Too good to go

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Avelienvd

Berichten: 7223
Geregistreerd: 28-12-04

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 20:31

Ik heb voor morgen een bij de bakker in Beilen. Ben benieuwd

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 20:41

Ik had vandaag een bon van een bakker die net meedoet hier in de buurt.
Afbeelding

In de papieren zak zaten 4 van deze:
Afbeelding

Laura82
Berichten: 7465
Geregistreerd: 05-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 20:58

lovelyfiefy schreef:
Mijn late lunch is zijn wachten meer dan waard geweest <3
[ [url=m/xTe088.jpg]Afbeelding[/url] ]
In het 2e witte zakje zitten 4 flappen (ik denk 2 kers en 2 appel)


Welke bakker is dit? :)

Tijdje niet in de app geweest, veel nieuwe zaken bij gekomen maar ook heel veel die op mn wensenlijstje stonden (anne&max, bakker bart) weer verdwenen :\

Charlottemv
Berichten: 905
Geregistreerd: 05-05-15
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 21:53

Afbeelding
Lekker avondeten voor morgen opgehaald. 1 grote bak met helft nasi en helft dunne bami en de andere bak zit vol met allerlei soorten vlees. Ook mocht ik een halve liter frisdrank tappen.

Hier kunnen wij makkelijk met 2 behoorlijk grote eters van eten.

Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 21:57

Ziet er allemaal weer top uit!!

Mijn pakket was weer picobello! Dus heb weer voor de hele week brood! :D

lovelyfiefy

Berichten: 5092
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 23:06

Laura82 schreef:
lovelyfiefy schreef:
Mijn late lunch is zijn wachten meer dan waard geweest <3
[ [url=m/xTe088.jpg]Afbeelding[/url] ]
In het 2e witte zakje zitten 4 flappen (ik denk 2 kers en 2 appel)


Welke bakker is dit? :)

Tijdje niet in de app geweest, veel nieuwe zaken bij gekomen maar ook heel veel die op mn wensenlijstje stonden (anne&max, bakker bart) weer verdwenen :


Een lokale bakker bij me vriend.
Sorry niet in Alkmaar :+
Fermento is wel aan te raden en de spar in Alkmaar. (Naar mijn ervaringen tot nu toe :P )

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 09:22

Nu moet ik vanmiddag toevallig wél in de buurt van de Jumbo zijn, maar ik was blijkbaar net te vroeg met het checken van de app. Anderhalf uur geleden was er nog niks te redden, inmiddels wel maar ik heb mezelf nu al getrakteerd op een verrassingslunch van het restaurant van Beeld & Geluid, dat ligt ook op de route. Ik heb daar vaker gegeten, benieuwd wat ze voor me overhouden.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 14:39

Prima lunch van Beeld & Geluid! :Y)

Een wrap met brie, tomaat en honing. Verder zaten er in het tasje een flinke chocolademuffin en vier Snelle Jelles (waarvan ik er eentje al in de auto op had). In het gemiddelde bedrijfsrestaurant kom je met die vijf koeken al zowat aan 3 euro. Nu had ik er dus nog een wrap bij. :D

Afbeelding

Op nog geen kilometer van mijn huis zit een bakker die meedoet, zag ik. Dat wordt waarschijnlijk de volgende.

Suuszels

Berichten: 7325
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Ridderkerk

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 15:02

Ik was gisteren bij een bakker in de buurt van mijn werk. Komende weken hoef ik geen brood meer te kopen :)
Afbeelding
Laatst ook bij een andere geweest, maar daar gaan we niet meer heen.
Slechte foto, maar eigenlijk vooral producten waar we niks mee kunnen. Nog gekeken naar de waarde maar die komt wss net aan wel uit.
Afbeelding

Avelienvd

Berichten: 7223
Geregistreerd: 28-12-04

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 19:19

Hier bakker in Beilen bezocht
Mooi pakket weer. 1 teff brood 1.5 wit brood, bolletjes en 5 taartjes.
Afbeelding

Prairy
Berichten: 9067
Geregistreerd: 28-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 20:41

Ik denk dat een indicatie van een verslaving toch is, als je gaat kijken of er in de buurt van je vakantie plekken, ook bonnen te krijgen zijn.

Één van de steden die we gaan bezoeken is Wenen, en ik zag al 2 bonnen waarvan ik ging kwijlen :+

lovelyfiefy

Berichten: 5092
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 21:44

Prairy schreef:
Ik denk dat een indicatie van een verslaving toch is, als je gaat kijken of er in de buurt van je vakantie plekken, ook bonnen te krijgen zijn.

