Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: ynskek, Dani, Mondy, Polly, Ladybird, Shanna, Hanmar, Princesj

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 11:05

Trui schreef:
ik kan dit niet aan %)

Mlies schreef:
Ook echt de reactie onder jou. :=

Echt hoor -O-
Laatst bijgewerkt door Mand op 02-06-19 11:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Korter.

Annet_Dottie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 11:05

Britta31 schreef:
Annet_Dottie schreef:
Pff ik ben niet thuis maar in een dorp.. Nu is er in het dorp hiernaast dus dik feest echt 3 km verderop ofzo en het zijn allemaal mensen die niet met een volumeknop om kunnen gaan want het ene moment hoor ik het op de achtergrond en het volgende moment word ik van bed getrild omdat de volume in een keer omhoog gaat..
Inmiddels heb ik al 3 keer liever te dik in de kist gehoord in de afgelopen 3 kwartier en is nu net voor de 2e of 3e keer bloed zweet en tranen ingezet..
Ik heb afgelopen nacht amper geslapen dus wou om 11 uur eigenlijk al wel op bed maar komt er nu op neer dat ik beter kan wachten tot ze klaar zijn al heb je dan ook weer al die dronken lui wat waarschijnlijk deels hier weer met veel lawaai door het dorp gaat.

Om even een idee te geven, tijdens bloed zweet en tranen is er nu al 3 keer geswitcht van hard naar zacht..

Wij wonen in het buitengebied en in de zomertijd wel om het weekend raak.Hoort erbij.Ik heb weleens Andre Hazes enz in bed mee kunnen zingen.en de muziek komt niet bij de buren vandaan.Het is wel altijd om 01.00/02.00 stil.

Ik woon in de stad vlakbij het centrum en tussen veel studenten dus het is niet zo dat ik lawaai niet gewend ben, de reden waardoor ik niet kon slapen was omdat ze hun vingers geen minuut van die volumeknop af konden houden. Dan lig je net rustig en ineens geeft iemand een zwiep aan dat ding en ben je weer klaarwakker :)
Maakt ook niet uit of het erbij hoort of niet dit was waar ik me aan ergerde :P

Britta31

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 11:16

Ja,het moet natuurlijk wel op hetzelfde volume blijven.Dan weer zacht en keihard werkt niet inderdaad.

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je zo.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 11:28

Ligt het niet gewoon aan de wind :+

Korter.

DeMolenhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 11:32

Dat er bijna geen feestzalen bestaan die werken zonder verplichte catering.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 11:51

Ook niet een zaaltje dat verhuurd wordt door bv een dorpshuis,kerk,scouting?

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je zo.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 11:53

Mijn kater

En toen pakte god de beste paarden bij de puntjes van de oren vast en doopte hij ze in gouden verf. En zo werd het fjordenpaard geboren :D

DeMolenhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 11:54

Britta31 schreef:
Ook niet een zaaltje dat verhuurd wordt door bv een dorpshuis,kerk,scouting?

Jawel hoor, maar dan weer of te klein, of geen parkeerplaats, of een veel te kleine keuken, of de zaal op zich al te klein, of in het centrum waardoor om 22.00 de muziek al weer uit kan. Het blijkt dus niet zo evident te zijn :P

Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 12:05

De geur uit buurman zijn huis , combi van roken en frituur :r

Ssstt ben ozosnel /3 <:) :){

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 12:27

Binnenzetdienst vanmiddag op stal ;(. Normaal echt totaal geen probleem, help sowieso wel vaker tussendoor. Maar met dit weer... Pff. Vorig jaar zomer ook veel gedaan, maar toen vond ik het om een of andere reden minder heftig dan nu

vladimir1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 12:36

Eigenlijk gisteren, maar dat ik gewoon heel suf door niet echt op te letten zwaar door m'n rechterenkel ga en m'n enkelbanden inscheur.... Ik had m'n paardrijbroek al aan maar niet op stal geraakt. Na middagje bij de HAP\SEH met compressiesok en veel paramol weer naar huis gestuurd... Herstellen dan maar (weer) van peesblessure....

The only time success comes before work is in the dictionary

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 12:54

Asvinia schreef:
Ik wil zwemmen, maar om nu in mijn eentje bij het zwembad te gaan liggen..?

Dit.

