Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 10:52

Haha omdat ik brak was en alleen maar op de bank wilde liggen _O-
Nu kwam die op de app ook beetje raar over maar ik denk onzekerheid, ik geef hem daarom nog wel een kans en we zullen zien :) Alleen begon die al als het gisteren klikte dat ik met hem mee kon naar een verjaardag zaterdag??? Dude rustaghhhhhhh

@Exitium dat had ik gisteren wel maar nu eigenlijk niet echt.

Heb ook nog een andere date lopen.... of ja een oude date is dat eigenlijk... die heel erg graag wil, heb hem aangegeven dat ik niet op zoek ben naar iets serieus, en dat vond die prima maar hij blijft zo pushen..... terwijl ik ff adempauze wil?? Hmm ja weet niet. Lastig.

Peelie

Berichten: 13415
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 11:13

Yonker schreef:
Haha omdat ik brak was en alleen maar op de bank wilde liggen _O-
Nu kwam die op de app ook beetje raar over maar ik denk onzekerheid, ik geef hem daarom nog wel een kans en we zullen zien :) Alleen begon die al als het gisteren klikte dat ik met hem mee kon naar een verjaardag zaterdag??? Dude rustaghhhhhhh

@Exitium dat had ik gisteren wel maar nu eigenlijk niet echt.

Heb ook nog een andere date lopen.... of ja een oude date is dat eigenlijk... die heel erg graag wil, heb hem aangegeven dat ik niet op zoek ben naar iets serieus, en dat vond die prima maar hij blijft zo pushen..... terwijl ik ff adempauze wil?? Hmm ja weet niet. Lastig.

Daar knap ik op af, mannen die pushen. Ik had er laatst ook zo een. Daar is de boodschap nu duidelijk. Hij (video)belde me echt heel erg regelmatig en dan over de meest random dingen en soms zelfs om helemaal niks. Misschien om naar me te kijken ofzo? Ik heb geen idee.

Mee naar een verjaardag. Uhm. Nope. Im out :') klinkt een beetje wanhopig bijna.

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 11:17

Peelie schreef:
Sjintoo schreef:
Mag ik hier ook meepraten? Na een relatie van 11 jaar alweer 6 jaar single en heb me eindelijk aangemeld op enkele datingsites waaronder Tinder. Maar ik heb amper matches. Als ik jullie verhalen zo lees hebben jullie er veel meer. Sinds woensdag 1 match gehad maar die woonde op 2 u rijden van bij mij

Gewoon heel veel swipen :') it's a numbersgame.

Juppp :')

Relaxed schreef:
Goh ik heb eindelijk weer eens een fatsoenlijke match, goede baan, volwassen kinderen, zaakjes op orde :D
Waar je al niet blij mee kan zijn haha!

*\o/* blij voor je!

Yonker schreef:
Heb ook nog een andere date lopen.... of ja een oude date is dat eigenlijk... die heel erg graag wil, heb hem aangegeven dat ik niet op zoek ben naar iets serieus, en dat vond die prima maar hij blijft zo pushen..... terwijl ik ff adempauze wil?? Hmm ja weet niet. Lastig.

Verschikkelijk zo een pusher - voor mij is dat echt een turn-off. Heb je het hem echt al heel direct gezegd dat die niet zo moet pushen? Dat je niet iets serieus wil staat daar los van, hij kan nog steeds denken dat je wel beschikbaar ben voor iets minder serieus.

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 11:28

Ja bah dat gepush... als je mij gaat duwen ga ik de andere kant op. Zit heel erg in de familie hier ook. _O- Net ezels.

Wat ik dus niet snap, had leuk gesprek en alles, en ineens valt het weer stil, en de laatste die iets zei was ik. Waarom?!

Peelie

Berichten: 13415
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 11:37

Misschien is hij druk?

listiglistje

Berichten: 14403
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 11:37

Relaxed schreef:
Goh ik heb eindelijk weer eens een fatsoenlijke match, goede baan, volwassen kinderen, zaakjes op orde :D
Waar je al niet blij mee kan zijn haha!

Ik vind juist je leuke verhalen van die wappies altijd leuk :') voor jezelf niet uiteraard :P

Damn ik ben gesloopt vandaag, kan niet meer lopen en overal zere plekken :') hier geen 7 minuten man getroffen.... maar letterlijk uren, lees bijna hele nacht, absurd :+

Mhhhh mijn FWB missen mij, de een probeert uit de friendzone te komen en de ander mist mij enorm
en is al de hele week bezig om mij terug te krijgen incl liefdesverklaringen en drama (wat mi te laat is, ik wil alleen terug als ik echt niets anders heb :P )
Mannen.... soms beseffen ze het pas als het in een keer foetsie is! Maar weg = pech :Y)

Sjintoo welkom! Gewoon veel swipen!

