[HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Laura1982

Berichten: 4054
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 20:15

Mahitri wat een verschil met vorig jaar meer power meer los in de bovenlijn en S&T zou ik zeker erin houden heb het idee dat je verbinding mooier is en hij ook mooier toont. Echt super leuk om het verschil te zien mag je heel trots op zijn.

Douwe z1+5 sportpredicaat.
Ilias B+10 pr 200.5 L1+7


Noukie
Berichten: 10926
Geregistreerd: 27-12-01

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 20:29

Janine, balen dat je net een dip hebt nu je niet kan lessen! Paar dagen even relaxen nu, kan dat je helpen?
En makkelijker gezegd dan gedaan: minder denken en gewoon voelen en doen?

Ik kom net bij de fysio vandaan, zit weer 0 beweging in mn bovenste nekwervel, dat verklaart dat het "een beetje stijf" voelt _O- En iedereen zich maar afvragen waarom mijn paard beter naar rechts appuyeert dan naar links, ik denk dat ik het antwoord daarop wel ben ;)


Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 20:32

Noukie schreef:
Janine, balen dat je net een dip hebt nu je niet kan lessen! Paar dagen even relaxen nu, kan dat je helpen?
En makkelijker gezegd dan gedaan: minder denken en gewoon voelen en doen?

Ik kom net bij de fysio vandaan, zit weer 0 beweging in mn bovenste nekwervel, dat verklaart dat het "een beetje stijf" voelt _O- En iedereen zich maar afvragen waarom mijn paard beter naar rechts appuyeert dan naar links, ik denk dat ik het antwoord daarop wel ben ;)


Vind ik heel lastig... Maar misschien mijn mindfullness boek even bij mijn ouders vandaan halen :P
Zodra juf terug is maar even twee weken achter elkaar lessen :)

Rijden stelt een beetje teleur, niet omdat hij het niet doet. Maar omdat ik het even niet doe :\ Laatst op concours was het echt helemaal te gek (op de foto is te zien dat ik gewoon écht lach!), en dan is het ineens ff geen doel hebben ofzo. Misschien is het het weer ofzo...

Erg he, hoeveel invloed je eigen houding heeft op je rijden!! Ik merk al wel dat het wat beter gaat hoor. :P

Laura1982

Berichten: 4054
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 20:53

Janine soms even een stap terug doen en wat anders gaan doen helpt ook. Even met water kliederen of het bos in gaan. Blijf positief jullie kunnen het!

Douwe z1+5 sportpredicaat.
Ilias B+10 pr 200.5 L1+7

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 20:59

Laura1982 schreef:
Janine soms even een stap terug doen en wat anders gaan doen helpt ook. Even met water kliederen of het bos in gaan. Blijf positief jullie kunnen het!


Als wassen met water kliederen is, lukt dat wel....

Bos is hier in geen velden of wegen te bekennen :P

Denk dat het ook een beetje de stress van de afgelopen weken is geweest. Ik wilde in mijn vakantie per se een aantal kozijnen geschilderd hebben. Op de laatste dag ging het regenen terwijl ik bezig was. (ja ik had echt gecheckt). En daar begon te stress. Inmiddels is het wel zo goed als af (een raam met een barst moet nog terugkomen) en is er best wel een last van me af gevallen. Het was vorige week echt zo erg dat ik regelmatig begon te hyperventileren (als in, ineens licht in het hoofd omdat ik vergat te ademen) zodra ik in rust kwam. Als ik bezig was had ik nergens last van.
Intussen de deuren in ieder geval een tweede keer geschilderd (moest van groen naar wit) en flink geshopt, dat hielp ook aardig tegen de stress... :P

Dus ik hoop dat het nu ook tussen mijn oren weer de goede kant op gaat. Heb dit soort dingen van mijn vader, heel vervelend. Maar het kan me geheel overhoop krijgen :')

Zaterdag ook, was ik aan het rijden, gaat mijn werktelefoon, betrof een fikse storing. Dus ik vanaf paard van alles regelen. En toen nog even weer rijden. Ging natuurlijk niet he... :\ Dan houdt die storing me meteen zo bezig.

