Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 11:45

xrobbiee schreef:
Tja als je zo een sterke aantrekkingskracht heb dan zou ik gewoon kijken waar dit heen gaat. Beiden zeggen jullie niet verliefd te willen worden maar duidelijk is dat langzaam al aan het gebeuren. Ik zou zeggen gewoon er aan over geven en zien waar het schip strand ;)


Dit! Je hebt er geen flikker over te zeggen en soms is de timing onhandig maar kan er heel wat moois uit bloeien!


Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 12:16

Zondag hebben ik en mijn match die aan al mijn eisen voldoet afgesproken. :D Ik weet alleen niet wat we kunnen doen. Hij stelde voor om te zwemmen maar ik ben best onzeker in een bikini en ik wil graag iets doen waarbij ik me goed voel. Het wordt die dag 32 graden en dat vind ik ook te heet voor het terras. Dus weet iemand wat we kunnen doen met het hete weer? :)

Second to the right, and straight on till morning

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 12:25

Heel gek idee, wat in me opkomt wat kouder is dan buiten....skihal is ook koud? En niet in je bikini....althans, denk ik...zou erg koud zijn _O-

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 12:29

Skiën vinden we beide vreselijk haha. Ik dacht er nu aan om later op de dag te gaan en naar het park te gaan. Nemen we een deken mee, lekker eten en lekker drinken en kunnen we relaxen in het park met zn tweeën. Heel romantisch met zonsondergang. <<)

Second to the right, and straight on till morning

xrobbiee

Berichten: 300
Geregistreerd: 16-12-14
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 15:03

Peelie schreef:
Ik ga er idd maar gewoon het beste van maken. Tot nu toe vinden we het allebij veel te leuk. Dat is wel duidelijk.

En mischien is het wel het idee van een label er op plakken. Ik weet het niet...

Je zou ook inderdaad gewoon kunnen afspreken dat je niet met anderen gaat, al klinkt het alsof dat voor jullie beiden helemaal niet aan de orde is, maar gewoon afspreken dat je niet met anderen gaat en verder niks. Dan heb je geen verplichtingen als in familie ontmoeten, verjaardagen, het idee dat je elkaar minimaal 2x in de week moet zien ofzo en het voorlopig daar bij laten. Als jullie daarna denken dat de situatie beter is om een relatie te hebben kan je het vanaf dat moment altijd nog zo noemen.

Peelie

Berichten: 13410
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 15:57

xrobbiee schreef:
Peelie schreef:
Ik ga er idd maar gewoon het beste van maken. Tot nu toe vinden we het allebij veel te leuk. Dat is wel duidelijk.

En mischien is het wel het idee van een label er op plakken. Ik weet het niet...

Je zou ook inderdaad gewoon kunnen afspreken dat je niet met anderen gaat, al klinkt het alsof dat voor jullie beiden helemaal niet aan de orde is, maar gewoon afspreken dat je niet met anderen gaat en verder niks. Dan heb je geen verplichtingen als in familie ontmoeten, verjaardagen, het idee dat je elkaar minimaal 2x in de week moet zien ofzo en het voorlopig daar bij laten. Als jullie daarna denken dat de situatie beter is om een relatie te hebben kan je het vanaf dat moment altijd nog zo noemen.

Zo ver is het nog helemaal niet.

Eerst vanavond maar eens zien te overleven :')


Neverland schreef:
Skiën vinden we beide vreselijk haha. Ik dacht er nu aan om later op de dag te gaan en naar het park te gaan. Nemen we een deken mee, lekker eten en lekker drinken en kunnen we relaxen in het park met zn tweeën. Heel romantisch met zonsondergang. <<)

Waarom idd niet gewoon gaan zwemmen.... er zijn tegenwoordig super mooie badpakken tekoop. Ook corrigerende badpakken, mocht je daar behoefte aan hebben.

En je kan gelijk zien wat voor goodies hij heeft <<)

:+: ..........Mara......... :+:......Nash (Z1+5).... :+:
Volg ons op instagram!@haflingers.nash.and.mara [o]

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 16:55

Als ik dat toch niet wil, dan wil ik dat toch gewoon niet? :+ Ik vind dat gewoon niks voor een eerste date.

Second to the right, and straight on till morning

capopjekop

Berichten: 30642
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 17:00

Heb je niet ergens een rustig plekje bij het water met schaduw? Daar is het vaak best goed uit te houden, zelfs als je niet zwemt. Koeltas met lekkere dingen mee

Janinevv

Berichten: 13229
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 17:05

Neverland schreef:
Als ik dat toch niet wil, dan wil ik dat toch gewoon niet? :+ Ik vind dat gewoon niks voor een eerste date.


Precies ik hou er ook niet van om mijzelf in een bikini te hijsen helemaal niet op een date. Of een lekker ijsje halen en aan het water gaan zitten? Tegen de avond?

