[HK]SMP kletstopic 3

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 21:50

Ik kan mensen van allerlei stations rond midden Nederland oppikken.

sometimes the smallest

things take up the most room

in your heart


Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 22:11

@Susanne, Zal inderdaad zijn dat die het nodig heeft de dutjes.

@Laura, Welkom terug, hopelijk lukt het allemaal goed met je huidige pony's. Zal spannend worden of je valkje binnen de maat zal blijven.

Hier fb en insta al zit ik enkel op het laatste om inspiratie op te doen.

Meeting wordt echt lastig ik woon tegen Frankrijk aan %)

Sorry dat het stiller is hier ook, al voor de 3de week aan het werken dus zit weinig online buiten fb nakijken in de pauzes :o ,
Laatst bijgewerkt door Lori op 08-07-19 22:35, in het totaal 1 keer bewerkt

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 22:17

Sorry ik ben even ego. De meesten zullen het al wel gezien hebben op Facebook maar Alf is erg ziek. Begon met 40.3 koorts, veearts geweest op zondagavond. Injectie gehad en metacam. Vanochtend weer 40.2
Na metacam iets gezakt tot 38.8 maar eind middag weer 39.8
Veearts was toevallig toch op stal dus even laten kijken. Alf was benauwd en heeft nu ook ventipulmin en antibiotica gehad. Wat sneu om je beestje zo ziek te zien bah.....
Hopen dat hij nu snel op gaat knappen!!

Afbeelding

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 22:19

Arme alf!! Snel beter worden.

sometimes the smallest

things take up the most room

in your heart

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 22:36

Pfft Ingrid hopen dat die snel op knapt :(:)

Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 00:04

Arme Alf! Ik duim dat hij snel beter wordt!

Meeting klinkt erg leuk!

Hakuna Matata

Kelsey, Kenny, Buddy, Jochie, Lazy, Simba & Nala All of me loves all of you
Minoes, Frida, Beertje, Prima Donna ,Snuffie, Happy, Rakker, Semmy, Lizzy en Brandy, I miss you forever, forever and always..my heart breaks a little when I hear your name..


Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 07:33

Wat sneu voor Alf! Weet de dierenarts ook wat het is? :(:)

Mandyy

Berichten: 30477
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 08:33

Arme Alf en jij! :(:)

Lillian__

Berichten: 3274
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 08:46

ik wil ook mee! als het lukt komt mij week 33 heel goed uit want dan heb ik nog een verdwaalde week vakantie *D ik woon redelijk in de buurt van de heuvelrug, de kant van amerongen - doorn ken ik redelijk goed :p

mocht week 33 te kort dag zijn dan kan ik pas over min. vier weken omdat het anders qua rooster inplannen te kort dag is. 18 september hebben ze de kastelen tocht dan is de Heuvelrug wel druk en nie handig om een huifkar rit te plannen.

Floris[o][o]
Shetlandpony_floris_andme @instagram
Guess, & Polly i kerstmuts you
Armani de hemel is weer een ster rijker, rust in vrede :'(

StalNollie

Berichten: 9105
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 11:06

Ik ga niet mee. Afgelopen maandag slecht nieuws gehad voor me knie toch mri laten maken, krijg binnen nu en twee weken oproep en orthopeed dachy gescheurde knieband dus word dan operatie met een lang herstel.
Als dit zo is niet alleen praktisch maar ook financieel gezien lig ik stil.

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 11:50

Sterkte StalNollie :(:)

Ik wacht ook heel even af of ik mee kan. Ik moet ook weer voor een MRI en als het allemaal tegenzit operatie aan rug en heup. Hopelijk valt het mee, maar ik zie het somber in. :n

Ingrid: Ik zag het al op Facebook inderdaad.. Veel sterkte voor Alfje en jou! Hopelijk knapt hij snel weer op. Weet de DA wat het precies is?

StalNollie

Berichten: 9105
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 11:52

Ingrid sterkte is het influenza?

