Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Niobe

Berichten: 7961
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 22:03

Shaggy09 schreef:
Britta31 schreef:
Met inhoud?


Jup :( Er zat gelukkig niet echt iets waardevols in als in papieren of portomonee. Maar wel zo ongeveer m'n hele kledingkast dus kan nu alles opnieuw gaan kopen hier. :+

Oh en we hebben 500 km moeten rijden zonder raam _O-


Oh neeeee wat een klotetiming, naast dat inbraak sowieso al zo naar is!

Gelukkig niet teveel van waarde, maar toch... Het idee alleen al.
Er is over de jaren 3 keer ingebroken in mijn auto's, het blijft een naar gevoel...


Marcella

Berichten: 36586
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 22:11

Dat door de poging tot rem actie doordat een kitten overstaak een beetje fout geschoten is in mijn rug.

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 22:13

Inbraken is iets waar ik altijd erg bang voor ben, huis, auto of whatever dan ook.
Is echt superkut en zeker als je zo op vakantie moet gaan :(
Hoop dat jullie er nog iets van kunnen maken!

Ik erger mijzelf vandaag eens lekker niet, ondanks de stervende hoofdpijn en drukke dag had ik wel een goeie :))

Lukie* <3 15-06-2011 / 01-02-2013 Ik mis je kleine man..
Heino* mijn allerliefste kleine leermeester. 01-01-1995 / 13-07-2016. Mijn kleine koning ruim 3 jaar lang :)

Niobe

Berichten: 7961
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 22:16

Het enige waar ik wel van onder de indruk ben is dat het 3 keer op een andere manier is gebeurd, de eerste keer de meeste kosten, de 2e keer al minder en de 3e was er geen schade :')

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 22:17

Pff. Paard wat me omver gelopen heeft. Ik dacht gaat wel goed maar heb toch flink pijn in m'n schouder. Straalt uit naar mn sleutelbeen en elleboog. Hoop dat het niet te ernstig is..

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 22:38

Ja het gevoel is echt verschrikkelijk! :( Ik heb nooit last van inbraak gehad maar het leek me altijd zo akelig. Maar dat gevoel is bijna niet te beschrijven, echt ontzettend naar. :(

We zitten nu lekker in Spanje en proberen er het beste van te maken. Het is ontzettend klote maar ik ga proberen om niet m'n vakantie te laten verpesten.

Ik dacht ook echt van wie doet nou zoiets, en wat heb je er ook aan? :+ Koffer met kleding, niet eens dure merkkleding oid.

JM :#

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 22:42

Niobe schreef:
Het enige waar ik wel van onder de indruk ben is dat het 3 keer op een andere manier is gebeurd, de eerste keer de meeste kosten, de 2e keer al minder en de 3e was er geen schade :')


Meid wat voor auto heb jij? _O-

Nee het is echt heel poedersuiker, en 3 keer hoe dan??

JM :#

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 22:44

mijn bed is te kort om te strekken.... luxe probleem

Een koude trui, is geen goede trui.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 22:46

Wasmachine wil niet doorwerken , 2.5 uur durend programma en 3 uur verder is ie nog niet klaar

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 22:48

Shaggy09 schreef:
Geërgerd is een understatement, maar onze koffers zijn vannacht gejat en de autoruit is ingeslagen. Op vakantie.

Laten we zeggen dat ik totaal niet te genieten was vandaag.. :+


En dat is dus de reden waarom we nooit onze koffers in de auto laten staan :o Maar wel zuur zeg! Bleven mensen nou maar gewoon eens van andermans spullen af.

Niobe

Berichten: 7961
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 23:58

Shaggy09 schreef:
Ja het gevoel is echt verschrikkelijk! :( Ik heb nooit last van inbraak gehad maar het leek me altijd zo akelig. Maar dat gevoel is bijna niet te beschrijven, echt ontzettend naar. :(

We zitten nu lekker in Spanje en proberen er het beste van te maken. Het is ontzettend klote maar ik ga proberen om niet m'n vakantie te laten verpesten.

Ik dacht ook echt van wie doet nou zoiets, en wat heb je er ook aan? :+ Koffer met kleding, niet eens dure merkkleding oid.


:(:) ik snap je helemaal! Ondanks alles toch een hele fijne vakantie gewenst! Je instelling is al een goed begin!


Shaggy09 schreef:
Niobe schreef:
Het enige waar ik wel van onder de indruk ben is dat het 3 keer op een andere manier is gebeurd, de eerste keer de meeste kosten, de 2e keer al minder en de 3e was er geen schade :')


Meid wat voor auto heb jij? _O-

Nee het is echt heel poedersuiker, en 3 keer hoe dan??


1e keer: Ford Fiesta, in de parkeergarage van vliegveld Dusseldorf, raam ingegooid waarschijnlijk omdat er nog plakresten van een TomTom op de voorruit zat (ding zelf zat in mijn tas gelukkig). Lang geleden hoor, toen waren die dingen nog goud waard :').
Bleek toen ook nog dat ik verkeerd stond en eigenlijk op Weeze moest zijn om iemand op te halen _O-.
Resultaat: niks kwijt en ook een heel eind zonder raam moeten rijden.

