Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 01:35

Dat ik nog niet weet wanneer coolblue mn wasmachine brengt morgen -O-

Ja okee mail zei al "voor 02:00 de nacht voor de bezorging weet je in welk uur" maar had toch gehoopt dat het iets eerder was := Want het kan nu nog werkelijk van half 8 's ochtends (please no) tot 10 uur 's avonds zijn en ik wil gewoon weten hoelaat ik rekening mee moet houden.

Melissa0304

Berichten: 4449
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Dinteloord

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 01:42

Dat ik gewoon niet kan slapen -O-

Niobe

Berichten: 7986
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 02:22

SavannahNx schreef:
De vriendin van mn broertje die zijn leven tot een hel maakt en hij ook nog is luistert naar haar. Moet zijn locatie aanzetten, om 00:00 ging ze mij en mn moeder bellen omdat mn broertje nog niet thuis was van zn vrienden. Hij kwam net huilend binnen dat ie het echt zat is. poedersuiker wijf.


Wow, dat is echt krankzinnig -O-

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 05:49

Dat ik vannacht heel vaak wakker ben geworden met het gevoel dat ik al uit bed moest, waardoor ik nu echt gesloopt ben

Valerie93

Berichten: 3134
Geregistreerd: 10-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 07:07

Dat ik al sinds 5.30 wakker ben met buikpijn terwijl mijn wekker pas om 8 gaat.

Cynn
Fotograaf

Berichten: 14471
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 08:01

Dat ze al vanaf half 7 met heipalen bezig zijn vlak naast het huis waar ik op katten aan t passen ben. :=

Pepper3
Berichten: 1382
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 08:16

De stress die ik nu al heb om de auto gemaakt te krijgen. Ik ben alleen thuis met de kinderen, man is werken. Dus ik mag het regelen! Top

Foaly

Berichten: 4850
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 08:41

Dat mijn meest directe collega al drie dagen ziek is. Kan ze niets aan doen natuurlijk, maar het werk wordt er niet minder van :=

cursebreaker

Berichten: 11457
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 09:51

Dat ik wakker wordt met barstende hoofdpijn en een mega drukke dag heb. Awesome.

@ Pablo, Ja ik vond het ook echt heel vreemd dat er geen fatsoenlijke voorzieningen waren. Het is natuurlijk slimmer als je gewoon altijd iets in je tas bij je hebt, maar ik wissel zo vaak van tas en was echt in de veronderstelling dat het nu gewoon helemaal niet zou gebeuren < stom excuus, maar ok. Gewoon echt niet bij stil gestaan dus om zelf iets in de tas te doen. Wel van geleerd haha.

Er waren dus maar 5 toilets op het gehele park waar je 1 super dun maanverbandje kon krijgen (waar je met een normale ongesteldheid dus echt 3x niks mee kunt :')) als er toevallig een medewerker aanwezig was op dat moment, want die moesten ze in zo'n kantoortje pakken. Dit kreeg ik pas te weten nadat ik bijna 2u op antwoord moest wachten via hun social media messenger, want de medewerkers in het park zelf wisten allemaal niets ervan. 1 iemand bij de kassa voor zei 'ja die hebben we bij de toilet' maar vertelde er dus niet bij dat het er maar bij 5 van de 30 aanwezig was, dus ik heb me rot gelopen en gezocht aangezien ze heel verspreid lagen. Ik betaal echt veel liever voor de spullen als ze bv. machines hebben staan waar je gewoon altijd zelf bij kunt als dat ik op deze manier achter 1 zielig velletje maandverband aan moet gaan. Dit was echt een drama zo en maakte wel dat ik toch minder heb kunnen genieten van mijn dagje daar. Leuk als je dat kunt meenemen met je stage, hopelijk doen ze er iets mee :)

@ Savannah, heftig hoor zo met die vriendin van je broertje. Zo sneu voor 'm dat ze hem zelfs al tot tranen heeft met haar gedrag. Maar hij zal natuurlijk zelf moeten inzien dat het voor hem beter is er een eind aan te breien - wat zo te horen wel het beste voor 'm zou zijn. Maar het blijft een lastige situatie.

@ Pepper, Dat is echt de meest vreselijke timing ooit zeg, dat hij vlak voor vertrek kapot gaat, jeetje -O- Ik hoop dat de auto nog gemaakt kan worden voor de reis moet beginnen.

