Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
deksel

Berichten: 3758
Geregistreerd: 16-10-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 06:53

Ik zit in het vakantiehuisje van m'n opa en oma. Om een of andere reden word ik hier altijd stikbenauwd. Heb 't toch redelijk afgestofd voor mijn gevoel maar ja. Ik hoop dat ik vannacht wat beter slaap.

Eerlijkheid duurt het langst. Daarom zijn sommige mensen zo snel klaar. :D


Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 06:55

aan t feit dat we niet eens tropenrooster hebben

Een koude trui, is geen goede trui.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 07:09

Dat het op mijn kamer zo warm is geworden dat ik niet meer kan slapen.

Valerie93

Berichten: 3124
Geregistreerd: 10-12-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 07:09

Dat ik straks nog naar de winkel kan voor een ventilator... spijt dat ik het niet eerder heb gehaald

cursebreaker

Berichten: 11370
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 07:14

Dat mensen hun hond niet bij zich kunnen houden gvd. Laat ze niet los als ze niet luisteren?!!!! Mijn hond heeft angst agressie. Sure, dan kun je ook beslissen om een muilkorf om te doen, maar met dit weer ga ik 'm niet beperken en normaal heb ik alle ruimte om andere honden te ontwijken en staat hij verder goed onder controle bij me - totdat je het niet kunt ontwijken natuurlijk als een andere hond binnen een halve meter van de mijne helemaal in zijn ruimte komt. Mensen horen hun honden gewoon aangelijnd te hebben in een wijk en zeker als ze niet luisteren. Gelukkig goed afgelopen - ze heeft de hond de andere kant uit weten te jagen en toen kon ik de andere kant uit lopen - maar zit nog te shaken thuis pff ;(

De vrouw zei; ja als hij gebeten wordt is hij(haar hond) het zelf schuld. Eh nee, dat ben JIJ schuld omdat je een niet luisterende hond los hebt lopen en gewoon op andere honden laat afrennen omdat je niet oplet? En ik had me onwijs schuldig en poedersuiker gevoeld als het gebeurd was dat mijn hond die van haar gebeten had. Snap niet dat mensen daar dan ook nog zo luchtig op reageren. Ik ben 10 grijze haren rijker nu, pff.
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 25-06-19 07:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<


XRuby_SymmyX

Berichten: 1074
Geregistreerd: 18-06-17
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 07:16

cursebreaker schreef:
Dat mensen hun hond niet bij zich kunnen houden gvd. Laat ze niet los als ze niet luisteren?!!!! Mijn hond heeft angst agressie. Sure, dan kun je ook beslissen om een muilkorf om te doen, maar met dit weer ga ik 'm niet beperken en normaal heb ik alle ruimte om andere honden te ontwijken en staat hij verder goed onder controle bij me - totdat je het niet kunt ontwijken natuurlijk als een andere hond binnen een halve meter van de mijne helemaal in zijn ruimte komt. Mensen horen hun honden gewoon aangelijnd te hebben in een wijk en zeker als ze niet luisteren. Gelukkig goed afgelopen - ze heeft de hond de andere kant uit weten te jagen en toen kon ik de andere kant uit lopen - maar zit nog te shaken thuis pff ;(

De vrouw zei wel; ja als hij gebeten wordt is hij(haar hond) het zelf schuld. Eh nee, dat ben JIJ schuld omdat je een niet luisterende hond los hebt lopen? En ik had me onwijs schuldig en poedersuiker gevoeld als dat gebeurd was. Snap niet dat mensen daar dan ook nog zo luchtig op reageren. Ik ben 10 grijze haren rijker nu, pff.



Herkenbaar maar hier ben ik diegene die echt bang is voor honden. En er zijn gewoon te veel asociale baasjes.

♡Every step I take, I take with you
and if I ride, I fly with you♡
Volg ons op Instagram: newforestpony_kulbergs_orion
Dressuur L2+2

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 07:18

Trui schreef:
aan t feit dat we niet eens tropenrooster hebben

Wij ook niet, school heeft geen airco of ventilatie en voorziet leerlingen ook niet van gekoeld drinken. :+ moet er alleen wel zitten van 9 tot 4.

cursebreaker

Berichten: 11370
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 07:19

@Ruby,

Asociale baasjes genoeg idd ja :(
Ik ken mijn hond heel goed dus ik kan normaal echt heel relaxed wandelen met hem, dus ik weet altijd heel goed andere honden en wandelaars te anticiperen en er ruim omheen te gaan enz, maar deze kwam de hoek om uit het niks, liep los en was binnen een paar seconden bij me, nog voor ik klaar was met roepen dat mijn hond bijt uit angst - naar andere honden. Naar mensen is hij echt superlief en naar honden wat hij kent ook overigens.