Één van de steden die we gaan bezoeken is Wenen, en ik zag al 2 bonnen waarvan ik ging kwijlen :+


ik had het bij die bakker gister
daar stonden belgen die vanuit hun vakantie adres even via TGTG wat gingen ophalen.
Ik vind het super slim!
Je weet zeker dat je lekkere dingen heb dan voor de vakantie :P

wij willen het ook gaan doen als wij richting Leeuwarden op vakantie gaan in september

FrNo
Berichten: 3657
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 21:56

Afgelopen woensdag waren we in Duitsland, net over de grens. Maar dat waren alleen een paar bonnen voor 's avonds. Op de terugweg toen alsnog de Shell Deli2go gekocht.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 22:00

Nou idd! Ik had iets eerder aan die app moeten denken. Anderhalve week terug was ik in België. Ik check net de plaatsen waar ik ben geweest en ik zie dat ik best lekkere dingen heb gemist. Maar goed, het was 40 graden en als het zo warm is, dan blijft mijn eetlust ook achter. Dat maakt het toch minder jammer. :D

Maar wel even aan denken voor een volgende keer.

liiza

Berichten: 1574
Geregistreerd: 22-12-04
Woonplaats: Zwijndrecht

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 11:41

Ik ga vanmiddag mijn eerste pakket ophalen bij de bakker ben heel benieuwd als ik jullie pakketten hier zo zie!

liiza

Berichten: 1574
Geregistreerd: 22-12-04
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 17:26

Afbeelding

Ik heb net dit pakket opgehaald. Helemaal blij mee, allemaal lekker brood en in de papieren zakjes harde broodjes en worstenbroodjes.

Hoop dat er snel meer winkels in mijn buurt aansluiten. Echt heel leuk en goed voor het milieu!

Avelienvd

Berichten: 7223
Geregistreerd: 28-12-04

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 18:13

Mooi pakket

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 22:54

Nou, ik heb de smaak te pakken :D Morgenavond naar de film en daar om de hoek zit Backwerk. Zojuist een pakket besteld, de tijd sluit perfect aan.

In het ergste geval zit ik met een tas vol brood en banket in de bios :D maar goed, ik moet toch van tevoren eten dus dat kan daar mooi van. Een eventueel overschot aan zoetigheid kan vrijdag wel mee naar kantoor.

listiglistje

Berichten: 14403
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 23:21

Karin schreef:
Nou, ik heb de smaak te pakken :D Morgenavond naar de film en daar om de hoek zit Backwerk. Zojuist een pakket besteld, de tijd sluit perfect aan.

In het ergste geval zit ik met een tas vol brood en banket in de bios :D maar goed, ik moet toch van tevoren eten dus dat kan daar mooi van. Een eventueel overschot aan zoetigheid kan vrijdag wel mee naar kantoor.

Je krijgt daar altijd belegde broodjes of pizza mee, een paar zoete dingen en soms een smoothie.
Geen broden :D

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 23:47

Nee, dat had ik idd al begrepen uit eerdere posts hier :D Met brood bedoel ik ook belegde broodjes. Maar met een beetje geluk heb ik daar dan een avondmaaltijd aan. :Y)

Prairy
Berichten: 9067
Geregistreerd: 28-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 07:27

Karin schreef:
Nee, dat had ik idd al begrepen uit eerdere posts hier :D Met brood bedoel ik ook belegde broodjes. Maar met een beetje geluk heb ik daar dan een avondmaaltijd aan. :Y)

Wij hadden zondag gehaald, ik had 3 belegde broodjes, een chocolade croissant en een koffiebroodje. Voldoende dus voor een maaltijd!

En als toevallig mr specs en beans nog een bon online gooit, kun je die rustig nemen, dan heb je nog een heerlijk gebakje na ook :D

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 07:58

Specs & Beans zit hier dan weer niet, maar een koffiebroodje klinkt ook als een prima toetje. :Y)

Heeft iemand ervaring met Ekoplaza (en dan specifiek met die in Bilthoven)? Ligt op mijn route van werk naar paard op vrijdag, misschien is dat ook eens de moeite waard.

Sandyislief

Berichten: 2493
Geregistreerd: 04-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 18:55

Net ook weer eens wat gehaald omdat ik toevallig voor Back Werk stond op het station rond de tijd dat het opgehaald kon worden.

Er zit in:
* panini mozzarella, tomaat, pesto, courgette
* 2 pistolets caprese
* 2 croissants
* 2 pain du chocolat
* frikandelbroodje
* 4 losse harde broodjes, 2 witte en 2 bruine met zaden
* 2 pretzels

Voor 3.99.

Eliana

Berichten: 5453
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 19:23

Bij de bakker net
1 heel wit. Halfje wit, halfje bruin.
6 zachte bolletjes
1 tompouche
1 vruchtenslofje
Prima pakket dus :)

Sharani
Berichten: 4671
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 20:59

Je moet hier in de buurt (Leeuwarden) wel snel zijn voor een pakket. De bakker binnen 3min uitverkocht. Wel twee andere pakketten gescoord, dus ben benieuwd morgen.