[o]

Eulogy
Berichten: 5738
Geregistreerd: 21-04-09

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 17:14

Ik ben totaal niet onzeker in een bikini maar zwemmen op een eerste date lijkt mij ook gewoon ongemakkelijk :+
Park klinkt als een goed idee imo!

Peelie

Berichten: 13410
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 17:20

Neverland schreef:
Als ik dat toch niet wil, dan wil ik dat toch gewoon niet? :+ Ik vind dat gewoon niks voor een eerste date.

Ho ho. Het was geen aanval maar een voorstel ;) relax.

Je moet idd vooral iets doen waar je je goed bij voelt.

:+: ..........Mara......... :+:......Nash (Z1+5).... :+:
Volg ons op instagram!@haflingers.nash.and.mara [o]

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 17:34

En jahoor, bootycall van die gozer van een maand terug. :') Hij kan een eind fietsen.

Jildau

Berichten: 9405
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 19:07

Peelie schreef:
Bij mij staat tinder nu echt even op pauze. Het is een hele vreemde gewaarwording, maar de jongen die ik tegen ben gekomen bij het uit gaan, hij doet iets met me.

We hebben elkaar nu de hele week al iedere dag gezien. Ik ga hem vandaag weer zien en dan gaan we samen uit.

Ik wil niet verliefd worden, maar dat is met deze jongen heel erg moeilijk. Mensen om mij heen zeggen het ook dat ik verliefd aan het worden ben. Ik wil het eigenlijk niet weten en niet horen. We zitten allebij niet in de situatie dat het handig is nu om verliefd te worden. Ik wil gewoon fun, no strings attached. Maar met hem.... hij maakt het me moeilijk. Maar ik andersom ook voor hem.

Hij heeft het er constand over dat we een connectie hebben. We hebben gisteren een heel diep en gevoelig gesprek gehad over de app. Ik kwam op mijn weg terug naar huis van mijn werk langs zijn huis. Ik ben letterlijk voor 10 minuten (op zijn verzoek) langs geweest om te knuffelen. Dat doen fwb niet, toch? Ik weet het allenmaal even niet meer.


Maar ik mis even het hele probleem? Waarom willen jullie (in de toekomst) geen relatie? Toch fantastisch dat je iemand treft waarmee je zo'n klik hebt? :)

Peelie

Berichten: 13410
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 19:21

Jildau schreef:
Peelie schreef:
Bij mij staat tinder nu echt even op pauze. Het is een hele vreemde gewaarwording, maar de jongen die ik tegen ben gekomen bij het uit gaan, hij doet iets met me.

We hebben elkaar nu de hele week al iedere dag gezien. Ik ga hem vandaag weer zien en dan gaan we samen uit.

Ik wil niet verliefd worden, maar dat is met deze jongen heel erg moeilijk. Mensen om mij heen zeggen het ook dat ik verliefd aan het worden ben. Ik wil het eigenlijk niet weten en niet horen. We zitten allebij niet in de situatie dat het handig is nu om verliefd te worden. Ik wil gewoon fun, no strings attached. Maar met hem.... hij maakt het me moeilijk. Maar ik andersom ook voor hem.

Hij heeft het er constand over dat we een connectie hebben. We hebben gisteren een heel diep en gevoelig gesprek gehad over de app. Ik kwam op mijn weg terug naar huis van mijn werk langs zijn huis. Ik ben letterlijk voor 10 minuten (op zijn verzoek) langs geweest om te knuffelen. Dat doen fwb niet, toch? Ik weet het allenmaal even niet meer.


Maar ik mis even het hele probleem? Waarom willen jullie (in de toekomst) geen relatie? Toch fantastisch dat je iemand treft waarmee je zo'n klik hebt? :)

Ik zou daar in de toekomst zeker wel oor naar hebben. Maar ik heb geen idee hoe lang en wat...

Goed. Voor nu gewoon fun. We hebben het leuk samen. Dat is belangrijk.

:+: ..........Mara......... :+:......Nash (Z1+5).... :+:
Volg ons op instagram!@haflingers.nash.and.mara [o]


Eulogy
Berichten: 5738
Geregistreerd: 21-04-09

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 19:51

Je ziet toch vanzelf wel waar het schip strandt? Als jullie echt zo'n connectie hebben dan komt dat vast wel goed. Snap ook niet wat daar nou zo lastig aan is... :+

Sjintoo

Berichten: 3226
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Belgenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 20:01

Bij deze heb ik Tinder verwijderd. 3e date was heel erg leuk en eerste kus is een feit <3

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 20:07

Sjintoo schreef:
Bij deze heb ik Tinder verwijderd. 3e date was heel erg leuk en eerste kus is een feit <3


Jaaaaa zie je wel!!!

Yonker

Berichten: 13500
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 20:10

Gewoon genieten ipv onnodig moeilijk maken??? Waarom al denken over wat er gaat komen als het nu leuk is.... snap dat nooit zo goed. Lekker doen wat goed voelt :)

Always be yourself unless you can be a Unicorn then always be a Unicorn!!!!

