Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 11:03

Volwassenen moeten inderdaad op de baan blijven, kinderen mogen wel op het voetpad. Is zelfs met een jaar opgetrokken onlangs.

Uiteraard is hetgeen wat jij benoemt niet correct. Als iedereen wat rekening met elkaar houd komt dat wel goed :) (bv fietsend kind links en voetgangers rechts, zoals het nu ook gaat op paden voor dubbel gebruik)

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 11:30

Pakezel moeders met 2 kinders op de fiets in kinderzitjes en daarnaast ook nog meerdere kinderen, die amper kunnen fietsen, op hun eigen fietsen er achteraan gewiebeld mogen van mij ook echt een fietsverbod. Flikkerde laatst bijna van mn fiets af omdat moeders dr mormel niet in de gaten hield en deze vrolijk aan de verkeerde kant van de weg aan het fietsen was. :n levensgevaarlijk in een drukke studentenstad.

hagelslag
Berichten: 9024
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 11:35

Dierenarts di tussen 9 en 12 zou langskomen ivm inenten.
Ben bang dat hij vandaag niet meer gaat komen

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 11:37

dat ik wel weet wat ik wil schrijven maar het niet uit mijn vingers krijg.

Tigress

Berichten: 8939
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 13:03

Die verrekte rothond die altijd los loopt in het bos, en een ongeleid projectiel is waarbij het nog wachten is op problemen.

''maar hij doet niks!''
Haal die doppen uit je ogen man, dit gaat ooit eens gigantisch mis :n En dan wint die rothond het gegarandeerd. Rottweiler met zoveel overgewicht, dat hij dat ook in de strijd kan gooien.
Oh, en om het nog mooier te maken, de baas heeft mij al eens verteld dat hij het niet heeft op ''langharige blonde honden''. Waarom laat je dat rotbeest dan in godsnaam rondlopen? :n

Wij ontwijken dat bos nu al omdat die hond er minstens 3x per dag loopt. Zo zwaar balen :\

LaPluche

Berichten: 1979
Geregistreerd: 15-05-16
Woonplaats: Twente

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 14:52

Even een kwestie van de politie in seinen.
Had hier hetzelfde euvel met een Amerikaanse Bulldog. Eigenaar liet continu de hond los. Ik zelf heb een probleem hond, moet een muilkorf dragen ( lang verhaal).
Al een paar keer staan mopperen tegen die vent als zijn kolos op die van mij af stevende dat dat niet goed ging.
Vorige week is dan ook mijn hond gegrepen, poot er half af, tot op het bot en de pees half door, maar hij liep gewoon weg.
Rekening à 380 euro, maar hij trekt de achterbroek aan.
Nu politie ingeschakeld, en geëist dat ze wat gaan doen.
Heb al de hondenbrigade bij hem aan de deur gezien. Ook heb ik aangifte gedaan....
poedersuiker mensen die hun hond niet onder controle hebben....

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 16:46

Mensen die gehele teksten met uitleg schrijven in het Engels, maar de meest simpele dingen fout schrijven. Mijn Engels is ook niet perfect hoor, maar als je dan zo nodig een hele uitleg in het Engels wil doen, lees het op zijn minst na :')

Britta31

Berichten: 13140
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 16:50

Aan de zoon van onze bejaarde buren.Logeert een weekend met vrouw en 3 tiener dochters bij zijn ouders en niemand komt op het idee om voor de bejaarden wat huishoudelijk werk te doen.Hup,zet de 3 meiden aan het ramen zemen.