Ik zal ook nooit m'n hond zomaar op iemand af laten gaan, ook mensen zonder hond niet. Dat is gewoon not done vind ik. Er zijn inderdaad mensen die bang kunnen zijn of gewoon niet willen dat elke hond naar ze toe gelopen komt. Gewoon je hond bij je houden. Klaar. Als hondeneigenaar zijnde kan ik me echt kapot irriteren aan andere honden eigenaren hoor, pff. Misschien dat ik er vooral anders tegenaan kijk omdat ik een hond heb met een gebruiksaanwijzing maar als ik ooit een andere hond zou hebben die wel sociaal normaal is, zal ik ook m'n hond net zo goed moeten opvoeden en vooral in de wijk gewoon aan de lijn houden en niet zomaar ergens op af laten lopen. Just wtf. Je moet inderdaad maar angst hebben voor honden en ze komen dan gewoon lekker op je afgerend met baasjes die daar heel nonchalant op reageren. Lekker dan.

Nu is het ook een risico wat ik neem door 'm niet te muilkorven (dan was een situatie als deze in ieder geval niet gevaarlijk geweest voor de andere hond), maar mensen horen hun hond gewoon bij zich te houden. klaar. Als hij niet luistert, horen ze aan de riem en zeker in een wijk?! Mijn hond is verder voortreffelijk aan de riem, maar als een hond in zijn ruimte komt bereik ik 'm niet meer en dan is het proberen te voorkomen. Ik vind het jammer als ik m'n hond moet gaan muilkorven omdat anderen hun hond niet bij zich kunnen houden. Nu is dat wel het veiligst, maar ik wil m'n 13 jarige dat niet meer aandoen. Het heeft natuurlijk 2 kanten; de ander kan idd zeggen muilkorf je hond. Maar ik vind wel dat anderen gewoon hun hond bij zich moeten houden ook al reageert die van mij agressief als ze in zijn ruimte komen. Daar horen gewoon geen andere honden te komen (Ik ga niet voor niks bewust niet naar drukke plekken met mijn hond zoals de brunsummerheide wat op een steenworp afstand ligt enz. Ik probeer me zoveel mogelijk aan te passen in de hondenwereld omdat mijn hond angstagressie heeft, zodat ik niet anderen met ons probleem opzadel. Maar ik zal 'm toch uit moeten laten. Probeer dit al te doen op de meest rustige tijden enz. Gaat normaal dus ook prima, totdat het niet prima gaat natuurlijk, zucht) Mensen moeten hun honden aan de lijn houden in een wijk waar veel auto's rijden, kinderen spelen, andere mensen met honden lopen. Just ugh.



Dadelijk nog een afspraak bij de gynaecoloog. Ben nu al zo klaar met vandaag :')

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

Justme_Lisaa

Berichten: 2160
Geregistreerd: 27-07-07

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 07:41

Dat mensen het sneu vinden dat de hond hier om 8 uur vanochtend voor het laatst wordt uitgelaten ivm de hitte. Nee alsof om 12 uur een goed idee is om te lopen.

Bedankt voor je ongevraagde mening, het interesseert me echt helemaal niets.

[o]

cursebreaker

Berichten: 11370
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 07:45

Justme_Lisaa schreef:
Dat mensen het sneu vinden dat de hond hier om 8 uur vanochtend voor het laatst wordt uitgelaten ivm de hitte. Nee alsof om 12 uur een goed idee is om te lopen.

Bedankt voor je ongevraagde mening, het interesseert me echt helemaal niets.


Hier voor 8u zelfs gegaan hoor en hij gaat vanavond pas weer. Sorry voor hem, maar het is even niet anders - in het ergste geval laat ik 'm even achterom snel plassen en spuit ik het met een sopje weg als hij echt zou moeten. Hij slaapt gelukkig heel veel door ouderdom dus dan heeft hij er volgens mij niet zo'n moeite mee (hij meldt zich normaal bv. echt wel als hij iets moet, Herder = janken haha)

Ik vind het wel een goede wat ik gister voorbij zag komen op Facebook; Houd je handen 10sec op het asfalt in de zon en is het te warm voor je hand? Ook te warm voor je hond. En toch blijven mensen maar lopen met ze overdag in deze temperaturen 8)7

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

xPabloBokt

Berichten: 9305
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-19 07:47

cursebreaker schreef:
Justme_Lisaa schreef:
Dat mensen het sneu vinden dat de hond hier om 8 uur vanochtend voor het laatst wordt uitgelaten ivm de hitte. Nee alsof om 12 uur een goed idee is om te lopen.

