mits het uitkomt qua planning.
En als het allemaal echt niet lukt haalt mijn moeder ze op voor een paar weken maar dat is echt mijn laatste optie omdat ik ze het liefst bij me heb.

Partner reken ik voor het gemak niet mee, die is door omstandigheden weinig/niet in beeld.
Maar als ik die heel lief aan kijk neemt die ook wel een paar uitlaatrondes in de week voor haar rekening. :)

Mijn hond weigert zijn behoefte in de tuin te doen ( en toen ik Mn poot in het gips had, had ik geen tuin) daarbij heeft ook niet iedereen budget voor een uitlaat service en daar zou ik mijn hond ook niet blij mee maken.


Sheran

Berichten: 17225
Geregistreerd: 20-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 18:21

The_Cat schreef:
Sheran schreef:
Ik maak best vaak nare dingen mee op mijn werk, of soms is het echt stressvol. En ook juist de leuke dingen wil je soms wel delen :)


Hoewel ik dat wel begrijp, ben ik altijd blij dat ik dat met niemand moet delen. Ik ben er na mijn treinrit dat ook altijd klaar mee, en als iemand er dan terug zou willen over beginnen, denk ik dat ik zo weer in de stress zou gaan.

@Dideh: Inderdaad, zou het ook zielig vinden voor mijn kat. Gelukkig zijn er momenteel voor mij nog leuke alternatieven zodat k niet alleen alleen hoef te zitten :D


Wil je dan nooit dat iemand meedenkt over een oplossing? Bij mij gaat de stress iig niet weg als ik thuis ben,dan moet ik namelijk een vervolgplan bedenken. Een partner hielp daarbij soms echt wel. Ook om het op een gegeven moment toch iets te relativeren.

Hate is always foolish, and love is always wise. ~Doctor Who
Volg mijn aquarellen op Instagram!

Silly1972

Berichten: 14770
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 18:24

Überhaupt is het soms prettig te sparren met iemand die er buiten staat, komen soms met ideeën waar je zelf totaal niet over nadenkt

[PP] [VOLG] Bonte Cashmiro van jaarling tot ............
Ceasar ter linden x Harmony 6 maart 2017 geboren

The_Cat

Berichten: 7276
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 18:25

Hmm nee. Ik vind het voordeel bij mij momenteel dat ik een lange treinrit heb naar huis, waarbij ik er ondertussen in slaag om het daar redelijk van me af te zetten, en dat ik dan tegen dat ik thuis ben ook gelukkig het werk goed kan achterlaten. Ik denk dat het me meer stress zou geven om er thuis ook over te beginnen


The books we love, they love us back. And just as we mark our places in the pages, those pages leave their marks on us.
I can see it in you, sure as I see it in me. You're a daughter of the words. A girl with a story to tell.

justdiesel
Berichten: 4939
Geregistreerd: 23-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 19:33

Ik ben dan wel getrouwd maar no way dat als ik ziek ben er voor mij gezorgd word hoor...... -O-
Maar o wee als meneer ziek is......
Nog een reden om single te zijn
Stiekem zou ik maar wat graag single zijn

/)./)
(' ; ')
(") (") Dag lieve mam, ik zal je nooit vergeten.......25-10-2010

Sintara

Berichten: 7306
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 19:40

justdiesel schreef:
Ik ben dan wel getrouwd maar no way dat als ik ziek ben er voor mij gezorgd word hoor...... -O-
Maar o wee als meneer ziek is......
Nog een reden om single te zijn
Stiekem zou ik maar wat graag single zijn


Daar is iets aan te doen! :)*

Schuur_

Berichten: 4835
Geregistreerd: 09-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 19:43

Het financiële aspect is voor mij idd ook aanwezig. Ik kan mezelf makkelijk onderhouden maar met twee kan je bepaalde dromen toch sneller najagen.

Ook mis ik soms iemand om op te leunen. Zoals vandaag bv. Ik heb enkele weken thuis gezeten ivm stress van het werk en ben deze week weer rustig aan de slag. Op mijn eentje want de eigenaren zijn weg op vakantie dus ging rustig wat poetsen. Echter wat tegenvallers gehad en stond te hyperventileren en kreeg een paniekaanval. Toch te snel te veel willen doen. Maar tja, wat dan? Doordoen, naar huis waar ik eten moet koken, honden uitlaten, opruimen etc. Met een partner zou ik mijn hart kunnen Luchten. Nu maar een vriendin geappt om morgen te wandelen.