Vandaar dat ik m'n mindfullness boek maar even weer tevoorschijn moet toveren. :+

Laura1982

Berichten: 4054
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 21:02

Ja wassen of Echt kliederen met de slang zeker nu het zo lekker warm is. Rondje buitenom maken enz.

Ja ik las het ind over de schildertoestanden dat is zo klote je hebt een doel en beperkte tijd en dan gooit het weer roer in je eten

Douwe z1+5 sportpredicaat.
Ilias B+10 pr 200.5 L1+7

SteffiiY

Berichten: 22535
Geregistreerd: 26-04-06

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 06:39

@Janine: Ben altijd een beetje huiverig met foto's plaatsen :o mensen zeggen wel eens dat ik een totaal verkeerd zelf-rijd-beeld heb. Dat is ook de reden dat ik al een jaar niet meer op wedstrijd ben geweest :=

En eerst tussen je oren alles weer recht en dan gaat vanzelf alles eromheen ook beter!

Horse power Chiquita
Perfect Present (Blue hors Farrell x Apache)
Never been more Happie (For romance X Vitalis)

Nouvel

Berichten: 28535
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 08:35

Steffy, zeker niks om je voor te schamen, ik vind het prachtige plaatjes en het rijden ziet er toch keurig uit?
Niemand is perfect denk ik altijd maar, en we doen allemaal ons best!
Wat een onwijs leuk paard heb je trouwens!
Ik blijf een zwak voor schimmels houden...

Janine, jammer dat je in zo’n periode niet even lekker naar buiten kan, ik vind zelf altijd dat dat echt wel even helpt...
Als ik even crisis heb met rijden (of druk ben met andere dingen) probeer ik wat vaker naar strand te gaan of een rondje duin, lekker even wat anders, dat scheelt vaak wel.
Ik ga sowieso veel naar buiten, anders lukt het met Ferro ook echt niet...

oliebol dat het dan zo tegen zit met het schilderen, kan me voorstellen dat je er dan ook echt even klaar mee bent!
En dan je werk tijdens het rijden, helpt ook niet echt mee...

Hoofd leeg maken, leuke dingen doen en opnieuw beginnen!

Noukie, sterkte met je nek, niet fijn...

Ik heb vanmorgen om 7.00 al even een half uurtje op de club gereden, bak nog ruim de helft in de schaduw, dus prima te doen!
Nu lekker op de wei en zo dierenarts van Den Hoek voor check, ben benieuwd...

Laura1982

Berichten: 4054
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 09:42

Nouvel je was lekker voor de warmte uit! Succes met de check up hopelijk alles goed en kan je lekker verder trainen.

Douwe z1+5 sportpredicaat.
Ilias B+10 pr 200.5 L1+7

ivy_power89

Berichten: 5828
Geregistreerd: 16-09-06
Woonplaats: almere

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 14:19

poeh, heeeeeel veel bijlees werk :o

Ik geloof uit de verhalen die ik lees, dat nog niet iedereen echt weer fanatiek aan het starten is he?

Nouvel, ik vind het beeld al echt veranderd hoor! En super zadel! is een wow toch?
Ik heb eergisteren mijn nieuwe zadel binnen gekregen maar moet echt mega wennen -O-
Afbeelding

Inmiddels zijn wij na een maand of 3 uit de running vanwege een blessure weer aan het rijden. Tot ik gisteren bericht kreeg dat ik 21 augustus een grote operatie aan mijn arm krijg.... weer 3 of 4 maanden uit de running. blegh. wil volgende maand nog wel een keer proberen te starten, en daarna is het even klaar. Zal wel 2020 worden voordat we weer echt kunnen knallen.
Zaterdag les gehad, hij ging als de brandweer!

Hoe is het hier verder?
Iedereen uitgeteld door de warmte?

