Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 12:55

Nee hij is niet voor niets zelf ook de hele week stil gebleven. Hij reageerde ook vrij rustig dus. _O-

Captain

Berichten: 21373
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 12:58

Weg ermeeeeee!
Ik heb gisteren voor het eerst gekookt bij mn vriend, was het uit eten gaan wel een beetje zat. :')
Hij was nogal sceptisch tegenover de courgetti maar uiteindelijk was het toch goedgekeurd. :D Toen begonnen aan 'Chernobyl'. Vrijdag ga ik met een vriendin naar het scheepsvaartmuseum, daarna door naar hem, blijf ik slapen en dan zaterdag samen naar 'Sail in Scheveningen'.. Kunnen we een romantische strandwandeling maken met zonsondergang enzo.. :')

Luca03

Berichten: 2608
Geregistreerd: 31-08-13
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 13:15

Captain schreef:
Weg ermeeeeee!
Ik heb gisteren voor het eerst gekookt bij mn vriend, was het uit eten gaan wel een beetje zat. :')
Hij was nogal sceptisch tegenover de courgetti maar uiteindelijk was het toch goedgekeurd. :D Toen begonnen aan 'Chernobyl'. Vrijdag ga ik met een vriendin naar het scheepsvaartmuseum, daarna door naar hem, blijf ik slapen en dan zaterdag samen naar 'Sail in Scheveningen'.. Kunnen we een romantische strandwandeling maken met zonsondergang enzo.. :')



Zooooo cheesy :')

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33794
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 13:22

It makes me puke :r

Captain

Berichten: 21373
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 14:17

@metoo! :D

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 14:46

Hahaha ja een soort van jaloers-walging hier ;)
Kan dat tegelijk? Blijkbaar wel!

Peelie

Berichten: 13415
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 16:09

Heerlijk toch! Cheesy AF en toch zooooooo leuk!

Nummus. Ik zou daar niks mee doen. Maargoed ik heb een no drama policy op het moment.

Verder ben ik eventje een beetje klaar met tinder ed. Ik heb een leuke fwb en ik ben afgelopen zaterdag een gozer tegen gekomen bij het uit gaan die heeeeel erg goed aansluit bij mijn ... wensen. Dus daar ben ik nu gezellig mee aan het kletsen ed. We zoeken allebij geen relatie, maar het klikt wel heel erg goed en we voelen ons ook echt aangetrokken tot elkaar. Best wel bijzonder.

MILF roepen... wat ontzettend ongepast. Gebeurt dat echt :') ik vraag me altijd af wat mannen daarmee willen bereiken?

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 16:42

Sneltempo weer hier, heb je ook eens een date en moet je opeens 2 pagina`s bijlezen!

Maar goed, gisteren dus weer een date gehad met de jongen van zondag. Oef hij is leuk....
pizza besteld, filmpje gekeken en gewoon weer lekker gepraat.

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 17:33

Peelie, ik ook hoor. Heb 'm succes gewenst met de situatie en 't uitgelegd en hij heeft netjes dankjewel gezegd en klaar nu. :j

Ben nu echt een beetje chagrijnig. Beetje angstige bosrit gehad met paard zondag (en ik begon net mijn zelfvertrouwen terug te krijgen) en vanavond met de groep 't bos in. _O- En verder is 't heet en plakkerig en mis ik toch de "kans" op een vriendje/date die ik leuk vind.

Ook al wist ik dus allang dat ik 't niet ging vinden via Tinder, toch beetje alsof je een laatste restje hoop van je telefoon flikkert ofzo. _O-

Mexx: oooooooh! <3 Leuk dat het leuk is toch?

Janinevv

Berichten: 13243
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 17:41

Nummus schreef:
Peelie, ik ook hoor. Heb 'm succes gewenst met de situatie en 't uitgelegd en hij heeft netjes dankjewel gezegd en klaar nu. :j

Ben nu echt een beetje chagrijnig. Beetje angstige bosrit gehad met paard zondag (en ik begon net mijn zelfvertrouwen terug te krijgen) en vanavond met de groep 't bos in. _O- En verder is 't heet en plakkerig en mis ik toch de "kans" op een vriendje/date die ik leuk vind.

Ook al wist ik dus allang dat ik 't niet ging vinden via Tinder, toch beetje alsof je een laatste restje hoop van je telefoon flikkert ofzo. _O-

Mexx: oooooooh! <3 Leuk dat het leuk is toch?


Hoezo wist je allang dat je het niet ging vinden via tinder?

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 18:41

Nou ja, al lang... Vorige week had ik de ochtend na de date een afspraak bij mijn psycholoog. :')
En toen hadden we het erover en dit is gewoon niet de manier voor mij die werkt, qua mensen ontmoeten.

Janinevv

Berichten: 13243
Geregistreerd: 12-01-16

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 18:43

Oh op die manier! Hoe zou het voor jou wel werken? Heb je tinder nu definitief verwijderd?

Berryz

Berichten: 715
Geregistreerd: 21-04-18

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 22:12

Ieders heeft zo z'n eigen manier dat het beste werkt natuurlijk.

Ik heb geen sociaal leven, dus dan is online dating wel handig.

Date is goed gegaan btw. Voelde zo relaxed dat ik ineens ben blijven slapen :+
Geen idee of het nog wat wordt of mss bij fwb blijft. Hij is vanaf volgende week een tijd op vakantie, dus ik vermoed hem niet al te snel te horen.


