Zijn (half)naakte selfies de datingnorm tegenwoordig? 18+

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 09:50

vilheide schreef:
Ik heb een tijdje rondgekeken op Paiq. Een keer aan het chatten geweest met iemand die het wel erg belangrijk vond om mij eerst te laten weten dat hij zeer groot geschapen was en of dat een probleem zou kunnen zijn. 8)7
Zeker op de gratis datingsites zijn veel mensen alleen op zoek naar vlugge seks.
Sorry maar ik ga echt stuk. Hoe kun je zo zijn :') _O-

meggiemeg

Berichten: 12228
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 09:57

topsylover schreef:
De mannen die ik date via Tinder zeggen allemaal hetzelfde: Vrouwen die op Tinder zitten kunnen ze niet als relatiemateriaal zien. Relaties zoek je niet op die manier.

Misschien is dat de reden dat ze daar allemaal zo snel over beginnen?


Mijn zwager swiped zich suf op Tinder, heeft daar een aantal jaren geleden de dag na zijn scheiding ook al suf lopen daten met inderdaad de bijbehorende sex na het broodje shoarma. Totdat hij er 1 tegen kwam, zij was het, 36 single en een hele grote kinderwens, ik las rammelende eierstokken en is alleen op zoek naar een vent om een kind te verwekken, heb hem dat ook gezegd maar dat was niet waar, helaas ze was na 1,5 maand al zwanger en de relatie was na de geboorte van het kind ook al snel voorbij. Hij heeft er weinig van geleerd want hij blijft dagelijks actief op Tinder en trapt overal zo weer in, maar ja denk ik dan dat krijgt je als je achter je kruis aanloopt en er geen tijd in wilt steken om iemand te leren kennen, zo krijg je het wel voor elkaar om bij verschillende vrouwen kids te hebben en dan daarna maar van mening te zijn dat hij mag klagen over de alimentatie die hij moet betalen. Dus Topsylover er zitten ook mannen op die wanhopig zijn denk ik.

topsylover

Berichten: 5639
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 10:39

naomiiiii schreef:
vilheide schreef:
Ik heb een tijdje rondgekeken op Paiq. Een keer aan het chatten geweest met iemand die het wel erg belangrijk vond om mij eerst te laten weten dat hij zeer groot geschapen was en of dat een probleem zou kunnen zijn. 8)7
Zeker op de gratis datingsites zijn veel mensen alleen op zoek naar vlugge seks.
Sorry maar ik ga echt stuk. Hoe kun je zo zijn :') _O-

Nouja, dat is een onderwerp wat ik ook altijd met ze bespreek, want het moet wel passen zegmaar. :Y) Een keer sprak ik met iemand af die zei dat ie een hele grote had, ik dacht "ja zal wel dat zeggen ze allemaal", maar deze had er geen centimeter van gelogen. -O-

@meggiemeg: Wat sneu van je zwager zeg. Ik kan me voorstellen dat mensen in die leeftijdscategorie een stuk wanhopiger zijn dan de gemiddelde persoon. Je zit dan vaak toch wel met een tijdsklokje die loopt te dringen enzo. Dan is Tinder een té gemakkelijk medium om potentiële partners te zoeken.

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Re: Zijn (half)naakte selfies de datingnorm tegenwoordig? 18+

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 10:53

Even uit puur nieuwschierigheid,maar is een dickpick wat ik denk dat het is ?Een foto van iemands geslachtsdeel wat ze naar je opsturen???

Josien_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 11:00

moonsparkle schreef:
Ik denk niet dat het echt iets nieuws is in vergelijking met 10 jaar terug, toen had je chatboxen maar zodra je MSN uitwisselde kwam je er soms snel achter dat ze iets anders wouden.


Dit inderdaad. Was vroeger net zo erg volgens mij alleen kon het toen natuurlijk niet mobiel.
Maar een van de eerste vragen was bij dat soort types vaak of je ook een webcam had.
En dat was meestal niet om de hele tijd naar je gezicht te kijken :Y) .

topsylover

Berichten: 5639
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 11:27

beatje schreef:
Even uit puur nieuwschierigheid,maar is een dickpick wat ik denk dat het is ?Een foto van iemands geslachtsdeel wat ze naar je opsturen???