Yonker, gelijk heb je... rustig aan in je eigen tempo!

Peelie die verhalen van jou, geweldig....ik vind het wel knap dat je die drukte aan mannen kan managen _/-\o_

FatCat goed bezig, zo te horen weet je goed wat je zelf wil! Mooi, leuke toevoeging hier :D

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 11:39

Nummus schreef:
Wat ik dus niet snap, had leuk gesprek en alles, en ineens valt het weer stil, en de laatste die iets zei was ik. Waarom?!


Als het een leuk gesprek is dan quit while you're ahead and meteen uitvragen op date!! Anders vallen alle gesprekken still

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 11:40

listiglistje schreef:
Damn ik ben gesloopt vandaag, kan niet meer lopen en overal zere plekken :') hier geen 7 minuten man getroffen.... maar letterlijk uren, lees bijna hele nacht, absurd :+

...Heeft die toevallig geen broer of zo :+

Peelie

Berichten: 13415
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 11:47

FatCat schreef:
listiglistje schreef:
Damn ik ben gesloopt vandaag, kan niet meer lopen en overal zere plekken :') hier geen 7 minuten man getroffen.... maar letterlijk uren, lees bijna hele nacht, absurd :+

...Heeft die toevallig geen broer of zo :+

Hahahahaha. Geen 7min is idd zeldzaam. Al kunnen wij als vrouw er ook zeker een rol in spelen. Enne. De hele nacht klinkt leuk, maar dan moet ie het wel spannend houden anders vind ik er geen bal aan :')

Oh heerlijk LL <<)

Na 9 jaar een mega saaie relatie kom ik er nu achter wat ik al die tijd ben misgelopen :oo en dat mijn ***leven niet zo saai was door mij :')

Mn date van woensdag, Jachtofotograaf, die meld af. Zn vlucht is verzet waardoor hij het niet red. Hardstikke leuk hoor als ze een goede baan hebben, maar dat ze de hele wereld over gaan is echt niet handig ;( wel een heeeuuuull leuk gesprek gehad met hem gisteren avond. Hehe. Hij is wel mega sexy ~~}> misschien moet ik maar voorstellen hem in het buitenland te ontmoeten. :')

Enne. Ik kan het eigenlijk helemaal niet managen :') hahaha

Donderdag heb ik wel een vaste afspraak met een van mn fwb. Nu al zin in :D
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 07-06-19 08:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Gedetailleerde beschrijving verwijderd uit de post.

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 12:05

Wat leuk Captain! Wat hebben jullie gedaan?

Pffff xxxmh, die gasten weten gewoon niet wat ze willen, daar heb ik er ook 1 van.

Fatcat, soms is rust ook wel even lekker tussendoor.
Heb ik nu ook, ik kijk wel af en toe, maar doe niet echt mijn best.

Peelie, okay, kan wel belangrijk zijn, mits hij niets wil doen met Dom zijn of jij sub bent.
Die shagrokende gast was ook een Dom
Ik hou ook wel van dat beetje ondeugende ;)

Welkom Sjintoo, er zijn periodes, soms is het een tijdje heet stil en dan ineens weer heleboel matches.'
Geen idee hoe dat precies zit.

Haha wat goed LL, niets te klagen dus, en wordt vanzelf wel wat minder, maar niet te veel hoop ik.
Ik heb nu 2 FWb, waarvan er 1 door aan het schemeren is , dat hij misschien toch wel een relatie wilt.
Misschien omdat hij weet van de 2e FWB? Geen idee, maar gaat niet gebeuren en dat weet hij.

Peelie, zo'n relatie heb ik ook gehad en ik weet wel, dat was eens en nooit weer, ook in een relatie kan je het leuk en spannend houden :+

Oehhhh de zweep erover met die Pool haha, jij bent ook belangrijk.
Niet dat ik ooit kom, maar dat ligt niet aan de man haha

Jachtfotograaf gewoon achter de hand houden, je weet maar nooit.
Zeg ik die een date had kunnen hebben met een megasexy braziliaanse ex voetballer van 29 jaar.
Had hem ontmoet in de sauna vrijdag. Stom stom stom, maar ja aan de andere kant was het ook wel een player hoor.

Geen nieuwe dates in de planning nu.

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 12:09

Peelie _/-\o_

Ik wou dat ik er zo vrij in stond. Heb zelf nog geen zoentje gegeven/ontvangen :') Ik had het wel gewild van SuperLike-man, volgens mij heb ik die afgeschrikt met mijn super akwardness haha

Heb weer nieuwe matches en van 2 berichtje ontvangen deze ochtend.

