Activity tracker voor smalle polsen...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Activity tracker voor smalle polsen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-19 08:27

Hallo :wave:

Welke bokker heeft voor mij de gouden tip? Ik wil graag een fijne, basic activity tracker aanschaffen. Ik zoek nu al een tijdje maar zie door de bomen het bos even niet meer, dus ik dacht ik vraag even hulp aan bokt :))

Wat zoek ik?
- Stappenteller
- Hartslagmeter
- Onderwater
- Aciviteiten (fietsen, wandelen is voldoende)
- Hoogtemeter zou fijn zijn, maar niet noodzakelijk
- Budget rond de 100 - 150 euro
- Compatibel met Huawei

Moet normaal prima te vinden zijn, alleen heb ik dus best smalle polsen en dat maakt de zoektocht een beetje lastiger. De meeste trackers hebben een polsomtrek beginnend vanaf 15cm, maar mijn polsen zijn 13,5cm in omtrek, dat gaat dus niet passen :=

Zijn er hier nog mensen met smalle polsen, die een fijne activity tracker hebben en mij deze aanraden? :)

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...


Esther_

Berichten: 3990
Geregistreerd: 03-09-04
Woonplaats: omgeving Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 08:50

Ik heb een kleine pols van 14,5 en heb de fitbit charge in de maat S en kan deze nog een paar gaatjes strakker maken. Misschien een optie in een winkel te aan passen.

secricible

Berichten: 25681
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: Activity tracker voor smalle polsen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 08:55

De vivosport hr is voor smalle polsen. Zag in de recensies bij coolblue een review van iemand met ook een pols van 13,5cm bij wie hij goed zat.

https://www.coolblue.nl/product/790415/ ... nformation

Ik weet niet of hij compatibel is met huawei, de rest van je wensen doet hij wel (geen hoogtemeters, wel trappen lopen)

"what is the bravest thing you've ever said?" asked the boy
"Help" said the horse

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-19 09:02

secricible schreef:
De vivosport hr is voor smalle polsen. Zag in de recensies bij coolblue een review van iemand met ook een pols van 13,5cm bij wie hij goed zat.

https://www.coolblue.nl/product/790415/ ... nformation

Ik weet niet of hij compatibel is met huawei, de rest van je wensen doet hij wel (geen hoogtemeters, wel trappen lopen)


Oh, die had ik effe gemist blijkbaar! Fijne tip dankjewel :D

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Anoniem

Re: Activity tracker voor smalle polsen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 09:41

Mijn polsen zijn 13cm en ik heb de Huawei Fit Wear. Die zou aan je eisen voldoen, helaas volgens mij alleen niet meer leverbaar, maar je zou eens kunnen rond kijken of je hem nog ergens vind. Was toen ik hem bijna 2 jaar geleden kocht €99,-

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34478
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 09:53

Fitbit charge 3. Ik heb smalle polsen en zit mij prima :j

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: Activity tracker voor smalle polsen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-19 13:02

Ik heb de fitbit charge 3 besteld, hopelijk past hij, anders stuur ik hem terug en ga ik voor die van garmin :)

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Re: Activity tracker voor smalle polsen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 13:05

Je hebt net een besteld zie ik, maar ik wil toch nog even melden dat ik een Polar M400 heb en dat die goed om mijn kinderpolsjes past :D

Weet wat je doet, wanneer je een shet ontmoet :D

Renee1991

Berichten: 5964
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 13:05

Ik heb (ook voor het wielrennen, vooruit) een activity tracker van TomTom van marktplaats gehaald (de adventurer), en die is er ook met een smalle polsband. Je kunt het horloge gewoon losklikken en in een ander bandje klikken (groter of kleiner).
Zijn er niet meer horloges die dat zo hebben?

Edit: sorry, zie nu net dat je al besteld hebt :=

Judass

Berichten: 4823
Geregistreerd: 20-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 13:39

Ik hoop voor je dat je Fitbit een match is met je Huawei :D.
Dat vond ik het lastige aan een horloge uitzoeken, veel merken werken niet lekker samen met Huawei. Ik vond zelf de Huawei horloges niet geweldig.

Uiteindelijk ben ik voor de Samsung Galaxy Active gegaan, maar die is wel wat duurder :).

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34478
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 13:44

Fitibit gaat goed met Android en Huwaei draait toch ook op Android? Ik heb de fitbit nu een kleine week, maar ben er echt heel blij mee.

Judass

Berichten: 4823
Geregistreerd: 20-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 14:04

Ja in principe wel, maar Huawei is een beetje een apart verhaal :=
Beetje een hit or miss soms, het ene merk wil wel lukken en de ander niet, b.v. Garmin.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34478
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 14:07

Ah ok. Ik heb Samsung, dus alleen daarin ervaring met Android.

Anoniem

Re: Activity tracker voor smalle polsen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 14:16

Fitbit en dan een milanese-bandje erbij bestellen. Dat sluit met een magneetje en kan op bijna elke polsmaat.
https://youtu.be/njMzwemaqtg

Voor een euro of 5 heb je zo'n bandje bij Ali. In allerlei kleuren.

Je hebt ze ook vast voor andere typen activity trackers.


Sakura789

Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 14:17

Hier dunne polsen en al jarenlang een Polar A360. Ideaal ding, heeft alleen geen GPS, maar verder kun je er alles mee. Polar heeft ook een hele fijne app.

Voordeel bij mij is maar één keer per week opladen en hij hangt aan de lader als ik onder de douche sta.

Anoniem

Re: Activity tracker voor smalle polsen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 14:21

Ik heb een withings steel hr, van Nokia. Vind het zelf een hele fijne, de fitbit kon ik niet verdragen, die zorgde voor meer irritatie op mijn pols. Ik heb er een smal milanese bandje bij, maar heb er een los bandje bij gekocht.

Farjen

Berichten: 7925
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 21:54

s_v schreef:
secricible schreef:
De vivosport hr is voor smalle polsen. Zag in de recensies bij coolblue een review van iemand met ook een pols van 13,5cm bij wie hij goed zat.

https://www.coolblue.nl/product/790415/ ... nformation

Ik weet niet of hij compatibel is met huawei, de rest van je wensen doet hij wel (geen hoogtemeters, wel trappen lopen)


Oh, die had ik effe gemist blijkbaar! Fijne tip dankjewel :D


Ik heb de vivomove HR deze week gekocht en die past mooi op mijn dunne polsen. Superblij mee! Ik heb zelf Samsung maar app en horloge werken heel goed. Notificatie's komen snel door, ik heb hem al gebruikt bij hardlopen en je kan zelfs paardrijden ingeven :)

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: Activity tracker voor smalle polsen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-19 08:07

Ik ga de fitbit terug sturen in ieder geval... Die toont veel te breed aan mijn polsen, dus ik zoek verder :) Morgen ga ik winkelen met een vriendin, dus dan kijk ik bij de media markt of ik er een kan passen :)

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: België

Re: Activity tracker voor smalle polsen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 08:47

Ik heb sinds zaterdag deze: https://www.bol.com/nl/p/guardo-fit-coa ... oductTitle
Hij heeft alles wat je vraagt, ik weet alleen niet of hij waterdicht is. Hij is best smal want ik heb ook smalle polsen en ik kan hem nog 2 gaatjes strakker doen. Het is niet een super luxe ding maar doet wat hij moet doen :Y)

RIP Evita 02/04/1995 - 02/05/2017
Volg Apa de Border Collie zijn avonturen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981 en 14 bezoekers