Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 13:23

Ik heb een ergenissen dag.
Begon bij het uitlaten van de honden... M'n pa die zijn hond niet eens onder controle heeft
Ga ik maar gelijk boodschappen voor iedereen doen daar het kind dat vol tegen m'n benen aan reed met dat karretje.
Ga ik fruit plukken kom ik thuis zijn mijn broodjes niet eens de oven ingegaan... Ik kan geen wit brood verteren :') maar waarom zou je überhaupt aan mij denken...
Dan komt ook de ergenis dat ik niet op mezelf kan vanwege inkomsten en die ruk huurhuizen in de buurt... Dus ik voorlopig hier nog wel zit
Wil ik een broodje gaan maken voor mezelf is de hele keuken bezaaid met zand van de aardappelen... Ik ga het niet opruimen.
Ik ga m'n bed in roep me over 10 jaar maar eens uit bed -O-

:o I broke my heart in two,
one for me and one for you :o


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 13:34

Aan een bokker die met regelmaat topics opent, om dan na de beginpost gewoon niets meer te posten. Iedereen leeft dan mee of geeft tips maar er komt gewoon nooit meer reactie.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 13:35

ScarOfWars schreef:
Banyu schreef:
Thuis... Zoals de laatste paar dagen! Zal zo blij zijn om éindelijk eens iets voor mezelf te hebben. :)


+1, het wordt steeds erger


Ja erg is dat hé.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 13:42

Banyu schreef:
Ja erg is dat hé.


Zeg dat! Hopelijk heb jij snel een eigen plekje!

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 14:45

Het stage-skype-gesprek wat ik straks heb en veel te zenuwachtig voor ben

Korter.

StillAngel

Berichten: 6166
Geregistreerd: 03-03-07
Woonplaats: Vlakbij Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 14:48

Sheehan schreef:
Het stage-skype-gesprek wat ik straks heb en veel te zenuwachtig voor ben


Heel veel succes!

Connie, oftewel in leuke buien: sponsje :D I will never forget you! Mijn lieve konijntje voor altijd in mijn hart..
01-09-2001
30-05-2010

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 16:01

Caitlin_K schreef:
LukieBradley schreef:
[quote="Caitlin_K"
Aan de kou, de regen en gewoon alles bah.
Werk was gister zo hectisch en eng, dat ik vandaag mezelf zo moe en verrot voel dat ik nergens zin in heb.
En dat terwijl de paardjes staan te wachten op gevulde hooinetten (ze krijgen gevoerd, maar mijn laatste netjes zijn op.) dus schop onder mijn kont en nu naar stal. Pfff.


:(:) wat moet je doen Dan?
Overigens heb ik met dit weer ook de balen van mijn werk.
Bezorgen, in uit in uit regen, airco, verwarming blehhhhh en in slecht weer klote op de weg

Ik moest op stal even water vullen, hooi doen en mesten. Pony´s maar een dag vrij gegeven, werkt toch niet als ik mij zo voel. :') Moet helaas zometeen ook weer werken. Avonddienst. Hoop dat het mee valt vergeleken gister, merk dat mijn dienst er toch wel wat ingehakt heeft. -O-
En gelukkig is het ´goed´ gekomen, maar alsnog. Ik werk in de zorg, gister is er iemand onwel geworden met een hartstilstand voor mijn neus, en ik vond het zó confronterend .[/quote]

Dat is zeker ook niet niks, mijn moeder doet ook zorg en daar hoor ik ook weleens zulke verhalen van.
Bijv een weggelopen cliënt die ze in de vijver terug vonden :( zo erg.
Ik pik dat teveel op. Ben hooggevoelig en zulk werk zou mij slopen.

Vandaag erger ik mij aan een klant, moet op woensdag even met de personenwagen op weg naar huis een blokje om doen voor een klant die de andere kant op zit uit normale route. Echt geen zin in. Ben baldadig en ga eerst boodschappen doen :')

Lukie* <3 15-06-2011 / 01-02-2013 Ik mis je kleine man..
Heino* mijn allerliefste kleine leermeester. 01-01-1995 / 13-07-2016. Mijn kleine koning ruim 3 jaar lang :)

Niobe

Berichten: 7978
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 16:15

Dat ik vandaag alweer 4 steken onder water in mijn richting heb gehoord van mijn collega's. Alleen maar omdat ik stil en druk zit te werken en niet meedoe met hun constante geklets.
Als ik stil ben, dan vatten zij dat namelijk op als "chagrijnig" en ze vinden dat heel "sfeerbepalend". Is namelijk al eens eerder een heetgebakerde discussie over geweest...
Ik ben gewoon druk en niet zo'n kletserd ;(

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 17:44

Dat ik met mm domme hoofd in de verkeerde bus ben gestapt en nu een uur later thuis ben, ik heb honger ;(

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 17:48

StillAngel schreef:
Sheehan schreef:
Het stage-skype-gesprek wat ik straks heb en veel te zenuwachtig voor ben


Heel veel succes!


