[HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Laura1982

Berichten: 4051
Geregistreerd: 23-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 20:30

Eigen benen en paarden benen zijn beiden een uitdaging }:0

Oh wat een lekker vooruitzicht noukie strand cocktail mooi weer heerlijk.

Morgen laatste dagje en dan pas januari weer ik heb er zin in.

Ik was vast voor indoor seizoen aan het kijken naar de wedstrijden al een paar leuke opties gezien ik ga daar maar vast aan denken.

Douwe z1+5 sportpredicaat.
Ilias B+10 pr 200.5 L1+7


droversrun

Berichten: 1027
Geregistreerd: 23-02-07

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 08:08

Lekker hoor Noukie, klinkt goed. Ik ben ook zoooo toe aan vakantie maar ik heb niets gepland staan helaas :+

Gaaf je frontriem Janine!

Vandaag je laatste dagje Laura, wat heerlijk! En januari klinkt nog zooooover weg haha.

Nou ik denk dat ik wel 1 Z2 proef ga rijden zondag. Het gaat redelijk goed en de wissels zijn een beetje 50/50 zeg maar. Maar dat zijn er maar 3, we moeten gewoon zorgen dat we voor de rest 7ens en 8ens rijden (no pressure :+) . Kwam er alleen achter dat ik zondag in de eerste proef de jury heb waar ik 2 weken geleden nog 190 punten in het Z1 had bij gereden :') Niet echt motiverend om me over te laten zetten naar het Z2 haha!

Laura1982

Berichten: 4051
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 08:17

Je rijd voor jezelf Dr! Ooit moet je beginnen dus dan maar bij de kritische mensen dan weet je gelijk waar men streng op is.
Je kunt het en alvast heel veel plezier.

Douwe z1+5 sportpredicaat.
Ilias B+10 pr 200.5 L1+7

Noukie
Berichten: 10926
Geregistreerd: 27-12-01

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 08:18

Hahaha, dat snap ik dan weer wel. Hoeft geen sinterklaas te zijn, maar wel dat je een beetje goed gevoel over jezelf kan hebben :D En iig dat je in je gewone oefeningen iets kan ophalen.
Ik vond de tweede proef van deze maand iets fijner, maar dat komt omdat de mijne nog wat vaart nodig heeft voor de wissel en dan is die op C niet ideaal.
Mooie sport is het toch ook, wij met al onze keuzes en compensaties :D


SteffiiY

Berichten: 22535
Geregistreerd: 26-04-06

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 08:24

Heel druk met werk geweest maar had weer even tijd om jullie bij te lezen :D

@Nouvel: wat heerlijk dat strand, ik zie dat je in de bollenstreek woont, waar precies?
Ik ben soms te vinden op het strand van Noordwijk :D

@cindy: Fijn dat je toch weer iets mag doen en even kijken hoe het gaat en houd inderdaad!

@Noukie: Dat ziet er heel erg goed uit op S&T! :D

Horse power Chiquita
Perfect Present (Blue hors Farrell x Apache)
Never been more Happie (For romance X Vitalis)

droversrun

Berichten: 1027
Geregistreerd: 23-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 08:43

Oh echt Noukie? Ik vind proef 30 het galop gedeelte wel makkelijk maar het draf gedeelte nog wat uitdagingen hebben haha.

Ik heb de foto's van afgelopen wedstrijd :D Ik ben zo blij met het beeld dat ze laat zien. Sorry voor de copyright foto's, ik heb ze besteld en betaald maar die heb ik nog niet binnen en ik wilde ze heel graag met jullie delen!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 08:47

Mooi beeld DR!

Ik reed mijn laatste L2 maar net 172 punten. Eerste M1 reed ik dikke punten...

Misschien voelt het nu wat beter :')

Nouvel

Berichten: 28535
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 09:04

Mooie foto’s, ziet er goed uit!
Lekker doen joh, gaat vast goed komen, jullie zijn super bezig!

Laura1982

Berichten: 4051
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 12:39

Mooie foto's en aan je gezicht te zien intens tevreden!

