Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 

viphorse

Berichten: 1506
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 19:46

Zo net uit de outlet 6 medium goose creek kaarsen gekocht . Dit keer wat zomerse geuren .

Als je aarzelt, groeit je angst; als je waagt, groeit je moed


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 20:30

viphorse schreef:
Zo net uit de outlet 6 medium goose creek kaarsen gekocht . Dit keer wat zomerse geuren .


Ik wil als de belastinggeld is gestort ook wat medium jars gaan kopen! Is de geurafgifte echt minder dan bij de large of valt het wel mee? :)

Ik heb nu coffeeshop op de brander staan. Ik vind koffie echt niet lekker, maar de geur ervan... <3

viphorse

Berichten: 1506
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 06:32

Ik vind persoonlijk de medium jars beter ruiken dan de large ....maar dat kan ook aan mij liggen.
Heb gister bij duizendpoot in de outlet geshopt kan weer voorruit want de voorraad is best groot :o

Als je aarzelt, groeit je angst; als je waagt, groeit je moed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 20:22

Jajaaaaaa. Ook mijn nieuwe brander verbrand. Blijkt dus dat er een max tijd op zit dat je mag branden. Ik ben te verslaafd en brand bijna de hele dag _O- _O-

Annemarie is zo lief om een nieuwe bakje op te sturen dus heb meteen maar nóg meer besteld :=

Afbeelding

Iloveiswan

Berichten: 3322
Geregistreerd: 17-01-08

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 21:53

Oef hoe krijg je het voor elkaar _O-

Brand je dan ook hele dag door de zelfde geur of wissel je wel?

Anoniem

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 06:51

Voorheen brandde ik de hele dag de zelfde geur, maar gezien ik nu twee bakjes had wisselde ik :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 19:18

Afbeelding
Alles veilig en wel aangekomen!!

Dit is mijn verzameling nu:


Afbeelding

Afbeelding

Lisitano

Berichten: 4933
Geregistreerd: 05-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 22:31

Hebben jullie die sale overal gezien? Er gaan veel geuren uit en zijn nu 35 tot 50% afgeprijsd.
Bij Zimbali krijg je 40% korting, kun je alsnog punten sparen en krijg je gratis tarts.

Aroma Plaza heeft 50% korting. My Store heeft 35% :D

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-19 10:17

Lisitano schreef:
Hebben jullie die sale overal gezien? Er gaan veel geuren uit en zijn nu 35 tot 50% afgeprijsd.
Bij Zimbali krijg je 40% korting, kun je alsnog punten sparen en krijg je gratis tarts.

Aroma Plaza heeft 50% korting. My Store heeft 35% :D


Top, bedankt! Dacht niets nodig te hebben maar gezien zeer gunstige voorwaarden toch ingeslagen voor de feestdagen bij Aroma plaza. Kreeg na aanmelding nieuwsbrief nog 2.50 extra korting ook! <3
Laatst bijgewerkt door Alwiene op 27-07-19 10:55, in het totaal 1 keer bewerkt

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-19 10:21

Ik heb nog meer dan genoeg liggen.
Heb nu ook wel echt voorkeuren voor bepaalde geurtjes. Ik heb een boel uitgezocht. Ga veel verkopen. Haha

Vind het jammer dat limena's gaat stoppen. Heb ook haar lippenbalsem. Die dus even flink ingeslagen.

Animals can't talk. If they say they can, they are lying!
♡ Aedyn ♡ 21 mei 2022

Lisitano

Berichten: 4933
Geregistreerd: 05-09-12

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 09:36

Altijd! Altijd help ik graag een ander de verslaving uit te breiden :D

Echt zo fijn dat Yankee nu ook aan goede aanbiedingen doet. Ik koop vrijwel niks meer voor de volle mep, tenzij ik echt heel enthousiast gemaakt ben.

Nu ook even niks meer kopen. Doel is om eerst weer een lege plek in mijn kast te krijgen. Er staan nu zo'n 30 jars buiten :+
Gisteren mijn eerste pot Oud Oasis en een medium Olive & Thyme opgebrand.

Ik heb ook nog zoveel wax liggen. Het is nu echt tijd alles te gaan gebruiken en niet meer zo losgeslagen te verzamelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 09:52

Nessa schreef:
Ik heb nog meer dan genoeg liggen.
Heb nu ook wel echt voorkeuren voor bepaalde geurtjes. Ik heb een boel uitgezocht. Ga veel verkopen. Haha

Vind het jammer dat limena's gaat stoppen. Heb ook haar lippenbalsem. Die dus even flink ingeslagen.


Zijn er speciale groepen op fb ofzo om geurkaarsen te verkopen? Ik heb ook 1 grote jar die ik eigenlijk behoorlijk zat ben :=

Edit: ik heb inmiddels geurkaarsen vraag en aanbod gevonden!

SharonIndezz
Berichten: 4693
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 11:15

Ik ben helemaal gek op de geur van the ritual of a happy buddha van rituals, iemand een idee of er waxjes zijn in soortgelijke geur? En zo ja waar? Heb alles op internet al afgezocht maar kan niks vinden

viphorse

Berichten: 1506
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 17:41

Jammer dat Goose creek en village niet in de sale ergens zijn

Als je aarzelt, groeit je angst; als je waagt, groeit je moed

naomivl

Berichten: 75
Geregistreerd: 08-03-10
Woonplaats: Schiedam

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 20:50

Sinds kort ben ik wax melts gaan gebruiken van YC. Maar ze blijven zwak ruiken in onze grote woonkamer.. zijn er andere merken die meer geur afgeven?

