Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
capopjekop

Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 17:09

Ik durf niks meer over Limburgers te zeggen. Ooit eens op twitter geopperd of we limburg niet aan België kunnen schenken en dat viel niet zo goed := laten we het erop houden dat ik het verschrikkelijk vind. Het klinkt altijd of ze al hun zinnen met een vraagteken afsluiten. Ik word er naar van :')


daffodil

Berichten: 10432
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 17:15

Ik vind Limburg echt heerlijk om een weekend weg te zijn maar de laatste keer had ik daar Badoo geinstalleerd hahahaha, ik werd echt overspoeld met reacties. Maar nergens op in gegaan.

Afstand is wel een dingetje hoor, merk het nu ook, zit een uur tussen en allebei bizar drukke schema's. Ik werk ook gewoon 3 avonden dus dat schiet voor geen meter op maar ach, zo blijft het wel leuk .Ik zou ook niet iemand willen die continu op mijn lip zit.

Oh en bellen, jemig nee dat doe ik liever niet, zakelijk etc prima maar ik hoor slecht en vind bellen met een tot dan toe vreemde niet prettig. Als ik iemand zie, versta ik iemand (op die limburger na dan :D ) echt vele malen beter!

Leuk Nummus dat het goed gegaan is. Deed ik ook regelmatig, gewoon een stuk lopen en een drankje. NIks mis mee. Eten ben ik ook makkelijk in hoewel het met mij eigenlijk geen eten is want maagverkleining. Maar goed, dat gooide ik altijd direct op tafel, nooit een geheim van gemaakt.

Moest wel een keer echt heel hard lachen, ontzettend leuk contact met iemand hier uit de buurt. Ook zelfs mee gebeld en veel appen, al een afspraak staan om te eten een paar dagen later maar hij appte 2 dagen ervoor dat ie wel eerlijk wilde zijn en dat ie mij toch niet echt heel aantrekkelijk vond, hij viel op vollere vrouwen :D :D :D

Ik heb echt zo hard gelachen en m teruggestuurd dat ie een paar jaar te laat was en m wat oude foto's gestuurd. Hij moest er ook echt vreselijk om lachen. Ik vond het een bijster cool compliment *\o/*

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 17:18

capopjekop schreef:
Ik durf niks meer over Limburgers te zeggen. Ooit eens op twitter geopperd of we limburg niet aan België kunnen schenken en dat viel niet zo goed := laten we het erop houden dat ik het verschrikkelijk vind. Het klinkt altijd of ze al hun zinnen met een vraagteken afsluiten. Ik word er naar van :')


Dat is Kerkrade, die alles met een vraag afsluiten. :o

Second to the right, and straight on till morning

Luca03

Berichten: 2608
Geregistreerd: 31-08-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 17:36

Neverland schreef:
Alles onder Sittard is gewoon afgeschreven voor mij. :+ Dus ik vraag vrij snel waar ze vandaan komen. Ik vind het zuid Limburgse gewoon verwijft klinken... Kan er niks aan doen. :') Belgisch vind ik dan wel weer mooi en leuk! Vooral dat accent rond Antwerpen. <3


Aaantwaarps <3 *\o/*

Als belg word ik ook helemaal niet goed van het (zowel belgisch als nederlands) limburgs accent. Gewoon echt niet m'n ding.
Geef mij maar kempisch of antwerps <3

Everything will be alright.

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 17:36

Hier een Belgische Limburger maar ik wordt zowat onnozel van dat accent van Maastricht, Brunssum, Kerkrade. Echte afknapper is dat.
Brabants is dan weer helemaal mijn ding haha.

Maar maar maar schots, Engels en Amerikaans blijft toch echt wel een dingetje. Spreek je dat? Dan heb je me al voor de helft mee haha

xrobbiee

Berichten: 299
Geregistreerd: 16-12-14
Woonplaats: Noord Holland

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 17:38

Schots heb ik nog wel eens moeite mee met verstaan, Engels hangt er vanaf waar het vandaan komt, Londen vind ik echt het beste. Zelf heb ik een Amerikaans accent is mij verteld, vinden de meeste nogal verwarrend hahahah

daffodil

Berichten: 10432
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 17:40

Mijn eerste tindermatch sprak Engels met een raar accent. Bleek een catfish te zijn......


xPareltje

Berichten: 934
Geregistreerd: 14-02-18

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-19 17:42

Oke iedereen heeft zijn puntje weer gemaakt wat accenten betreft nu weer naar de verhaaltjes. :D

Aguamenti
Berichten: 144
Geregistreerd: 20-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 17:43

Ik val zelf onder dat verschrikkelijke accent van onder Sittard :') Maar zelfs ik kan daar nog op afknappen hoor, als ik Limburgers met zo'n heftig accent hoor kan ik alleen maar heel hard hopen dat ik zelf niet zo verschrikkelijk klink.

nereids

Berichten: 503
Geregistreerd: 01-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 17:47

Aguamenti schreef:
Ik val zelf onder dat verschrikkelijke accent van onder Sittard :') Maar zelfs ik kan daar nog op afknappen hoor, als ik Limburgers met zo'n heftig accent hoor kan ik alleen maar heel hard hopen dat ik zelf niet zo verschrikkelijk klink.


Hier kan ik me helemaal in vinden.
Hoewel ik vaker te horen krijg: "maar jij klinkt helemaal niet als een echte limburger" :j

Relaxed

Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 17:53

DreamGuide schreef:
Ik ga echt stuk om sommige profielen. "Ik vind innerlijk het belangrijkst want ik ben zelf ook lelijk."

