Zijn (half)naakte selfies de datingnorm tegenwoordig? 18+

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Avalanche

Berichten: 15975
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 21:21

topsylover schreef:
De mannen die ik date via Tinder zeggen allemaal hetzelfde: Vrouwen die op Tinder zitten kunnen ze niet als relatiemateriaal zien. Relaties zoek je niet op die manier.

Misschien is dat de reden dat ze daar allemaal zo snel over beginnen?

Mja, ik zie mannen die via Tinder daten ook niet als relatiemateriaal. Maar goed, ik date ook niet via Tinder.

Ierpier

Berichten: 1831
Geregistreerd: 28-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 21:30

Ik heb op Tinder deze ervaring niet. Niet met mannen en niet met vrouwen (al kom ik wel eens stelletjes tegen :+). Moet wel zeggen dat ik dit het type dickpic-man volgens mij niet aantrek en zelf ook weg swype. Dat helpt misschien :') :+. Ook ben ik niet super actief op Tinder.

Danielleeee_
Berichten: 3173
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 21:42

Ik heb een poosje op Tinder gezeten en er waren veel mannen die alleen seks wilden. Maar er waren ook genoeg mannen die een relatie wilden, en niet om enkel even een keertje te seksen. Ik zat eerst vooral op Tinder voor de lol, maar uiteindelijk heb ik daar wel mijn vriend leren kennen, bijna anderhalf jaar terug :)

Lukasje
Berichten: 11241
Geregistreerd: 06-01-15

Re: Zijn (half)naakte selfies de datingnorm tegenwoordig? 18+

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 21:54

Wel, ik ben van “de oude stempel”, heb ook nog nooit op een dating site gezeten maar laatst vertelde mijn stiefdochter me ook dat het merendeel van de mensen bij haar in het opvangtehuis het niet vreemd vinden om naaktfoto’s of dickpics te versturen, vaak al bij het 1e contact. Ik sloeg haast steil achterover. Echt of wat?? 8)7

Anoniem

Re: Zijn (half)naakte selfies de datingnorm tegenwoordig? 18+

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 22:08

Maar wie swypen jullie dan naar rechts door de vele dickpics die jullie ontvangen? Dat is echt absoluut geen aanval of een implicatie dat iemand een slechte smaak heeft, maar zodra ik op Tinder ook maar één foto van een mooiboy die z'n sixpack showt in z'n foto's zie (toch wel het type wat dickpics verstuurt), gaan die naar links. :+

Danielleeee_
Berichten: 3173
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 22:11

Lukasje schreef:
Wel, ik ben van “de oude stempel”, heb ook nog nooit op een dating site gezeten maar laatst vertelde mijn stiefdochter me ook dat het merendeel van de mensen bij haar in het opvangtehuis het niet vreemd vinden om naaktfoto’s of dickpics te versturen, vaak al bij het 1e contact. Ik sloeg haast steil achterover. Echt of wat?? 8)7

Nou, dat heb ik dan weer niet gedaan. Ik heb best rare mensen geswiped op Tinder en gekke gesprekken gevoerd. Maar naaktfoto's konden ze op hun buikie schrijven. In hun dromen :wave:

Vjestagirl

Berichten: 26645
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-19 22:13

Ik heb de vraag / aanbod gehad van juristen, van mensen die aangeven geïnteresseerd te zijn in filosofie en les te geven op n middelbare school, van allerhande verschillende mensen. Ik swipe links als iemand geen bio heeft, of al teveel mooiboy foto's heeft... Ik ervaar echt niet dat een 'type dickpick foto maker' is

enny
Berichten: 2244
Geregistreerd: 01-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 22:18

Resistance schreef:
Maar wie swypen jullie dan naar rechts door de vele dickpics die jullie ontvangen? Dat is echt absoluut geen aanval of een implicatie dat iemand een slechte smaak heeft, maar zodra ik op Tinder ook maar één foto van een mooiboy die z'n sixpack showt in z'n foto's zie (toch wel het type wat dickpics verstuurt), gaan die naar links. :+


Hahaha, hier ook! Ik vind blote bast-foto’s echt een enorme afknapper :evaw:

moonfish13
Berichten: 18228
Geregistreerd: 20-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 23:06

Oh mooiboy sixpack types onverwacht zette ik een beetje voor schut hihi.
Ik had destijds een gruwelijk figuur mét sixpack en een cup D, en superstrakke billen. :')
Had ik gewoon, maar met tinder heb ik een paar gasten met goed gecensureerde foto’s zo hilarisch stil gekregen.
Echt boem oh holy fiets, weg grootspraak. _O-
Ze waren gelijk klaar met hun sixpackjes met geregeld nog wat puppyvet. :')
Overigens deed ik dat alleen bij patsers die mij een veel te grote ego hadden en aasten op ooooh wat mooi.
Maar ik heb me enig vermaakt hoor toen, echt wat irritant zeg dat gestrooi met piemels en sixpacks.

topsylover

Berichten: 5639
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 23:21

MarcoBorsato schreef:
topsylover schreef:
De mannen die ik date via Tinder zeggen allemaal hetzelfde: Vrouwen die op Tinder zitten kunnen ze niet als relatiemateriaal zien. Relaties zoek je niet op die manier.