Ik leef mee met de mensen die ook al zo bagger geslapen hebben Y;(

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 09:54

Dat ik letterlijk niks te doen heb op m'n werk.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 10:49

Mijn oom die alles denkt te weten over onze hond.
Echt ik word daar zo gek van, echt hou je mond!
Edit: en als ik de hond terug in huis wil hebben, omdat ie net lekker lag te slapen, zegt mijn oom: ja wat moet ie dan doen, weer slapen?
Nou wat dacht je van rustig liggen en misschien idd weer slapen, want hij lag nog geen 5 minuten te pitten.
Komt mijn oom met pa binnen, hond gaat weer op zn kleedje liggen zegt oom tegen mij: ja kijk Sharon, hij ligt al weer.
Ik kan daar zo slecht tegen.

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 10:54

Aan mensen die uit alle macht beesten willen en ze vervolgens op de weggeefhoek gooien 8)7 _-:(

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 11:23

Hahaha, langs de ene kant ben ik hiermee blij, langs de andere kant is het een ergernis. Het werk heeft net de uurrooster voor augustus doorgestuurd in de groepsapp en ze hebben mij al niet meer in geroosterd, ondanks dat ik mijn ontslag nog niet heb ingediend. Ik wist dat zij mij buiten wouden maar dit is wel een heel erg duidelijke manier om het toch nog eens te laten merken _O- Tot zo ver het fatsoenlijk in gesprek gaan :evaw:

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 11:31

Dat alles wat ik eet er weer uitkomt. Ik heb zo’n honger :')

Pepper3
Berichten: 1382
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 11:46

Auto is gelukkig gemaakt, de accu was op. Pff moet nog even ontstressen nu :=

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 12:01

DeMolenhoek schreef:
Hahaha, langs de ene kant ben ik hiermee blij, langs de andere kant is het een ergernis. Het werk heeft net de uurrooster voor augustus doorgestuurd in de groepsapp en ze hebben mij al niet meer in geroosterd, ondanks dat ik mijn ontslag nog niet heb ingediend. Ik wist dat zij mij buiten wouden maar dit is wel een heel erg duidelijke manier om het toch nog eens te laten merken _O- Tot zo ver het fatsoenlijk in gesprek gaan :evaw:


Ik zou ze toch nog is even dwars gaan zitten nu :')

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 12:05

Zoveel te doen, zo weinig tijd.

Ohana_91

Berichten: 2488
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Tussen stad en land

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 12:12

Pepper3 schreef:
Auto is gelukkig gemaakt, de accu was op. Pff moet nog even ontstressen nu :=


Gelukkig viel het mee! Toevallig ook een Renault? Wij hebben precies hetzelfde een paar maanden geleden gehad, we dachten ook startmotor, maar bleek ook de accu te zijn.

Pepper3
Berichten: 1382
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 12:16

Ohana_91 we hebben een Opel uit 2011, was de eerste accu nog, dus was al 9 jaar oud. Was dus hoognodig aan vervanging toe. Gelukkig nu, dan onderweg! Altyd vervelend zulke dingen.

Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 13:24

Alweer soep eten, maar anders is het weggooien of invriezen (en heb al zoveel bakjes soep ingevroren staan). :')

Nadine_S

Berichten: 3980
Geregistreerd: 02-06-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 13:47

Aan de zoveelste dag buikpijn achter elkaar.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 15:16

Bokkers die elke week een nieuw topic aanmaken. :roll:

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 16:20

We hadden gereserveerd voor de Dinner Train en nu blijkt ineens dat ze het menu hebben veranderd. Eerst lustte ik alles wat op het vleesmenu stond en nu niks. Fijn.

xPabloBokt

Berichten: 9399
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-19 17:49

De APK rekening die ineens veel duurder uitvalt dan de garage had gezegd. "Ja zal tussen de 150 en 200 worden"

Dat is geen 232,28 vriend -O-

RoosDeG

Berichten: 1837
Geregistreerd: 27-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 18:13

Ik erger me dat de autoruit (van de passagiersdeur, achter) sprong toen we de autodeur open deden...

En dat we daarna nog ruim een uur moesten rijden voor we bij autotaalglas waren.

Nu zit er gelukkig een nood ruit in en kunnen we maandag weer terug voor de definitieve ruit, omdat hij niet op voorraad was.