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 12:13

Dat groeit Fatcat, heeft bij mij ook een hele tijd geduurd en nog heb ik een drempel, anders had ik Braziliaantje wel mee naar huis genomen haha

ik heb een abonnement op Tinder dus ik kan zien wie mij leuk vind en dan besluiten of ik hem ook leuk vind.
Nu heb ik iemand waar bij geen leeftijd, geen afstand niets staat alleen foto's.
Maar dat zijn duidelijk foto's van een model, ook op de catwalk een foto.
Weet nou niet wat ik daar mee aan moet haha

Peelie

Berichten: 13415
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 12:29

Silly1972 schreef:
Wat leuk Captain! Wat hebben jullie gedaan?

Pffff xxxmh, die gasten weten gewoon niet wat ze willen, daar heb ik er ook 1 van.

Fatcat, soms is rust ook wel even lekker tussendoor.
Heb ik nu ook, ik kijk wel af en toe, maar doe niet echt mijn best.

Peelie, okay, kan wel belangrijk zijn, mits hij niets wil doen met Dom zijn of jij sub bent.
Die shagrokende gast was ook een Dom
Ik hou ook wel van dat beetje ondeugende ;)

Welkom Sjintoo, er zijn periodes, soms is het een tijdje heet stil en dan ineens weer heleboel matches.'
Geen idee hoe dat precies zit.

Haha wat goed LL, niets te klagen dus, en wordt vanzelf wel wat minder, maar niet te veel hoop ik.
Ik heb nu 2 FWb, waarvan er 1 door aan het schemeren is , dat hij misschien toch wel een relatie wilt.
Misschien omdat hij weet van de 2e FWB? Geen idee, maar gaat niet gebeuren en dat weet hij.

Peelie, zo'n relatie heb ik ook gehad en ik weet wel, dat was eens en nooit weer, ook in een relatie kan je het leuk en spannend houden :+

Oehhhh de zweep erover met die Pool haha, jij bent ook belangrijk.
Niet dat ik ooit kom, maar dat ligt niet aan de man haha

Jachtfotograaf gewoon achter de hand houden, je weet maar nooit.
Zeg ik die een date had kunnen hebben met een megasexy braziliaanse ex voetballer van 29 jaar.
Had hem ontmoet in de sauna vrijdag. Stom stom stom, maar ja aan de andere kant was het ook wel een player hoor.

Geen nieuwe dates in de planning nu.

Ik ben zo op ontdekkingsreis op het moment. Misschien zou ik het wel wat vinden. Geeeeeeen idee. Het was nu mee plagerig en leuk. Ik wil niet te veel in detail gaan, maar hij was "ruwer" dan ik gewend ben. Hahaha
Die Pool die gaat nog wel horen van me :') daar was ik nog niet klaar mee O:)

Ik was zo jong toen ik mn ex leerde kennen dat ik dacht dat het normaal was zoals het ging. Maar dat is niet helemaal normaal :P nu weet ik niet of wat ik nu doe normaal is. Maar ik vind het wel leuk :D haha

Enne Silly. Waarom heb je die mega sexy Braziliaan niet meegenomen dan :oo ik zou het wel geweten hebben :D haha. Player of niet. Als je zin hebt en veilig. Waarom niet....


FatCat schreef:
Peelie _/-\o_

Ik wou dat ik er zo vrij in stond. Heb zelf nog geen zoentje gegeven/ontvangen :') Ik had het wel gewild van SuperLike-man, volgens mij heb ik die afgeschrikt met mijn super akwardness haha

Heb weer nieuwe matches en van 2 berichtje ontvangen deze ochtend.

Waarom niet gewoon een keertje uit je comfortzone. Gooi je haar los. Doe gek. Ga ervoor. Anders blijft het awkward. En gewoon hele duidelijke body language helpt ook al een heel eind. Open zitten. Beetje naar hem toe gedraaid. Beetje dichterbij schuiven. Hahaha. Gegarandeerd succes als hij jou ook leuk vind :P


Silly1972 schreef:
Dat groeit Fatcat, heeft bij mij ook een hele tijd geduurd en nog heb ik een drempel, anders had ik Braziliaantje wel mee naar huis genomen haha

ik heb een abonnement op Tinder dus ik kan zien wie mij leuk vind en dan besluiten of ik hem ook leuk vind.
Nu heb ik iemand waar bij geen leeftijd, geen afstand niets staat alleen foto's.
Maar dat zijn duidelijk foto's van een model, ook op de catwalk een foto.
Weet nou niet wat ik daar mee aan moet haha

Niks... CATFISHHHHHH

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 12:43

tja, weet niet, heb nooit een buitenlander gehad, ken hem niet, hij is getrouwd, beetje voorzichtigheid denk ik en toch dat drempeltje.
Maar ook omdat ik het gevoel had dat als we mischien alleen waren geweest hij mij niet zou respecteren en doen wat hij zou willen, ook omdat hij in de sauna al ongevraagd aan mij zat in het bubbelbad.


