Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Marocje
Berichten: 5590
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 12:54

En ik kan me zo voorstellen dat die man ook wel vereerd is, als je vertelt dat je zijn paarden al langer op het oog hebt maar nog geen actie durfde te nemen. Komt op mij in elk geval al gemotiveerder over dan een stel meiden die bij ieder huis aanbellen of er wat te verzorgen is. Of op een advertentie reageren oid.


Gizeppie

Berichten: 2777
Geregistreerd: 23-02-12
Woonplaats: In mijn hangmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 13:59

Marocje schreef:
En ik kan me zo voorstellen dat die man ook wel vereerd is, als je vertelt dat je zijn paarden al langer op het oog hebt maar nog geen actie durfde te nemen. Komt op mij in elk geval al gemotiveerder over dan een stel meiden die bij ieder huis aanbellen of er wat te verzorgen is. Of op een advertentie reageren oid.


Helemaal mee eens!

~ A great horse will change your life ~ The truly special ones, define it! ~ <3

BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 14:00

Gizeppie schreef:
Marocje schreef:
En ik kan me zo voorstellen dat die man ook wel vereerd is, als je vertelt dat je zijn paarden al langer op het oog hebt maar nog geen actie durfde te nemen. Komt op mij in elk geval al gemotiveerder over dan een stel meiden die bij ieder huis aanbellen of er wat te verzorgen is. Of op een advertentie reageren oid.


Helemaal mee eens!


jaa daar ben ik het idd ook mee eens. het is even de stap zetten om op die duurbel te drukken. als ik eenmaal op die bel heb gedrukt dan kan ik niet meer terug _O-

BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 14:44

ik wil dat voor vrijdag gevraagd hebben. ik heb mezelf even een limiet gegeven zodat ik het gewoon ga doen. ik hou jullie op de hoogte.

BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 10:14

thanks bokkers voor het goede advies en mij de moed te geven die ik nodig had! ik heb het gewoon gedaaan! voor de geinteresseerde:

[VP] [VOLG] appaloosa PRETTYBOY

Marocje
Berichten: 5590
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 14:20

Oh wat gaaf! En zo snel al zeg, supergoed gedaan +:)+

Amable

Berichten: 9676
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 14:22

Wat tof!!! Ik ben nu stiekem wel benieuwd naar hoe het gesprek ongeveer is verlopen :D

Meer weten over Amable, Paard en Inzicht? klik hieronder voor meer info!
Website---YouTube --- Facebook --- Instagram

Gizeppie

Berichten: 2777
Geregistreerd: 23-02-12
Woonplaats: In mijn hangmat

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 16:25

Ik ook!!

~ A great horse will change your life ~ The truly special ones, define it! ~ <3

BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 16:28

Amable schreef:
Wat tof!!! Ik ben nu stiekem wel benieuwd naar hoe het gesprek ongeveer is verlopen :D



Gizeppie schreef:
Ik ook!!



ik stelde me eerst netjes voor en toen zei ik dat ik echt helemaal verliefd was op zijn appaloosa. en toen vroeg ik of het misschien mogelijk was dat ik hem een aantal keer in de week mag komen borstelen en eventueel rijden en grondwerk doen. Toen zei hij: jaaa daar ben ik echt blij mee dat je dat vraagt want hij staat hier maar te staan en we vinden het zonde dat er niets mee gedaan wordt. toen zei ik: pfff gelukkig, ik was zo zenuwachtig om dit te komen vragen! hij liet me toen direct zijn paarden zien en vertelde over wat hem interesseerde. gelukkig kwam dat overeen met wat ik leuk vind. we hadden toen direct een vervolg afspraak gemaakt.

Amable

Berichten: 9676
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 17:21

Ahhh zie je wel! Super tof!

Meer weten over Amable, Paard en Inzicht? klik hieronder voor meer info!
Website---YouTube --- Facebook --- Instagram

Gizeppie

Berichten: 2777
Geregistreerd: 23-02-12
Woonplaats: In mijn hangmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 18:57

BlackBeautyZ schreef:
Amable schreef:
Wat tof!!! Ik ben nu stiekem wel benieuwd naar hoe het gesprek ongeveer is verlopen :D



Gizeppie schreef:
Ik ook!!



ik stelde me eerst netjes voor en toen zei ik dat ik echt helemaal verliefd was op zijn appaloosa. en toen vroeg ik of het misschien mogelijk was dat ik hem een aantal keer in de week mag komen borstelen en eventueel rijden en grondwerk doen. Toen zei hij: jaaa daar ben ik echt blij mee dat je dat vraagt want hij staat hier maar te staan en we vinden het zonde dat er niets mee gedaan wordt. toen zei ik: pfff gelukkig, ik was zo zenuwachtig om dit te komen vragen! hij liet me toen direct zijn paarden zien en vertelde over wat hem interesseerde. gelukkig kwam dat overeen met wat ik leuk vind. we hadden toen direct een vervolg afspraak gemaakt.