Dankjewel! Ging hartstikke goed :)

Korter.


emily17
Berichten: 171
Geregistreerd: 17-12-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 18:11

Waar blijft mijn pakketje nou >;) kon vanaf 9 uur vanochtend al binnen komen

Mandarijn
Berichten: 9062
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 18:13

Hoofdpijn en buikpijn, al een paar dagen want moet ongesteld worden maar het zet niet door. Alsof een week die ellende niet al genoeg is zo. _-:(

Myfairytale
Berichten: 5384
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 18:40

Aan de eikel in de auto voor me. We staan voor het stoplicht van een heel overzichtelijk kruispunt om rechtsaf te slaan. Van links komt een ambulance aan, met zwaailichten en sirenes voerend.
Die is bijna bij ons en stoplicht gaat op groen en wat doet die eikel? Die trekt gewoon (zelfs langzaam!) op en draait de weg op, zodat de ambu in de remmen moest. _-:(

Castilja

Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 21:37

Niobe schreef:
Dat ik vandaag alweer 4 steken onder water in mijn richting heb gehoord van mijn collega's. Alleen maar omdat ik stil en druk zit te werken en niet meedoe met hun constante geklets.
Als ik stil ben, dan vatten zij dat namelijk op als "chagrijnig" en ze vinden dat heel "sfeerbepalend". Is namelijk al eens eerder een heetgebakerde discussie over geweest...
Ik ben gewoon druk en niet zo'n kletserd ;(


Oh ik heb dit ook op mijn school. Daar is de standaard echt om de zoveel dagen huisfeestjes en zooi, mij maak je daar echt niet iedere keer gelukkig mee. Andersom is het geklets van je collega's ook sfeerbepalend voor jou hè, valt ook wat voor te zeggen. Hoe oud zijn die mensen?

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 21:38

Niobe schreef:
Dat ik vandaag alweer 4 steken onder water in mijn richting heb gehoord van mijn collega's. Alleen maar omdat ik stil en druk zit te werken en niet meedoe met hun constante geklets.
Als ik stil ben, dan vatten zij dat namelijk op als "chagrijnig" en ze vinden dat heel "sfeerbepalend". Is namelijk al eens eerder een heetgebakerde discussie over geweest...
Ik ben gewoon druk en niet zo'n kletserd ;(


Heel herkenbaar. Ik vind het ook gewoon fijn om stil te zijn en ben van mezelf rustig. Sommige mensen vinden dat heel raar blijkbaar en kunnen daar niet zo goed mee omgaan :roll:

hagelslag
Berichten: 8990
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 21:43

Dat ik teveel energie in iets gestoken heb wat eigenlijk de moeite niet waard was

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 21:47

De appjes van een collega vanochtend dat hij vandaag een paar keer heen en weer moest lopen omdat ik gisteren wat bakken diervoer leeg had gemaakt en niet had aangevuld. Tsja, dat komt voor, ik doe dat ook als anderen niet bijvullen. Of aanvegen. Of opruimen. Soms ben ik 2 uur langer bezig omdat anderen te beroerd zijn om achter hun kont op te ruimen. Daar stuur ik geen berichtjes over, dat doe ik dan gewoon. Heb ook geen idee wat ik moet antwoorden :')

emily17
Berichten: 171
Geregistreerd: 17-12-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 21:48

Coolblue zegt dus, dat als je een pakketje vóór 23:59 besteld, je het de volgende dag in huis hebt.

Heb gisteren rond 18:30 een pakketje besteld, nog gewoon op tijd dus. Pakketje zou vandaag tussen 09:00 en 22:00 bij mij thuis afgeleverd worden. Het is nu 21:48 en nog steeds niks. Volgende keer bestel ik dus ergens anders. Had wel beter verwacht van Coolblue.