Yes. :)

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 12:00

moonfish13 schreef:
Oh mooiboy sixpack types onverwacht zette ik een beetje voor schut hihi.
Ik had destijds een gruwelijk figuur mét sixpack en een cup D, en superstrakke billen. :')
Had ik gewoon, maar met tinder heb ik een paar gasten met goed gecensureerde foto’s zo hilarisch stil gekregen.
Echt boem oh holy fiets, weg grootspraak. _O-
Ze waren gelijk klaar met hun sixpackjes met geregeld nog wat puppyvet. :')
Overigens deed ik dat alleen bij patsers die mij een veel te grote ego hadden en aasten op ooooh wat mooi.
Maar ik heb me enig vermaakt hoor toen, echt wat irritant zeg dat gestrooi met piemels en sixpacks.


Goed verhaal.

Captain

Berichten: 21373
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Zijn (half)naakte selfies de datingnorm tegenwoordig? 18+

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 12:05

Ik denk dat je de meeste gekkies er al wel uit kunt filteren tijdens het swipen. En niet te snel je telefoonnummer geven, via Tinder kun je namelijk geen foto's sturen dus blijft dat je ook bespaart. Je hebt snel genoeg door wat de intenties van iemand zijn, als die niet matchen met die van jou geef je gewoon je nummer niet. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 12:10

Captain schreef:
Ik denk dat je de meeste gekkies er al wel uit kunt filteren tijdens het swipen. En niet te snel je telefoonnummer geven, via Tinder kun je namelijk geen foto's sturen dus blijft dat je ook bespaart. Je hebt snel genoeg door wat de intenties van iemand zijn, als die niet matchen met die van jou geef je gewoon je nummer niet. :)




Precies dit. Ik snap niet hoe je niet aan iemand af ziet dat diegene een dickpic zou kunnen sturen. Die hebben toch een bepaald soort uitstraling.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 12:19

Resistance schreef:
Captain schreef:
Ik denk dat je de meeste gekkies er al wel uit kunt filteren tijdens het swipen. En niet te snel je telefoonnummer geven, via Tinder kun je namelijk geen foto's sturen dus blijft dat je ook bespaart. Je hebt snel genoeg door wat de intenties van iemand zijn, als die niet matchen met die van jou geef je gewoon je nummer niet. :)




Precies dit. Ik snap niet hoe je niet aan iemand af ziet dat diegene een dickpic zou kunnen sturen. Die hebben toch een bepaald soort uitstraling.
Geloof mij maar, het zijn echt niet altijd degene waarvan je het verwacht. Het zijn ook zeker de minder knappe en extreem preuts, verlegen gastjes. :+

moonfish13
Berichten: 18228
Geregistreerd: 20-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 12:20

__Sannne schreef:
moonfish13 schreef:
Oh mooiboy sixpack types onverwacht zette ik een beetje voor schut hihi.
Ik had destijds een gruwelijk figuur mét sixpack en een cup D, en superstrakke billen. :')
Had ik gewoon, maar met tinder heb ik een paar gasten met goed gecensureerde foto’s zo hilarisch stil gekregen.
Echt boem oh holy fiets, weg grootspraak. _O-
Ze waren gelijk klaar met hun sixpackjes met geregeld nog wat puppyvet. :')
Overigens deed ik dat alleen bij patsers die mij een veel te grote ego hadden en aasten op ooooh wat mooi.
Maar ik heb me enig vermaakt hoor toen, echt wat irritant zeg dat gestrooi met piemels en sixpacks.


Goed verhaal.

Tip: neem het leven niet zo serieus.
En nog een, ga eens ervaren hoeveel mannen die men mooiboys noemt dit doen.
Dan snap je best dat je een keer zo :roll: zit en ik heb daar lekker de draak mee gespeeld enkele keren ja. :j
Net als dat ze allemaal denken je van een sexloze dood te redden en je een plezier denken te doen met een ons. :+
Beetje baldadig moet kunnen.


Naooomiii: i agree! :j
Verbazingwekkend!

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Zijn (half)naakte selfies de datingnorm tegenwoordig? 18+

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 12:32

Ik vind die Tinder sex dates toch een beetje kansloos overkomen. Weet niet waarom.