Douwe z1+5 sportpredicaat.
Ilias B+10 pr 200.5 L1+7

Mahitri
Berichten: 562
Geregistreerd: 28-08-06

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 15:50

Prachtige foto’s Droversrun! Heel fijn beeld +:)+ En gewoon een Z2 proef proberen. Dan weet je waar je staat en waar je aan moet werken.
Laura, echt bezig met de laatste loodjes zo te horen. Lijkt me een vreemd gevoel dat je lijf niet meer kan wat je hoofd wil.
Janine, gave frontriem! En nog even over je opmerking om niet overal medicijnen voor te willen gebruiken. Daar ben ik het volledig mee eens! Ik denk dat voeding en daarmee een goede darmflora meer effect hebben dan symptoombestrijding.
Nouvel, hier een jaloers iemand vanwege jouw heerlijke strandrit! :)
Cindy, hoe gaat het nu?
Noukie, heerlijk vooruitzicht zo’n vakantie!

Beer is dinsdag naar de keuring geweest en heeft weer een 3e premie gekregen. Het commentaar was zo positief dat ik het niet kon geloven. Mensen aan de kant waren ook onder de indruk. Hij is aan de hand in draf ook echt heel erg gaaf <3 Hij liet zich ook weer super zien. Ze vinden hem alleen niet sterwaardig. Maakt voor mij niet uit, hij is en blijft mijn topper.
Nu gaan we ons richten op de laatste punten in het Z1 zodat we door kunnen trainen voor het Z2. Een vriendin is nu bezig met het aanleren van de wissels want de combinatie van hij en ik allebei geen ervaring met wissels was toch niet zo handig. Ik wil het niet verkeerd aanleren en hem ook geen stress bezorgen. Hij springt die van rechts naar links nu wel maar van links naar rechts snapt hij er nog niks van :D

Noukie
Berichten: 10926
Geregistreerd: 27-12-01

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 20:56

Hele fijne foto's!! Jullie zijn echt een mooi plaatje samen :)

Wat jammer van de keuring Mahitri! Verder lekker bezig dus! Die andere wissel komt vast wel goed ook. Je moet ergens beginnen, 1 is al beter dan niks :)

Mahitri
Berichten: 562
Geregistreerd: 28-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 15:48

Vandaag ook een wissel van links naar rechts! *\o/* Zo mooi om het proces vanaf de kant te volgen. Vorige keer totaal geen reactie. Nu eerst een hupje, toen trok hij steeds zijn linker achterbeen omhoog (in plaats van rechts), toen een wissel via een halve drafpas en daarna een echte wissel die ook nog heel netjes gesprongen was <3 Je ziet hem nadenken over wat er van hem gevraagd wordt.
Hebben er nog mensen last gehad van de harde wind?

Laura1982

Berichten: 4051
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 15:55

Ik had vandaag douwe aan mijn zusje uitbesteed en die had ook last van waaibomendag. Hij was vrolijk en fris en beetje ondeugend. Zij heeft soms wat moeite met hem dus haar vanaf de zijkant met wat tips en trucs geholpen en op einde deed hij het echt niet slecht. Zij is qwa rijden L2 niveau dus vandaag focus gelegd op galop stap en stap galop. Ze deden het heel goed samen ondanks dat hij ondeugend was.

Douwe z1+5 sportpredicaat.
Ilias B+10 pr 200.5 L1+7

Noukie
Berichten: 10926
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 12:12

Wel handig dat ik wat typ en vervolgens niet verzend voor ik naar een andere pagina ga :')

Anyway, goed bezig Mahitri! En de jouwe ook Laura, met windkracht zes best handig voor je zusjes denk ik dat jij even kan helpen :D

Mijne had gister longedag, dus niet zoveel last van de wind. Vandaag ochtendje dressuur ten top. Best fijn gereden, na de proef komen er zo vier mensen los van elkaar naar me toe, dat t zo een aansprekend paard is, zo fijn voorgesteld, goede proef, enz. Dat overkomt me dus echt nooit, ik bedoel, hij is lief, leuk, maar niet het wauw dressuurpaard waar iedereen van omkijkt. Zaten ook mensen bij die er echt wel wat van snappen zeg maar, dus ik dacht gaaf, das positief!
Afijn... tot je dan je punten krijgt -O-
Ik heb mijn paard nu beloofd dat ik nooit meer zo vroeg ga starten dat hij zn ochtend in de wei misloopt, dat doe ik hem gewoon niet meer aan :')

