3x jumbo keizerswaard. Ik had er twee gekocht wist mijn moeder niet dus die had er ook nog 1 gekocht hoeven voorlopig weer geen vlees te kopen
Reserve Kampioen M district West 2019 Reserve kampioen L district west 2018 Dressuur B+10 L+13 M+12 Z+3 vaardigheid L+10 M+11 Z+3 Saluut mijn ster in de hemel 17-5-1999 ~ 19-12-2013.
Ik zou vandaag om 12:30 voor het eerst een pakket ophalen. Twee verschillende bakkers. De ene werd vanochtend geannuleerd, de ander 10 minuten voor afhaaltijd. Zou net onderweg gaan.. jammer, want er zit enorm weinig hier in de buurt!
Ja de jumbo in beek is top! Hadden daar heel veel.. Alleen vind 't net te ver weg om er even heen te rijden dus combineer 't met familiebezoek als er over zijn haha
Ik heb ook weer een pakket gehaald bij de bakker Bart. Minder dan vorige keer maar ik ben meer tevreden 4 cupcakes, 2 mooie bruine broden en weer een rozijnenbrood. Rozijnenbrood gaat dus weer weg maar twijfel wel om zo door te gaan. Rozijnen er elke keer in is zonde, want dat gaat hier ook weg (maakt me qua geld niet uit, maar dan is een ander wellicht meer blij met het pakket).
Freddy Z1+34, Enchelina Halieda M2+10, Zoran M2+2, Golden Diamond L2+8, Amy's Latina Z1+0, C'est Leva's Fürst B+10, Peter B+9, Kubanito M2+0, Alice M2+2
Mijn pakketje van de spar. Ik ben voorlopig van avond eten voorzien. De eerste keer dat er ook echt veel ‘avondeten’ materiaal in een pakket zit wat ik opgehaald heb. Dus deze is zeker voor herhaling vatbaar.
En dat voor €4, de vis alleen al is al duurder
Sabrina Fotografie Ook op instagram: SabrinaFotografie92 & waylonhaflinger