Sheran schreef:Dallista, ruik ik hier een Balladechallange?![]()
Elke week een post met progress.

So, challenge not quite accepted, maar wil met alle liefde wel weer eens wat proberen te spelen ervan!
Moderators: Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja, MirandaT
Sheran schreef:Dallista, ruik ik hier een Balladechallange?![]()
Elke week een post met progress.
Sheran schreef:Ja leuk! Grappig dat Smyrna, lekker ik helemaal niet.
Ik ga hem sowieso aan met mezelf! Deze is niet om aan te horen trouwens, alleen het begin en eind (vanaf 7:40) een beetje. Maar wie weer halen mensen hier motivatie uit
Deel 1: zonder oefenen. Startsituatie.
[ Video ]
Sheran schreef:Ja leuk! Grappig dat Smyrna, lekker ik helemaal niet.
Ik ga hem sowieso aan met mezelf! Deze is niet om aan te horen trouwens, alleen het begin en eind (vanaf 7:40) een beetje. Maar wie weer halen mensen hier motivatie uit
Deel 1: zonder oefenen. ]
Faelynn schreef:Oh ik kom even volgen! Ik heb paar weken terug een piano gekocht, prachtig ding, maar heb moeite om het geduld te vinden te leren spelen.
Dallista schreef:Faelynn schreef:Oh ik kom even volgen! Ik heb paar weken terug een piano gekocht, prachtig ding, maar heb moeite om het geduld te vinden te leren spelen.
Mag ik het zeggen?
Okay, het inkoppertje van de dag (sorry): neem les.
Ik weet het, klinkt flauw, maar echt serieus: het helpt zo ontzettend goed met motivatie.Dan ga je vanzelf tijd vrij maken.
Sheran schreef:![]()
![]()
![]()
Wat geweldig! Zo jaloers!![]()
En fijn dat je zo'n goede deal hebt gesloten [naam]! Een Russische piano ofzo, zo te zien?
Bij mijn ouders heb ik een fijne staan (een Dalibor, het merk bestaat niet meer). Hier heb ik een clavinova (digitaal) maar ik loop echt wel tegen dingen aan. Met name de aanslag, helderheid, een de sterkte! Telkens als ik weer op een gewone piano speel klinkt het heel anders dan ik wil.
Sheran schreef:Wat doen je ouders in het dagelijks leven, Resistance? Les, optredens, begeleiding?
Resistance schreef:@dallista heel knap!Lastig stuk blijft dat. En wat een ontzettend handig ding waar je bladmuziek op staat.
Wij kloten nog altijd aan met boeken die weer dicht gaan en pageturners.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers