Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Castilja

Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 18:54

Haha Shaggy; heel herkenbaar. Vooral de oudere generatie. Niet aan toegeven hoor!

Ik erger me enorm aan mijn moeder. Ik zou vandaag bij mijn ouders gaan eten en ze had gekookt. Ik ben niet zo'n held met eten (vind veel dingen gewoon echt niet zo lekker), mijn moeder weet hartstikke goed wat ik wel/niet lekker vindt maar houdt zich continu van de domme. Zo vind ik paprika niet lekker en eet ik liever geen vlees; had ze voor het eten gevulde paprika met rundergehakt gemaakt. Ik merkte dat ik pissig werd dus ben stil weggegaan en heb net mijn eigen vegetarische balletjes maar opgegeten thuis. Ongelofelijk. Snap echt niet waarom je niet zou schikken de ene keer dat ik eens thuis mee eet.


Ohana_91

Berichten: 2488
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Tussen stad en land

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 19:20

Aan mezelf.. ik zei tegen iemand dat ze wel iets van mij mocht overnemen en zij reageert dat ze het straks wel komt ophalen zonder het over een bedrag te hebben. Nu pieker ik me suf hoe ik netjes zeg dat ik er een bepaald bedrag voor wil hebben.. het is dan wel een vriendin, maar ik heb er ook voor betaald en het was best prijzig.

12-09-2016 <3
04-04-2019
<3

Ineke2

Berichten: 33095
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 19:47

“ Ik wil er graag x bedrag voor hebben” en dat laten weten voordat ze voor de deur staat.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 19:52

Oeh, zou idd als reactie sturen dat je er nog graag *x bedrag* voor vraagt.

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 20:34

Aan mijn eigen 'competitiviteit'. _-:( Ik wou nog even rustig op de mountainbike gewoon wat gaan verkennen om in de toekomst intensiever te kunnen trainen. Daarvoor is het wel handig om het bos wat te kennen dus ik dacht hé, even op het gemak wat rondfietsen.

Ik had al even niet meer intensief gefietst dus ik had het rustig aan moeten doen (zei ik ook tegen mezelf voordat ik vertrok maar hé). Maar die STRAVA app jaagt me dan zo op. :') Ook al kan je je resultaten gewoon op 'verborgen' zetten. Ik moet en zal een record verbreken! :+

Jup, na 20 minuten kon ik stoppen want ik had stond op het randje van over mijn nek te gaan. Ik kan dingen echt niet gewoon 'rustig aan' doen. Pffft.

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 20:42

Dat mijn vader en ik moeten wachten met Stranger Things kijken tot mijn moeder eindelijk naar bed gaan, want ze niet wilt niet zo'n rare, stomme serie aanhoren. In mijn opinie mag je niks een rare serie noemen wanneer je zelf Riverdale kijkt :Y)

Ohana_91

Berichten: 2488
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Tussen stad en land

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 20:52

Achteraf gepiekerd om niets, want ze had mijn berichtje niet gelezen, maar zei uit zichzelf dat ik maar even een Tikkie moest sturen. Ze zei dat ik de volle prijs zou rekenen, want als ik het ooit zelf nodig had en opnieuw moest kopen, wilde ze niet dat ik erbij in schoot. Dus het was gepieker om niets :')

12-09-2016 <3
04-04-2019
<3

xPabloBokt

Berichten: 9367
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-19 20:53

Shaggy09 schreef:
Ik heb me geërgerd aan het feit dat iedereen in mijn omgeving erover valt dat ik even voorlopig geen zaterdagbaan wil.
Ik heb altijd gewerkt en ga nu een nieuwe studie volgen die best pittig is en veel tijd inneemt dus liever niet ook op de zaterdag erbij werken, maar blijkbaar kan niemand ermee leven dat ik van het 'normale' afwijk ofzo? :roll:


Ik ga ook niet werken naast mijn studie! Ook heel veel mensen die dat "dom" vinden maar ik focus me liever volledig op mijn toekomst. Dan maar iets meer schuld.

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?

wemkelover

Berichten: 4696
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: bolsward, friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 22:07

aan een topic hier op bokt..... soms zijn sommige mensen zo naaaar

Grote broer geboren op 7-7-14
Kleine broer geboren 7-11-18


HHorseA
Berichten: 681
Geregistreerd: 04-03-17
Woonplaats: Belgie

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 22:13

Muggen!!! Ik sta vol

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 22:36

xPabloBokt schreef:
Shaggy09 schreef:
Ik heb me geërgerd aan het feit dat iedereen in mijn omgeving erover valt dat ik even voorlopig geen zaterdagbaan wil.
Ik heb altijd gewerkt en ga nu een nieuwe studie volgen die best pittig is en veel tijd inneemt dus liever niet ook op de zaterdag erbij werken, maar blijkbaar kan niemand ermee leven dat ik van het 'normale' afwijk ofzo? :roll:


Ik ga ook niet werken naast mijn studie! Ook heel veel mensen die dat "dom" vinden maar ik focus me liever volledig op mijn toekomst. Dan maar iets meer schuld.

Ik werk ook niet naast mijn studie hoor. Dan wel niet een hele pittige studie maar genoeg privé aan de gang. Heb er gewoon geen tijd voor en al helemaal geen zin in.. De vrije tijd die ik heb steek ik liever in iets leuks. Je bent niet alleen, gewoon laten gaarkoken in hun eigen sop :(:).