Frummels bah ook al in de mri jij ook sterkte

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 12:38

Lillian__ schreef:
ik wil ook mee! als het lukt komt mij week 33 heel goed uit want dan heb ik nog een verdwaalde week vakantie *D ik woon redelijk in de buurt van de heuvelrug, de kant van amerongen - doorn ken ik redelijk goed :p

mocht week 33 te kort dag zijn dan kan ik pas over min. vier weken omdat het anders qua rooster inplannen te kort dag is. 18 september hebben ze de kastelen tocht dan is de Heuvelrug wel druk en nie handig om een huifkar rit te plannen.


We hebben al een locatie

sometimes the smallest

things take up the most room

in your heart

ElineGC

Berichten: 966
Geregistreerd: 23-05-14
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 12:48

Ymor schreef:
Dames!! Jenny en ik hebben een super leuk idee voor de meeting. Even onder voorbehoud van de datum wie wil er allemaal mee? Graag even het lijstje kopiëren.

We gaan zonder eigen pony’s in het midden van het land. Met zijn allen een huifkartocht op een hele bijzondere locatie en dan sluiten we af met wat lekkere hapjes en een drankje.

Voor mensen met vervoersproblemen kunnen we altijd even kijken. Mocht dat je rem zijn schroom dan niet en geef je gewoon op.

Datum zal later besproken worden maar we willen eerst inventariseren hoeveel mensen er mee willen. Kosten liggen tussen de 25-30 euro pp

1. Jenny
2. Romy
3. Eline


Ik wil ook wel mee afhankelijk van de datum!

~Eddy~
L+21 Dressuur
L+7 Vaardigheid

claudiadvx

Berichten: 2798
Geregistreerd: 11-01-14
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 16:20

Ymor schreef:
Dames!! Jenny en ik hebben een super leuk idee voor de meeting. Even onder voorbehoud van de datum wie wil er allemaal mee? Graag even het lijstje kopiëren.

We gaan zonder eigen pony’s in het midden van het land. Met zijn allen een huifkartocht op een hele bijzondere locatie en dan sluiten we af met wat lekkere hapjes en een drankje.

Voor mensen met vervoersproblemen kunnen we altijd even kijken. Mocht dat je rem zijn schroom dan niet en geef je gewoon op.

Datum zal later besproken worden maar we willen eerst inventariseren hoeveel mensen er mee willen. Kosten liggen tussen de 25-30 euro pp

1. Jenny
2. Romy
3. Eline
4. claudia


ik wil ook wel mee!

- Bread may feed my body, but my horse feeds my soul ♥

Mira283

Berichten: 3525
Geregistreerd: 15-11-11
Woonplaats: Naast mijn buren

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 17:28

Hallo allemaal,

Zal mij voorstellen ben er een tijdje uit geweest (ivm gezondheidsklachten stond alles op een laag pitje). Ik ben Selda en 27 jaar oud, zal zo mijn idiote kabouter voorstellen haha.

Pip is een mini shet ruintje van 84 cm groot. Dan reken ik zijn ego van ruim 1 meter niet mee haha. Hij is 10 jaar oud en hebben wat lief en leed al gedeeld samen. Na vele verhuizingen eindelijk een stal in de buurt gevonden waar ik het enorm naar mijn zin heb en Pip ook!

Afbeelding

Afbeelding
(Dit was op HE misschien dat iemand hem gezien heeft vorig jaar)

Zal straks even reageren op andere posts!

Lillian__

Berichten: 3274
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 19:33

Ymor schreef:
Dames!! Jenny en ik hebben een super leuk idee voor de meeting. Even onder voorbehoud van de datum wie wil er allemaal mee? Graag even het lijstje kopiëren.

We gaan zonder eigen pony’s in het midden van het land. Met zijn allen een huifkartocht op een hele bijzondere locatie en dan sluiten we af met wat lekkere hapjes en een drankje.

Voor mensen met vervoersproblemen kunnen we altijd even kijken. Mocht dat je rem zijn schroom dan niet en geef je gewoon op.