@DR, jou hopelijk beter vergaan?

droversrun

Berichten: 1027
Geregistreerd: 23-02-07

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 16:15

Bedankt voor jullie lieve woorden <3

Vanmorgen ons debuut gehad en ik ben onwijs tevreden. Ze had door de harde wind erg veel spanning maar deed goed haar best. De wissels waren met die spanning natuurlijk een kansloze actie als ze ze normaal al niet heel vloeiend springt. Maar we hadden 203 punten! Super frustrerend natuurlijk dat ene puntje maar dat we zonder wissels toch zo scoren maakt me zeker tevreden :D ook nog leuk commentaar gehad van de jury dus dat is altijd fijn!

Balen noukie! Strenge jury?

Fijn dat je zusje er ook op kan stappen Laura, gaat ze hem vaker rijden?

Mahitri wat goed! :D super gevoel is dat! Hier ook expres gelongeerd gister want ik weet hoe ze is als het zo waait ;) en nog gefeliciteerd met je derde premie!

Laura1982

Berichten: 4051
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 18:26

Nee ze stapt er af en toe op maar niet voor vast. Dat klikt helaas niet genoeg tussen hen maar voor keer geen probleem.

Super gaaf dat je debuut zo goed is gegaan mag je heel trots op zijn DR.

Ahh noukie dat vind ik echt rot voor je jullie zijn zo leuk samen en Jullie doen onwijs jullie best.

Mahitri kijk hij gaat het snappen wat super fijn! Stoer dat je dit ook uit durft te besteden omdat jezelf niet weet hoe het moet enz.

Douwe z1+5 sportpredicaat.
Ilias B+10 pr 200.5 L1+7

Mahitri
Berichten: 562
Geregistreerd: 28-08-06

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 18:41

Wat balen van de punten Noukie! Maar wat super gaaf dat mensen die je gezien hebben zo positief zijn over je paard! Dat is toch ook echt wel goud waard.

Droversrun, wat een prima debuut! Omstandigheden waren niet ideaal en dan zonder goede wissels toch zo scoren zegt dat je genoeg over hebt en echt wel klaar bent voor deze klasse!

Laura, jammer dat het niet helemaal klikt tussen Douwe en je zusje. Wat goed dat je dat ziet en daar ook rekening mee houdt. Voor haar wel mooi om van zijn streken te leren :)

Ik vind de combinatie beide geen ervaring met wissels niet zo’n handige. Ik heb het geprobeerd maar doordat ik niet weet wat ik doe, raakt Beer in de stress en ik in de frustratie. Ik zie nu dat mijn vriendin heel rustig blijft en even wat voorbereidende oefeningen doet en het dan weer probeert. Beer raakt van haar totaal niet in de stress en dat vind ik wel belangrijk.

Laura1982

Berichten: 4051
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 18:56

Heel herkenbaar ik besteed het ook uit aan instructie om dezelfde reden. Ik doe maar wat en zij doet het heel bewust en weet hem goed te begeleiden.

Douwe z1+5 sportpredicaat.
Ilias B+10 pr 200.5 L1+7

Noukie
Berichten: 10926
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 19:46

Thanks Laura, lieve woorden :) tsja, tis wel een beetje, t kost fysiek al zoveel, op zo'n manier is mijn eigen hersteltijd echt niet in verhouding meer. En een keer slecht rijden kan altijd gebeuren, maar zo..
@DR, ze was niet zozeer streng, werden ook wel punten uitgedeeld. Maar laat ik t zo zeggen: ik had m wss beter goed aan de kop getrokken voor meer waardering.
En dat er dan een andere jury zegt dat ie goed was, én een internationale amazone.. Dat is zo uit verhouding. Maar Mahitri, wel helemaal eens, het zijn wel hele mooie complimenten en een keer ga ik me daar wel aan vasthouden, maar voor nu vind ik dat t ook best eens een keer echt mee mag zitten :=

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 20:15

Mahitri, wat heerlijk dat je zo lekker gaat! Lovende woorden op de keuring, progressie in het rijden... Heerlijk man, het is je gegund!! Jammer dat hij niet sterwaardig is, maar vind het toch altijd super als mensen met ruinen toch naar de keuring gaan!