Stuk :')


Wel eerlijk :')

Relaxed

Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 17:55

capopjekop schreef:
Ik durf niks meer over Limburgers te zeggen. Ooit eens op twitter geopperd of we limburg niet aan België kunnen schenken en dat viel niet zo goed := laten we het erop houden dat ik het verschrikkelijk vind. Het klinkt altijd of ze al hun zinnen met een vraagteken afsluiten. Ik word er naar van :')


Ik moet meteen denken aan jochem myjer :')

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 18:10

Relaxed schreef:
DreamGuide schreef:
Ik ga echt stuk om sommige profielen. "Ik vind innerlijk het belangrijkst want ik ben zelf ook lelijk."

Stuk :')


Wel eerlijk :')


Die kwam ik laatste ook tegen, heerlijk dat soort humor!

Urbanus

Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 19:37

Relaxed schreef:
capopjekop schreef:
Ik durf niks meer over Limburgers te zeggen. Ooit eens op twitter geopperd of we limburg niet aan België kunnen schenken en dat viel niet zo goed := laten we het erop houden dat ik het verschrikkelijk vind. Het klinkt altijd of ze al hun zinnen met een vraagteken afsluiten. Ik word er naar van :')


Ik moet meteen denken aan jochem myjer :')


Ik vind accent vreselijk. Zachte g vreselijk. Nee nee nee.

Getrouwd met een halve Belg, echt lekker bezig.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Relaxed

Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 19:40

Goed gedaan :') heb je het er al uit gekregen? :+

Urbanus

Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 19:51

Ja maar tijdens de seks komt het soms terug. En hij draait Urbanus LP's voor onze zoon. Het is een verloren zaak :')

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Relaxed

Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 19:52

MarcoBorsato schreef:
Ja maar tijdens de seks komt het soms terug. En hij draait Urbanus LP's voor onze zoon. Het is een verloren zaak :')


-O- :') :')

Urbanus

Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 19:57

Geven en nemen in een relatie :')

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

DreamGuide

Berichten: 2011
Geregistreerd: 10-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 20:11

_mexx_lady_ schreef:
Die kwam ik laatste ook tegen, heerlijk dat soort humor!


Hahaha, zou het dezelfde zijn? :D


Vraag me wel altijd af hoe dat zit bij al die mensen die dickpics etc. Krijgen. Ik heb nog nooit een berichtje gehad van iemand die alleen maar seks oid wilde.

Horonae• ZZ-licht + 10
Volg Horonae op instagram, klik hier!

Elodie
Berichten: 102
Geregistreerd: 02-09-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 20:14

Mag ik me hier ook melden? Ik ben inmiddels tinderexcelent zo lang als ik me al op Tinder bevind :') Wisselend actief en niet (zo) actief. Leuk dat er een topic over is!

You can catch a lot of flies with honey, but you can catch more honeys being fly

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 20:22

DreamGuide schreef:
_mexx_lady_ schreef:
Die kwam ik laatste ook tegen, heerlijk dat soort humor!


Hahaha, zou het dezelfde zijn? :D


Vraag me wel altijd af hoe dat zit bij al die mensen die dickpics etc. Krijgen. Ik heb nog nooit een berichtje gehad van iemand die alleen maar seks oid wilde.


Who knows?!

Meestal komt het er bij mij na 10 zinnen wel uit dat ze eigenlijk alleen seks willen.
Een andere heeft het een dag uitgehouden, daarna kwamen de DP!

Ik lijk zowaar een leukerd te matchen. Hele middag al veel contact, grappig gesprek en veel gemeen.
Het bestaat!

capopjekop

Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 20:23

Mijn familie is (half) brabo dus ik praat ook wel vrij brabants. Mijn vriend verstaat de helft maar op familiefeesten. Ik speel dan maar tolk

Ik had ook eens een gesprek met een op het oog leuke jongen. Maar hij wilde ieder gesprek op de maat van zijn jongeheer draaien. Ik vroeg me echt af of die tactiek nou ooit werkt

Martje80
Berichten: 5851
Geregistreerd: 13-06-07

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 20:35

Whaha ik ga stuk hier.
Hijgt ie met een zachte g Marco...:D

*Sorry kruipt weer terug *

Elodie
Berichten: 102
Geregistreerd: 02-09-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 20:36

Ik denk dat er verschillende factoren zijn bij het krijgen van dickpics haha. 's Nachts in het weekend tinderen zal eerder spontane seksverzoekjes van matches veroorzaken dan doordeweeks overdag gok ik. Zal ook wel te maken hebben met hoe je je presenteert op Tinder en hoe je swipet. De een ziet er ook gewoon wat onschuldiger uit dan de ander, soms kun je de vinger er ook niet op leggen.

Ik kan accentjes vaak wel waarderen, maar er zijn grenzen :')

You can catch a lot of flies with honey, but you can catch more honeys being fly

MyWishMax

Berichten: 25058
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 20:50

Ik zie er blijkbaar erg onschuldig uit. _O- Geen DP en zelfs nog geen sekspraat tijdens gesprekken. :+

Nummus, wat goed, voor herhaling vatbaar ook?

Ik heb weinig met accenten... Ik kan er echt enorm op afknappen, maar aan de andere kant kan ik het heel snel ook slecht verstaan :')

B + 19 PR 217 / L1 + 24 PR 218 / L2 + 23 PR 212 / M1 + 28 PR 212,5 / M2 + 16 PR 227,5
[RIJ-ITP] Flow tijdens training


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AmyII, Chita, Eapy, Googlebot, karinsd, Lisselot, Mondy, mriek1990, Muga, sasja0705, secricible, supervon78 en 62 bezoekers