Wat goed! Leuk zeg! Topper!

~ A great horse will change your life ~ The truly special ones, define it! ~ <3

Anomien

Berichten: 7300
Geregistreerd: 10-11-09
Woonplaats: Twente

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 19:29

Nou wat leuk!!!

Word blij van zulke verhalen!
Beide partijen blij! Geen gedoe... doe je buiten je huidige topic om nog keer een vervolg?

Mama van mijn lieve meisjes

BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 20:22

Knert schreef:
Nou wat leuk!!!

Word blij van zulke verhalen!
Beide partijen blij! Geen gedoe... doe je buiten je huidige topic om nog keer een vervolg?


Jaa zeker! Super bedankt voor jullie hulp, ben echt super blij met dit paard (en natuurlijk ook super blij met een eigenaar die ook blij is en waarvan alles mag)

joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 06:43

Lees hier nu het antwoord op mijn vraag die ik in je andere topic stelde! Wat fijn dat het zo ging!
Ik zelf heb ook vaker paarden weer opgepakt die al lang stil stonden vanwege tijdgebrek of gebrek aan ruiter en de meeste eigenaren vonden dat ook zonde.

Heel veel plezier gewenst!

Sheran

Berichten: 17224
Geregistreerd: 20-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 11:34

He allemaal, ben ik ook weer eens! Ik wilde dus per volgend jaar weer een eigen paard kopen, maar qua financiën vind ik het toch iets te spannend. Dus ik ga nog een laatste bijrijdpoging doen, met nu iets dat ik écht wil. Willen jullie even meekijken met mijn advertentietekst? Het wordt fb, dus niet heel uitgebreid.


Omdat ik sinds kort geen paard meer heb om te rijden en ik het paardrijden wel erg mis, ben ik weer op zoek naar een bijrijdpaard. Het liefst één waar ik dressuurmatig lekker mee aan de slag kan.

Ik ben 31 jaar, 1.78 lang en 54 kilo. Ik heb jaren eigen paarden en bijrijdpaarden gehad op verschillende niveaus. Ik heb wedstrijden gereden t/m M-niveau, maar door omstandigheden helaas niet verder kunnen starten. Ik vind dit wel erg leuk, dus als er een mogelijkheid is zou ik op termijn ook graag weer wedstrijden doen.

Ik ben een vriendelijke ruiter met ook veel ervaring met jonge en gevoelige paarden. Proefrijden is uiteraard altijd mogelijk, het is belangrijk dat het van beide kanten klikt.

Hate is always foolish, and love is always wise. ~Doctor Who
Volg mijn aquarellen op Instagram!

goldenarrow

Berichten: 8650
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Brabant

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 12:03

Ziet er netjes uit. Ik zou je op basis van dit bericht wel uitnodigen :)

Volg je mee? Veulens in 2024 <3
[KS-MK] Arabierveulentjes verwacht

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 12:55

Zeg dat je in de buurt van Moerdijk woont sheran *D

Billini❤️❤️

troi
Berichten: 16984
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 12:58

Leuk maar het leest wat alsof rijden alleen je focus is. Ik zou erbij zetten dat je natuurlijk ook klussen wilt doen en op een regenachtige dag ook komt als er alleen maar gepoetst kan worden.

Tenminste als dat aansluit bij wat jij zoekt natuurlijk

Sheran

Berichten: 17224
Geregistreerd: 20-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 13:02

Het is voor een specifieke stal waar dat niet echt aan de orde is, maar ik zet er idd wel bij dat kleine klussen uiteraard geen probleem zijn. :)

De focus bij mij ligt ook op het rijden, maar daar hoort voor mij van alles bij. Dat is geen enkel probleem. Bij een blessure is zorg ook geen enkel probleem. Maar een poetspaard zoek ik niet :)

En nee ik zit niet in de buurt van Moerdijk, haha :)

Hate is always foolish, and love is always wise. ~Doctor Who
Volg mijn aquarellen op Instagram!

