‘Talpa-paard’ George met Britt Dekker op Horse Event

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JessicaD88
Berichten: 897
Geregistreerd: 12-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 23:27

Ayasha schreef:
Remark schreef:
Grappig dat mensen hun eigen jaloezie op Brit projecteren.

Weet je wel wat ‘jaloezie projecteren’ in houdt?
Ik zie nl. niemand zeggen dat Britt jaloers is op hun?


Dat zeggen ze niet maar dat zal iemand nooit doen dat merk je ;) Britt is namelijk totaal niet over het paard getild omdat ze als geen ander helemaal zelf dit bereikt heeft. Dat ze nu alles op het gebied van paarden kan betalen is haar eigen verdienste. Denk dat als wij hier allemaal van bokt rijk waren dat we dat ook deden, ook goede lessen zouden kopen, een goed paard met mooie spullen. Ze werd altijd weg gezet als dom etc, maar is daar niet door veranderd, nu plukt ze daar de vruchten van. Wie het laatst lacht ;)

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 23:44

Britt is gewoon leuk voor de jeugd en die clinic die ik ooit heb gezien op HE van haar met Imke was best grappig en ik kan mij voorstellen dat je dat als penny meisje helemaal geweldig vind.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110665
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: ‘Talpa-paard’ George met Britt Dekker op Horse Event

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 03:40

Misschien gaat ze George wel verloten. Dan ben ik echt niet te beroerd om een lootje te kopen O:)

Ze is vooral een goede zakenvrouw denk ik, en ze spreekt haar doelgroep prima aan.
'Vet spectaculair' is natuurlijk voor iedereen anders. Ik denk dat het voor de jongere garde al gauw 'vet spectaculair' is maar dat volwassenen daar een ander beeld van hebben :+

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 07:36

Cayenne schreef:
Ze is vooral een goede zakenvrouw denk ik, en ze spreekt haar doelgroep prima aan.


Dit...
De eerste keer dat ze op tv kwam had ik echt zo iets. Wie is die muts. Is ze echt zo dom, of doet ze dom. Had gelijk het idee dat ze een spelletje speelde binnen het spel. En dat zij nu zo geweldig doet binnen de media en daardoor haar hobby zo kan uitvoeren trekt is bijzonder. Geen idee of ik hetzelfde spel had kunnen spelen.

Nu weet ik nog steeds niet hoe ik over haar moet denken.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57933
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 08:25

JessicaD88 schreef:
Dat zeggen ze niet maar dat zal iemand nooit doen dat merk je ;) Britt is namelijk totaal niet over het paard getild omdat ze als geen ander helemaal zelf dit bereikt heeft. Dat ze nu alles op het gebied van paarden kan betalen is haar eigen verdienste. Denk dat als wij hier allemaal van bokt rijk waren dat we dat ook deden, ook goede lessen zouden kopen, een goed paard met mooie spullen. Ze werd altijd weg gezet als dom etc, maar is daar niet door veranderd, nu plukt ze daar de vruchten van. Wie het laatst lacht ;)


Kijk dít is nu projecteren. :D
En het is ook vrij duidelijk dat je mijn reactie niet helemaal goed gelezen of begrepen hebt.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 11-06-19 09:04, in het totaal 1 keer bewerkt

pmarena

Berichten: 48090
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: ‘Talpa-paard’ George met Britt Dekker op Horse Event

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 08:41

Nou als iemand zichzelf niet beter voelt dan ze is dan is het Britt wel volgens mij :P

Ik gun het haar wel hoor, leuke spontane meid die er geen probleem mee heeft om zichzelf te kakken te zetten en ondanks dat ze geen genie is (en zelf ook de eerste is om dat toe te geven) pakt ze het toch allemaal prima aan zo, die redt zich wel +:)+

paddraigh
Berichten: 3694
Geregistreerd: 10-08-07

Re: ‘Talpa-paard’ George met Britt Dekker op Horse Event

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 08:44

vind het ook wel een leuk mens!

ze flikt het toch maar ffe

maras

Berichten: 2341
Geregistreerd: 04-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 09:18

