Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Aprella
Berichten: 643
Geregistreerd: 24-01-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 23:39

Mensen die denken dat ik me druk maar over iets terwijl ik er gewoon wil over discussiëren/praten omdat ik het interessant vind.

All was well.


MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33777
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 23:49

nicole_floor schreef:
Dat we opeens 3 vreemde paarden in de wei hadden staan. Gelukkig hebben we de eigenaar wel gevonden. :')

Wie, wat en waarom?

Mandarijn
Berichten: 9061
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 23:59

Ik pieker over iets wat nutteloos is is om over te piekeren. _-:(

Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 00:01

xDenies schreef:
Aan de hoeveelheid moeders die gewoon met hun kinderen over de stoep fietsen. Lekker voorbeeld.

Of ben ik zo raar opgevoed :')

Ik moest als kind ook op de stoep van mijn moeder. Die fietste zelf overigens niet op de stoep én was heel streng dat ik op moest passen voor de voetgangers.

Ik mocht wel even roepen of bellen of ik er langs mocht, maar niet de mensen laten schrikken en ook rustig wachten als ik er niet langs kon.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Nyaleti

Berichten: 6100
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 00:21

Dat mijn hoofd op dit tijdstip besluit na te denken of hoe en wat en waar ik tattoo's zou willen hebben. :+ :roll:

Independence
Berichten: 1377
Geregistreerd: 05-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 00:28

Mensen die achter iemands rug de meest rare en lelijke dingen zeggen. Als je problemen met iemand hebt, je je al een halfjaar stoort aan bepaald gedrag, ga daar dan over in gesprek, geef feedback. Ga niet je frustraties ventileren op het moment dat diegene er niet is

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33777
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 01:00

Mannen die Wordfeud gebruiken als Tinder. Doei.

xPabloBokt

Berichten: 9361
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-19 01:20

MarlindeRooz schreef:
Mannen die Wordfeud gebruiken als Tinder. Doei.


Echt hè. Vre-se-lijk.

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 01:28

Dat de tijd zo idioot snel gaat. Nja, niet zo zeer de tijd-tijd, maar vooral de dagen en de maanden enzo.

Wave after wave

Laurievc

Berichten: 4414
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 08:57

Weten dat iemand gelijk heeft, maar geen verandering kunnen brengen in de situatie... Frustrerend...

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 09:01

Dat ik vannacht mn kleine teen heel hard heb gestoten toen ik een plens water over 2 ruziënde katten heen wilde gooien. Stomme step stond op het pad maar die zag ik niet in het donker. #)

Broken crayons still color

hagelslag
Berichten: 8984
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 09:29

Dat er in een bepaald topic van ts nog geen update is.
Opzich logisch maar ja ik ben echt super nieuwschierig

nicole_floor

Berichten: 3231
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 10:10

MarlindeRooz schreef:
nicole_floor schreef:
Dat we opeens 3 vreemde paarden in de wei hadden staan. Gelukkig hebben we de eigenaar wel gevonden. :')

Wie, wat en waarom?

Jaa ze zijn van de buren en waren ontsnapt.

Floor V. Silverlea Spiderman: Eindstand M spr, L1 dress & B SGW
Colet V. Hemmingway: B+0 dress, B+13 L startgerechtigd spr. B+0 SGW

'schoentje'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 10:25

hagelslag schreef:
Dat er in een bepaald topic van ts nog geen update is.
Opzich logisch maar ja ik ben echt super nieuwschierig

Als je zo nieuwsgierig (met een g, niet met ch) bent kunt je wellicht beter die TS een pb sturen dan het een aantal keer hier zeggen.

hagelslag
Berichten: 8984
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 10:42

Anoniem schreef:
hagelslag schreef:
Dat er in een bepaald topic van ts nog geen update is.
Opzich logisch maar ja ik ben echt super nieuwschierig

Als je zo nieuwsgierig (met een g, niet met ch) bent kunt je wellicht beter die TS een pb sturen dan het een aantal keer hier zeggen.


Dit topic is voor ergenissen toch?

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 10:53

En soms zijn ergernissen een bron van ergernis voor anderen. En soms krijg je daadwerkelijk goedbedoelde tips op je ergernis. En soms leer je er ook nog wat van. :o

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 10:53

xDenies schreef:
Dat er eigenlijk geen reet is verandert aan mijn salaris en ik nu wel zorgtoeslag moet terug betalen :( Ik heb zelfs vorig jaar een aantal maanden 4 dagen gewerkt ipv 5 vanwege gezondheid … toen al 300 euro per maand ingeleverd omdat het niet via arbo-arts ging en nu kan ik ook nog eens zorgtoeslag terug betalen. Gaat lekker daar.

Exit zorgtoeslag. Houdoe en bedankt ...


