Slechtste ortho ooit

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Beugel
Berichten: 2
Geregistreerd: 08-08-19

Slechtste ortho ooit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-19 00:18

Hallo
Ik heb ongeveer anderhalf jaar lang rondgelopen met een blokjesbeugel. Mijn beugel werd nooit aangespannen en er werd ook nooit een nieuw draadje gezet ofzo. Elk bezoek was maar een snelle controle van 5 min(soms moest ik wel 2uur lang in de wachtzaal wachten)of iets repareren(dat niet eens deftig werd gedaan). Ik vond het altijd raar dat hij nooit aanspande en dat zei ik hem ook ook maar dan bleef hij zeggen dat het zo hoort en blablabla. Dus liet ik hem elke keer maar doen. De slotjes vlogen ook elke keer weer los,ze zaten nooit goed vast. Uiteindelijk is hij vertrokken zonder iets te laten weten en ben ik overgeschakeld geweest naar een collega. Hij stelde mij vragen over hoe het met mijn gebit ging enzo. Ik zei toen dat ik er al best lang mee rondloop pet maar weinig resultaat. In anderhalf jaar zijn ze maar een cm verschoven en stonden ze nog steeds helemaal scheef. Na een paar maanden vond die ortho dat ik mijn beugel eraf moest halen, en dat wou ik helemaal niet want ze stonden nog steeds schots en scheef. Maar hij wou dat per se dus heb ik die eruit laten halen. Hij zei dat de nachtbeugek alles zou fiksen. Ik had een afdruk genome vr de nachtebeugel en nu een maand later heb ik nog steeds geen nachtbeugel ontvangen die ze zogezegd gingen opsturen per post. Ik heb al meerdere keren gebeld rn ze blijven zeggen dat ik moet wachten tot hij aankomt. Mijn tanden zijn inmiddels bijna op hun oorspronkelijke positie en dat na nog maar een maand. Ik zie letterlijk bijna verschil tussen voor en na de behandeling. En ik heb nog steeds een overbeet. Ik baal echt enorm en ik weet niet wat ik moet doen. Kan ik een klacht hier tegen indienen. Is er dan de mogelijkheid om een gratis behandeling te krijgen na die bullshit van de vorige ortho.
Ps ik ben 15 jaar


alice0cullen

Berichten: 2430
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Deventer

Re: Slechtste ortho ooit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 01:00

Ik mis je ouders in dit verhaal, wat vinden die van de behandeling en de orthodontist die je behandeld heeft. Zij zullen toch echt de gene moeten zijn die er voor kiezen om naar iemand anders te gaan of stappen te ondernemen.

Snap natuurlijk dat je ontzettend baalt dat er nog geen resultaat is maar bespreek dit eens met je ouders.

Van een ruin kan je eisen, aan een hengst kan je het vragen en bij een merrie moet je 3-voudig schriftelijk verzoek indienen.

Riding: The art of keeping the horse between you and the ground.

Beugel
Berichten: 2
Geregistreerd: 08-08-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-19 01:02

Ik heb het al besproken met hun maar mijn moeder zegt dat het nu al te laat is en mijn vader wilt gewoon niet nog eens geld verspillen voor een nieuwe beugel. Ik overweeg zelf om een baantje te nemen om dan een nieuwe beugel te plaatsen. Kan dat?


SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Slechtste ortho ooit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 02:12

Woon je in Belgie of NL?

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70435
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 08:18

Dit topic hoort op Mensenwelzijn en sport maar omdat de topicstarter daar te weinig berichten voor heeft kan ik dit topic niet verplaatsen en zal ik hier een slotje op moeten zetten.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: kimmetje26 en 10 bezoekers