Laibadji

Berichten: 1688
Geregistreerd: 18-06-15
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 17:05

Dat ik mijn zoontje foto's/filmpje wil tonen van een 'wedstrijdje' balkjes draven met pony aan touw met mama of papa er naast maar dat ik dit niet vind op internet/YouTube.

|o ligt hoogstwaarschijnlijk aan mijn fantastische zoek-capaciteiten. _O-

Mo_86

Berichten: 1240
Geregistreerd: 10-02-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 17:20

Dat het tot nu toe een rampenweek is. Auto die het vanochtend begaf, koppelingsplaten kapot. Een week voor onze vakantie. Dus die staat nu bij de garage en dit geintje gaat ons rond de 1000 euro kosten. Het laatste tentamen van mijn studie niet gehaald in de herkansing dus dat wordt na onze vakantie een mondeling. En omdat ongeluk vaak in drieën komt en we pas op twee zitten hou ik m’n hart vast hoe de operatie van m’n schoonvader morgen zal gaan... Op deze manier heb ik ook nog even geen zin in de vakantie :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 17:21


Laibadji

Berichten: 1688
Geregistreerd: 18-06-15
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 17:43

DeMolenhoek schreef:

Bedankt DeMolenhoek om mee te denken. :j

Het is dat nog net niet. Hier rijden de kinderen al echt met hun pony en loopt mama er naast.

Ik zoek een filmpje waar de pony niet gelost wordt en mama/papa, kind en pony samen over de balkjes lopen die op de grond liggen.
Echt nog onder 100% begeleiding. Wil 4 jarig zoontje dit tonen om hem te vragen of hij dit eens wil doen. (Binnen 14 dagen is er hier wedstrijd en mogen de allerkleinsten dit doen)

MelissaV

Berichten: 3602
Geregistreerd: 31-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 19:50


elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 21:07

Ik erger me er aan dat er in natuurgebied hier vlakbij massaal rhododendrons worden verwijderd omdat ze niet tot de inheemse west Europese planten behoren: WTF!

HHorseA
Berichten: 682
Geregistreerd: 04-03-17
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 21:14

elnienjo schreef:
Ik erger me er aan dat er in natuurgebied hier vlakbij massaal rhododendrons worden verwijderd omdat ze niet tot de inheemse west Europese planten behoren: WTF!



Is juist zo een mooie plant! Heeft zo mooie bloemen.... :(

elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 21:20

CandyArmando schreef:
elnienjo schreef:
Ik erger me er aan dat er in natuurgebied hier vlakbij massaal rhododendrons worden verwijderd omdat ze niet tot de inheemse west Europese planten behoren: WTF!



Is juist zo een mooie plant! Heeft zo mooie bloemen.... :(

Ja precies! Mensen komen er speciaal voor wandelen in het bloeiseizoen.

Laibadji

Berichten: 1688
Geregistreerd: 18-06-15
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 21:37

MelissaV schreef:

Filmpje gevonden! Ook nog via vrienden filmpje gekregen! En ja hoor! Onze zoon zijn eerste wedstrijdje is op 20 juli! *\o/*

Mij daarnet in mijn vriend geërgerd. Een maand geleden met vrienden (3koetsen en 3 ruiters) gaan wandelen tot plots de koets op kop riep 'galopperen!' ik gillen 'nee!' (ooit in groep van mij m'n paard geknald en paard is echt bang op wandeling + niet al te braaf). Ik was mega bang. Gelukkig bleef 1 ruiter rustig bij mij en stoof de rest in galop weg. Gelukkig bleef paard vrij koel op dat moment.

Tot op vandaag lachen ze hier mee. Zo ook vandaag. Nu was het mijn vriend waar ik het moest van horen. (Ik ga na jaren voor de eerste x terug op wedstrijd. Was er mee gestopt door stress en angst)
Met andere woorden lang verhaal om te zeggen dat ik heel gekwetst was.

emily17
Berichten: 171
Geregistreerd: 17-12-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 22:07

Dat, als mensen mee gaan naar mijn paard, ze gelijk denken dat ze er ook op mogen rijden. Nee dus. Mijn paard is pas een halfjaar zadelmak dus daar ga ik vooral niet iemand zonder ervaring op zetten. ‘Maar ze ziet er zo lief uit’ zeggen ze dan |o ja, ze mag er lief uit zien maar als jij er op gaat zitten gooit ze je er zo vanaf

jumpyhorse

Berichten: 1846
Geregistreerd: 14-11-15
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 22:45

femke19 schreef:
Dat, als mensen mee gaan naar mijn paard, ze gelijk denken dat ze er ook op mogen rijden. Nee dus. Mijn paard is pas een halfjaar zadelmak dus daar ga ik vooral niet iemand zonder ervaring op zetten. ‘Maar ze ziet er zo lief uit’ zeggen ze dan |o ja, ze mag er lief uit zien maar als jij er op gaat zitten gooit ze je er zo vanaf

