De 100miljoenste post is geplaatst!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Anoniem

De 100miljoenste post is geplaatst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 20:24

*Bokt.nl
Bokt community
Afbeelding
Het nieuwe logo van Bokt. Dit is te zien vanaf 02-09-2009.


Een mijlpaal bereikt! En niet zomaar eentje, er zijn in totaal meer dan 100.000.000 berichten geplaatst op Bokt en dat willen wij samen met jullie vieren.

Wij hebben een paar leuke statistieken, een interview met Bart en wat andere leuke quotes voor jullie opgezocht.

Eerst maar eens het bericht waarom het gaat, het 100.000.000 (100 miljoenste) bericht!
Deze is geplaatst door Guinevere en het desbetreffende bericht is

Guinevere schreef:
In het Engels kan je voor de AC-lijn "Doing Lots Xtra Is Good" gebruiken.

Uit dit topic

Wij willen Guinevere verrassen met een leuk cadeau! Oscar zal (na haar vakantie) contact met je opnemen hierover. Van harte gefeliciteerd!

Dan was er natuurlijk nog het zenuwslopende topic op FZ! Waar wij alle namen van degene die de juiste gok hadden geplaatst in een random.org lijst gegooid hebben en daar hebben we drie winnaars uit hebben gepikt!

Dit zijn geworden.... *\o/*
- jeniej
- Kiekeboefje
- Smee__

Deze drie gebruikers krijgen ook een leuke prijs! Oscar zal ook met jullie contact opzoeken na haar vakantie, even geduld voor een leuke prijs! :D


Interview Bart
• Wat zou je doen met 100 miljoen € ?
Eerst een fiscalist bellen en dan een flinke vakantie :D
Dit komt wel een beetje neer op een 'wat is de zin van het leven' vraag. Behalve de vakantie vooral verstandige dingen waarschijnlijk. Zorgen dat m'n kinderen goed terecht komen, een goede zaakvoerder regelen voor Bokt en dan heel hard nadenken over de rest van het geld. Waarschijnlijk kijken hoe ik de meeste impact kan hebben op het milieu (in positieve zin ;)) of werken aan een platform dat het beter mogelijk maakt dan nu om op internet op echt een constructieve manier gedachten te wisselen met anderen. Social media en discussiefora hebben heel erg veel mooie kanten, maar je zou denken dat het beter moet kunnen dan dat.

• Had je verwacht dat we er zo lang over zouden doen om 100 miljoen berichten bij elkaar te praten?
Haha, nee. Ik ken weinig paardenmensen die uitgepraat raken over hun paard.

• Als je 1 woord moest kiezen die je 100 miljoen keer moest typen, welk woord zou je kiezen?
Taart :j (en dan naar de fysio met m'n linkerhand)

• Welk gerecht zou jij 100 miljoen keer willen eten?
Taart :j

• Welke smiley zou jij een 100 miljoen keer willen zien?
Ik raak echt niet uitgekeken op: *\%/* Je ziet iedere keer weer wat anders gebeuren :j

Statistieken
• Het aller, àllereerste bericht op Bokt, in het aller, àllereerste topic 'Hallo allemaal', geplaatst op 9 januari 2001, om 14.44:

Iris schreef:
Ziet der goed uit :)
nu maar hopen dat het net zo gezellie wordt als op de bpp (sorry voor reclame)
en ik zal der wel voor zorgen dat het hier stikt van de berichies :)



• Op 20 November 2002, om 20.34 werd het miljoenste bericht geplaatst:
Cowgirl schreef:
Citaat:
Wat je ook kan doen is een oproepje plaatsen, hier op Bokt bijvoorbeeld


Dat had ik dus de eerste keer gedaan en kwam er zo achter dat Sibod voor haar werk deze reis ging maken met een collega(V).
Het is dat ze in de luxe klasse zaten anders hadden we de eerste bokmeeting op 10km hoogte gemaakt.
Maar ach nu hadden we de eerste buitenlandse boktmeeting :D

Enne ik ben voor volgend jaar nog alleen, ik heb alleen de bestemming nog niet uitgezocht


• Dat Bokt hard gegroeid is, blijkt ook uit het 10 miljoenste bericht, 3 jaar later geplaatst. 8 September 2005:
Suzan1 schreef:
Gomir heeft eigenlijk alles wel zo'n beetje verteld. Uiteraard moet jouw paard in goede conditie zijn en netjes getoilleteerd. Aanbevolen wordt in ieder geval het paard te voorzien van hoefijzers vóór. Verder zou je moeten kijken op http://www.kwpn.nl fokkerij/stamboekrichtlijnen. Die kun je daar downloaden. Misschien is het verstandig eerst te kijken op zo'n keuring voordat je meedoet. Daar leer je nog het meeste van. Succes!