Wij gaan volgende week naar Wolvega met een jonge Reinder. Zeer benieuwd, ik heb namelijk een ander idee bij klaarmaken voor de keuring :P Maar goed, die andere twee zijn voor mijn conto :D


Laura, lekker dat je zusje hem zo een beetje kan bijrijden, leert ze zelf ook nog wat van! :D

Noukie, eeuwig jammer van de punten dan! -O- Vreselijk confusing!

Droversrun, zie je wel dat het meeviel :D


Ik ben vandaag weer eens opgestapt sinds hij behandeld is vorige week. Ook even de zitlesdingetjes in de praktijk gebracht wat enorm meeviel ten opzichte van vorige week :')
Deze week even lekker opbouwen, volgende week een lesje... Mooi doortrainen tot de 31e, dan heb ik weer wedstrijd :D

cindyy_1993

Berichten: 436
Geregistreerd: 10-02-14
Woonplaats: Middenbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 10:33

Jeetje wat gaan jullie hard! Of ben ik zo druk dat ik er gewoon niet aan toe kom om te reageren? :')
Ik ga even een poging doen om zoveel mogelijk terug te lezen en te reageren! Sorry als ik iets of iemand vergeet.

DR Wat fijn dat het goed ging op de regio! Balen van de eerste reserve, maar de kans is dan toch nog best groot dat je mee kunt doen hoor! Ben ooit eens 3e reserve geweest en werd toen de dag ervoor alsnog opgebeld :') En wauw wat een gave plaatjes zeg! Snap dat je heel blij bent met het beeld! En wat een super Z2 debuut! Ondanks de spanning en de mislukte wissels toch nog zo'n score rijden! Kan alleen maar beter worden! :D

Laura Oohh de laatste loodjes! Kan me voorstellen dat alles nu wel echt lastig begint te worden haha. Wel fijn dat je zusje ook met hem aan het werk kan!

Noukie balen van het projectje! Wat super dat de wissels zo fijn gaan met gebruik van de balkjes! Hij wordt echt wel heel gaaf in zijn lopen zo met S&T hoor! En dat karakter is fijn leuker om mee te werken toch :=
Wat een fijne complimenten heb je gekregen gisteren zeg! Dat echt wel vasthouden hoor! Balen wel dat de punten tegenvielen nadat je dat soort complimenten krijgt. En een lekkere vakantie geboekt! Ook wel eens fijn!

Janine wat vervelend zeg van de schimmelinfectie! Heb helaas geen tips voor je, geen ervaring mee.. Wel benieuwd wat de Schwarzkummelol gaat doen. En wat een gave frontriem zeg!!

Nouvel Alsnog geen verkeerde scores hoor! Wel altijd jammer als het gevoel zo anders is dan de uiteindelijke punten..

Mahitri Wat super van de keuring! Jammer dat hij niet sterwaardig is, maar toch mooi commentaar! Fijn dat je vriendin de wissels kan aanleren. En ook fijn dat hij het zo goed oppakt!

Succes is not final. Failure is not fatal. It is the courage to continue that counts.
CDL Festival (Vivaldi x Gribaldi): ZZL+13 | Festival bij de tulpen
Volg ons op Instagram

cindyy_1993

Berichten: 436
Geregistreerd: 10-02-14
Woonplaats: Middenbeemster

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 10:45

En dan nog even een updateje wat betreft mijn zwarte parel;

We zijn nu 2 weken weer bezig met opbouwen en zit inmiddels op 3 keer 5 minuten draven en 2 rondjes galop beide kanten. Moet zeggen dat hij wel echt super fijn aanvoelt, maar er is nog wel iets wat niet helemaal lekker zit. Over de benen is hij gelukkig wel zuiver. Echter bij buiging rechtsom lijkt hij in de bochten moeite te hebben in zijn lijf. Dan heeft hij wat moeite met zijn ritme en zoekt dan wat in aanleuning. Bij bochten rechtsom met buiging naar links blijft hij zuiver.
Omdat ik toch denk dat het uit zijn lijf komt en er wellicht links iets vast zit, is afgelopen vrijdag de masseur weer eens langs geweest. En op zich was mijn gevoel terecht;
Rechts zat er niks vast, maar links een hele waslijst; Atlas, kaak, hals, schouder, alle ribben, lies... En daarbij zat zijn borstbeen scheef.. Dit heeft zij behandeld en ik mocht er gisteren weer rustig aan op en wat gaan doen.