Ik heb het omgekeerde. Ik heb 4 trainers (gehad, nu nog maar 1) en niemand wilt erop :Y)

“Wil je er even op anders zodat jij het erop kunt zetten”
“Geen denken aan dat ik op die duivel klim”

Ok ok. T is een vosse merrie. Met flink wat kuren. Die ze niet bij mij doet }:0

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 22:56

Dat er eigenlijk geen reet is verandert aan mijn salaris en ik nu wel zorgtoeslag moet terug betalen :( Ik heb zelfs vorig jaar een aantal maanden 4 dagen gewerkt ipv 5 vanwege gezondheid … toen al 300 euro per maand ingeleverd omdat het niet via arbo-arts ging en nu kan ik ook nog eens zorgtoeslag terug betalen. Gaat lekker daar.

Exit zorgtoeslag. Houdoe en bedankt ...

Ghostattack

Berichten: 11239
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 23:00

xDenies schreef:
Dat er eigenlijk geen reet is verandert aan mijn salaris en ik nu wel zorgtoeslag moet terug betalen :( Ik heb zelfs vorig jaar een aantal maanden 4 dagen gewerkt ipv 5 vanwege gezondheid … toen al 300 euro per maand ingeleverd omdat het niet via arbo-arts ging en nu kan ik ook nog eens zorgtoeslag terug betalen. Gaat lekker daar.

Exit zorgtoeslag. Houdoe en bedankt ...


Hier ook weer een brief dat ik terug mag betalen :roll:

StillAngel

Berichten: 6166
Geregistreerd: 03-03-07
Woonplaats: Vlakbij Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 23:04

Ghostattack schreef:
xDenies schreef:
Dat er eigenlijk geen reet is verandert aan mijn salaris en ik nu wel zorgtoeslag moet terug betalen :( Ik heb zelfs vorig jaar een aantal maanden 4 dagen gewerkt ipv 5 vanwege gezondheid … toen al 300 euro per maand ingeleverd omdat het niet via arbo-arts ging en nu kan ik ook nog eens zorgtoeslag terug betalen. Gaat lekker daar.

Exit zorgtoeslag. Houdoe en bedankt ...


Hier ook weer een brief dat ik terug mag betalen :roll:


Yup, wij ook alle huurtoeslag. We zaten nog prima dachten we maar helaas nét over de grens dus. Balen.

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 23:06

TessaxQuincy schreef:
Bij de scholen bij mij in de buurt staat het er wel bij.


Baankans is klein maar ik heb het enorm naar mijn zin gehad plus dat die opleiding mij heel veel meer gebracht heeft qua zelfkennis, vrienden, andere inzichten in andere studies enz enz.. :)
Vind ik ook heel belangrijk en fijn.
Ik hoefde voor hippisch management ook geen eigen paard te hebben.

ninaphilo

Berichten: 640
Geregistreerd: 06-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 23:16

5 minuten geleden is er een nieuw cijfer toegevoegd van mn studie.. Een 5.0 voor een groot project, wat we in een te druk ingeplande periode (hebben de docenten toegegeven) alsnog echt wel naar een goed niveau hebben gebracht.
Die banketstaaf van een projectbegeleider was niet eens aanwezig bij onze presentatie omdat hij weg moest, geeft hij ons ook nog een onvoldoende.

Leuk begin zo van mijn eerste dag vakantie

nicole_floor

Berichten: 3246
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 23:36

Dat we opeens 3 vreemde paarden in de wei hadden staan. Gelukkig hebben we de eigenaar wel gevonden. :')