Gizeppie

Berichten: 2777
Geregistreerd: 23-02-12
Woonplaats: In mijn hangmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 16:09

Sheran schreef:
He allemaal, ben ik ook weer eens! Ik wilde dus per volgend jaar weer een eigen paard kopen, maar qua financiën vind ik het toch iets te spannend. Dus ik ga nog een laatste bijrijdpoging doen, met nu iets dat ik écht wil. Willen jullie even meekijken met mijn advertentietekst? Het wordt fb, dus niet heel uitgebreid.


Omdat ik sinds kort geen paard meer heb om te rijden en ik het paardrijden wel erg mis, ben ik weer op zoek naar een bijrijdpaard. Het liefst één waar ik dressuurmatig lekker mee aan de slag kan.

Ik ben 31 jaar, 1.78 lang en 54 kilo. Ik heb jaren eigen paarden en bijrijdpaarden gehad op verschillende niveaus. Ik heb wedstrijden gereden t/m M-niveau, maar door omstandigheden helaas niet verder kunnen starten. Ik vind dit wel erg leuk, dus als er een mogelijkheid is zou ik op termijn ook graag weer wedstrijden doen.

Ik ben een vriendelijke ruiter met ook veel ervaring met jonge en gevoelige paarden. Proefrijden is uiteraard altijd mogelijk, het is belangrijk dat het van beide kanten klikt.


Ik zou de eerste alinea weglaten of anders verwoorden. Ik vind t negatief over komen. Ik zou alleen zeggen goh ik ben opzoek naar een leuk paard om bij te mogen rijden..

~ A great horse will change your life ~ The truly special ones, define it! ~ <3


BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 16:11

ook is het handig als de regio er bij vermeld staat

Sheran

Berichten: 17224
Geregistreerd: 20-10-07

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 16:27

Het is bij een bepaalde stal op hun fb-pagina, dus dat is in dit geval duidelijk :).

Gizeppie, hoe zou jij het dan inleiden? Ik wil nooit met 'ik' beginnen dus kom je al snel bij een reden uit.

Hate is always foolish, and love is always wise. ~Doctor Who
Volg mijn aquarellen op Instagram!

Gizeppie

Berichten: 2777
Geregistreerd: 23-02-12
Woonplaats: In mijn hangmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 17:12

Sheran schreef:
Het is bij een bepaalde stal op hun fb-pagina, dus dat is in dit geval duidelijk :).

Gizeppie, hoe zou jij het dan inleiden? Ik wil nooit met 'ik' beginnen dus kom je al snel bij een reden uit.


Waarom zou je niet met ik mogen beginnen? Jij bent toch ergens naar opzoek? Dan is t voor eigenare wel duidelijk waar je precies naar opzoek bent. Ik vind die zinnen van dat je geen bijrijdpaard meer hebt een beetje overbodig. Daar lees ik als eigenaar overheen. Of ik stel mezelf de vraag waarom heeft ze dat bijrijdpaard niet meer?

Ik zou als inleiding beginnen met:
Beste paarden eigenaren,

Ik ben ... (naam - leeftijd - omgeving).. Ik heb zoveel ervaring.. Ik ben opzoek naar een leuk bijrijd paard waarmee ik aan de slag mag.

Ik zal een korte introductie geven over mijzelf. (Ervaring/aantal jaar rijden/interesses) (misschien stukje visie vind ik zelf vaak wel belangrijk)

Afsluiting:
Mocht u interesse of vragen hebben of iemand weten die opzoek is naar een bijrijder stuur mij dan een berichtje.

~ A great horse will change your life ~ The truly special ones, define it! ~ <3

Sheran

Berichten: 17224
Geregistreerd: 20-10-07

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 17:25

Dank je Gizeppie!

Ja, dat niet met 'ik' beginnen....zit er gewoon ingebakken. Stukje formaliteit :P

Hate is always foolish, and love is always wise. ~Doctor Who
Volg mijn aquarellen op Instagram!

Gizeppie

Berichten: 2777
Geregistreerd: 23-02-12
Woonplaats: In mijn hangmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 17:34

Sheran schreef:
Dank je Gizeppie!

Ja, dat niet met 'ik' beginnen....zit er gewoon ingebakken. Stukje formaliteit :P


Omdat is een koppel woord. Ik kijk dan naar t Nederlands t leest niet lekker als iemand met omdat begint. Officieel als je kijkt naar t Nederlands staat t niet goed als je met een koppelwoord begint haha.. met een sollicitatie begin je niet met ik.. dat klopt..

~ A great horse will change your life ~ The truly special ones, define it! ~ <3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bytespider en 0 bezoekers