Wat zou de wereld ( en Bokt) er een stuk gezelliger uit zien als men onaardige reacties gewoon voor zich houdt ; kwestie van niets typen en op naar het volgende topic waar je dan wel wat mee hebt ;) .Persoonlijk ken ik Britt niet maar ik heb ze nog nooit iets onaardigs over andere horen zeggen en ze komt op mij over als een spontaan, vriendelijk mens met de mazzel dat ze nu een prachtig mooi paard heeft!! En die loslopende honden op de foto waar iemand moeite mee had zijn van Tineke, die lopen altijd los op het terrein en ik dacht nooit in de weg, die kennen het gevaar van de hoefjes inmiddels wel denk ik :).

Ayasha
Blogger

Berichten: 57933
Geregistreerd: 24-02-04

Re: ‘Talpa-paard’ George met Britt Dekker op Horse Event

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 09:31

Ze word, als ik het goed begrijp, ook begeleid door Tineke op HE toch? (het is me niet heel duidelijk, misschien moet ik nog eens lezen met mijn ochtendkop, maar omdat ze dus Tineke ook betrekken in het artikel.)
Dan zou ik niet weten waarom het niet interessant kan zijn voor op HE.
Goed paard, fijne ruiter (van wat ik zie.) en een begeleidster die al meer ervaring heeft dan de reactie-gevers in dit topic samen waarschijnlijk. :D
Hoe ze aan die knol gekomen is maakt toch in wezen heel weinig uit betreffende hoe interessant de combinatie is voor HE?

100 keer liever dit dan SuperGuus om eerlijk te zijn.

MarjanB

Berichten: 16435
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: ‘Talpa-paard’ George met Britt Dekker op Horse Event

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 09:54

Ik vind Brit leuk :D ze zegt wat ze denkt en doet wat ze leuk vind. Kunnen veel mensen nog wat van leren!

Lara_Silver

Berichten: 9117
Geregistreerd: 03-01-07
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 10:01

Wat een zure reacties in het begin van dit topic. Jeetje wat laten jullie je kennen zeg. :')

Als ik het geld niet nodig had en mijn baas het er mee eens was zo een ruige bok te kopen voor me stond ie nu al op de vrachtwagen. Vind het een prachtige zet van Britt en ik vind dat ze er maar mooi mee weg rijdt en ook goede begeleiding zoekt!

Ook vind ik het altijd zo opmerkingelijk als er opmerkingen als 'zij is zo over het paard getild' voorbij komen over een persoon die men letterlijk niet kent, hoe gerechtigd kan je je voelen. :(:)

Aranel
Berichten: 20199
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 10:04

Oh ja, superGuus, dat was ook wat! :))
Dat was gewoon een trucje aanleren en had niks met echte gedragenheid te maken. Hoewel ik haar destijds ook wel weer leuk vond.

knollentuin
Berichten: 10392
Geregistreerd: 04-10-08
Woonplaats: heemstede

Re: ‘Talpa-paard’ George met Britt Dekker op Horse Event

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 10:07

Britt en Tineke is gewoon een komisch duo, ik kan ervan genieten.
Knap hoe Britt het allemaal doet, ze komt misschien over als een dom blondje, maar ze heeft haar zaakjes echt wel voor elkaar, doe het maar eens na :D

PimxBotje

Berichten: 442
Geregistreerd: 22-11-16

Re: ‘Talpa-paard’ George met Britt Dekker op Horse Event

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 10:15

Ik vind Brit een goed mens en een goed voorbeeld voor al die jonge paarde meisjes bovendien zie ik haar wel eens op tv opkomen voor goede doelen en ik vind dat ze dat heel mooi doet.
Ga zo door Brit!

immii_clarr

Berichten: 790
Geregistreerd: 16-08-07
Woonplaats: Zuiderwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 10:58

Grappig die negatieve reacties. Ken Britt toevallig al van kleins af aan erg goed, komt uit een super leuke familie die ik ook goed ken, en Britt is gewoon lekker Britt gebleven die dit alles door keihard te werken heeft weten te bereiken..