Wat hier eerder is beschreven herken ik ook. Ik date af en toe maar het lijkt precies of gevoelens zijn uitgeschakeld. Ik word gewoon niet meer 'warm' en ben er na een uurtje wel klaar mee. Laat staan dat ik ze mee naar huis neem. Mijn laatste vriend had ik mezelf gewoon zwaar overtuigd dat het een goede keuze was waarna alles dus na een maand of 2 een enorme opgave werd. Uiteindelijk de deur uitgezet, arme jongen. Voor hem kwam het helemaal uit hey niets maar voor mij een enorme opluchting.

Detectie, nosebedience (vanaf midden januari), (puppy)jachttraining of gewoon fun met je hond in Limburg?

melding@dogsonpoint.be!

Tancreda4

Berichten: 23962
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 19:58

Oh topic voor mij.... Hier ook eeuwig single. Steekt soms wel, maar ben te 'schuw' om er iets aan te veranderen. Best wel frustrerend soms. Idd dat 5e wiek aan de wagen, het alleen voelen regelmatig... Maar anderzijds ook de vrijheid, geen rekening hoeven houden etc.
Inmiddels 33 en mijn laatste serieuze relatie is echt al eeuwen geleden.

Ik lees graag mee!

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 20:40

M'n vader kan ook altijd zo zielig doen als hij ziek is, maar m'n moeder trekt daar echt niks van aan hoor. Hij zorgt maar lekker voor zichzelf :+
Laatst bijgewerkt door Whale op 14-08-19 20:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Relaxed

Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 20:43

Mijn moeder was ook niet van het pamperen en ik ook niet :+

Sheran

Berichten: 17225
Geregistreerd: 20-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 20:43

The_Cat schreef:
Hmm nee. Ik vind het voordeel bij mij momenteel dat ik een lange treinrit heb naar huis, waarbij ik er ondertussen in slaag om het daar redelijk van me af te zetten, en dat ik dan tegen dat ik thuis ben ook gelukkig het werk goed kan achterlaten. Ik denk dat het me meer stress zou geven om er thuis ook over te beginnen


Ja dan is dat het verschil denk ik, ik heb werk dat mee naar huis moet :)

Hate is always foolish, and love is always wise. ~Doctor Who
Volg mijn aquarellen op Instagram!

wyoming

Berichten: 2479
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 20:58

Oh mannen die ziek zijn _-:(
Ex hier had er ook een handje van, die ging haast dood van een griepje. Zo zielig als hij dan altijd was. 1x heeft hij het echt te bont gemaakt, hij lag zielig te zijn in bed, mijn oma moest met spoed naar het ziekenhuis, dus ik vroeg of hij met zijn zieke kont naar beneden kon om op onze zoon te letten zodat ik naar oma kon. Nou nou nou dat ging met een hoop gemopper en gejammer en hij hoopte dat het ging lukken. Terwijl ik met oma in het ziekenhuis zat, een hoop appjes hoe ziek hij wel niet was en of ik al naar huis kwam. Dus ik naar huis, kom ik thuis, staat hij op en zegt hij, ik ben even naar mijn ouders want mijn moeder die wil een kast kopen bij de Ikea en die heeft gevraagd of ik even wil helpen tillen. _-:( nou echt ik was woest -:(-

En dan ook nog durven zeggen toen ik er dus wat van zei: ja jij kan niet met zieke mensen omgaan.

En andersom, als ik ziek was deed hij niks voor mij, zolang ik niet in bed lag was ik ook niet ziek volgens hem. Hij vergat alleen even dat er ook nog een kind rond liep waardoor ik niet in bed kon liggen en hij ging gewoon werken/sporten wat dan ook.

Ja liefde maakt echt blind

<3 30-07-2014 <3 12-06-2018 <3

Woestein

Berichten: 2844
Geregistreerd: 09-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 22:00

Weet je wanneer ik een partner/huisgenoot het meeste mist...???







Wanneer ik op de wc zit en vergeten ben het wc papier bij te vullen...

_O- _O- _O- _O-

Heb soms van die acties, het staat klaar maar ben dan zo druk met mijn hoofd elders.. 8)7

Erg herkenbaar Wyoming...
Ik moest verzoeken in 3voud indienen en zijn familie of maten (ja een man heeft niet een vriend maar een maat..) hoefde maar een kik te geven en hij stond voor ze klaar...