Misschien is dat de reden dat ze daar allemaal zo snel over beginnen?


Wat een zeikerds, waarom zou je daarmee willen daten?

Omdat er hele leuke mannen tussen zitten die geweldig in bed zijn! Ikzelf ben ook alleen maar op zoek naar neukerij dus dan is Tinder een uitkomst. ;)

SinneJ

Berichten: 3077
Geregistreerd: 02-04-15
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 23:27

topsylover schreef:
Omdat er hele leuke mannen tussen zitten die geweldig in bed zijn! Ikzelf ben ook alleen maar op zoek naar neukerij dus dan is Tinder een uitkomst. ;)


Je hebt echt alle recht dat te willen, ik ga nooit zeggen dat je je daarvoor moet schamen, maar het is wel heel typisch dat men zich dan niet wil wenden tot die apps die daar specifiek voor dienen en een 'dating app' dan maar moeten komen verpesten.... dat is erg jammer.

Er is niets om je over te schamen, dus gebruik dan die kanalen die gemaakt zijn om sekspartners te vinden. Om 1 of andere reden vindt men dat dan weer een brug te ver :') .

Danielleeee_
Berichten: 3173
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 23:35

SinneJ schreef:
topsylover schreef:
Omdat er hele leuke mannen tussen zitten die geweldig in bed zijn! Ikzelf ben ook alleen maar op zoek naar neukerij dus dan is Tinder een uitkomst. ;)


Je hebt echt alle recht dat te willen, ik ga nooit zeggen dat je je daarvoor moet schamen, maar het is wel heel typisch dat men zich dan niet wil wenden tot die apps die daar specifiek voor dienen en een 'dating app' dan maar moeten komen verpesten.... dat is erg jammer.

Er is niets om je over te schamen, dus gebruik dan die kanalen die gemaakt zijn om sekspartners te vinden. Om 1 of andere reden vindt men dat dan weer een brug te ver :') .

Ondertussen is Tinder toch deels een app om sekspartners te vinden? Zo wordt het misschien niet omschreven, maar het gebeurt wel :P Misschien kan Tinder haar omschrijving dan beter iets aanpassen zodat duidelijk wordt dat het niet alleen een datingapp is, of de manier van hoe Tinder werkt aanpassen zodat het meer op relaties is gefocust.

SinneJ

Berichten: 3077
Geregistreerd: 02-04-15
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 23:39

Danielleeee_ schreef:
Ondertussen is Tinder toch deels een app om sekspartners te vinden? Zo wordt het misschien niet omschreven, maar het gebeurt wel :P Misschien kan Tinder haar omschrijving dan beter iets aanpassen zodat duidelijk wordt dat het niet alleen een datingapp is, of de manier van hoe Tinder werkt aanpassen zodat het meer op relaties is gefocust.


Ja zou beter zijn, maar ik wilde vooral wijzen op de hypocrisie: roepen dat wij allemaal preuts zijn terwijl ze het zelf niet durven via een seks app en daarom maar een dating app moeten veranderen in een soft sex app ;)

Vanaf dat het expliciet neergeschreven staat dat het voor seks is, ga je echt héél wat minder deelnemers hebben hoor.

Avalanche

Berichten: 15975
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 23:40

Tinder was idd bij de lancering gewoon bedoeld voor snelle sex. Daar is ook niks mis mee, als dat je ding is, hou je niet in zou ik zeggen :')

Maar het is gewoon een beetje een vleeskeuring en dat is wel inherent aan een dating app denk ik :)
SinneJ schreef:
Vanaf dat het expliciet neergeschreven staat dat het voor seks is, ga je echt héél wat minder deelnemers hebben hoor.