2e keer: Peugeot 206, op de parkeerplaats van het hofje waar mijn appartement stond, deur ontwricht en complete radio kwijt, is ook al eeuwen geleden, dus dat was toen ook nog simpel om te doen.
Moest toen een hele nieuwe deur en alles |(

3e keer: Weer de Peugeot, langs de weg van het Ereveld in Loenen tijdens de dodenherdenking (hoe verzin je het ook).. Toen was mijn deur heel ingenieus opengemaakt, was niets mee aan de hand. Er lag toen zoveel troep in mijn auto dat ze het frontje van mijn radio niet eens zagen liggen, laat staan de hulpmiddelen om de radio uit de auto te halen, die gewoon in het dashboardkastje lagen _O-
Uiteindelijk was er wel een oude portemonnee kwijt, die ik niet eens miste, vanwege de troep maar ook omdat er alleen wat van die lidmaatschapspasjes enzo in zaten. Die heb ik later nog opgestuurd gekregen van iemand uit Den Haag die hem langs de weg gevonden had en mij later getraceerd had! Dat was wel tof.

De laatste keer is minstens 8 jaar geleden, maar ik loop nog altijd met een weeïg gevoel naar mijn auto. Ik kijk echt altijd nog of er niets raars aan de hand is.

Oh wacht, nu ik het heb opgeschreven klopt eigenlijk mijn herinnering van volgorde van kosten niet meer! :')

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 00:05

Shaggy09 schreef:
Ik dacht ook echt van wie doet nou zoiets, en wat heb je er ook aan? :+ Koffer met kleding, niet eens dure merkkleding oid.

Dat is nou ook niet echt aan de buitenkant te zien...

Wil je kunnen studeren? - > https://NietMijnSchuld.nl

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 00:08

Dat slaap verdwenen is

Rawr

Berichten: 2820
Geregistreerd: 21-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 02:44

Rebecca schreef:
Dat slaap verdwenen is

Idem, na een uur draaien en mezelf ergeren dat ik niet meer kan slapen ben ik maar opgestaan. -O-

 ɪ ᴅᴏɴ'ᴛ ᴛʜɪɴᴋ ʏᴏᴜɴɢ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ ʀᴇᴀʟɪᴢᴇ ᴊᴜꜱᴛ ʜᴏᴡ ʜᴀʀᴅ
 ɪᴛ ɪꜱ ꜰᴏʀ ᴍɪʟʟᴇɴɪᴀʟꜱ ᴏꜰ ᴀ ᴄᴇʀᴛᴀɪɴ ᴀɢᴇ ᴛᴏ ʀᴇꜰʀᴀɪɴ ꜰʀᴏᴍ
 ᴘᴏꜱᴛɪɴɢ ꜱᴏɴɢ ʟʏʀɪᴄꜱ ᴀꜱ ᴄʀʏᴘᴛɪᴄ ᴇᴍᴏᴛɪᴏɴᴀʟ ꜱᴛᴀᴛᴜꜱ ᴜᴘᴅᴀᴛᴇꜱ

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33748
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 04:02

Het gordijn van mijn Airbnb verblijf bedekt maar 70% ofzo van het raam. Dus ben nu al wakker. :=

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 06:00

Dat ik jaloers ben op mensen die zomervakantie hebben. Dat was ook het enige positieve aan naar school gaan :')

hagelslag
Berichten: 8933
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 06:02

Dat ik een pokkehumeur heb

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 06:03

Dat ik vandaag mn kat moet laten inslapen, ze is de laatste 24 uur enorm achteruit gegaan en kans op verbetering is er niet meer. Het is genoeg geweest... |(

Broken crayons still color

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 06:29

Boompje1985 schreef:
Dat ik vandaag mn kat moet laten inslapen, ze is de laatste 24 uur enorm achteruit gegaan en kans op verbetering is er niet meer. Het is genoeg geweest... |(


Veel sterkte!


__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 07:25

Boompje1985 schreef:
Dat ik vandaag mn kat moet laten inslapen, ze is de laatste 24 uur enorm achteruit gegaan en kans op verbetering is er niet meer. Het is genoeg geweest... |(


Heel veel sterkte :(:)

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 08:21

Mn werk die reclame en marketing wilt maar nergens geld aan willen uitgeven :roll:

Ik zou een blog beginnen over "Wat je vooral niet moet doen wanneer je een eigen bedrijf hebt."

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 08:35

Boompje1985 schreef:
Dat ik vandaag mn kat moet laten inslapen, ze is de laatste 24 uur enorm achteruit gegaan en kans op verbetering is er niet meer. Het is genoeg geweest... |(


:(:) :(:) :(:)

Lukie* <3 15-06-2011 / 01-02-2013 Ik mis je kleine man..
Heino* mijn allerliefste kleine leermeester. 01-01-1995 / 13-07-2016. Mijn kleine koning ruim 3 jaar lang :)

laraxXxemma

Berichten: 4687
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 08:38

Die nieuwe reclame voor MS
Jezus kan het nog erger dan de reclame van yarden? Ik vind hem echt niet okee :n

What sort of weirdo doesn't laugh at it's own jokes?

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 08:41

:(:) sterkte Boompje

Heb geen vakantieplannen maar baas heeft mij vrij gegeven O:)


Erger mij de wekker die voor mijn gevoel gewoon te vroeg ging

fjordjes

Berichten: 11966
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 09:09

Dat ik nergens spijkerbroeken kan kopen! Overal is mijn maat uitverkocht en wil max 30/35 uitgeven.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, ontherun, zivazoef en 29 bezoekers