Bedankt voor je ongevraagde mening, het interesseert me echt helemaal niets.


Hier voor 8u zelfs gegaan hoor en hij gaat vanavond pas weer. Sorry voor hem, maar het is even niet anders - in het ergste geval laat ik 'm even achterom snel plassen en spuit ik het met een sopje weg als hij echt zou moeten. Hij slaapt gelukkig heel veel door ouderdom dus dan heeft hij er volgens mij niet zo'n moeite mee (hij meldt zich normaal bv. echt wel als hij iets moet, Herder = janken haha)

Ik vind het wel een goede wat ik gister voorbij zag komen op Facebook; Houd je handen 10sec op het asfalt in de zon en is het te warm voor je hand? Ook te warm voor je hond. En toch blijven mensen maar lopen met ze overdag in deze temperaturen 8)7


Ik zag er hier een voorbij komen:

"No dog has ever died from missing a walk, but dogs have died from one walk in the heat"

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?

xDenies

Berichten: 13489
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 07:48

Justme_Lisaa schreef:
Dat mensen het sneu vinden dat de hond hier om 8 uur vanochtend voor het laatst wordt uitgelaten ivm de hitte. Nee alsof om 12 uur een goed idee is om te lopen.

Bedankt voor je ongevraagde mening, het interesseert me echt helemaal niets.


Dat is niet sneu. Ik vind t erger als je hond gedwongen over de warme straat moet lopen (de straat is de hele dag warm ook dat stukje naar het gras) om maar zonnodig te moeten plassen.
Laat ze lekker 2sec in de tuin. De rest komt later wel als het beter te doen is..... :(

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Iejoorr

Berichten: 6255
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 07:50

Dat ik vandaag ergens moet werken waar de airco niet echt fatsoenlijk werkt en waar het dus mega warm gaat worden :(

Nör frá Gimli
Volg ons op Insta @ noppie_the_icelandic

And she lived happily ever after.

xPabloBokt

Berichten: 9305
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-19 07:50

Ik erger me aan mijn huurbaas die helemaal geen moeite doet voor onze vaatwasser. Bedrijf waar hij vandaan komt zou 2 weken geleden al contact met ons opnemen en dat gebeurt gewoon niet. Nu zou hij er gister achteraan gaan, maar heb wederom niks gehoord. Heb hem nu weer een bericht gestuurd, maar ik ga er bijna zelf achteraan.

Heb wel wat beters te doen dan afwassen met dit weer en die vaatwasser had allang geplaatst kunnen zijn.

Tevens aan de architect die ineens een waanzinnig onlogische indeling van de privé parkeerplaatsen heeft gemaakt waardoor wij nu helemaal achterin staan t.o.v. onze centrale ingang. We wonen al op de op een na hoogste verdieping en dan dit ook nog. Bij de oude indeling stonden we pal voor de deur.

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?

Myfairytale
Berichten: 5368
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 07:53

Even op bovenstaande wbt honden inhakend; de mensen voor wie ik hun hondje uitlaat hebben een Frans Bulletje, kort snuitje dus.
Ik mag nu 1 uurtje eerder gaan, nu om 11:00 uur ipv 12:00 uur.
Helaas wordt ik er door menig mens op aangekeken.
Natuurlijk zoek ik de schaduw op en draag ik haar over de stukjes asfalt. Ook kort ik de route een heel stuk in en doe ik heel kalm aan (gelukkig doet ze dat zelf ook). En ze draagt een coolvestje.
Maar meer dan dat kan ik niet doen. :n

Overigens, onze eigen 4 honden liggen binnen bij de airco (speciaal voor hun aangeschaft).
Ik laat ze enkel even de hele ruime tuin in met veel schaduw en hun eigen hondenvijver.

Justme_Lisaa

Berichten: 2160
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 08:10

cursebreaker schreef:
Justme_Lisaa schreef:
Dat mensen het sneu vinden dat de hond hier om 8 uur vanochtend voor het laatst wordt uitgelaten ivm de hitte. Nee alsof om 12 uur een goed idee is om te lopen.