Alejandro Z1+5 / Odin finalist Friesian Talent cup 2021 L1+3 / Dressuur Jurylid t/m M2

http://Www.beestachtiggoed.nl http://www.dutchbling.nl frontriemen en halsbanden!

Nouvel

Berichten: 28535
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 14:40

Ivy mooi zadel zeg!
Ik moest ook erg wennen aan mijn zadel, is zelfs een keer terug geweest om de zit aan te passen.
Ik begin er nu steeds meer aan te wennen en ‘m steeds fijner te vinden, ik kan er nu ook echt fijn in zitten en Ferro gaat er lekker mee lopen.
Is een Wow inderdaad.
Wat voor merk heb jij?

Jeetje, je hebt wel pech zeg, sterkte met alles!

Ferro is weer doorgemeten, eigenlijk toch wel wat dezelfde dingen die steeds terug komen bij hem, weerstand, IR achtig, dus gevoelig voor suikers en constant te vet ondanks weinig voer en regelmatig bewegen, best lastig altijd...
Nu ook gevoelig op zijn darmen en schildklier kwam eruit.
Naast de glucobalance gaat hij nu ook hypobalance krijgen en specifiek samengestelde druppels en dan even kijken wat dat doet.
Zijn achterhand is nog steeds vast op een plek waardoor hij moeite blijft houden met links achter en voor zat nog wat kleins, dat heeft ze beide los gemaakt.
Even rustig bewegen de komende dagen en dan weer aan de slag!
Verder had ze ‘m al een hele tijd niet gezien, ik was er al ruim een jaar niet geweest, en vond ze ‘m wel vooruit gegaan en beter lopen, ook losser in zijn lijf, dus dat is positief!

Maar poe wat is het warm geworden...
Om 12u paarden binnen gehaald, veel vliegen weer...
Eind van de middag weer naar buiten.

mellamoshan

Berichten: 4255
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 14:49

Ivy, heel vervelend zo lang uit de running en dan nu weer in het vooruitzicht. Is er iemand anders die je paard kan trainen dan? Of heeft die vakantie?

Mooi zadel! Wat voor merk is het?

Nouvel, laat je het weten wat den hoek te melden had?

Noukie, nu opgelost met je nek? :=

Mahitri, wat een verschil op de filmpjes! Stillere aanleuning, paard dat veel meer impuls heeft en loslaat in z'n lijf. En daardoor kan jij ook veel fijner zitten. Goed hoor!!

Ik gisteravond even het strand op geweest met henkie. Was echt super lekker weer. Wel mega druk nog qua mensen dus bij de strandopgang was het zigzaggend tussen de handoeken door. :=
Lekker ritje en komende dagen hebben ze vrij dnek ik zo. :)

Met vlagen ben ik geniaal, helaas is het nu windstil...

Nouvel

Berichten: 28535
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 15:10

We waren tegelijk denk, mijn post over den hoek staat hierboven :D

Heerlijk naar strand met dit weer, alleen jammer dat het dan zo druk is...
Ik wilde vanmorgen vroeg gaan, maar het was vloed, en om daar dan door de warmte het zware duin door te ploegen was me net even teveel van het goede...

Ik zit nog te twijfelen of ik vanavond even met de ander naar de clubles zal gaan, Ferro vanmorgen al even gereden en nu na de behandeling even rustig aan.
De ander moet eigenlijk wel even bewegen nog vandaag, maar als het nauwelijks afkoelt wordt dat denk ook nog even vrij...
Ik vind het nu echt veel te heet...

mellamoshan

Berichten: 4255
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Purmerend

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 15:41

Ahh zie het. Was in etappes mijn berichtje aan het tikken want onze kleine meid was naast me in haar badje aan het spelen en probeerde telkens uit bad te wandelen, op schoot te klimmen enz... :')

Lastig als ik het zo lees. En suiker, en vet ondanks weinig voer. Das echt een tegenhanger van mijn paarden, die niet dik te krijgen zijn en ik alles in kan storten. :=
Moeilijk!