Hahahahaha ik ben daar nog niet zo zeker van :')

topsylover

Berichten: 5639
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 23:40

SinneJ schreef:
topsylover schreef:
Omdat er hele leuke mannen tussen zitten die geweldig in bed zijn! Ikzelf ben ook alleen maar op zoek naar neukerij dus dan is Tinder een uitkomst. ;)


Je hebt echt alle recht dat te willen, ik ga nooit zeggen dat je je daarvoor moet schamen, maar het is wel heel typisch dat men zich dan niet wil wenden tot die apps die daar specifiek voor dienen en een 'dating app' dan maar moeten komen verpesten.... dat is erg jammer.

Er is niets om je over te schamen, dus gebruik dan die kanalen die gemaakt zijn om sekspartners te vinden. Om 1 of andere reden vindt men dat dan weer een brug te ver :') .

Tja kijk, Tinder is voor alles en iedereen gemaakt. Het is maar net hoe je er zelf in staat en waar je op zoek naar bent! Ik heb duidelijk in mijn bio staan dat ik niet op zoek ben naar iets serieus, en ik zie bij veel mannen dat ook staan. Maar er zijn ook wel veel die in hun bio hebben staan dat ze wél op zoek zijn naar iets serieus! Daarnaast swipe ik ook niet op de jongens die er serieus uitzien, met kinderen in hun foto's, moeder, oma's of wat dan ook. Dus er blijft genoeg over voor jullie om te kiezen. :+

Ik zal me er ook nooit voor schamen. Ik heb geweldige contacten opgedaan en juist omdat ik er zo open over ben heb ik jongens aangetrokken die net zo open en vrij in het leven staan als ik, en daar heb ik geweldige avonturen mee, ook buiten het bed ja!

Danielleeee_
Berichten: 3173
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 23:58

SinneJ schreef:
Danielleeee_ schreef:
Ondertussen is Tinder toch deels een app om sekspartners te vinden? Zo wordt het misschien niet omschreven, maar het gebeurt wel :P Misschien kan Tinder haar omschrijving dan beter iets aanpassen zodat duidelijk wordt dat het niet alleen een datingapp is, of de manier van hoe Tinder werkt aanpassen zodat het meer op relaties is gefocust.


Ja zou beter zijn, maar ik wilde vooral wijzen op de hypocrisie: roepen dat wij allemaal preuts zijn terwijl ze het zelf niet durven via een seks app en daarom maar een dating app moeten veranderen in een soft sex app ;)

Vanaf dat het expliciet neergeschreven staat dat het voor seks is, ga je echt héél wat minder deelnemers hebben hoor.

Ah op die manier! Nu snap ik hem :)

moonfish13
Berichten: 18228
Geregistreerd: 20-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 00:26

Topsylover ik benijd je haha
Ik ben best open minded en zou op dat vlak dromen van kunnen seksen zonder direct knalverliefd te worden als het leuk is. :+
Echt ik kan het gewoon niet, hopeloos geval ben ik mijn lijf reageert of er een hormoonatoombom gedropt is zo erg dat ik gelijk reddeloos verloren ben. :')
Best een handicap is het, tegenwoordig is sex zo gewoon en ik tref ook altijd kerels die eerst minimaal een maand willen testen voor ze de relatie iets meer willen noemen dan een soort vage fwb of whatever ze er van maken.
Tot die tijd moet ik dan kennelijk mijn gevoel zien te onderdrukken anno 2019 of ik tref gewoon de goede niet.
Laatst bijgewerkt door moonfish13 op 12-08-19 00:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Avalanche

Berichten: 15975
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Re: Zijn (half)naakte selfies de datingnorm tegenwoordig? 18+

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 00:33

Denk dat je de goede niet treft. Ik heb altijd het idee dat er nogal wanhopige mannen op Tinder zitten :')

moonfish13
Berichten: 18228
Geregistreerd: 20-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 00:41

Eh, bedoel je de iets minder zelfvertrouwen uitstralende gevallen?
Zeg ik dat zo netjes? :+
Die like ik niet, degenen die het echt al op foto’s uitstralen, daar ga ik echt overheen walsen naast dat het voor mij een huge afknapper is dus die like ik niet.
Misschien inderdaad net de verkeerde getroffen, ik val wel op apartelingen en dat is niet persé negatief, maar de goede zat er nog niet tussen.