Datum zal later besproken worden maar we willen eerst inventariseren hoeveel mensen er mee willen. Kosten liggen tussen de 25-30 euro pp

1. Jenny
2. Romy
3. Eline
4. claudia
5. Lillian


dan zet ik mezelf er bij deze bij (: afhankelijk van de datum, als het met het ov niet goed te bereiken is dan zou een lift heel fijn zijn. moet wel min. een maand van te voren vrij vragen.

Floris[o][o]
Shetlandpony_floris_andme @instagram
Guess, & Polly i kerstmuts you
Armani de hemel is weer een ster rijker, rust in vrede :'(

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 21:21

Komt goed!! Leuk!

sometimes the smallest

things take up the most room

in your heart

Sharani
Berichten: 4671
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 21:59

Nu het niet iets met de pony’s is kan ik ook mee (ovb van de datum). Ik kom vanaf het noord westen van Friesland, mocht iemand op de route een lift willen kan dat.

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 22:06

Leuk Bianca! Zet je jezelf op de lijst?

sometimes the smallest

things take up the most room

in your heart

Mowgli4

Berichten: 1378
Geregistreerd: 14-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 22:42

Ymor schreef:
Dames!! Jenny en ik hebben een super leuk idee voor de meeting. Even onder voorbehoud van de datum wie wil er allemaal mee? Graag even het lijstje kopiëren.

We gaan zonder eigen pony’s in het midden van het land. Met zijn allen een huifkartocht op een hele bijzondere locatie en dan sluiten we af met wat lekkere hapjes en een drankje.

Voor mensen met vervoersproblemen kunnen we altijd even kijken. Mocht dat je rem zijn schroom dan niet en geef je gewoon op.

Datum zal later besproken worden maar we willen eerst inventariseren hoeveel mensen er mee willen. Kosten liggen tussen de 25-30 euro pp

1. Jenny
2. Romy
3. Eline
4. claudia
5. Lillian
6. Miriam


Ik zet mezelf er ook bij op voorbehoud van de datum. Ik zit eigenlijk op de grens van de provincie Groningen, Drenthe en vlak bij Friesland.

Great friends are hard to find, difficult to leave, impossible to forget Mowgli, Blitz & Jay

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 23:57

@Ingrid, Gaat alles daar een beetje?

Sharani
Berichten: 4671
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 06:52

Ymor schreef:
Dames!! Jenny en ik hebben een super leuk idee voor de meeting. Even onder voorbehoud van de datum wie wil er allemaal mee? Graag even het lijstje kopiëren.

We gaan zonder eigen pony’s in het midden van het land. Met zijn allen een huifkartocht op een hele bijzondere locatie en dan sluiten we af met wat lekkere hapjes en een drankje.

Voor mensen met vervoersproblemen kunnen we altijd even kijken. Mocht dat je rem zijn schroom dan niet en geef je gewoon op.

Datum zal later besproken worden maar we willen eerst inventariseren hoeveel mensen er mee willen. Kosten liggen tussen de 25-30 euro pp

1. Jenny
2. Romy
3. Eline
4. claudia
5. Lillian
6. Miriam
7. Bianca

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 22:33

Alf is gelukkig weer koortsvrij! Pfff waren weer zorgen zeg bahhhhh. Maandag moest de veearts opnieuw komen want het ging zelfs met metacam nog naar de 40. Hij bleek ook benauwd te zijn dus antibiotica en ventipulmin erbij. Hij hoest nu nog wel een beetje maar was al wat bekend met astmatische klachtjes dus snap wel dat dat dan nu opspeelt.

Hij kan ook echt uren bij me zitten/ hangen, echt zo schattig. Mooie momentjes gehad daarin laatste dagen.

Uitje is leuk maar eea afhankelijk van wanneer. Zijn daar al plannen over bekend?

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 22:56

Gelukkig gaat het terug een stuk beter met Alf nu, hopen dat het de goede kant blijft opgaan. Eng is dat als ze zo ziek zijn. :(:)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 bezoekers