Leuk te horen wel dat de kliniek hem zo vooruit vond gegaan! Das nog eens een opsteker!

Met vlagen ben ik geniaal, helaas is het nu windstil...

Nouvel

Berichten: 28535
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 15:52

Ja dat is echt super lastig!
Ik heb veel liever een paard waar ik zoveel mogelijk voer in kan stoppen...
Ik zou hem zo graag meer, of onbeperkt, hooi geven en wat meer krachtvoer voor extra energie, maar dat gaat gewoon niet...
Hij stopt nooit met eten en groeit de pan uit... -O-

Verder inderdaad fijn dat ze positief was, was leuk dat ze hem na al die tijd weer zag nu!

Blijkbaar kan ik hier alles dik krijgen, wij kregen de arabo fries super schraal, zonder spieren, en die is nu ook te dik... :+
Staat hem wel mooier dan zo schraal...

mellamoshan

Berichten: 4255
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Purmerend

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 16:04

Mag ik mijn neurootje bij jou neerzetten? :+
Ook frustrerend hoor, van gekkigheid niet weten wat je erin moet stoppen en maar mager paard houden...

Met vlagen ben ik geniaal, helaas is het nu windstil...

Nouvel

Berichten: 28535
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 16:12

Als ik je ermee kon helpen zou ik zeggen breng maar... 8-)

Deze man heeft ook vaak veel spanning, kwam bij ons als braaf recreatie menpaard maar bleek een mager wrak met allerlei trauma’s... gaat nog steeds bij vlagen aan het rennen en kan enorm stressig zijn...
Gelukkig is ‘ie op stal aardig geland, hij is mega aanhankelijk en mensgericht, suoer lief, maar met rijden...

Afbeelding

Afbeelding

Maar goed, wel dik geworden...

Mahitri
Berichten: 562
Geregistreerd: 28-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 16:13

Steffi: Ik had nog helemaal niks gezegd over je foto's zie ik. Echt super mooi! Jullie zijn echt een leuke combinatie. En wie zegt dat jij een verkeerd zelfbeeld hebt wat betreft je rijden? Ik weet zelf uit ervaring hoe moeilijk het is om je af te sluiten voor de mening van anderen maar ik weet ook hoe fijn het is als dat wel lukt. Niemand is perfect (al denkt de halve paardenwereld dat vaak wel).

Noukie: Dit was ook niet mijn slechtste proef hoor! Hier reageerde hij nog enigszins op mijn hulpen :)
Heb je nog last van de behandeling van de fysio? Kan heel goed zijn dat jouw lichamelijke beperking invloed heeft gehad op het rijden :D

Nouvel: Dank je! In dit topic durf ik wel filmpjes te plaatsen en je ziet dan toch vaak iets meer dan op een foto. Je was er vanmorgen lekker op tijd bij! Fijn om Ferro doorgemeten te hebben en dat ondanks wat puntjes er ook duidelijk vooruitgang gezien is. Dan ben je op de goede weg.

Janine: Wat jammer dat het rijden nu even niet gaat. Niet te hoge doelen stellen dan en weer even focussen op iets wat wel lukt? En misschien iets meer vertrouwen in jezelf? Je weet inmiddels prima dat je met dit soort dipjes kunt omgaan :(:) En stress kan heel veel invloed hebben op jezelf en je paard. Het kwartje dat bij mij moest vallen was het echt voorwaarts rijden of eigenlijk het blijven rijden in de proef. Thuis ging het goed, met losrijden ging het goed en in de proef zelf deed ik eigenlijk niks meer.... En dat euh doordrammen, ja dat kan hij nog steeds. In het eerste filmpje zie je mij een paar keer naar voren klappen zo dramt hij. Thuis komen er steeds meer stukjes waarin hij echt op het achterbeen blijft en zichzelf draagt. We blijven maar gewoon oefenen.