Overigens is sex krijgen op tinder zo easy dat ik tegen mijn moeder zei dat brood halen bij albert heijn 200 meter verderop meer tijd en moeite kost.
Met de gekscherende woorden ga nu maar naar de appie, en voor je terug bent heb ik die sexdate gescoord op tinder, zo makkelijk is het. :+
Ik hoef echt niet sexloos te zijn als ik dat niet wil, maar ik zoek door het snelle hechten iets euh het liefst definitiefs bij voorkeur met niet goed geld terug garantie. :')

Nee sex krijgen is op tinder een koud kunstje, heel heul eenvoudig.
Maar die mannen vis je er dus zo uit, ze vragen er toch vrijwel gelijk naar is mijn ervaring dus zoveel tijd kost dat niet.
Ik wens ze trouwens wel vaak oprecht succes als het geen lompe eikel is, zitten soms echt hele leuke spontane gasten tussen maar voor mij werkt zo’n constructie niet.

puppy1128

Berichten: 5010
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 07:31

Zijn het vaak mannen die over de seks beginnen? Anders gewoon tegen ze zeggen dat ze bij hun eigen geslacht moeten zoeken. Ze hebben zelf ook een gat waar wat in kan. 2 vliegen in 1 klap blij gemaakt. :)) _O-

Hier nooit op datingsites/apps gezeten overigens.

Skippy01
Berichten: 6498
Geregistreerd: 01-11-06

Re: Zijn (half)naakte selfies de datingnorm tegenwoordig? 18+

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 07:52

Ik blijf denk ik eeuwig single. Ook hier de ervaring dat ze vaak maar op 1 ding uit zijn. Bij voorkeur met foto materiaal vooraf. En ongeveer 5% die dat NIET is, maar die op date 1 of 2 beginnen over hoe je staat tov trouwen en kinderen... Woooooohhhh vriend, even terug. Misschien gewoon elkaar leren kennen eerst?

Avalanche

Berichten: 15975
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 07:54

Tinder moet je daar ook gewoon niet voor hebben. Probeer Lexa, is veel serieuzer.

BarbaLala

Berichten: 9605
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 08:43

Het is onderhand een algemeen gegeven dat er op datingwebsites en -apps veel fiets zitten, om het maar even zo te noemen.
Is ook 1 van de redenen dat ik er niet aan begin. Totaal geen zin in die bullshit en selectie van kijken wie er normaal is en wie niet.
Nog los van dat met degene die wél door je screening komen, 9 van de 10 keer alsnog het gesprek op niks uitloopt :roll:
Mij te vermoeiend, heb wel betere dingen te doen!
Neemt inderdaad niet weg dat het prima swipen is om de vleesmarkt te bezichtigen zo nu en dan :D

topsylover

Berichten: 5639
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 08:54

moonfish13 schreef:
Topsylover ik benijd je haha
Ik ben best open minded en zou op dat vlak dromen van kunnen seksen zonder direct knalverliefd te worden als het leuk is. :+
Echt ik kan het gewoon niet, hopeloos geval ben ik mijn lijf reageert of er een hormoonatoombom gedropt is zo erg dat ik gelijk reddeloos verloren ben. :')
Best een handicap is het, tegenwoordig is sex zo gewoon en ik tref ook altijd kerels die eerst minimaal een maand willen testen voor ze de relatie iets meer willen noemen dan een soort vage fwb of whatever ze er van maken.
Tot die tijd moet ik dan kennelijk mijn gevoel zien te onderdrukken anno 2019 of ik tref gewoon de goede niet.

Het is echt heerlijk haha. Wat je moet doen is gewoon zorgen dat je meerdere mannen hebt, zodat je niet al je aandacht op 1 focust. Ik hechtte me altijd veel te snel aan iemand, maar nu ik er een stuk of wat heb, heb ik niet eens tijd om gevoelens te ontwikkelen. :+

Berdien

Berichten: 64512
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Zijn (half)naakte selfies de datingnorm tegenwoordig? 18+

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 09:45

Och, ik kan mijn wc behangen met alle dickpics die ik de afgelopen jaren heb ontvangen :') Ik vind het allemaal niet zo spannend. Je bepaalt altijd nog zelf of je wel iets terugstuurt en wat, en als je dat niet wilt doe je het niet. Op het merendeel van de dickpics zat ik ook niet te wachten maar soit.

Tinder is prima voor van alles, van relaties tot eenmalige -horizontale- dates. Het is maar net wat je wilt, en wat je zoekt. Zolang je dat maar voor jezelf duidelijk hebt én dat duidelijk kan maken aan de ander dan is het toch prima? Ik zag hier Lexa voorbij komen, nou dáár heb ik toch ook wel echt wappies gezien hoor. 65+ers die je elke tien minuten een bericht sturen, brrrrrrr.

Overigens is er zeker niet één type wat dickpics stuurt inderdaad. Ik heb ze van van allerlei soorten mannen gehad, zeker niet alleen van mooiboys of laagopgeleide types. Wat een bijzondere aanname ook :+