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 21:55

naomivl schreef:
Sinds kort ben ik wax melts gaan gebruiken van YC. Maar ze blijven zwak ruiken in onze grote woonkamer.. zijn er andere merken die meer geur afgeven?


Ja, ik vind Yankee sowieso teleurstellend qua geuropbrengst helaas. Yankee mag overigens wel op een vrij lage brander, die kan daar goed tegen en zal dan ook beter geuren.

Betere geuropbrengst: Goose Creek Candle, Village Candle, Sense Candle, Bridgewater Candle.
Keuze genoeg, Yankee heeft de naam, maar ik vind de wax altijd teleurstellend, wat jammer is want ze hebben fijne geuren.

Lisitano schreef:
Altijd! Altijd help ik graag een ander de verslaving uit te breiden :D


Haha, nou heb het bij 2 kleintjes voor mezelf in de caravan gehouden, de rest is sint/kerstkadootjes om weg te geven :D Fantastische snelle en goede service trouwens die Aroma Plaza, perfect verpakt en razendsnel in huis!

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 23:11

Mensen die nog frisse, fruitige geuren hebben waar ze vanaf willen mogen me een pb sturen ;)

Kaarsen, melts heb ik nog genoeg

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 19:49

Iemand een briljant idee? Ik heb een Goose kaars (2 lonten, large jar) nu al 3 keer moeten afgieten omdat hij zichzelf verzuipt. Na de derde keer nog niet opnieuw aangezet. Maar inmiddels dus zo'n beetje 2 waxbars (had lege doosjes van bridgewater liggen) aan wax eruit gegoten. Waarom doet ie dit en wat kan ik er tegen doen?? -O-

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Lisitano

Berichten: 4933
Geregistreerd: 05-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 23:11

Alwiene schreef:
Iemand een briljant idee? Ik heb een Goose kaars (2 lonten, large jar) nu al 3 keer moeten afgieten omdat hij zichzelf verzuipt. Na de derde keer nog niet opnieuw aangezet. Maar inmiddels dus zo'n beetje 2 waxbars (had lege doosjes van bridgewater liggen) aan wax eruit gegoten. Waarom doet ie dit en wat kan ik er tegen doen?? -O-

Ik heb het toevallig ook nu, bij een paar zelfs. Ik heb er ook al stukken uitgehakt. De lonten zijn zelfs gewoon lang maar toch redden ze het niet.
Echt jammer en ik snap ook niet wat ik nu nog kan doen.

Eigenlijk doen mijn Yankees het nog het braafste. Mijn BBW's zijn vooral aan het boeren en ook lonten aan het verzuipen.

Pirouette66

Berichten: 622
Geregistreerd: 05-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 17:29

Hallo allemaal!!
Ik ben hier al een tijdje niet meer geweest, maar melt nog braaf iedere dag <3
Doordat ik de naam van Alwiene tegen kwam, dacht ik weer aan dit topic... ik was jullie kwijt!

Ik heb nieuws voor jullie: vanaf 16 oktober is Scentsy in NL verkrijgbaar!!!
Afgelopen week heb ik trainingen en presentaties gehad, en 16 oktober ga ik aan de slag als consulente *\o/*
Ik heb er heel veel zin in!

Ik weet niet of ik hier een pagina mag noemen, dus dat doe ik maar niet
Wie interesse heeft mag mij uiteraard een berichtje sturen

Kirja
Berichten: 1232
Geregistreerd: 07-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 18:04

Wat tof pirouette! Ik ben uiteraard heel benieuwd naar de pagina :D

Ik brand ook nog regelmatig, ligt nu ook een lekker fris geurtje (van Scentsy haha) op de brander!

Mama van 2 prachtige kindjes!

Pirouette66

Berichten: 622
Geregistreerd: 05-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 18:17

Kirja schreef:
Wat tof pirouette! Ik ben uiteraard heel benieuwd naar de pagina :D

Ik brand ook nog regelmatig, ligt nu ook een lekker fris geurtje (van Scentsy haha) op de brander!


Ik heb je een berichtje gestuurd! :)

Roosch

Berichten: 36638
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 17:49

Ik heb naar aanleiding van de tip hier laatst ingeslagen. :D

Heb een probleem. Ik vind de Belgian Waffle zo lekker. Heb al een kaars van Alwiene overgekocht ook :')

Heb ook van Yankee zo een car ding met vanille cupcake aangeschaft en die is zo gruwelijk lekker <3

Your life is your own
You're in charge of yourself

[BEU] [FOTO] Onze reis naar Fins Lapland!

Anoniem

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 09:17

Ik ben sinds zondag een paar daagjes weg, maar man man man wat heb ik een spijt dat ik geen brandertje heb meegenomen...
Super slecht hotel en mijn dochtertje kom s ochtends met een dichte neus uit bed. Geen ventilatie en ruik een muffe geur in de badkamer...

Floortje88
Berichten: 1565
Geregistreerd: 18-05-10
Woonplaats: Midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 22:49

Het is weer heerlijk weer voor geurkaarsen! Net weer 2 nieuwe woodwick kaarsen gekocht (waarvan 1 kado). Woodwick blijft toch wel favoriet hier.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Condor, Dimphyl, Foreverkliek, GrapeshotBot, Lalladidoo, Lestrange01, lina1998, Meliaforever, nafkedemi, ReneeMonty, xoranlover en 167 bezoekers