• De laatste paar dagen ging het ineens erg hard, gebruikers begonnen fanatiek te posten om maar op hun gekozen datum uit te komen. Hier een overzicht van gebruikers die het meeste gepost hebben in de laatste 3 dagen.

Gebruiker | Aantal posts
ierusju | 379 |
[***] | 217 |
LiannePuthzy | 162 |
Biebz | 151 |
Calice | 148 |
JPitty | 144 |
quera | 143 |
Bubblewrap | 143 |
APCIII | 130 |
Lalidan | 116 |
Ailill | 91 |
Lau | 90 |
Sheehan | 89 |
Lagonda | 89 |
M1994 | 87 |
Animal | 72 |
fohadie | 71 |
Avalanche81 | 70 |
MarcoBorsato | 68 |
KleinBoefje | 67 |



• In welk forum onderdeel wordt het meest gepost, en waar is dus de grootste bijdrage aan 100.000.000 posts?

Forum naam | Aantal posts
[HK] De Huiskamer | 43.396.761 |
[JHK] Huiskamer | 6.201.114 |
[LZP] Het leven zonder paarden | 3.958.491 |
[MHK] De Manegehuiskamer | 2.280.134 |
[SK] De Speelkamer | 2.198.188 |
[PP] Paardenpraat | 1.773.381 |
[ITP] In The Picture | 1.759.005 |
[MWS] Mensenwelzijn en sport | 1.692.006 |
[RT-HAW] Horses At Work | 1.649.876 |
[VSW] Verzorging, Stalling en Weide | 1.492.613 |


• De bokker met de allermeeste posts, is Oscar. Met meer dan 100.000 berichten staat zij met recht bovenaan de 'veelposters'

Wist je dat...
• Dat we 100 miljoen berichten hebben gepost is duidelijk, maar weet je ook dat we samen ongeveer 6 miljard woorden, en ongeveer 39 miljard letters hebben getypt?
• We meer dan 27 miljoen privé berichtjes verstuurd hebben
• Jullie ons ook goed bezig gehouden hebben, door het sturen van meer dan een half miljoen TeMs.
• 1.326.923 berichten zijn een of meerdere keren bewerkt door jullie en ons.
• Wist je ook dat het team hier al mid November 2018 naar uit keek, en is begonnen met de voorbereidingen?
• De schattingen toen al waren dat het tegen de vakantie zou gebeuren
• Er optimistisch al mei genoemd werd, maar jullie andere dingen te doen hadden dan posten :+
• Het team zich mentaal al voor aan het bereide was, dat het een post uit het tel-topic zou zijn of een moderator-opmerking
• Het bleek dat sommigen van ons niet kunnen rekenen, want we hoefden eind November ineens 'nog maar 7500'
• Het team enórm veel lol had samen met jullie en het een mega prestatie vinden?


Leuke 'miljoen' quotes
100.000.000 posts, een hele geschiedenis aan berichten. Maar, wat hadden de Bokkers zelf met 'miljoen'?

Sommige Tinder-swipers stellen leuke en aparte vragen:
Citaat:
Ik hou zelf wel van aparte vragen stellen. Standaard vroeg ik altijd ‘hoe eet jij een tompouce?’. En dingen vragen hoe een perfecte vrije dag eruit ziet. Wat zouden ze doen met een miljoen euro. Zulke dingen. Simpele vragen, maar je moet er wel over na denken, je leert elkaar er door kennen en vind ze zelf ook leuk om gesteld te krijgen.


