Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
deksel

Berichten: 3775
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 20:14

sureido schreef:
Ik haat onbeschofte klanten ook en ik doe lekker stug terug :D

Oeps, ik ook :'). Zo moeilijk is het niet om 30 sec even aardig te zijn.
Er is ook 1 klant en die komt elke avond. En elke avond koopt hij een nieuwe plastic zak?? Dan denk ik ook 'hallo, het afgelopen jaar heb je elke avond een plastic zak gekocht. Misschien kan je die eens meenemen?'.

Eerlijkheid duurt het langst. Daarom zijn sommige mensen zo snel klaar. :D



Ohana_91

Berichten: 2488
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Tussen stad en land

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 20:25

Cowboy55 schreef:
Ohana_91 schreef:
Dat er vanuit wordt gegaan dat alle mannen een zoon willen en je zelfs "meer man" bent als je een zoon hebt verwerkt. Zo krijgt mijn vriend steeds de vraag of hij niet nog een zoon wil en of hij het niet jammer vond dat de tweede ook een meisje was. Als hij dan zegt dat hij zelf graag een meisje wilde ipv een jongen, wordt er lacherig gereageerd.


Herkenbaar. Heb 1 kind en dat is een dochter en dat heb ik altijd super gevonden. Ik heb nooit per se een zoon willen hebben. Dat heeft me wel eens een heel clevere vraag opgeleverd waar ik serieus lang over heb moeten denken. Is misschien een leuke om ook eens aan je vriend te stellen. Mij is ooit gevraagd: denk je dat je liever een meisje hebt dan een jongen omdat je daarmee zelf de jongste man in het gezin blijft?


Dat is inderdaad een hele mooie vraag! Ik weet mijn vriends motivatie waarom hij niet perse een jongen hoeft en dat heeft niet met die vraag te maken, maar ik ga de vraag wel onthouden.

12-09-2016 <3
04-04-2019
<3

Alja

Berichten: 25580
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 20:30

deksel schreef:
sureido schreef:
Ik haat onbeschofte klanten ook en ik doe lekker stug terug :D

Oeps, ik ook :'). Zo moeilijk is het niet om 30 sec even aardig te zijn.
Er is ook 1 klant en die komt elke avond. En elke avond koopt hij een nieuwe plastic zak?? Dan denk ik ook 'hallo, het afgelopen jaar heb je elke avond een plastic zak gekocht. Misschien kan je die eens meenemen?'.

Ik zou alleen maar denken zonde van het geld :+

ONDERSCHRIFTLOOS

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 20:51

Alle bekrompen reacties op de 'regenboogcombi' (voor Antwerpen Pride)... Echt hoor. Dan zeggen ze dat pride niet meer nodig is want België/Europa is toch niet meer homofoob. Valt echt te zien aan de reacties. 8)7

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 21:17

Dat ik elke avond in slaap val op de bank om vervolgens ‘s nachts niet te kunnen slapen :')

fiets a fake smile

hagelslag
Berichten: 8990
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 21:17

Moet nog 2 minuten wachten voordat ik weer mag rijden.
Moet nodig na de wc maar dat kan hier niet |o

Questquedit

Berichten: 1163
Geregistreerd: 20-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 21:40

De tokkies op de rij achter mij in de bioscoop. Bij het begin van de film niet 1, maar echt een stuk of 6/7 foto's met flits. Toen ze, hardop pratend, tegen elkaar aan het vertellen waren dat ze zometeen even een stukje ging filmen en nog een foto ging maken bij een bepaald deel in de film, gevolgd door nog een foto met flits, heb ik me omgedraaid.
"He joh, het is echt heel vervelend, de film is al begonnen en ik heb er last van."
"OH SORRY HOORRRRR" -O-
Gevolgd door gelach en gegiebel tegen vriendin van haar. Ook tijdens de film de hele tijd op een niet-fluistertoon gewoon met elkaar praten.

Volgende ergernis was toen de pauze voorbij was. Ik maakte even mijn zin af tegen de vriendin naast mij, ik denk dat het zo'n 5 woorden waren toen het licht uit ging. Direct kreeg ik achter me te horen: "He joh, het is echt heel vervelend en ik heb er last van," maar echt op zo'n nare, neppe toon waarvan je direct neigingen krijgt. |o
Vervolgens heb ik daar wat van gezegd, aangezien zij ook niet bepaald stil waren tijdens het eerste deel van de film. Toen kreeg ik te horen dat ik mijn grafmuil moest houden :x Vriendin en zij keihard lachen. Daarna bleek dat haar moeder er ook bij zat: "He *naam*, nu is het genoeg geweest *lach*".

Hier word ik zo boos van en ik snap het gewoon niet. Bah, asociaal gedrag :?

:D

Ariannee

Berichten: 7469
Geregistreerd: 06-02-13
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 21:44

_Cassidy schreef:
De tokkies op de rij achter mij in de bioscoop. Bij het begin van de film niet 1, maar echt een stuk of 6/7 foto's met flits. Toen ze, hardop pratend, tegen elkaar aan het vertellen waren dat ze zometeen even een stukje ging filmen en nog een foto ging maken bij een bepaald deel in de film, gevolgd door nog een foto met flits, heb ik me omgedraaid.
"He joh, het is echt heel vervelend, de film is al begonnen en ik heb er last van."
"OH SORRY HOORRRRR" -O-
Gevolgd door gelach en gegiebel tegen vriendin van haar. Ook tijdens de film de hele tijd op een niet-fluistertoon gewoon met elkaar praten.

Volgende ergernis was toen de pauze voorbij was. Ik maakte even mijn zin af tegen de vriendin naast mij, ik denk dat het zo'n 5 woorden waren toen het licht uit ging. Direct kreeg ik achter me te horen: "He joh, het is echt heel vervelend en ik heb er last van," maar echt op zo'n nare, neppe toon waarvan je direct neigingen krijgt. |o
Vervolgens heb ik daar wat van gezegd, aangezien zij ook niet bepaald stil waren tijdens het eerste deel van de film. Toen kreeg ik te horen dat ik mijn grafmuil moest houden :x Vriendin en zij keihard lachen. Daarna bleek dat haar moeder er ook bij zat: "He *naam*, nu is het genoeg geweest *lach*".

Hier word ik zo boos van en ik snap het gewoon niet. Bah, asociaal gedrag :?


Wauw.. 8)7

17-11-2017 een prachtige zoon gekregen
04-03-2019 - rust zacht lieve Damian! Y;(

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 21:47

En dat is onze toekomst :')

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Questquedit

Berichten: 1163
Geregistreerd: 20-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 21:48

Ja echt dramatisch hoor. Maar het erge was dat ze denk ik even oud waren als ik? Lijkt mij toch dat je snapt dat zoiets echt kei asociaal is 8)7

:D

lisaguus

Berichten: 393
Geregistreerd: 24-08-14
Woonplaats: Zwijndrecht

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 21:50

tijd van de maand. gewoon extreme buikpijn die zelfs doorstraalt naar mijn rug.

xPabloBokt

Berichten: 9376
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-19 21:54

Ik had ge smst naar dat nummer voor overlast in de zaal :Y)

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?

Questquedit

Berichten: 1163
Geregistreerd: 20-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 22:02

xPabloBokt schreef:
Ik had ge smst naar dat nummer voor overlast in de zaal :Y)

Had ik eigenlijk moeten doen ja :o Gelukkig ga ik nooit naar de bios :Y)

:D

nicole_floor

Berichten: 3232
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 23:00

Ohana_91 schreef:
Dat er vanuit wordt gegaan dat alle mannen een zoon willen en je zelfs "meer man" bent als je een zoon hebt verwerkt. Zo krijgt mijn vriend steeds de vraag of hij niet nog een zoon wil en of hij het niet jammer vond dat de tweede ook een meisje was. Als hij dan zegt dat hij zelf graag een meisje wilde ipv een jongen, wordt er lacherig gereageerd.