Moet zeggen; hij voelde een stuk soepeler aan en de buiging naar rechts leek een stuk makkelijker te gaan! Wel heeeeel af en toe nog rechtsom zoekende in zijn ritme, maar veel minder dan voorheen en dat zoeken was weg toen hij eenmaal echt warm gelopen was.

Ook even advies gevraagd wat betreft zijn linkervoet die nu nog steeds dik blijft en niet verandert.. Zij denkt (net als mijn cranio) dat dit vanuit zijn hoefstand komt en dat de smid hem gewoon echt niet goed op zijn hoeven zet/heeft gezet. Ik heb de laatste tijd al steeds meer mijn twijfels bij de smid aangezien hij niet bereid is te corrigeren omdat hij vindt dat dat niet nodig is... Maar we zien toch overduidelijk dat hij echt een stuk hoger op zijn linkervoet staat dan op zijn rechtervoet.
Aangezien er nu dus steeds meer bevestiging bij mijn twijfels komt, ga ik zoeken naar een andere smid die hem wel goed op zijn hoeven kan zetten. Iemand nog tips voor een goede smid in Noord-Holland?

Succes is not final. Failure is not fatal. It is the courage to continue that counts.
CDL Festival (Vivaldi x Gribaldi): ZZL+13 | Festival bij de tulpen
Volg ons op Instagram

Noukie
Berichten: 10926
Geregistreerd: 27-12-01

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 18:23

lekkere bijlees weer Cindy!
Tips voor een smid in jouw regio heb ik helaas niet.
Ik vind het sowieso een hel om een goede smid te vinden. Rijd zelf elke 7 weken naar de kliniek (half uur enkele reis zonder file). Zou dat graag anders doen, maar als ik dan om me heen zie hoe andere paarden op de voeten staan :=

Mijne is maandag weer behandeld bij de holistische praktijk. Was al beter maar kan nog veel beter vond ze. Gister lekker gewandeld en vandaag kwartiertje losgereden. Wedstrijd van zaterdag afgezegd, voelt niet goed zo na de behandeling. Wel jammer, want nu zit er wel een leuke jury :+ Maar verder ook raar geregeld, losrijden ineens op 20x20 of op gras, dus ook niet ideaal. Ik heb niks tegen gras, maar aangezien alle graswedstrijden in de regio helaas gestopt zijn, heb ik ook geen stiftgaten meer.
Zelf ook mega gammel, fysio blijft veel impact hebben. Wordt wel steeds beter, maar alle na reacties enz zijn zo heftig dat t verre van beter voelt. Al met al dan maar beter om dit weekend niet op pad te gaan.

Mahitri
Berichten: 562
Geregistreerd: 28-08-06

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 08:10

Wat fijn dat je weer kunt opbouwen Cindy. Hopelijk vind je een hoefsmid die hem wel goed op zijn hoeven kan zetten en hopelijk heeft dat het positieve effect waar je naar zoekt. Het is zou mooi zijn als elke beetje bij kan dragen aan een paard dat weer lekker in zijn lijf zit.

Noukie, hoe voel je je nu? Heeft de fysio al geholpen? Verstandig om niet op wedstrijd te gaan als jullie allebei niet helemaal optimaal zijn. Er komen nog genoeg wedstrijden.

Ik ben gisterochtend gestart maar ik moest zó vroeg dat is voor mij gewoon niet te doen. Ik was mijn cap en dekje vergeten :o Gelukkig kon ik dat nog van iemand lenen. De voorbereiding van afgelopen week was ook niet goed. Ik had wel gereden maar was totaal niet proefgericht bezig geweest en dat was echt niet handig. Het inrijden ging nog best oké maar tijdens de proef kreeg ik Beer er echt niet bij. Ik verloor halverwege mijn beugel dus na vier onderdelen toch maar gestopt omdat ik de uitgestrekte draf met één beugel niet zag zitten :D Beer vond de linkergalop niet nodig of vond dat hij na een volte tien meter wel klaar was. Oftwel het ging voor geen meter omdat ik totaal geen concentratie had. Halverwege maar afgegroet want dit had echt geen zin. Gelukkig hoefden we vanwege het weer maar één proef. Deze week maar even echt proeven oefenen en dan volgende keer weer proberen.
Fijne zondag voor iedereen!

mellamoshan

Berichten: 4255
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 11:04

Jammer dat het niet lekker ging mahitri. Volgende keer beter. Hoe laat moest je starten?