Er werd gediscussieerd over een veulen van 46 miljoen jaar oud, waarbij nog vloeibaar bloed werd gevonden
Citaat:
Verder, wat betreft dino’s... dan heb je het over een dikke factor 1000 qua ouderdom; 42.000 jaar (veulen) versus 65.000.000 jaar (dino). En het ijs is bovendien niet zo oud als dino’s. Er zijn overigens wel sporen van bloed gevonden in muggen in barnsteen / amber van o.a. ong 46 miljoen jaar oud. Moleculen, geen DNA. Dat is dan al lang vergaan, nl.
Tijd heeft nu eenmaal invloed op alles, ook al is het bevroren in de tijd is dat niet compleet of totaal letterlijk het geval. Alles vergaat nl. Omstandigheden bepalen alleen hoe snel iets vergaat. En iets als permafrost kan dat behoorlijk - behoorlijk - rekken... maar niet alles tot in de oneindigheid.


Samen hebben we de MKZ crisis meegemaakt, waarbij besloten werd de melk duurder te maken (niet door Bokt besloten :+ )
Citaat:
Meer dan 100 miljoen schade
Marktleider Campina zegt dat sinds het begin van de MKZ-crisis al meer dan 100 miljoen gulden schade is geleden, exclusief de schade van de misgelopen export. Zo moesten veehouders de melk die niet kon worden opgehaald laten weglopen. Nu bij veel bedrijven weer rauwe melk mag worden opgehaald, moeten extra kosten worden gemaakt, bijvoorbeeld in verband met ontsmettingen.

Zuivelproducenten kunnen extra kosten niet zo maar doorberekenen in de prijs van dagverse zuivel, omdat ze langlopende contracten hebben afgesloten. Gezien de uitzonderlijke situatie hebben de supermarkten toch ingestemd met een toeslag.


Sommigen van ons weten de waarde van hun paard op onschatbaar te stellen
Citaat:
Mn moeder zei nog dat ik haar voor meer zou kunnen verkopen nu, is misschien ook wel zo :) Maar ik wil haar voor geen goud (en geen 100 miljoen ;) ) meer kwijt :))


We deelden wel een wee over forum ongemakken
Citaat:
SORRY ik weet dat dit al 100 miljoen keer gevraagd is, maar ik krijg het niet voor elkaar om mijn foto's te uploaden... :?
Bart is er nu niet, anders had ik dus wel een prive berichtje gestuurd... |o


Ook hebben we van elkaar geleerd, en elkaar uitgedaagd met weetjes
Citaat:
de zon is aan het oppervlak 5500 C
de zon is in het hart 15.000.000 C

Het eerste paard was 28 cm groot (50 miljoen jaar geleden)

een ruizenstuifzwam brengt 7 miljoen sporen voort. (je zou er maar 1 in je tuin hebben.... :n )

Zo, en nu jullie :D


De aarde in zijn geheel wordt zelfs besproken, naar aanleiding van een documentaire op Animal Planet
Citaat:
heeft iemand deze docu gezien? Het ging erover dat de mens was uitgeweken naar een andere planeet, en een ruimte sonde terug naar de aarde stuurde. Hier namen we een kijkje op de aarde over 5, 100 en 200 miljoen jaar.
Mooi gemaakt, maar hoe ze het verzinnen?? (hij is nu weer bezig trouwens)


Armageddon hebben we ook samen overleefd!
Citaat:
Citaat:
op die 2012 site staat ook dat de maan bezig is naar de aarde toe te komen O:)


ik dacht dat de maan zich juist van de aarde verwijderde?
'n 100 miljoen jaar geleden stond die veel dichter bij de aarde en kon geloof ik een groot deel van de hemelkoepel overdekken.


