Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maanlicht

Berichten: 6852
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 20:32

FatCat schreef:
Maanlicht hoe gaat het met jouw date post sauna date? :)

Wat zijn jullie beste openings zinnen eigenlijk?


Goed! We Whatsappen dagelijks. Ik zie hem vrijdag weer! :)

"Tomaat of komkommer?"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 20:37

Maanlicht schreef:
"Tomaat of komkommer?"


Oh nee, daar ga je hele foute antwoorden op krijgen :') of is dat mijn dirty mind :+

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 20:37

Dat soort opmerkingen zou ik al teveel doordenken :')

FatCat schreef:
Maanlicht hoe gaat het met jouw date post sauna date? :)

Wat zijn jullie beste openings zinnen eigenlijk?


Ik reageer meestal op een foto. Soms wacht ik ook wel eens of zij begint te praten maar dat valt vaak nogal tegen als man :+

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 20:38

Omg haha nee die ga ik zeker niet gebruiken :P

Exitium

Berichten: 7142
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 21:08

Pijp- of pruimtabak? :')

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 21:37

Is het vreemd dat ik niet te veel wil chatten voor een date. Soldier boy zit me weer te appen vol geladen met emojis incl zoentjes.

Vind het raar dat iemand zo doet als ze mij nog niet kennen. Dan ben je toch in je hoofd dingen aan het invullen?

Peelie

Berichten: 13415
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 21:57

FatCat schreef:
Is het vreemd dat ik niet te veel wil chatten voor een date. Soldier boy zit me weer te appen vol geladen met emojis incl zoentjes.

Vind het raar dat iemand zo doet als ze mij nog niet kennen. Dan ben je toch in je hoofd dingen aan het invullen?

Dat vind ik ook raar hoor... ben ik ook niet van gediend.

Wat ik zo irritant vind is, omdat ik fysio ben en dat in mn profiel staat, of als het ter sprake komt, dan hebben ze opeens allenmaal klachten... ugh....

Verder is mn date niet komem opdagen. Echt super jammer. Zn foto's zagen er super uit (en background klopt ook) dus ik was echt best wel enthausiast... dikke bummer dus...

Een reversed image search is terugzoeken waar de originele foto's vandaan komen. Van die perfecte foto's komen vaak van grote instagram accounts of modellen sites ofzo. Dus op die manier kan je terugzoeken.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33792
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 22:03

Heh, hoezo niet komen opdagen? := Wat apart zeg! Ben benieuwd of je nog wat hoort!

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 22:04

Ah peelie, das poedersuiker..

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33792
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 22:11

Zal ook een update geven hoe mijn tinder en date leven verloopt. (zucht) Ik had dus al een tijdje app contact met een oud fwb/scharrel. Maar we hebben allebei best veel liefdesverdriet nog. Het is bij ons beiden ook ongeveer even lang uit.

Heb sinds het uit is (2 maanden) met 2 mannen een paar keer gedate. En beide kerels wilden wel wat van me. Maar voelde de klik niet echt. Eentje pakte dat niet zo goed op en ging een beetje paniekeren en flippen. := Arme kerel. Maar heb sindsdien niet echt leuke matches / gesprekken meer gehad.

Wel een oud complexgenoot die opeens opmerkte dat ik single was en opeens interesse ging tonen. En iemand die ik in de kroeg tegenkwam die een hele liefdesverklaring via FB stuurde de week er op. Op zich best mijn type qua uiterlijk. Maar ik vond hem hondsirritant. We gingen met hem en een vriend van hem kaarten. Maar hij was heel sloom en van de wereld. Bleek hij harddrugs, wiet en alcohol op te hebben. Dus een fatsoenlijk gesprek kwam er niet uit. En hij deed heel vaag. Maar dat kwam blijkbaar omdat hij dus dakloos is en in de daklozenopvang verblijft momenteel. _O-
Heb hem dus afgewezen... :+ Hij kwam zondag wel een patatje eten op het werk en zijn vrienden bestelden (en betaalden). Hij zag dat ik aan het werk was, hij draaide zich om en ging op het terras zitten. Met de rug naar mij toe. En hij deed alsof ik niet bestond de hele tijd. _O- _O-

En die oud-fwb die kwam er vanmiddag mee dat hij er best voor open staat om het serieus te proberen. Of er wat serieus in zit tussen ons. Maar ik wil dat eigenlijk niet echt want het is niet mijn relatie-type. Denk ik. _O- En hij heeft nu ook een date. Hoop maar dat het leuk is want dan is dat ook opgelost. :=

Dus het gaat niet echt heel soepel ook. :=

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 22:13

Ohh op zo'n manier Peelie.

Heeft hij je zomaar laten staan? Wat slecht!

Fatcat, die van mij is ook helemaal enthousiast. Die ziet het volgens mij helemaal zitten.
Allemaal leuk en aardig en het klikt ook leuk, maar irl miet het ook klikken.

Van het weekend maar eens een afspraak maken denk ik.
Vrijdag eerst met mijn FWB naar de sauna.

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 22:15

Pfffff Marlinde en dan zeggen ze dat vrouwen dramatisch kunnen.
Mannen kunnen er ook wat van

Peelie

Berichten: 13415
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 22:16

Hij heeft gewoon helemaal niks meer van zich laten horen sinds dat we afgesproken hadden vanmiddag. Echt een beetje jammer. Het zou me niks verbazen als hij pas over een paar dagen weer reageerd. Ik stond dus ook niet op hem te wachten, want ik had het al een beetje zien aankomen. Ik had een half uur vantevoren nog een berichtje gestuurd waar we precies zouden gaan meeten.