Avalanche

Berichten: 15985
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 12:35

naomiiiii schreef:
vilheide schreef:
Ik heb een tijdje rondgekeken op Paiq. Een keer aan het chatten geweest met iemand die het wel erg belangrijk vond om mij eerst te laten weten dat hij zeer groot geschapen was en of dat een probleem zou kunnen zijn. 8)7
Zeker op de gratis datingsites zijn veel mensen alleen op zoek naar vlugge seks.
Sorry maar ik ga echt stuk. Hoe kun je zo zijn :') _O-

Nou wil ik niet te pietluttig zijn..... maar als je nou van plan bent sex te hebben samen, is het op zich wel handig om die dingen te bespreken :)

Niet iedereen vindt dat heel prettig, en dan is het toch wel handig als je niet op het moment supreme verrast wordt en van schrik uit het raam valt of zo :')

F_inley

Berichten: 6401
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 12:35

Ik date schijnbaar de goede mannen _O- zit al een tijdje op lexa en heb er ook al relaties aan overgehouden en pas 1 dickpick gehad _O- dit was trouwens eentje waarvan ik het niet had verwacht wel begon hij gelijk over de grote en dat het soms niet paste.... :')

Berdien

Berichten: 64515
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 12:39

Resistance schreef:
Precies dit. Ik snap niet hoe je niet aan iemand af ziet dat diegene een dickpic zou kunnen sturen. Die hebben toch een bepaald soort uitstraling.


En wat is die uitstraling dan? Wat is volgens jou hét type dat dickpics verstuurt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 12:39

naomiiiii schreef:
Resistance schreef:



Precies dit. Ik snap niet hoe je niet aan iemand af ziet dat diegene een dickpic zou kunnen sturen. Die hebben toch een bepaald soort uitstraling.
Geloof mij maar, het zijn echt niet altijd degene waarvan je het verwacht. Het zijn ook zeker de minder knappe en extreem preuts, verlegen gastjes. :+



Ja, dat ook zeker. Maar ook die filter je eruit. :+ Of kennelijk niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 12:40

Berdien schreef:
Resistance schreef:
Precies dit. Ik snap niet hoe je niet aan iemand af ziet dat diegene een dickpic zou kunnen sturen. Die hebben toch een bepaald soort uitstraling.


En wat is die uitstraling dan? Wat is volgens jou hét type dat dickpics verstuurt?



Als ik dat zo even kon opschrijven zou ik het voor je doen, maar geen idee. Je ziet het gewoon aan iemand af.

meggiemeg

Berichten: 12228
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 12:45

topsylover schreef:
@meggiemeg: Wat sneu van je zwager zeg. Ik kan me voorstellen dat mensen in die leeftijdscategorie een stuk wanhopiger zijn dan de gemiddelde persoon. Je zit dan vaak toch wel met een tijdsklokje die loopt te dringen enzo. Dan is Tinder een té gemakkelijk medium om potentiële partners te zoeken.

Vind het sneuer voor de kids die op deze manier worden geboren. Mijn zwager kan heel goed zielig doen maar ervan leren ho maar. Dan moet je het maar op de harde manier leren denk ik dan.

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 13:01

topsylover schreef:
beatje schreef:
Even uit puur nieuwschierigheid,maar is een dickpick wat ik denk dat het is ?Een foto van iemands geslachtsdeel wat ze naar je opsturen???

Yes. :)

:oo :oo :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 13:04

Avalanche81 schreef:
Nou wil ik niet te pietluttig zijn..... maar als je nou van plan bent sex te hebben samen, is het op zich wel handig om die dingen te bespreken :)

Niet iedereen vindt dat heel prettig, en dan is het toch wel handig als je niet op het moment supreme verrast wordt en van schrik uit het raam valt of zo :')
Ik hoef dat allemaal niet te weten als ik geen relatie met iemand heb. Dat zie ik allemaal op het moment supreme wel.

We poepen ook kinderen uit dus iemand die groter geschapen is zou geen probleem moeten zijn met wat goede voorbereiding. :))

Berdien

Berichten: 64515
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 13:32

Resistance schreef:
Als ik dat zo even kon opschrijven zou ik het voor je doen, maar geen idee. Je ziet het gewoon aan iemand af.