Bedankt voor je ongevraagde mening, het interesseert me echt helemaal niets.


Hier voor 8u zelfs gegaan hoor en hij gaat vanavond pas weer. Sorry voor hem, maar het is even niet anders - in het ergste geval laat ik 'm even achterom snel plassen en spuit ik het met een sopje weg als hij echt zou moeten. Hij slaapt gelukkig heel veel door ouderdom dus dan heeft hij er volgens mij niet zo'n moeite mee (hij meldt zich normaal bv. echt wel als hij iets moet, Herder = janken haha)

Ik vind het wel een goede wat ik gister voorbij zag komen op Facebook; Houd je handen 10sec op het asfalt in de zon en is het te warm voor je hand? Ook te warm voor je hond. En toch blijven mensen maar lopen met ze overdag in deze temperaturen 8)7


Hier ook hoor! Ze is om half 5 1,5 uur uitgelaten en om 8uur dan een om te plassen. Ze vraagt er verder ook niet naar om naar buiten te gaan. Zolang zij dat niet doet, vind ik het prima. Verder weet ik, zoals gister als ik en mijn moeder moeten werken, dat het niet anders kan om haar om half 12 te laten plassen. Maar gewenst is het zeker niet.

Waar ik me ook aan kan irriteren is als mensen, ondanks dat het wel anders kunnen, het toch niet doen. Waarom. Daarnaast mensen die met hun hond nu naast de fiets lopen, mogen helemaal een baksteen tegen hun hoofd krijgen. Ongelofelijk :n .

Ik ben blij dat ik de enige niet ben die het normaal vind haha.

[o]

xDenies

Berichten: 13489
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 08:13

En boos dat ze zijn als je ze de tip geeft om het niet te doen... ik werk in een dierenspeciaalzaak en dan moet je echt wel eens op je tong bijten :(

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

wemkelover

Berichten: 4696
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: bolsward, friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 08:18

dat de kinderen niet kunnen slapen door de hitte denk ik. Vannacht echt rotnacht achter de rug. En nu nog steeds baby verdomd het gewoon terwijl hij zo moeeee is. Hele tijd op buik draaien en dan er achterkomen dat hij niet weet hij hoe terug moet. Langzaam aan wordt wel ietsje stiller dus wie weet geeft hij zich nu neer

Grote broer geboren op 7-7-14
Kleine broer geboren 7-11-18

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 09:39

Dat ik minstens 17 muggenbulten heb, ik word er gek van

Banyu
Berichten: 12460
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 10:04

Pff, ik haat DHL.

Zondag iets besteld, staat erbij op werkdagen voor 20.30 besteld, volgende dag in huis.
Zou het vandaag verwachten dus, maar het is morgen... :(

Tigress

Berichten: 8920
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 10:08

Dat mijn duits zo ontzettend slecht is, en ik mij probeer in te schrijven bij een duitse hondenshow _O- google Chrome herkent het blijkbaar niet als vreemde taal, en besluit dat er niks te vertalen valt. Nu zit ik alles op te zoeken, maar kom met sommige dingen niet veel verder. Drama :')

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 10:25

Dat de schapenscheerders maar niet langskomen. Ik snap dat een particulier met 3 schapen niet interessant is maar zeg dan ook niet toe om te komen scheren. Ben het nu zo zat dat ik morgen een eigen scheermachine ga halen. Dieren vergaan van de warmte. Maar volgens de scheerders is dat allemaal onzin want de vacht werkt 2 richtingen op. Niet bij deze temperaturen sukkels! Ze liggen voor pampus.

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 10:35

Dat een collega volgens mij denkt dat iedereen om dr heen simpel is. "Je kan de ventilator ook op jezelf richten." No oliebol sherlock. Als ik dat had gewild dan had ik dat wel gedaan.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 10:38

Dat ik net 50,- heb uitgegeven in een kwartier omdat ik denk ik me verdriet weg koop :+

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

Tigress

Berichten: 8920
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 10:44

Tigress schreef:
Dat mijn duits zo ontzettend slecht is, en ik mij probeer in te schrijven bij een duitse hondenshow _O- google Chrome herkent het blijkbaar niet als vreemde taal, en besluit dat er niks te vertalen valt. Nu zit ik alles op te zoeken, maar kom met sommige dingen niet veel verder. Drama :')

Dat ik na een half uur kloten er pas achter kom dat ik het invulformulier ook op nederlands kan zetten :')

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!