Ivy: Mooi zadel! Hopelijk kun je er snel een beetje aan wennen. Wat balen dat je zoveel pech hebt gehad en er straks weer een tijdje uit ligt. Dit jaar maar even wat minder presteren en dan volgend jaar hopelijk echt weer lekker aan de slag.

Mellomoshan: Dank je! Klopt dat ik nu veel stiller kan zitten doordat hij met meer impuls loopt en zijn lijf beter loslaat. Ik ben nu ook niet meer kapot na een proef :o

Ik heb vanmorgen om half 8 even gereden. Dat was nog prima te doen. We hebben zondagochtend wedstrijd en mogen als eerste starten. Lekker voor de warmte uit gelukkig.

Noukie
Berichten: 10926
Geregistreerd: 27-12-01

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 16:34

Steffy, niet nodig joh! En tuurlijk, azijnpissers heb je overal en als je goed kijkt is er over elke foto wat te zeggen. Maar precies wat Nouvel zegt: perfectie is voor weinigen (niemand?) weggelegd, we doen allemaal ons best, zijn trots op wat we bereiken en zolang je je paard niet dwars doormidden trekt of slaat... ;)
en nogmaals, je paard geeft een powerful en fijn beeld, dus zit echt wel goed.
Kunnen we je de ring in motiveren hier? Of heb je de behoefte ook niet echt?

Ivy, wat een tegenslag joh, sterkte vast! En je zadel, in welke zin wennen? Wel blij mee?

Mooi compliment Nouvel, wel lastige klachten idd...

Mahitri, fijn dat je zondag vroeg kan! Dan is het nog wel te doen.

Mn nek is echt gammel, gelukkig thuiswerkdag vandaag, heb de halve dag geslapen. Heeft zoveel impact altijd, maargoed, zoals t nu was ging ook niet meer. Helemaal los en recht kan niet meer, daarvoor is de schade te groot, maar geen beweging is wel het andere uiterste. De gulden middenweg is het doel :)

Hier vanmorgen om 11u in de schaduw gelongeerd. Stond een paard te stuiteren op stal, want weet je hoe belachelijk en onnodig het is om het standaard ritme te wijzigen _O- Gok dat ie er nu wel blij mee is, bewust of onbewust. Straks nog even onder de slang en wandelen, benieuwd naar morgen...

SteffiiY

Berichten: 22535
Geregistreerd: 26-04-06

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 07:03

@Mahitri: Wat een fijne filmpjes en vind hem met S&T inderdaad mooier op de bovenlijn lopen
Ga zo door! Mooi tempo rijd je ook trouwens!

@Ivy power: mooi zadel zeg! Wat is dat voor eentje?

@nouvel: Fijn dat ze hem beter vond lopen door zijn lijf heen. Hopelijk helpen de veranderingen nog meer!

En bedankt voor jullie lieve woorden trouwens over mijn foto's. :+: Dat doet me wel echt goed. Het probleem is dat ik niet meer op wedstrijd durf. Ik maak mezelf zo zenuwachtig en ik maak er voor mezelf zo'n ding van dat ik 2 dagen voor mijn proeven niet meer kan eten of normaal kan functioneren. Ach ik ga gewoon nog lekker trainen en zie het na de zomer wel even hihi. (steeds uitstellen is ook herkenbaar).

Horse power Chiquita
Perfect Present (Blue hors Farrell x Apache)
Never been more Happie (For romance X Vitalis)

ivy_power89

Berichten: 5828
Geregistreerd: 16-09-06
Woonplaats: almere

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 08:02

Thnx iedereen. Het is een arno brandt zadel.
Wennen in de zin van de zit. Met lichtrijden hoor je bij het zitten elke keer een plof. Maar heb me laten vertellen dat dat door de nieuwigheid komt dus gaan voor zover dat lukt nog even fanatiek aan de gang haha

Alejandro Z1+5 / Odin finalist Friesian Talent cup 2021 L1+3 / Dressuur Jurylid t/m M2

http://Www.beestachtiggoed.nl http://www.dutchbling.nl frontriemen en halsbanden!