Ohana_91 schreef:
Achteraf gepiekerd om niets, want ze had mijn berichtje niet gelezen, maar zei uit zichzelf dat ik maar even een Tikkie moest sturen. Ze zei dat ik de volle prijs zou rekenen, want als ik het ooit zelf nodig had en opnieuw moest kopen, wilde ze niet dat ik erbij in schoot. Dus het was gepieker om niets :')

Wel fijn :D. Zeker ook haar reactie! Dat vind ik een echte vriendin als ik eerlijk ben :j


Ik erger me aan mijzelf dat ik me niet aan mijn intuïtie heb gehouden. Twijfelde om met twee stalgenoten mee te gaan op rit die de mooie routes kennen, maar wel veel meer buiten rijden dan ik. Was dus een veeeel langere rit dan gepland. Niet heel heftig, maar ik adem blijkbaar verkeerd. Dan is een buitenrit van 3 uur op een pony achter 2 paarden toch wel heel intensief. Ik ben kapot...

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 22:38

Ik erger mij aan de twijfels die ik heb over een studie. Lijkt mij opzich een leuke studie, maar dan komen de twijfels van: is er wel werk in te vinden, ga je uiteindelijk niet alsnog afhaken, etc etc..

iirrssjjee

Berichten: 5935
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 22:44

Het reclamebord van een attractiepark (kon niet goed zien welke), waarze adverteren met HONDert procent....

Escamilla

Berichten: 680
Geregistreerd: 10-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 22:44

Dat m'n afweersysteem mij helemaal in de steek laat deze week...

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 22:51

Fijn om te horen dat ik niet de enige ben :) Ik word er af en toe zo moe van en ik word ook gelijk afgeschilderd als lui, maar ik wil gewoon ook nog leuke dingen doen na een zware week ipv mijn weekend verdoen aan werken.

JM :#

Myfairytale
Berichten: 5383
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 22:56

Aan dat ik weer teveel hooi op mijn vork heb genomen (qua werk), geen nee kan zeggen, een afspraak met een vriendin ook niet af durf te zeggen en mijn hoefsmid.
Oh ja en de spanningen rondom het verkopen van ons huis en dat het weer zo heet gaat worden. En dat de mensen wiens hondje ik uitlaat, persé willen dat het tóch rond lunchtijd gebeurd.

Dat was het geloof ik. :')

StillAngel

Berichten: 6166
Geregistreerd: 03-03-07
Woonplaats: Vlakbij Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 23:16

Shaggy09 schreef:
Fijn om te horen dat ik niet de enige ben :) Ik word er af en toe zo moe van en ik word ook gelijk afgeschilderd als lui, maar ik wil gewoon ook nog leuke dingen doen na een zware week ipv mijn weekend verdoen aan werken.


Zeker weten niet de enige! Het is inderdaad de oudere generatie die van het 'werken tot ze neervallen' motivatie zijn. De wereld verandert gewoon snel en er staat veel meer druk op de gemiddelde werknemer. Alles moet sneller, beter, flexibeler.

Neehoor, laat maar lekker banketstaaf en kies voor jezelf!

Connie, oftewel in leuke buien: sponsje :D I will never forget you! Mijn lieve konijntje voor altijd in mijn hart..
01-09-2001
30-05-2010

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 23:30

Vriend en ik waren naar de Carpetright. Alvast rondkijken voor ons nieuwe huis. Dus wij vroegen zo van welke dikte je het beste kan nemen 7/8 mm?
Zei zo: voor een appartementje?
Wij zo uh nee :') een grote 2onder1 kap :+

Snap niet dat ze ervan uitgaat dat we een appartement gaan huren/kopen ofzo. :7

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 23:49

Dat ik een idioot ben en in mijn slaapkleren snel de plantjes in de voortuin water geef :') , kwamen mensen aan die wonen blok verderop even vriendelijk gedag zeggen en er kon geen woord uit hun :')

Jessol

Berichten: 1985
Geregistreerd: 02-11-04
Woonplaats: Gavere, België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 00:06

Dat mijn hond deze middag een "neep" heeft gegeven aan de dochter van de eigenaars van de wei. Hij lag te slapen en zij kwam achter de hoek. Hij herkende haar niet en dacht dat hij moest waken, met een blauwe plek als gevolg.

Hierna voor mij geen rottweilers meer, geweldige honden voor mij, maar niet altijd simpel voor anderen. En daarna kwam hij terug superlief knuffelen met dat meisje,ze waren ook totaal niet kwaad maar ik voel mij schuldig en kan het niet van mij afzetten, stom.

Let a horse whisper in your ear and breathe on your heart, you will never regret it..Shadow <3
Instagram: goldenponyshadow

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 00:07

Keelpijn. Ik ga echt dood :j :')

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 00:23

De (waarschijnlijk) oorontsteking van mijn vriend terwijl we op vakantie zijn, en die vakantie eindigt over 3 dagen (25e) maar we daar nog twee vluchten in hebben zitten :(

Wil je kunnen studeren? - > https://NietMijnSchuld.nl

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 01:06

Mijn “vriendin” die op vakantie is die me ineens uit het niets uitmaakt voor kk prutsmuts en dat ze met me wilt vechten. Uit het niks op app gewoon. En ik heb gister nog met haar geappt omdat ze pas 16 is en ik me zorgen maakte omdat ze voor t eerst met een vriendin ging enzo. Ik vind het echt ruk.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 06:55

Dat de dreumes van de buren tot 01.00uur aan het rennen en gillen was. En ik nu al een dik uur wakker ben dankzij mn vriend en ik dus te weinig heb geslapen. :O

Broken crayons still color

mhollander

Berichten: 2387
Geregistreerd: 29-12-07
Woonplaats: pekela, groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 07:15

Aan mijn buurman die om half 6 in de ochtend opeens zin in hard muziek heeft. Ik dus in mijn pyama naar buien om op het raam te kloppen! Fijn zo vroeg wakker in je vakantie.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 146 bezoekers