Aah ik heb gisteren ook de acceptgiro’s gekregen.
Zorg EN huurtoeslag terugbetalen a 2100 euro -O-
Ik zat prima. Door werk verandering heb ik in december van mijn nu ex werkgever alle restanten ontvangen.
Dus iets teveel over de grens gegaan.
Dat nekte mij o.a.
Had het zelf niet eens aan kunnen passen -O-
Dus ik kreeg mooie brieven |(
Moet je nagaan dat ik nu dit jaar minder werk, minder dus verdien (kleine 200 euro) dus je zou denken dat ik dan meer toeslag zou krijgen.
Maar nee ik heb het idee dat alle toeslagen dit jaar omlaag zijn gegaan want ik krijg echt veel minder.
De vraag is dus nu, 2018 moet ik terug betalen Maar kreeg ik vdw te horen, we zitten over de helft van 2019, zou ik dan dalijk ook 2019 terug moeten gaan dokken??? Omdat ik niet op tijd aan de bel kon trekken ~~}>

Heeeeeeeeeele grote ergernis 8)7

Lukie* <3 15-06-2011 / 01-02-2013 Ik mis je kleine man..
Heino* mijn allerliefste kleine leermeester. 01-01-1995 / 13-07-2016. Mijn kleine koning ruim 3 jaar lang :)


__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 11:19

Anoniem schreef:
En soms zijn ergernissen een bron van ergernis voor anderen. En soms krijg je daadwerkelijk goedbedoelde tips op je ergernis. En soms leer je er ook nog wat van. :o


Maar vooralsnog is dit een topic waar mensen hun ergenissen mogen plaatsen. ;)

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 11:31

Een wachtlijst van 18 maanden om professionele hulp te kunnen krijgen. De mentale gezondheidszorg in België is toch echt geweldig joh.

Justme_Lisaa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 11:39

Allergieën die niet onder controle te houden zijn. Graspollen, beukenpollen, huisstofmijt. Great summer -O-

[o]

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 11:53

Dit... Bol.com die opeens 50% korting geeft. Gelukkig is google slimmer dan dat. Die bus komt niet van €27 maar van €18 :+ De typische verkoopstruk...

Afbeelding
Afbeelding

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 12:39

LukieBradley schreef:
xDenies schreef:
Dat er eigenlijk geen reet is verandert aan mijn salaris en ik nu wel zorgtoeslag moet terug betalen :( Ik heb zelfs vorig jaar een aantal maanden 4 dagen gewerkt ipv 5 vanwege gezondheid … toen al 300 euro per maand ingeleverd omdat het niet via arbo-arts ging en nu kan ik ook nog eens zorgtoeslag terug betalen. Gaat lekker daar.

Exit zorgtoeslag. Houdoe en bedankt ...


Aah ik heb gisteren ook de acceptgiro’s gekregen.
Zorg EN huurtoeslag terugbetalen a 2100 euro -O-
Ik zat prima. Door werk verandering heb ik in december van mijn nu ex werkgever alle restanten ontvangen.
Dus iets teveel over de grens gegaan.
Dat nekte mij o.a.
Had het zelf niet eens aan kunnen passen -O-
Dus ik kreeg mooie brieven |(
Moet je nagaan dat ik nu dit jaar minder werk, minder dus verdien (kleine 200 euro) dus je zou denken dat ik dan meer toeslag zou krijgen.
Maar nee ik heb het idee dat alle toeslagen dit jaar omlaag zijn gegaan want ik krijg echt veel minder.
De vraag is dus nu, 2018 moet ik terug betalen Maar kreeg ik vdw te horen, we zitten over de helft van 2019, zou ik dan dalijk ook 2019 terug moeten gaan dokken??? Omdat ik niet op tijd aan de bel kon trekken ~~}>

Heeeeeeeeeele grote ergernis 8)7


Ja ik snap er ook nooit iets van hoor. Maar ik heb dus helemaal niets extra's ontvangen, vorig jaar juist alleen maar minder omdat ik uit eigen beweging minder ben gaan werken omdat ik er helemaal door heen zat. Omdat ik bang was voor gezeik op mijn werk heb ik het maar op mezelf getrokken ipv via een arbo-arts zodat het snel in werking kon gaan. Ik ben opgeknapt daarvan maar hoe kan ik dan nu ineens teveel hebben ontvangen? Vreemd wereldje. Maar ik vind het prima. Ik hoef niets meer. (kreeg wel iets van belasting-aangifte terug, ook beetje krom)

En dan gaan we het wel zien bij de belasting aangifte volgend jaar :D

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

emily17
Berichten: 171
Geregistreerd: 17-12-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 13:02

Dat mijn zus nergens tevreden mee is. Wilt ze een nieuwe telefoon omdat haar oude traag is. Mijn moeder dus een beetje op zoek, heeft ze een refurbished iPhone 6s gevonden met 64GB voor maar 200 euro. Maar nee, dat was weer niet goed want ze wilde 124GB opslagruimte. Waarom wilt ze in hemelsnaam 124GB opslagruimte. Krijgt ze toch nooit vol

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 13:10

Dat ik door het stoppen met roken overal geïrriteerd van raak, maar dan ook echt heel erg geïrriteerd. Ik ben alleen maar boos en kan alleen maar huilen. Ik weet nu weer waarom het me nooit gelukt is om te stoppen.

Lestrange01

Berichten: 2798
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 13:12

Mijn zusje. Zelfde gedoe als gewoonlijk maar dan weer net wat erger.

En dat ik de komende zes dagen heel veel moet werken en ik weet niet of ik dat ga overleven. Gelukkig ga ik daarna weer terug naar een normaal rooster


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aliida, Balou_k, Bernadth99, Cappi, carika, Casca, Cerosa, Contemplate, DoretteK, esmee_2001, friendly, frutsel05, GoogleAdsense, Googlebot, IASCrawler, Jara, kreekie, LaDonna75, laran, leenleen11, lizy29, Luna2006, Majabeestje, meintje, MyWishMax, Pferdchen, Pikeur, rocky_1995, sasja0705, TheNovelist, xJurdyWonanx, Zwerte en 223 bezoekers