Naja mijn vriend wil dus ook echt het liefst dat ons eerste kind een zoon wordt.

Floor V. Silverlea Spiderman: Eindstand M spr, L1 dress & B SGW
Colet V. Hemmingway: B+0 dress, B+13 L startgerechtigd spr. B+0 SGW

'schoentje'

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 23:04

Tweede keer ziek in 2 weken en dan ook echt precies hetzelfde en weer even heftig. Ik word er helemaal naar van.. denk je dat het weg is, komt het weer terug..

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

Marcella

Berichten: 36682
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 00:41

Ineke2 schreef:
Marcella schreef:
Dat er eerst over de telefoon gezegd word dat ik een auto met tankpas en parkeerkaart zou krijgen. Maar nu blijkt het dat ik met eigen vervoer moet en parkeren is zeer waarschijnlijk zoek het zelf uit. |o

Nieuwe werkgever en we beginnen al goed. :=

Dit soort dingen staan in je contract, heb je wel een contract getekend?

Vandaag gekregen contract en werkgever schijnt voor vervoer te moeten regelen. Maar de eerste week rijd busjes op andere tijden dan ik moet werken. Dus het kan voor nu even niet anders.

En nog andere ergernis belasting aanslag voor ruim 1000 euro. -O- ;(

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 00:51

Dat ik niet kan slapen en m'n wekker om 5:15 gaat

Hakuna Matata

Kelsey, Kenny, Buddy, Jochie, Lazy, Simba & Nala All of me loves all of you
Minoes, Frida, Beertje, Prima Donna ,Snuffie, Happy, Rakker, Semmy, Lizzy en Brandy, I miss you forever, forever and always..my heart breaks a little when I hear your name..

Knudd

Berichten: 1563
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 01:09

Brandalarm die zonder reden voor 5 seconden af ging in het hotel. Rechtop in bed nu :(

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 05:49

Rare dromen en mijn wekker |(

Wil je kunnen studeren? - > https://NietMijnSchuld.nl

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 06:10

De constante hoge luchtvochtigheid. Ben constant klam van het zweet :(

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 06:10

Mijn kat die denkt dat het hele bed voor haar is. Het is mijn kussen waar je op ging liggen, trut. Het is dat ik niet goed slaap zonder haar, maar Jezus :}

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 06:12

Ik lig al zo'n 1.5 uur wakker in bed terwijl mijn lichaam hartstikke moe is.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 08:29

Een bepaalde bokker die ineens in heel veel topics binnen komt vallen om haar ongezouten mening op een belachelijke manier te delen en haar hele 'ik heb nou eenmaal gelijk' houding. Mijn hemel.

Ohana_91

Berichten: 2488
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Tussen stad en land

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 08:55

nicole_floor schreef:
Ohana_91 schreef:
Dat er vanuit wordt gegaan dat alle mannen een zoon willen en je zelfs "meer man" bent als je een zoon hebt verwerkt. Zo krijgt mijn vriend steeds de vraag of hij niet nog een zoon wil en of hij het niet jammer vond dat de tweede ook een meisje was. Als hij dan zegt dat hij zelf graag een meisje wilde ipv een jongen, wordt er lacherig gereageerd.

Naja mijn vriend wil dus ook echt het liefst dat ons eerste kind een zoon wordt.


Ik zeg niet dat je geen voorkeur mag hebben ;) al ben ik wel nieuwsgierig naar de motivatie van je vriend. Maar het stuit me tegen de borst dat er altijd automatisch wordt aangenomen dat een man een zoon wil en dus teleurgesteld is als hij alleen maar dochters krijgt.

12-09-2016 <3
04-04-2019
<3

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 09:00

Salaris moest gister gestort hebben, en is nog niet binnen... :+

Als het er vanmiddag nog niet is, kan ik vanavond ook niet werken! :/


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DaphneR93, GrapeshotBot, Lau, YandexBot en 112 bezoekers