:o I broke my heart in two,
one for me and one for you :o

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 12:57

Ik wil juist zwemmen met de hondjes maar ben bang dat t smoordruk is :+ Dus blijf maar thuis :+

My dear... If pretty is all you have , ugly is all you are
[KS-MK] Zilver word voor de tweede keer mama!

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 13:19

Ughhh het is zo warm. Echt afschuwelijk. Nu gelukkig op mijn werk, plotseling is die vriezer helemaal niet zo erg meer.

Ik erger me ook aan dat mijn eetstoornis plots weer opsteekt. Geen zin in die gedachtes

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 13:31

Dat ik zo baal van m'n lijf, 8 weken geleden bevallen, maar mijn gewone kleding zit nog niet zoals het zat en met dit warme weer vind ik dat extra lastig..

12-09-2016 <3
04-04-2019
<3

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 13:34

Sterkte voor iedereen die even baalt, geïrriteerd is of last heeft van het weer.

Mijn irritatie moment is dat ik normaal echt van het warme weer hou, heerlijk. Maar doordat ik morfine slik kan ik er ineens veel slechter tegen en moest met vanuit het niets spugen. Terwijl ik met mijn man een heel klein beetje geklust heb in de tuin (lees schroefjes ophangen en schuurtje opruimen) Schijnbaar was dat al te veel.. :n

:)ddd Live a life you will remember. :)ddd

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 13:38

Deze familie verjaardag terwijk ik een kater heb, lekker met zijn allen in de brandende zon :o

Korter.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 13:52

Aan mn schoonmoeder die weer nieuwe vogels heeft gekocht. Ze doet nooit wat met die beestjes, nooit een keer een andere inrichting of wat lekkers . Ze zitten altijd in de kooi en als ze een keer klapperen met de vleugels dan mag dat niet. En dan mn schoonvader die heeft eigenlijk helemaal geen zin in nog meer beesten maar durft nooit zijn mond open te trekken, zelfs niet toen ze stiekem cavia's had gekocht tegen zijn zin in. Maar wel zeuren over die dieren tegen iedereen behalve zijn eigen vrouw.

It’s okay to dislike someone, or even to dislike someone for no reason. But it’s not okay to disrespect, degrade, and humiliate that person.

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 13:59

Heel wat moeten doen in de tuin, wachten tot de oogst droog is en geen zonnebrand in huis en alle winkels dicht want het is zondag.

Ook een blik op m'n teen laten vallen met het randje en dat doet me toch zeer :')

CandyArmando

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 14:22

Aan mensen die niet reageren op berichten, maar die het wel hebben gelezen!!!

emily17

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 14:29

Mijn ouders die nooit iets willen doen, maar wanneer ik met een belangrijk en groot project bezig ben willen ze opeens overal naartoe :')

Syzygy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 14:33

Mn autorijinstructeur die nu, na 3 weken nog steeds mijn bericht niet opent, maar wel vaak online is.. Ik wil graag een nieuwe afspraak maken. :(

Nayomie
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 14:34

Syzygy schreef:
Mn autorijinstructeur die nu, na 3 weken nog steeds mijn bericht niet opent, maar wel vaak online is.. Ik wil graag een nieuwe afspraak maken. :(

Kun je anders niet even bellen? Lijkt me wel erg vervelend als je niks kunt inplannen. :(:)

It's a funny story.

Vragen of opmerkingen over uitgelicht, klik hier of stuur een PB.
Vragen of opmerkingen over de voorpagina, klik hier.

Syzygy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 14:41

Hij neemt tijdens zijn werkuren niet op(logisch want dan zit hij in de auto) en als hij niet werkt zit ik op school of werk ik. Heel erg irritant inderdaad! Ik laat binnenkort denk ik iemand anders bellen.
Vooral gewoon vervelend dat ik weet dat hij me gewoon negeert. Ik betaal een hoop ja :Y)

MPR4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 14:45

Sheehan schreef:
Aan dat iemand mn profielfoto heeft gejatb :+

Ik heb hem niet eens van jou gepakt, heb 'Freddie Mercury gif' gegoogled, hem bewerkt en genomen. Toen ik hem nam had jij nog een ander geloof ik, dus het is puur toeval. :+
Volgende keer als je het denkt kun je ook een pb doen. :D

The show must go on.