Noukie
Berichten: 10926
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 21:19

Dat is het idd niet waard Steffy. Zonde wel ergens! En een keer oefenwedstrijd of proefgerichte clinic ofzo? Maakt dat uit voor je? (alleen als je wel wil starten he, anders gewoon lekker niet doen en thuis genieten :))

Hopelijk gaat dat idd nog weg Ivy, lijkt mij ook vervelend. Snel inrijden dat zadel dan maar idd!

Iedereen deze dag een beetje doorgekomen?

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 21:59

Voor de duidelijkheid, ik zit niet heel erg diep hoor :P Het is meer dat ik verlang naar een wedstrijd, omdat ik hem daar zoveel scherper heb ofzo.. }:0
Ik zoek er naar hoe ik dit thuis ook zo kan krijgen en weet niet goed waar ik moet beginnen. :+

Ivy wat enorm balen dat je er weer zolang uit komt te liggen! Wat gaan ze aan je arm doen?

Nouvel, wat ontzettend balen dat er altijd zoveel vaags uit komt zeg... Ben benieuwd of dat nieuwe spul wat verandering gaat brengen... Die arabo is leuk hoor :) Ziet er zo niet te dik uit!

Mahitri, hmm... ik hoopte dat ik er iets aan zou hebben :') Maar ik durf nu in de proef wel te rijden en doe het thuis dus niet :') Ga je naar Bakkeveen?

Steffi, je moet eigenlijk naar diegene waar Mahitri en ik wel komen... _/-\o_ Helpt écht hoor! Misschien heb je wat aan mijn topic, of was je daar al aan het lezen? Ik kom van heel erg ver. Niet zo zeer niet meer kunnen eten of lang van te voren last hebben. Maar de ellende zat wel erg diep. De emmer is gewoon druppelsgewijs overgelopen... Maar nu gaat het lekker! Al moet je gewoon niet de illusie hebben dat het altijd goed kan gaan... :')

Ik heb mijn mindfullness boek terug gevonden, komende dagen maar even lezen!

Gisteravond Wietse afgekoeld onder de slang. Eerst even getempt, 37,6 *\o/*
Vanmiddag om 4 uur een appje van de eigenaar of ik vanavond weer kon komen, twee paarden stonden kletsnat onder hun deken (Wietse en nog eentje). Uiteindelijk vanavond 4 paarden gekoeld. Wietse en die andere stonden al lekker bloot in de stal. Wietse weer lekker afgekoeld, nu 37,4 dus weer erg opgelucht. Die andere was ook niet oververhit, maar zweette gewoon veel erger.
Er staat nu ook een ventilator in de stal te blazen. :+

Maar kijken of er volgende week wat verbetering in het weer zit... :D

Mahitri
Berichten: 562
Geregistreerd: 28-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 18:25

@Janine: Ja ik zondag inderdaad naar Bakkeveen. Fijn dat je niet echt in een dip zit :) En grappig dat jij het precies andersom doet vergeleken met mij :D Nog even doorbikkelen met de hitte we zijn er bijna.

Vandaag heeft mijn fokvereniging het eerste deel van de keuring gehad. Het ging prima omdat het lekker waaide op het terrein. Morgenochtend beginnen we om 7.00 uur. Hopelijk verloopt alles dan ook weer net zo goed als vandaag. Ik ben verantwoordelijk voor het verwerken van de uitslagen dus hopelijk slaap ik vannacht een beetje zodat ik morgen scherp ben.
Iedereen inmiddels gesmolten?

Laura1982

Berichten: 4054
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 20:50

Veel plezier morgen mahitri.
Het waait hier nu super lekker dus alles open gezet. Verder ben ik wel even klaar met de hitte mijn voetjes zijn net klompen en enkels zijn verdwenen en slapen zou ook fijn zijn wilde al naar de kelder verkassen is het lekker koel hihi

Douwe z1+5 sportpredicaat.
Ilias B+10 pr 200.5 L1+7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: chazzie, Stybba en 8 bezoekers