Marlinde dat klinkt ook lekker :')

Ik had er nu eentje die mij gelijk naar zijn huis mee wilde nemen, omdat hij meer van chillen op de bank, wijntje bij kaarslicht is. En dan zou hij me ophalen en terug brengen... uhm nee. Ik heb vriendelijk bedankt. Ik ga niet op een eerste date bij iemand thuis zitten. Ik spreek liever neutraal af.

Exitium

Berichten: 7142
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 22:19

Lekker dan Peelie, maar da's ook gelijk klaar dan gok ik? :')

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 22:46

Goed ingeschat dus Peelie.
Nou ik heb zaterdag een date met die ene waar ik al 2 hele dagen mee aan het appen ben

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 23:01

Wat jammer Peelie... Vind het altijd zo laf als ze niks zeggen. Heb dan gewoon de ballen om te zeggen dat je het niet ziet zitten.

Peelie

Berichten: 13415
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 23:03

Exitium schreef:
Lekker dan Peelie, maar da's ook gelijk klaar dan gok ik? :')

Ik heb hem nog niet ontmatched, omdat ik toch wel benieuwd naar zijn antwoord. Maar mocht hij nog een keer willen afspreken dan ben ik wel huiverig.


Silly1972 schreef:
Goed ingeschat dus Peelie.
Nou ik heb zaterdag een date met die ene waar ik al 2 hele dagen mee aan het appen ben

Super leuk! Veel pelzier.

Ik heb morgen een date met een jongen waar ik al vanaf mn begin der tinder mee klets. Hij was toen op vakantie in America en we hebben dus heel erg veel gekletst en uiteindelijk nummers uitgewisseld.

Ik heb er eigenlijk weinig zin in. Hij is echt best wel heel erg dorky en dat is niet mijn type. Hij heeft bijvoorbeeld heel erg veel zin in de date en ik dus niet. Hij heeft me een week geleden een dp in zn boxer gestuurd. Sinds dien hoef ik al helemaal niet meer :') maar ik vind het ook weer heel erg banketstaaf om na zo'n lange tijd kletsen om af te melden. Toch had ik hem al gezegt dat hij zich behoorlijk aan het friendzonen is. Maar hij denkt dat we gaan zoenen enzo...

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33792
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 23:22

Zou het dan gewoon afzeggen. :=

Ben ook wel echt verbitterd door mijn ex merk ik. Zie ik dingen staan als “for ever in love” of “lifelonge love”. Dan denk ik. HA. Daar heb ik ook 3,5 jaar lang in geloofd. Wist vanaf het moment dat mijn ex en ik gingen appen al dat het een speciale connectie was. :+ en toch liep dat stuk. Dus ben benieuwd of ik ooit nog weer er in “ga geloven”. :=

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 23:27

Ok dus... Ik heb het gevraagd aan die van mij he? :')

Hij kwam wel eerst met het "Dan is mijn vrouw van huis" geintje. Maar toen was t van ja "Waarschijnlijk gewoon toeval".

Ja ok maar met maar 1 bericht in de week ontmatch ik je alsnog vriend.

Marlinde ik ken dat gevoel, erin geloven... doe ik niet. Nooit reden gehad om te doen. :+ Maar we gaan 't vanzelf zien, jij en ik?

Peelie

Berichten: 13415
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 23:39

MarlindeRooz schreef:
Zou het dan gewoon afzeggen. :=

Ben ook wel echt verbitterd door mijn ex merk ik. Zie ik dingen staan als “for ever in love” of “lifelonge love”. Dan denk ik. HA. Daar heb ik ook 3,5 jaar lang in geloofd. Wist vanaf het moment dat mijn ex en ik gingen appen al dat het een speciale connectie was. :+ en toch liep dat stuk. Dus ben benieuwd of ik ooit nog weer er in “ga geloven”. :=

Dat heb ik dus ook. Ik ben 9 jaar samen geweest met iemand waarvan ik dacht dat hij de liefde van mn leven was. En tot een 1.5 jaar geleden was dat ook zo.

Mn dorky date morgen stuurt me nu constant berichtjes dat hij mij morgen alle aandacht geeft.... ik krijg de kriebels...

Ik wil wel aandacht, maar niet zulke aandacht :')

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33792
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 23:40

Speel de “ik heb iemand anders ontmoet” kaart. Of de “heb moeite met mijn ex” kaart. :=

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 23:43

Waarom wil je het een kans geven Peelie als je het nu al niet ziet zitten? Lijkt mij zonde van jouw tijd en zijn tijd.

Peelie

Berichten: 13415
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 00:00

Omdat ik dat dan weer een beetje banketstaaf vind. En misschien is hij irl niet zo dorky en bedoeld hij het goed. Ik weet het echt niet :')

capopjekop

Berichten: 30655
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 05:15

Ik zou afzeggen. Daten moet leuk zijn en ikzelf zou het ook niet leuk vinden omdat iemand vooral komt omdat het anders banketstaaf is. Of denk je dat je hem een eerlijke kans kan geven nog?

En mannen die niet komen opdagen mogen van mij op een legoblokje gaan staan met hun slaaphoofd. Zo kinderachtig.

Ik kreeg van de week weer eens een appje van een onbekend nr. Zal vast iemand zijn waar ik mee geappt heb denk ik, maar zn foto zei me niks. Heb ook alle nrs gewist toen tinder de deur uit was. Toen ik vroeg wat ik voor hem kon doen was het block :')

Captain

Berichten: 21373
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 08:17

Wat een eikel Peelie, zou unmatchen en niets meer afwachten toedels! :evaw:

Ik zou trouwens ook niet gaan daten omdat je het anders sneu vindt voor hem.. JIJ moet er ook zin in hebben. Gewoon eerlijk zeggen! :)