Ook maken we ons een klein beetje druk over versnipperd geld in een soap serie, maar gaan daar 'Boktiaans' mee om
Citaat:
Citaat:
ja idd echt zonde van al dat geld hoor pff 100 miljoen ofzo :P


WEET JE HOEVEEL PAARDEN JE DAARVOOR KAN KOPEN :P :D


Met stalkers weten sommige Bokkers (met handige neefjes) korte metten te maken. Met grammatica niet zo :+
Citaat:
jaa gister zat ik me tmijn nicht te praten ineens vloog ik van mijn msn af en zat in de mail van een ene *knip, naam weg* ofzo nouwja en die *knip* zat op mijn adres allemaal heel vaag maja!!
daarna zittie ons steeds te slaken met allemaal mailtjes enz...
ik mijn neef ingeschakelt hij heeft een porgrammatje dat je vet veel mailtjes kan sturen naar iemand..
ik had dus 3 miljoen mailtjes gestuurd met oprotten naar die *knip*!!
hahah en je wilt nie wete hoe irri dit is want ik had het perongeluk 10.000 naar mezelf gestuurd en ben 2 uuren bezig geweest met ophalen en verwijderen!!
:j haha zo lol


We bespreken tuigage, en sommige zadels zitten véél lekkerder
Citaat:
Ik vind het juist 100 miljoen keer beter zitten! Op mijn vz-pony rijd ik met vzh-zadel en doordeweeks westernlessen die westernzadels zijn veel beter! :D Ook voor mijn rug... :P


Het blijkt lastig om sommige catalogi in handen te krijgen
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik heb die horselover gids wel 100 keer aangevraagd, nooit wat gekregen. Of hebben die geen catalogus? :+


Ze hebben ze wel.......


Ik heb hem ook wel een miljoen keer aangevraagd. Nog steeds niet gekregen.


Dat er camera's zijn met heeeel veel pixels (mega pixels zelfs) wisten we, maar er blijken ook uitzonderlijk veelzijdige 'plaatjesmakers' te zijn
Citaat:
We hebben sinds kort een konica minolta dynax 7D.
Erg leuke camera, je kunt er 100 miljoen dingen mee doen, maar ik snap er nog maar een paar O:)


We testen hoe snel we kunnen typen, want aan 100.000.000 posts kom je niet met 1 woord per minuut!
Citaat:
149 keys per minute ~ 29 words per minute

Als ik gewoon normale zinnen typ dan kan ik echt wel sneller :+

Citaat:
steken de NASA de National Science Foudation en andere Amerikaanse overhiedsinstellingen jaarlijks 100 miljoen dollar in een Space Weather Bureau dat zo snel mogelijk voor een betrouwbare ruiteweersverwachting zorgen


Wat een zin :Y)


In een door vrouwen gedomineerd forum, heeft het mannelijk schoon het zwaar te verduren af en toe, maar ook onze mannen praten goed van zich af!

Citaat:
Citaat:
Ach het is wel mooi, over 100.000 jaar zijn er geen mannen meer
Grappig dat dit de afgelopen 600 miljoen jaar nog geen probleem geweest is ;)


De prijzen van paarden en de bankrekeningen waar het bedrag op moet staan passeren de revue
Citaat:
Citaat:
als je 4 miljoen voor een paard uitgeeft ben je gewoon gek.


Niet waar...Dan heb je 100 miljoen te veel. ;) :D


Vriendschappen worden besproken, en het gaat niet zozeer om kwantiteit, maar om kwaliteit. En muzieksmaak, volgens deze rockende Bokker
Citaat:
Maar ik heb over het algemeen eigenlijk niet zo'n 100 miljoen vriendinnen ofzo. Gewoon een paar hele goede vriendinnen waar ik alles aan vertel en voor de rest kan ik meestal wel met iedereen om.
Behalve r&bkindjes.


Natuurlijk praten we ook over paarden, en hun al dan niet gewenste gedrag;
Citaat:
probeer, niet elke keer half te straffen. maar precies op je strepen te staan. wat kan en wat kan niet. en daar nooit van afwijken. een tik zoals jij zegt is wel goed.
hij moet er van schrikken en er eigenlijk even over na moeten denken. hij moet er niet schuw van worden, en dat kan gebeuren als je het 100 miljoen keer doet.


In 2008 werd de Bokt wiki 1 jaar oud!
Citaat:
Maar misschien nog belangrijker: in het afgelopen jaar zijn er meer dan 1,7 miljoen pagina's op de wiki bekeken, veel mensen weten de weg naar de informatie dus te vinden!