Die van mij was trouwens een schorpioen.
Misschien herkenbaar >;)
Mijn vader was ook van november, toch niet van geleerd.
Nu vraag ik wanneer ze jarig zijn voordat ik verdere info vraag :')

Ianthe
Berichten: 1542
Geregistreerd: 24-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 22:01

Sommige mensen hebben ook gewoon meer behoefte aan met andere mensen samen zijn of kunnen moeilijk alleen zijn.

Ik hou van alleen zijn, ik heb geen behoefte om dingen met een ander te bespreken en als ik griep heb, red ik mezelf ook wel hoor. Dan loop ik ook nog gewoon in het bos met mijn honden. Familie heb ik niet als hulp, dus moet gewoon alles zelf doen.
Moet er ook niet aan denken om nog de verhalen van een ander aan te horen als ik ´s avonds moe ben en gewoon op de bank wil hangen. Ga tegen iemand anders praten ok. :')

Ianthe
Berichten: 1542
Geregistreerd: 24-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 22:05

DideH schreef:
Had het daar laatst met collegas over: stel dat ik nu ergens dood neer zou vallen in huis, niemand die het merkt tot het moment dat ik bijv. Op werk of bij sportvereniging niet op zou komen dagen. Stel dat dat in vakantieperiode zou gebeuren duurt dat helemaal lang :+


Lol, ik werk thuis, dus dan zou helemaal niemand het merken. Ja de bovenbuurvrouw als de honden gaan blaffen misschien en als het gaat stinken :+

wyoming

Berichten: 2479
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 22:32

Woestein schreef:
Weet je wanneer ik een partner/huisgenoot het meeste mist...???







Wanneer ik op de wc zit en vergeten ben het wc papier bij te vullen...

_O- _O- _O- _O-

Heb soms van die acties, het staat klaar maar ben dan zo druk met mijn hoofd elders.. 8)7

Erg herkenbaar Wyoming...
Ik moest verzoeken in 3voud indienen en zijn familie of maten (ja een man heeft niet een vriend maar een maat..) hoefde maar een kik te geven en hij stond voor ze klaar...

Die van mij was trouwens een schorpioen.
Misschien herkenbaar >;)
Mijn vader was ook van november, toch niet van geleerd.
Nu vraag ik wanneer ze jarig zijn voordat ik verdere info vraag :')


Sterrenbeeld niet, die van mij was maagd. Maar de narcistische trekjes komen wel overeen. Kan er een boek over schrijven.

<3 30-07-2014 <3 12-06-2018 <3

Joliieeenn
Berichten: 955
Geregistreerd: 05-12-12
Woonplaats: Tongeren

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 22:36

Pffff ik ben er ff helemaal klaar mee. Moet je verplicht mee naar een familie feestje, allemaal koppeltjes met kinderen of zwanger. Dan gaan die gesprekken continu over die kinderen. Echt ik krijg er de kots van :+

Dat vind ik wel een nadeel van vrijgezel zijn en geen kinderen willen. Als je dan nog een partner hebt die op dezelfde lijn zit kun je daar nog mee praten maar helaas..

"Do a loony-goony dance
'Cross the kitchen floor,
Put something silly in the world
That ain't been there before."

Steephh

Berichten: 121
Geregistreerd: 01-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 23:12

Hier ook een forever single! :+

Vind het eigenlijk wel prima zo, vermaak me prima en heb leuk werk, leuke vrienden, leuke familie, leuk huis. Genoeg plannen en idëeen om me nog heel wat jaren bezig te houden. Happy single iig!

Hoewel aan de andere kant een partner ook wel fijn is. Ervaringen delen, niet allleen thuis komen, liefde <3 , samen beslissingen maken. Ook financieel sta je er wat makkelijk tegenover, zelf zou ik bijvoorbeeld nog eens een mooi groot huisje met een lapje grond ergens achteraf willen. :7 Dat soort dingen ga ik denk ik niet zo snel alleen doen, alleen is dan toch maar erg alleen (en dan zit ik hier nog prima). Samen leuke en minder leuke dingen delen.