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 20:13

Ik denk dat ik wel snap wat je bedoeld Peelie. Je komt net een lange relatie, wil dus eerst vooral plezier hebben, maar dan ontmoet je vrijwel meteen iemand waarmee het echt klikt. Met alle tegenstrijdige gevoelens vandien, het eenderzijds met bijna handen willen aangrepen en anderzijds wegduwen want het is niet wat je had gepland/verwacht op dit moment.

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 20:50

Sjintoo schreef:
Bij deze heb ik Tinder verwijderd. 3e date was heel erg leuk en eerste kus is een feit <3


Jeeeeeeej!

xJolien

Berichten: 4551
Geregistreerd: 12-12-06
Woonplaats: Spanje

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 21:00

Wat leuk Sjintoo!! <3 Het is je gegund!

Peelie, ik snap heel goed wat je bedoelt. Maar denk dat je op dit moment je gedachten iets moet blokkeren, en gewoon moet genieten van het happy moment. Als het nu goed voelt, is het goed. Denk je over 2 weken: joh, ik weet het allemaal niet meer. Dan zie je dat tegen die tijd wel. Je hoeft niet direct mee naar verjaardagen, vakanties samen te plannen, familie ontmoeten etc. Lekker op je gemakje ontdekken hoe en wat :)

Sommige strijden zijn er om gestreden te worden, maar sommige strijden kunnen niet gewonnen worden. Maar blijf vechten, met niets doen verlies je altijd.
Achter iedere traan die ik om je laat, schuilt een glimlach van mooie herinneringen. Dag lieve Lot, ik mis je. 25-01-2016

Margoooo

Berichten: 2804
Geregistreerd: 19-06-06
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 21:02

Zo he... Ik was sinds maart met een jongen aan het daten via Tinder.. Het was leuk, konden het erg goed met elkaar vinden en zijn zelfs een nachtje naar een hotel geweest (om gebruik te maken van jacuzzi en sauna..)

Ik ben nog nooit bij hem thuis geweest. Hij zei dat hij in een koophuis woonde maar tijdelijk een goede vriend in huis had genomen die heel autistisch is, en geen vreemden verdraagt. Ik vond dit een plausibele reden...

Appt hij me vanochtend dat hij niet helemaal eerlijk is geweest... Hij woont samen met zijn relatie... "ik had je dat allang eerder moeten vertellen, sorry daarvoor. Ik vond het niet eerlijk tegenover haar dat ik zoveel met jou bezig was, vandaar dat ik deze week wat afstand nam."

HOE DAN. Ik kan hier echt met mijn hoofd niet bij. Ook hoe casual hij het verteld. En wat heb ik een medelijden met haar zeg... Zo ontzettend sneu.. Nu vallen er allemaal puzzel stukjes op zijn plek...

Always smile it makes people wonder what you're up to!

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 21:05

WAT... arme meid zeg...

xJolien

Berichten: 4551
Geregistreerd: 12-12-06
Woonplaats: Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 21:09

Margoooo schreef:
Zo he... Ik was sinds maart met een jongen aan het daten via Tinder.. Het was leuk, konden het erg goed met elkaar vinden en zijn zelfs een nachtje naar een hotel geweest (om gebruik te maken van jacuzzi en sauna..)

Ik ben nog nooit bij hem thuis geweest. Hij zei dat hij in een koophuis woonde maar tijdelijk een goede vriend in huis had genomen die heel autistisch is, en geen vreemden verdraagt. Ik vond dit een plausibele reden...

Appt hij me vanochtend dat hij niet helemaal eerlijk is geweest... Hij woont samen met zijn relatie... "ik had je dat allang eerder moeten vertellen, sorry daarvoor. Ik vond het niet eerlijk tegenover haar dat ik zoveel met jou bezig was, vandaar dat ik deze week wat afstand nam."

HOE DAN. Ik kan hier echt met mijn hoofd niet bij. Ook hoe casual hij het verteld. En wat heb ik een medelijden met haar zeg... Zo ontzettend sneu.. Nu vallen er allemaal puzzel stukjes op zijn plek...


Zo hee. Hij wint de prijs voor grootste loser van het jaar 2019. Mijn hemel, wat een efjieorgdbvrihteusgck......... }:0

Dikke knuf voor jou.

Sommige strijden zijn er om gestreden te worden, maar sommige strijden kunnen niet gewonnen worden. Maar blijf vechten, met niets doen verlies je altijd.
Achter iedere traan die ik om je laat, schuilt een glimlach van mooie herinneringen. Dag lieve Lot, ik mis je. 25-01-2016

Berdien

Berichten: 64499
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 21:12

Jeetje Margo, wat heftig zeg :\ En wat ontzettend vals om jou zo lang voor te liegen. Hoe heb je erop gereageerd naar hem toe?

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _CS_, _xManadisx_, eclair98, Fly_high, Galaika, GrapeshotBot, Kimmie235, mika11, Nanaatjee, Nayan, novaaaasje, Steppe, Tara_13 en 174 bezoekers