Sommige mensen hebben enorm veel moeten lopen met hun geliefde vier-hoever
Citaat:
Sinds september doe ik d'r nu, maar heb er in totaal denk ik maar een keer of 10/15 opgezeten omdat ze het eerst gewoon totaal niet toe liet. Ik heb eerst 100 miljoen keer gewandeld met d'r buiten en gelongeerd en nu dat goed gaat komt het rijden weer aan bod ;).


De setjes vliegen je om de oren wanneer de moeilijke keuzes des levens besproken worden, en oh wat moeten sommige Bokkers een grote dekjes-kast hebben!
Citaat:
zal ik morge in mijn GROENE outfit of in mijn ROZE outfit ?
ze zijn allebij compleet ( dekje, peesjes,,oornetje,t-shirt en bontje)
maar ik heb alleen geen ROZE peesjes :( maar wel weer een roze hoofdstel..

wat moet ik doen ?? :P

ik heb nog 100 miljoen andere dekjes :P
ik heb ook nog een andere hele leuke maar daar had ik gister al mee gereden...
en ik heb een bruin met rood biesje dekje + oornetje en rode bandages..
en ook nog een blauw dekje met blauwe springschoenen..

verder ga ik niet al me setjes en dekjes opnoemen ahah :+


De KNHS weet het bont te maken met sommige bijdrages?
Citaat:
MijnKNHS doet het niet meer omdat ik geen 100 miljoen miljard euro betaal dit jaar omdat ik niet start. GRRR.


Maar, met al het wel en wee dat we met elkaar hebben gedeeld in honderd miljoen posts, is het belangrijk te kijken naar de toekomst. Want 100.000.000 posts nú, maar wat over 50 jaar? [kh] De Nostalgie : 50 jaar Bokt


Zeepoorns, yeti's en groentesoep
Oftewel: het verhaal dat enkele bokkers bij elkaar hebben verzonnen om weer nét wat dichter bij de 100.000.000 posts te komen!
Het 100 miljoen post verhaal


Andere mijlpalen en herinneringen
Naast deze geweldige quotes hebben wij nog een aantal leuke mijlpalen die gehaald zijn of leuke herinneringen van 'vroeger'. Hebben jullie nog leuke herinneringen, die echte ene Bokt herinnering? Of heb jij een leuke quote met een miljoen? Deel ze met ons!

Vóórdat Bokt Bokt was zoals wij het nu kennen, en het hele herkenbare logo dat wij allemaal zien, een paar keer per dag. Was Bokt een klein forum, met een prachtig logo dat te zien was van 09-01-2001 t/m 02-09-2009.
Afbeelding

Julius!

Een bijzondere mijlpaal op Bokt was het 100.000ste lid die zich had aangemeld, op 9 december 2008 om 17:29uur meldde dit lid zich aan. Er is een heel mooi topic gemaakt voor dit speciale lid, waar onder andere wat leuke statistieken voorbij komen, lees hier de leuke weetjes van die tijd!

Avatars
Afbeelding
Afbeelding
Speciaal voor jullie om te vieren een tweetal avatars die je kunt gebruiken.
Hoe je dat doet zie https://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Hoe_ ... jn_naam.3F



Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110624
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 20:28

Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal! *\o/*
En ook van harte, Guinevere!

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

KleinBoefje

Berichten: 290
Geregistreerd: 23-06-11
Woonplaats: Fryslân

Re: De 100miljoenste post is geplaatst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 20:31

Jaa daar was het topic al! Gefeliciteerd Guinevere *\o/*

Facta non verba❤

Biebz

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 20:31

*\o/* *\o/* *\o/*

Gefeliciteerd met deze mijlpaal!!

Voor het eerst dat ik een statje heb gehaald _O-

M1994
Berichten: 860
Geregistreerd: 27-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 20:32

Weten jullie nu ook de paar posts voor de 100.000.000 en de paar erna? Ben wel nieuwsgierigheid wie t nwt niet geworden zijn ;)

Gefeliciteerd dames die het goed geraden hebben en natuurlijk Guinevere

[o]

Renske_W

Berichten: 13842
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 20:33

Leuk gedaan!
En winnaars gefeliciteerd!

Olivia van 't Vöske, Matcho van de bosrand × Windspiel
On top fan it Resihof, Amazing star van Beauvoorde × Matcho van de Bosrand

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 20:35

Gefeliciteerd!
Wat is hier een werk in gestoken zeg! _/-\o_ *\%/*
Leuk gedaan!