Want ze hebben een D op hun voorhoofd? :') Niet om lüllig te doen hoor, maar ik vraag me gewoon echt af hoe je zulke stellige uitspraken kunt doen. Ik heb van zulke uiteenlopende types dickpics gehad, en op hele verschillende momenten. Soms direct, soms pas na een aantal gesprekken (die dan ook gewoon normaal verliepen, geen schunnige praatjes ofzo). Van studenten tot een man met een baan hoog in een of ander ministerie.

Met dit soort uitspraken loop je het risico dat vrouwen denken dat het aan hen zelf ligt, dat ze dan de verstuurder er maar uit hadden moeten filteren of dat ze het hadden moeten zien 'want het is het type ervoor'. En zo makkelijk is het gewoon niet altijd :n Dickpics doen mij niet zoveel, maar als je het wél heel vervelend vindt om ze te krijgen en je leest jouw stelling dat je het dus altijd van tevoren moet kunnen zien.. Niet heel tof.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 13:48

Berdien schreef:
Resistance schreef:
Als ik dat zo even kon opschrijven zou ik het voor je doen, maar geen idee. Je ziet het gewoon aan iemand af.


Want ze hebben een D op hun voorhoofd? :') Niet om lüllig te doen hoor, maar ik vraag me gewoon echt af hoe je zulke stellige uitspraken kunt doen. Ik heb van zulke uiteenlopende types dickpics gehad, en op hele verschillende momenten. Soms direct, soms pas na een aantal gesprekken (die dan ook gewoon normaal verliepen, geen schunnige praatjes ofzo). Van studenten tot een man met een baan hoog in een of ander ministerie.

Met dit soort uitspraken loop je het risico dat vrouwen denken dat het aan hen zelf ligt, dat ze dan de verstuurder er maar uit hadden moeten filteren of dat ze het hadden moeten zien 'want het is het type ervoor'. En zo makkelijk is het gewoon niet altijd :n Dickpics doen mij niet zoveel, maar als je het wél heel vervelend vindt om ze te krijgen en je leest jouw stelling dat je het dus altijd van tevoren moet kunnen zien.. Niet heel tof.


Mooi verwoord Berdien. Kan me er er alleen maar bij aansluiten. Het licht echt niet aan hoe of wie je swiped, je kan het van te voren gewoon niet (altijd) aan iemand afzien.

Mijn tip: sla er 1 op. Zodra je er weer 1 krijgt, kun je er zelf een terug sturen! :))

Danielleeee_
Berichten: 3173
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 13:52

Shaggy09 schreef:
Ik vind die Tinder sex dates toch een beetje kansloos overkomen. Weet niet waarom.

Of je nou iemand uit de kroeg haalt, ontmoet op je werk, of dat je die gene leert kennen via Tinder. Seks is seks, waar je die persoon ook vandaan haalt. Althans, vind ik dan natuurlijk.

Avalanche

Berichten: 15985
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 13:54

naomiiiii schreef:
Ik hoef dat allemaal niet te weten als ik geen relatie met iemand heb. Dat zie ik allemaal op het moment supreme wel.

Dat is mooi. Ik word op het moment supreme liever niet verrast met zulke dingen. Plus dat sex beduidend beter wordt als je erover praat. Met name voor de vrouw....... dus je schiet jezelf ermee in de voet.

naomiiiii schreef:
We poepen ook kinderen uit

Eh, nee dat gaat via een andere uitgang....... en ik zou zo graag willen dat mensen het niet laten klinken alsof je dat zo even doet....... Een bevalling is pijnlijk, en dat is precies omdat er daar beneden heus niet zoveel ruimte is.
naomiiiii schreef:
dus iemand die groter geschapen is zou geen probleem moeten zijn met wat goede voorbereiding.

Maar die goede voorbereiding is er 9 van de 10 keer niet met casual sex. Hij zal altijd wel klaar komen, maar de gemiddelde vrouw heeft langer nodig dan 5 minuten voor ze goed opgewonden is, en zo opgewonden dat het zonder moeite past....... en dan nog......

Suzanne F.

Berichten: 49214
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 14:00

Avalanche81 schreef:
Niet iedereen vindt dat heel prettig, en dan is het toch wel handig als je niet op het moment supreme verrast wordt en van schrik uit het raam valt of zo :')


Hahaha, zie het al voor me. :D