Ach Tinderdate 1 (inmiddels FWB 2) laat mij ook wel alle hoeken van de slaapkamer zien hoor, dus ik kom niets tekort :D

Haha ja geloof ik graag dat het een catfish is.

Peelie

Berichten: 13415
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 12:45

Silly1972 schreef:
tja, weet niet, heb nooit een buitenlander gehad, ken hem niet, hij is getrouwd, beetje voorzichtigheid denk ik en toch dat drempeltje.
Maar ook omdat ik het gevoel had dat als we mischien alleen waren geweest hij mij niet zou respecteren en doen wat hij zou willen, ook omdat hij in de sauna al ongevraagd aan mij zat in het bubbelbad.


Ach Tinderdate 1 (inmiddels FWB 2) laat mij ook wel alle hoeken van de slaapkamer zien hoor, dus ik kom niets tekort :D

Haha ja geloof ik graag dat het een catfish is.

Ah oke... dat maakt het wel anders ja... dat zou ik echt ook niet okay vinden. Dan snap ik je helemaal en zeg ik "je hebt gelijk!". Good call.

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 12:47

Je hebt gelijk Peelie. Ik weet vaak echter niet wat ik voel op het moment zelf en dat maakt het moeilijk. Wordt snel overprikkeld en daarom gaat alle energie naar gewoon het gesprek onderhouden. Achteraf denk ik dan STOM JE HAD HEM GEWOON MOETEN ZOENEN HAHA.

Ik vrees dat dat ook een catfish is Silly...Ik zou nog maar eense zelfde tijd naar de sauna gaan deze week in de hoop dat je die lekker jonge man terug ziet als ik jou was hahaha :D

Lees nu je update - jup good call dan. Als het niet goed voelt niet doen.

Peelie

Berichten: 13415
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 13:02

FatCat schreef:
Je hebt gelijk Peelie. Ik weet vaak echter niet wat ik voel op het moment zelf en dat maakt het moeilijk. Wordt snel overprikkeld en daarom gaat alle energie naar gewoon het gesprek onderhouden. Achteraf denk ik dan STOM JE HAD HEM GEWOON MOETEN ZOENEN HAHA.

Ik vrees dat dat ook een catfish is Silly...Ik zou nog maar eense zelfde tijd naar de sauna gaan deze week in de hoop dat je die lekker jonge man terug ziet als ik jou was hahaha :D

Lees nu je update - jup good call dan. Als het niet goed voelt niet doen.

Ja precies. Je moet hem gewoon zoenen. Schup onder de bips hoor!

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 13:05

Ik denk dat jij een hooggevoelig persoon bent Fatcat.
Ik ben dat zelf ook, maar ik kan je vertellen dat even lekker zoenen je juist weer wat rust geeft, omdat je dan juist met wat anders bezig bent dan praten.
ook omdat het bepaalde hormonen vrijgeeft en het je een heel fijn gevoel geeft.

listiglistje

Berichten: 14403
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 13:10

Ik spreek gewoon thuis af, gezelligheid gegarandeerd :D

Fatcat hij heeft een oudere broer :') wel een stuk braver en serieuzer...


Leuk nu hier al die lossigheid, heerlijk!

MyWishMax

Berichten: 25297
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 13:11

Deel die maar met mij ll :')

capopjekop

Berichten: 30655
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 13:16

Heb je dat proefondervindelijk uitgezocht LL :') stille wateren hebben diepe gronden toch

Peelie

Berichten: 13415
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 13:18

capopjekop schreef:
Heb je dat proefondervindelijk uitgezocht LL :') stille wateren hebben diepe gronden toch

Hahaha. Dat hangt er wel een beetje vanaf hoor. Je hebt ze er ook tussen zitten daar lig je dood in het water :')


listiglistje schreef:
Ik spreek gewoon thuis af, gezelligheid gegarandeerd :D

Fatcat hij heeft een oudere broer :') wel een stuk braver en serieuzer...


Leuk nu hier al die lossigheid, heerlijk!

Haha. Jawel he <<)

Doet mij ook beter over mijzelf voelen, wetende dat ik niet de enige ben :')

listiglistje

Berichten: 14403
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 13:25

capopjekop schreef:
Heb je dat proefondervindelijk uitgezocht LL :') stille wateren hebben diepe gronden toch

nah foto's gezien...Huisje boompje beeste, gezinnetje man...
De mijne is daar nog lang niet aan toe merk ik :+
Geeft niet, voordeel voor mij... zijn eigen leeftijdscatogorie wil allemaal settelen, vastigheid.

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 13:26

In welke leeftijd zit hij nu dan?

listiglistje

Berichten: 14403
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 13:32

Silly1972 schreef:
In welke leeftijd zit hij nu dan?

wordt volgende maand 30