Leo

Berichten: 50098
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 20:35

Gaaf, mooie mijlpaal, gefeliciteerd!! *\o/*

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 20:36

En ik deed niet eens mee aan dit hele feest en toch haal ik het statje :Y)

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 20:37

M1994 schreef:
Weten jullie nu ook de paar posts voor de 100.000.000 en de paar erna? Ben wel nieuwsgierigheid wie t nwt niet geworden zijn ;)

Gefeliciteerd dames die het goed geraden hebben en natuurlijk Guinevere


Ga ik even navragen :j

Anoniem

Re: De 100miljoenste post is geplaatst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 20:41

*\o/* van harte !

Na 13 jaar ben ik goed voor 132,240 posts in totaal :=

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 20:43

Rebecca schreef:
*\o/* van harte !

Na 13 jaar ben ik goed voor 132,240 posts in totaal :=


Hoe dan :')
Ik in 10 jaar voor 13251

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

amber15
Berichten: 3549
Geregistreerd: 15-10-09
Woonplaats: Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 20:44

Gefeliciteerd! *\o/* *\o/*

fohadie
Berichten: 4290
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 20:45

Wat een mooi overzicht! Erg leuk gedaan.

Gefeliciteerd voor de winnaars?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 20:46

Lau schreef:
[naam] schreef:
*\o/* van harte !

Na 13 jaar ben ik goed voor 132,240 posts in totaal :=


Hoe dan :')
Ik in 10 jaar voor 13251

Geen idee :')

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 20:46

Gefeliciteerd aan de Winnaars.

Het was weer een leuk boktfeestje.

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

Goof

Berichten: 28733
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 20:46

[***] schreef:
Vóórdat Bokt Bokt was zoals wij het nu kennen, en het hele herkenbare logo dat wij allemaal zien, een paar keer per dag. Was Bokt een klein forum, met een prachtig logo dat te zien was van 09-01-2001 t/m 02-09-2009.
[ Afbeelding ]

Julius!


-O-
Dat 100miljoenste bericht interesseert me geen zak, maar dat bovenstaand logo al (nagenoeg) 10 jaar weg is vind ik wel shocking. Dat voelt als vorig jaar, maar kennelijk ben ik inmiddels al 10 jaar ouder -O-

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 20:49

Wat een leuk topic! Leuk ook om in het lijstje te staan met meeste berichten. Dat komt sowieso door het POEF topic :D

Korter.

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 20:51

Haha geweldig! Ben ik toch een beetje een BB (bekende bokker) ineens. *\%/*

Van harte gefeliciteerd Bokt!!!

Kerstmuts

xxxmh

Berichten: 3480
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 20:52

Gefeliciteerd bokt! Ik had de datum goed, helaas niet gewonnen :(

♡ Summer ♡
B+11 L1+3

khirshanta

Berichten: 7565
Geregistreerd: 28-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 20:53

POEF! eh, wacht, foute topic ;)

Gefeliciteerd allemaal! Want 100.000.000 berichten, daar hebben we samen voor gezorgd.

Op naar de volgende 100 miljoen, hopelijk met net zoveel lol en leuke mensen als de eerste!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 20:57

Leuk topic geworden teamies! Haha, ik dacht al dat de 'winnaar' juist een bokker zou zijn die niet fanatiek meedeed voor de 100miljoen :D Gefeliciteerd!


Holy smoly, ik wist niet dat ik zoveel gepost had :')

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 20:58

Hahahhaa hóe veel berichten heb ik geplaatst? _O- _O-

IK BEN REINIER!

Birthdays are good for your health. Studies show that people who have more birthdays live longer.

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 20:59

ierusju schreef:
Hahahhaa hóe veel berichten heb ik geplaatst? _O- _O-


Dit komt sowieso door die uitspatting in het tel topic _/-\o_

Korter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 20:59

ierusju schreef:
Hahahhaa hóe veel berichten heb ik geplaatst? _O- _O-

Ierusju ierusju toch... Volgensmij mag jij naar een verslavingskliniek :')


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Dyphusion en 86 bezoekers