Ik kan het nog steeds niet helemaal geloven...

Een paar maanden geleden kwam ik hier op Bokt een foto tegen van een criollo. Ik kende het ras niet maar zo van de foto sprak het me meteen aan. Na even googlen vond ik het karakter ook heel goed klinken: het schenen rustige, sterke en gewillige paarden te zijn. Ik was toen eigenlijk nog niet op zoek naar een paardje, het plan was om eind 2019 te gaan kijken naar een jonge quarter of paint. Het enige probleem was dat ik die criollo's niet meer uit mijn hoofd kreeg

De eerste ontmoeting

Ik was meteen helemaal verliefd

Het plan om alleen te gaan kijken was dus al mislukt, maar voordat ik een keuze maakte wilde ik haar graag nog een keer zien als ze op de wei stond. Anderhalve week later ben ik dus nog een keer gaan kijken, en toen was er geen twijfel meer mogelijk

Heerlijk op de wei met de hele kudde

Zeg nou zelf, op zo'n lief hoofdje wordt toch iedereen verliefd

Vorige week is ze goedgekeurd door de dierenarts en toen had ik ineens een paard gekocht

En nog een foto van mijn meisje als baby

Deze foto heb ik uiteraard niet zelf gemaakt, maar van de eigenaresse van de stoeterij gekregen, er zit dus copyright van Stoeterij Trojano op

Van de zomer mag Yerba nog heerlijk bij de stoeterij in de kudde blijven staan, en na de zomer komt ze naar mij toe. Op naar heel veel prachtige jaren samen!