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110665
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 11:01

Aranel schreef:
Oh ja, superGuus, dat was ook wat! :))
Dat was gewoon een trucje aanleren en had niks met echte gedragenheid te maken. Hoewel ik haar destijds ook wel weer leuk vond.


Die is er nog steeds :+ Nu met een ander paard.

Aranel
Berichten: 20199
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 11:06

Cayenne schreef:
Aranel schreef:
Oh ja, superGuus, dat was ook wat! :))
Dat was gewoon een trucje aanleren en had niks met echte gedragenheid te maken. Hoewel ik haar destijds ook wel weer leuk vond.


Die is er nog steeds :+ Nu met een ander paard.


Klopt ja, ik zag toevallig haar Instagram pagina voorbij komen een tijdje geleden en ook zij heeft nu, heel verrassend, een YouTube kanaal.

Dovahkiin

Berichten: 565
Geregistreerd: 30-12-17
Woonplaats: Op de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 11:53

Mis ik iets? Super Guus was een hype toch?


En over Britt; ze is een nuchtere meid die wel weet van zaken doen. Daar ben ik het wel mee eens. Ze weet wat ze wil en is ook wel gewoon gebleven. Ik snap alleen de media-attentie niet zo goed. Juist omdat ze zo nuchter en normaal is. Misschien dat mensen dat ook bedoelen met over het paard getild. Niet zozeer de persoon zelf maar meer de manier waarop ze in de media gebracht wordt. Beetje lastig uitleggen maar hoop dat mensen het begrijpen wat ik een beetje probeer te zeggen.

CharleyT
Berichten: 3989
Geregistreerd: 12-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 13:17

Benfan schreef:
Zo een over een veels te duur paard getilt mens. Snap werkelijk niet wat mensen met haar hebben.


Beetje zuur he, die reactie van je. Eerste deel is gewoon compleet onzin(werkt hard, slim, zakelijk, eigen verdiende geld) en tweede deel van je zin: nou dat kan en mag. Jij hoeft echt niet te snappen wat anderen met haar hebben, laat ze.

Anoniem

Re: ‘Talpa-paard’ George met Britt Dekker op Horse Event

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 13:38

Ben ik de enige die niet snapt waarom er dan nu over superguus gezeikt wordt? Ik mag Britt en Jolanda beide wel, en blijkbaar ben ik niet de enige want hun shows zijn populair

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 14:35

Benfan schreef:
Zo een over een veels te duur paard getilt mens. Snap werkelijk niet wat mensen met haar hebben.


Als er iemand niet over het paard getild is zij het, ik vind haar juist heerlijk nuchter! Voor de jonge generatie doet ze het superleuk en ze heeft dit onwijs slim aangepakt. Ik vind je reactie dan ook een beetje jaloers overkomen ;)

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34621
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 14:39

Ik vertelde vanmorgen aan mijn dochter dat Britt naar HE komt. Zij vindt het iig helemaal geweldig. Wij gaan zeker kijken :j

Sara18

Berichten: 221
Geregistreerd: 06-06-17

Re: ‘Talpa-paard’ George met Britt Dekker op Horse Event

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 14:42

Ik vind Brit een ontzettend leuk mens. Gewoon, een normale meid welke hard gewerkt heeft voor waar ze nu is. Niet alleen in de paardenwereld maar gewoon in haar hele carrière.
Ik weet nog wel toen ik haar voor het eerst zag in het dating programma: take me out!
Vanaf daar is het hard gegaan met haar. Gewoon omdat ze zo lekker haar zelf gebleven is.
Wel verdiend!

pien_2010

Berichten: 43237
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 14:43

Letizia _O- _O- mijn koffie ging over mijn computer.

Brit is leuk, slim, en goed bezig. Succes Britt met je paard. Ik hoop dat hij je geeft wat je ervan verwacht!

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 15:00

Zo wat een negativiteit allemaal meteen. Niemand wordt gedwongen om heen te gaan hoor :')

Super leuk voor die meiden en ik vind het super knap wat ze allemaal hebben bereikt.