Cindy, fijn dat je weer kunt opbouwen! Hij is inderdaad wel ongelijk jn zijn voeten. Hoop dat dit een eenmalig probleem was. Verstapping ofzo. Hoefsmid kan ik je niet echt aan helpen, ik heb jannes van der putten. Ben blij met hem. Zeg niet dat hij swerelds meest kundige hoefsmid is, maar ze staat er altijd netjes bij en goochelt niet te veel met henk zijn toontredent voetje. Vind ik alleen maar fijn want ik ben van mening dat je niet meer moet corrigeren bij een volgroeid paard. En daarnaast, ik ben allang al blij dat hij henk wil doen want die is niet zo makkelijk. Hij zegt altijd dat hij even opschrikt als ik weer app, in de zin van, uh oh, voor welke moet ik nu komen... Toch niet henk hé... := :+

Janine, was je deze week nog naar de keuring geweest? Nog mooie resultaten?

Drovers, helemaal geen gekke punten, zeker met het mislukken van de wissels. Alweer opnieuw z2 ingeschreven? Die foto's trouwens, wat een mooi beeld!

Noukie, jammer dat je punten zo tegenvielen. Volgende keer echt beter. Je hebt gewoon vier mensen die naar je toekomen met dat je zo'n gaaf paard hebt. Dat moet toch ook een opsteker zijn, ondanks je punten. Het blijft een jurysport, en soms heeft de jury een andere bril op dan een ander. :Y)

Laura, baby er al? :D

Zo weer beetje bij. Was nogal druk laatste weken dus wel meegelezen maar niet echt gereageerd.

Zijn nu net thuis van wedstrijd. Het was een aparte dag zeg maar. :Y)
Laatste startlijst die ik gezien had moest ik 09.14 starten. Ben zo geen ochtendmens dus dacht, laat ik de avond ervoor op goed geluk knotten. Heb hem in land naast de andere twee gezet zodat de jaarling niet de knotten eruit zou trekken. Afijn, ik keek op de lijst gister avond bij thuiskomst en zie dat ik iets later moet. 09.32. Prima, klinkt als leuker, wel dubbel zo veel z starts plots.

Vanmorgen laatste dingen in de auto, beetje aan de late kant. Paard helemaal onder de bagger. Gaat rondjes rennen door het land ipv te komen. Gadverdamme.
Gevangen, wilde niet plassen (doet hij normaal altijd als hij mee moet) en dus met rijden was hij erg traag/tegen m'n been. Voelde lang, uitgestrekte draf... Welke uitgestrekte draf...
Gewoon beetje blegh. Zo voelde de eerste proef. Uiteindelijk filmpje gezien en viel het beeld me alles mee.

Tweede hem even wakker geprikt en begonnen fijn. Maak ik me toch stomme fout. Helemaal in de war. Nog een, probeer nog te herstellen, lukt niet. Grrr nog een fout, laat maar, we groeten gewoon af.

Mja gaan 't zien. Paard kon z'n pies niet eens ophouden tot in de trailer dus spetter de spetter ernaast. Maar onder het zadel doen, ho maar. Ach, het was nu toch al te laat.

Ik denk, hoef niet te wachten op prijsuitreiking, waren zoveel starts en zo beroerd gegaan. En fantastisch paard voor me, daar winnen we echt niet van. Hebben we een sinterklaasjury zitten bleek. Had die tweede proef nooit moeten afgroeten had ik misschien nog winst gehad :+
Eerste proef gewoon twee wp.
Dat was dus ook de reden dat er plots dubbel zoveel z starts waren, mensen schijnen dus daarom ook super graag bij deze jury te willen starten. Echt bizar... :o

Ik ga weer braaf proberen bij te houden hoor!

Met vlagen ben ik geniaal, helaas is het nu windstil...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot en 6 bezoekers