Dressuur instructie oost Brabant/noord Limburg

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
0000
Berichten: 5473
Geregistreerd: 04-06-10

Dressuur instructie oost Brabant/noord Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-19 13:33

De instructrice waar ik al jarenlang naar volle tevredenheid les red het door drukte helaas niet meer om aan huis te komen. Incidenteel kan ik nog die kant op gelukkig maar ik zou graag iemand erbij vinden die wel aan huis komt. Het gaat dan om meerdere combinaties, van groen tot M/Z niveau, beginnende wedstrijd ruiter tot meerdere malen Z en uiteenlopende types qua paarden en ponys. Kortom iemand die niet alleen voor het standaard getalenteerde dressuurpaard wil gaan maar ook oprecht plezier heeft in ander soort combinaties.

Wat zoek ik:
- aan huis komen, alleen buitenbaan beschikbaar. 2-4 lessen (achter elkaar) ongeveer eens per 3-4 weken.
- veel ervaring, zelf bij voorkeur minimaal LT. Zelf nog actief of minstens zeer betrokken bij de wedstrijdsport.
- manier van werken gebaseerd op biomechanica, Rien vd Schaft, geen rond en diep type maar netjes en correct opleiden. Wel iemand die op deze methode ook succesvol is in de sport, ik zoek geen! GP in eigen achtertuin instructeur.
- positief, vriendelijk maar zeker ook kritisch. Goed kunnen uitleggen aan een minder ervaren ruiter die het technisch gevoel nog moet ontwikkelen. Hierbij ook de theoretische achtergrond niet vergeet.
- enigszins flexibel. Wegens onregelmatig werken en met meerdere mensen willen lessen is een vast moment helaas niet altijd mogelijk.
- budget tot ongeveer 50 euro per combinatie, liefst iets minder maar kwaliteit staat voorop.

Ik weet het, veel eisen!! We hebben echter ook een divers clubje ruiters en ik ben zelf gewoon vreselijk verwend met mijn huidige instructrice die met ieder paard wat ik meebreng op een respectvolle manier omgaat en altijd correct blijft en waar altijd de correcte opleiding voorop blijft staan. Speld in een hooiberg maar alle tips zijn welkom...dankjewel!

BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Re: Dressuur instructie oost Brabant/noord Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 13:58

mag ik vragen wie je vorige instructeur was?

verder weet ik misschien wel iemand, ik zal eens aan haar vragen of ze ook op locatie les geeft en of ze uberhaupt nog klanten aan neemt.

0000
Berichten: 5473
Geregistreerd: 04-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-19 14:00

BlackBeautyZ schreef:
mag ik vragen wie je vorige instructeur was?

verder weet ik misschien wel iemand, ik zal eens aan haar vragen of ze ook op locatie les geeft en of ze uberhaupt nog klanten aan neemt.


Dankje, ik heb je even een pb gestuurd.

linauzn
Berichten: 1
Geregistreerd: 12-07-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 14:44

* Door mijn brede ervaring en kennis ben ik beschikbaar om dressuurles te geven aan ruiters van ieder niveau. Ik krijg energie van enthousiaste ruiters die graag willen leren. Dressuurles (in het Engels) kan bij mijn eigen manege in Sint-Oedenrode of op locatie.

* Op het moment train ik met Helen Langehanenberg en Tristan Tucker. In het verleden heb ik les gekregen van Anky van Grunsven, Nicolette van Leeuwen en verschillende juryleden.

Ervaringen:
37 internationale podiumplaatsen: Juniors, Young Riders en Small Tour
14 internationale eerste plekken
3 keer deelgenomen aan de Europese Kampioenschappen

Ervaren ruiter of beginners? Iedereen is welkom! Heb je vragen of wil je graag meer informatie ontvangen? Stuur en pb of neem contact op via:

0631967131
info@uznstables.com

35 euros per les