Escamilla

Berichten: 680
Geregistreerd: 10-03-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 21:55

Dat m'n lease paard al een tijd niet goed is. Dat de dierenarts er een paar weken geleden is geweest en dacht aan Cushing. Bloed getrokken en alles was goed. Komen we er nu achter dat die dierenarts dus helemaal niet op Cushing heeft getest maar gewoon een algemeen bloedonderzoek heeft gedaan!

Nu dus weer bloedgetrokken... Als het toch Cushing is, is het helaas einde verhaal...
Ik baal hier zo erg van, had eindelijk weer de hoop dat het goed zou komen..

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 21:57

femke19 schreef:
Coolblue zegt dus, dat als je een pakketje vóór 23:59 besteld, je het de volgende dag in huis hebt.

Heb gisteren rond 18:30 een pakketje besteld, nog gewoon op tijd dus. Pakketje zou vandaag tussen 09:00 en 22:00 bij mij thuis afgeleverd worden. Het is nu 21:48 en nog steeds niks. Volgende keer bestel ik dus ergens anders. Had wel beter verwacht van Coolblue.

Op het moment dat Coolblue het pakket overdraagt aan de bezorgdienst hebben ze daar geen invloed meer op, als die achterlopen met afleveren heb je pech. Maar als je dit doorgeeft bij de klantenservice van CB zijn ze wel heel schappelijk is mijn ervaring.

Nyaleti

Berichten: 6109
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 22:32

xxSaschaa schreef:
Dat m'n lease paard al een tijd niet goed is. Dat de dierenarts er een paar weken geleden is geweest en dacht aan Cushing. Bloed getrokken en alles was goed. Komen we er nu achter dat die dierenarts dus helemaal niet op Cushing heeft getest maar gewoon een algemeen bloedonderzoek heeft gedaan!

Nu dus weer bloedgetrokken... Als het toch Cushing is, is het helaas einde verhaal...
Ik baal hier zo erg van, had eindelijk weer de hoop dat het goed zou komen..


Nou zeg, da's ook lekker banketstaaf. En jullie maar betalen :=
Hoezo einde verhaal als het Cushing is?

Merileth

Berichten: 1116
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 22:36

Aan mezelf. Ik kan zo fantastisch piekeren en dingen opkroppen. Normaal gesproken ebt het dan vanzelf weer weg, maar vandaag kwamen alle frustraties er even in een keer uit. Mijn man snapte het niet 'want het is nu toch opgelost?' Ja, nee, niet helemaal dus. We hebben even goed gepraat, inclusief huilbui bij mij (nog iets waar ik me zo aan erger, als ik erg gefrustreerd ben ga ik huilen, zoals vandaag). Hij begreep uiteindelijk wel waarom het voor mij nog niet goed was, ik begreep uiteindelijk waarom hij vond van wel.

Mijn boeken zijn hier te koop!
Not all treasure is silver and gold....

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 22:38

Afbeelding
Mijn moeder die denkt dat ik achterlijk ben. En ik kan nu met kapotte gordijnen slapen. Zij nam mijn gordijnen in voor me. Maar ze nam dan wel mijn reserve pakje haakjes terug want ik had ze vást niet goed erin gedaan. Want dat kan ik vast niet. ( :+ )
Ik nog zeggen dat ze die niet mee moest nemen. Maar nee ze had ze vast nodig want ik had die haakjes er SOWIESO niet goed in gedaan.

Eindstand: ik gaf ze mee met alle 10 de haakjes en heb er nu nog 9 inzitten. Dus slaap met open gordijnen op 1 meter van mijn hoofd. Word ik weer lekker om 5 uur wakker van het daglicht.

Eindstand: ze beweert dat dit al zo was. Dat ik al weken niet door heb dat mijn gordijn half los hangt. _O-

Britta31

Berichten: 13127
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 22:42

Kan je er niet een paar wasknijpers opzetten om het gordijn bij elkaar te houden aan de bovenkant?

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 22:43

Britta31 schreef:
Kan je er niet een paar wasknijpers opzetten om het gordijn bij elkaar te houden aan de bovenkant?

Heb ik niet. _O-
En ook geen veiligheidsspelden. Ga maar eens met knipjes aan de haal. :=

Ben gewoon pissig omdat ik zogenaamd niks kan altijd. Heb zonder hun hulp verhuisd dus ik ben blijkbaar niet compleet een idioot. :=


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _kimm, Amanda_T, Amazonbot, colette40, DeEenhoorn, Kaatastrof, KarinW86, roosjenat, SuperSuup, ttranch en 181 bezoekers