Ik heb wel zoiets van: het komt vanzelf wel. Hoewel ik wellicht best wel wat meer moeite mag doen om nieuwe mensen te ontmoeten. :+ En dan kom ik die leuke dame vanzelf wel een keer tegen. :)

Relaxed

Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 05:53

Woestein schreef:
Die van mij was trouwens een schorpioen.
Misschien herkenbaar >;)
Mijn vader was ook van november, toch niet van geleerd.
Nu vraag ik wanneer ze jarig zijn voordat ik verdere info vraag :')


Schorpioen gaat juist door het vuur voor mensen waar ie van houdt ;) niet dat ik er verder enige waarde aan hecht in het daten. Maar ik ben schorpioen en herken helemaal niks daarvan in jouw ex. Hij spoorde gewoon niet :+

Suzanne F.

Berichten: 48963
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 07:13

Relaxed schreef:
Woestein schreef:
Die van mij was trouwens een schorpioen.
Misschien herkenbaar >;)
Mijn vader was ook van november, toch niet van geleerd.
Nu vraag ik wanneer ze jarig zijn voordat ik verdere info vraag :')


Schorpioen gaat juist door het vuur voor mensen waar ie van houdt ;) niet dat ik er verder enige waarde aan hecht in het daten. Maar ik ben schorpioen en herken helemaal niks daarvan in jouw ex. Hij spoorde gewoon niet :+


Hier ook een Schorpioen. Vaak zwart of wit, alles of niets. Voor 100% gaan of niet gaan.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Relaxed

Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 07:31

Pcies :j

Silly1972

Berichten: 14770
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 07:41

De (mannelijke)schorpioenen die ik tegenkom die zijn vaak zulke watjes, gaan inderdaad echt voor je, maar geven totaal geen tegengas, dat zie ik bij jullie dan weer niet.

Ik heb niets met boogschutters, veel te vrije geesten, gaan zeer regelmatig vreemd

[PP] [VOLG] Bonte Cashmiro van jaarling tot ............
Ceasar ter linden x Harmony 6 maart 2017 geboren


Sintara

Berichten: 7306
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 07:43

Ik heb nog nooit effect gemerkt van sterrenbeelden

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 07:48

Sintara schreef:
Ik heb nog nooit effect gemerkt van sterrenbeelden


Nee ik ook niet :') Geloof er niet in.

Jessix

Berichten: 16382
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 08:25

Relaxed schreef:
Lang gedate met een jongen in de schulden, grotendeels buiten zijn schuld om. Maar toch, bepaalde keuzes die hij maakte, dat verklaarde voor mij wel veel.. Toch in de basis niet met geld om kunnen gaan.
Maar goed, ik ben zelf een financial en zou het echt niet trekken dat ik een man zou moeten 'onderhouden' of dat je dingen niet kunt doen door zijn situatie :n


Ik heb ook een relatie gehad met iemand die eigenlijk nooit geld had. De uitkering die hij kreeg was zo op aan de schulden etc. De rest van de maand leefde hij van mijn salaris, want ja, ik hield van hem en wilde ook dat hij kon eten, en dat hij met me mee uit ging.

Ik wil dit echt nooit meer. :n Daarna ontmoete ik een student en dat heb ik ook echt afgeblazen om de reden van financiële ongelijkheid, nog voor het iets kon worden. Ik wil gewoon niet altijd degene zijn die de portemonnee moet trekken. Dat alle uitjes en vakanties van mij uit moeten komen omdat hij daar geen geld voor heeft. Dat ik altijd degene moet zijn die naar hem toe komt en overal naar toe rijdt omdat ik degene ben met een auto en rijbewijs.

Klinkt misschien egoïstisch, maar voor mij moet een relatie echt een meerwaarde hebben. Je hoeft niet rijk te zijn, maar het is wel prettig als je gewoon een inkomen heb om voor jezelf te kunnen zorgen en er ook nog wat is waardoor we het samen leuk kunnen hebben.

Eenmaal samen en iemand komt in de financiële problemen buiten zijn fout dan is het heus niet meteen over hoor. Ik zou iemand dan zeker willen helpen, mits hij ook vooral zichzelf probeert te helpen.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, AmberG, Andreeaa, Anoukjuuuhh, Cerosa, cinniz123, DeGelukkige4, furious, goldith, IASCrawler, linoleum, Pieneappel, RoronaZorro, roxiie, Sanniejtjuh, Summerfly, tengeltje11, Traiectum, Vinny12511, Whizz, zonnebloem18 en 48 bezoekers