Heb iig nog een match die me uit heeft gevraagd, maar vind het persoonlijk te vroeg om uit te gaan met iemand waar ik nog maar amper mee online gesproken heb.

xJolienJarig

Berichten: 4551
Geregistreerd: 12-12-06
Woonplaats: Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 22:29

Zoo Berryz, was gezellig dus! :') Niet ongemakkelijk omdat je hem al kende?

Captain, it's too much _/-\o_

Nummus, denk dat heel veel mensen niet de ware gaan vinden via Tinder. Is ook maar net waar je zelf behoefte aan hebt he. Denk dat je bij een echt serieuze zoektocht naar een relatie toch beter een "serieuzere" datingsite kunt gebruiken. Of gewoon in real life, aangezien je al aangaf daar beter in te zijn. Ieder z'n ding :) Blijf je wel meelezen & reageren? <3

xPareltje

Berichten: 941
Geregistreerd: 14-02-18

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-19 22:45

Ik ben bij deze echt volledig klaar met tinder, ondanks dat ik dit topic heb aangemaakt ga ik niet meer meelezen. Ik voel mezelf echt niks waard vreselijk als er mensen zijn die via pb het verhaal willen horen ga je gang :D

Primavera

Berichten: 2803
Geregistreerd: 08-03-10

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 23:09

xpareltje wat vervelend! Als je je ei kwijt wil staat mijn pb open

UltimOo

Berichten: 3759
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Grunn

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 23:10

Ik heb al de hele avond storing op tinder.
2 leuke nieuwe matches, hadden beide een bericht gestuurd, maar kan niks zien :(

xJolienJarig

Berichten: 4551
Geregistreerd: 12-12-06
Woonplaats: Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 00:09

xPareltje schreef:
Ik ben bij deze echt volledig klaar met tinder, ondanks dat ik dit topic heb aangemaakt ga ik niet meer meelezen. Ik voel mezelf echt niks waard vreselijk als er mensen zijn die via pb het verhaal willen horen ga je gang :D


Oh nee! Wat is er gebeurd?

Berdien

Berichten: 64515
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 01:18

Dat klinkt niet goed Pareltje -O- Wat is er gebeurd?

Bullebeest
Berichten: 3241
Geregistreerd: 08-09-10

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 08:01

Jakkes Pareltje niet fijn. Als je je hart wil luchten mijn pb staat open.

capopjekop

Berichten: 30656
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 08:11

Sterkte pareltje. Het klinkt naar.

Mijn pbbox staat ook open

98xsophiex98

Berichten: 788
Geregistreerd: 22-12-12
Woonplaats: naast de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 09:43


Callisto04

Berichten: 1377
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 10:56

Meelezer, vooral omdat ik het aanmaken van een tinder profiel (of ander online dating profiel) niet zo zie zitten. ooit wel gedaan, maar ik vind het moeilijk om obv een foto binair ja/nee te kiezen, soms zijn mensen op foto prachtig (maar dan denk ik ook snel, hmmm dat wordt toch niks) en nul klik in gesprek/IRL. Soms op foto "gewoontjes", maar heel leuke klik. Ik ben er niet uit of het mij zou helpen, vandaar dat ik wel volg en het ook wel interessant vind meningen over dating etc te zien, helpt soms om dingen in een ander perspectief te plaatsen. Wel ooit een profiel gehad, 1 date maar dan niet zo enthousiast (te ver, is ze wel leuk genoeg, ...) en IRL iemand tegengekomen, nu terug al eventjes alleen en niet echt op zoek, maar een keer iets leuk doen met het idee wie weet wordt het wat is mss nog wel fijn.
29 jaar verschil, wow. Zelf 41, maar jonge twintigers spreken mij niet echt aan. Een keer eind de twintig of ouder, job, al dan niet kindjes, ... Beetje volwassen levenssituatie of -houding (kan best dat iemand op latere leeftijd terug gaat studeren bv, het gaat daar niet echt om) zeg maar is dat anders, dan speelt het leeftijdsverschil niet meer echt denk ik.

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 11:05

Natuurlijk blijf ik meelezen als ik nog welkom ben! ;) En nog niemand heeft me weggejaagd!

Dus ja Tinder definitief verwijderd, Happn nog niet omdat ik soms toch mensen die ik in 't echt tegenkom nog even wil opzoeken ofzo. _O-
Alleen zat de leuke monteur er dan weer net niet op.

Maar inderdaad makkelijker een klik in 't gesprek, dat kunstmatige en eerst op internet elkaar aftasten kan ik gewoon niet goed ofzo. Ik heb bijna nooit dat ik ze dan in het echt ook leuk vind.

Terwijl andersom gebeurt 't super makkelijk.

Suzanne F.

Berichten: 49213
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 13:42

98xsophiex98 schreef:
Wat vinden jullie van 29 jaar leeftijdsverschil?
Ik kwam dit artikel net tegen en aangezien het hier ook over leeftijd ging.
https://www.cosmopolitan.com/nl/liefde-en-sex/a18657953/age-gap-relationship/


Ik vind het niet kunnen, garantie voor mislukking. Tenzij je een verstandsrelatie hebt met wederzijds goedkeuren, maar een echte liefdesrelatie zie ik niet gebeuren voor de lange termijn met dat verschil.
Maar nou draait Tinder ook niet alleen om lange liefdesrelaties he dus het is maar net wat je zoekt.