Modereren in uitzonderlijke topics

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 07:53

Ik snap jouw punt niet echt Karuna. Je kan toch gewoon niet op het topic klikken?

En echt, bokt op zijn volst belachelijk. Reacties moeten jeugdjournaalproof zijn maar better than sex titel mag wel want dat is artistieke vrijheid. Flikker toch op, wat een bullshit :') het meten met 100 maten volgens bokt. We mogen wel opmerkingen plaatsen waarin we dikke mensen discrimineren maar weer andere dingen mogen niet. Echt wtf :')

https://www.instagram.com/adutchbookreviewer
Mijn bookstagram pagina met recensies, boekentips en nog veel meer.
https://www.facebook.com/Neelashondenleven
Alles over mijn hond Neela en informatieve blogs over honden!


karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37223
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 07:56

Ik klik ook niet op het topic, heb ik nu al weet ik hoevaak gezegd. -:(-

Maar blijft, moet je als bokt een dergelijk topic willen hebben. Niet voor mij alleen maar voor meer mensen die er mogelijk wel problemen mee hebben maar niet melden, of kinderen die er onbedoeld op terecht komen.

Als je als forum zo ver moet gaan om dingen volledig te verstoppen moet je je afvragen of je dat moet willen dan.

Maar succes :evaw: ik heb geen zin om me verder te laten uitkotsen in dit topic. Omdat ik mijn mening geef die overduidelijk afwijkt van de rest hier. Ik hoop dat de modjes genoeg info hebben. Maar ik ben niet verbaasd dat er weinig mensen hier en reactie geven die het ook niet willen zien omdat je toch meteen op de brandstapel wordt gegooid, of uit elkaar getrokken of wat me ook wordt toegewenst. -:(- :evaw:

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

wendy1987

Berichten: 6908
Geregistreerd: 29-10-07

Re: Modereren in uitzonderlijke topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 08:02

Maar als het verstopt wordt zie je het ook niet meer. Behalve als je dan toch in dat gedeelte gaat kijken. Dat verstopte gedeelte is dan afgeschermd voor kinderen dus dus die reden is dan netjes weg gevangen.

Ik ben niet uit om je uit te kotsen. Ik snap werkelijk waar niet dat je van eigenlijk 1 woord zo'n reactie kunt krijgen.

Want er wordt geluisterd naar je mening. Er wordt volgens mij nagedacht over een gesloten gedeelte.

Bokt is al jaren geen 'alleen paarden forum' meer. Maar goed ook want doordat t zo groot is, wordt het goed onderhouden door advertenties en inkomsten.
En kunnen wij lekker met zijn allen op een groot forum terecht waar alle kennis is.

Maar nu zou je dus niet eens een gesloten gedeelte willen terwijl dat eerst prima was ?

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 08:05

karuna schreef:
Ik klik ook niet op het topic, heb ik nu al weet ik hoevaak gezegd. -:(-

Maar blijft, moet je als bokt een dergelijk topic willen hebben. Niet voor mij alleen maar voor meer mensen die er mogelijk wel problemen mee hebben maar niet melden, of kinderen die er onbedoeld op terecht komen.

Als je als forum zo ver moet gaan om dingen volledig te verstoppen moet je je afvragen of je dat moet willen dan.

Maar succes :evaw: ik heb geen zin om me verder te laten uitkotsen in dit topic. Omdat ik mijn mening geef die overduidelijk afwijkt van de rest hier. Ik hoop dat de modjes genoeg info hebben. Maar ik ben niet verbaasd dat er weinig mensen hier en reactie geven die het ook niet willen zien omdat je toch meteen op de brandstapel wordt gegooid, of uit elkaar getrokken of wat me ook wordt toegewenst. -:(- :evaw:


Maar als je er niet op klikt wat is dat get probleem? Ik snap het oprecht niet.

https://www.instagram.com/adutchbookreviewer
Mijn bookstagram pagina met recensies, boekentips en nog veel meer.
https://www.facebook.com/Neelashondenleven
Alles over mijn hond Neela en informatieve blogs over honden!

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 08:05

Karuna, dat die spoilertags niet werken is vervelend, dat is iets waar Bart of Luceos vast even naar gaan kijken. :j Ik denk trouwens niet dat je commentaar krijgt vanwege je mening hoor, je bent ook niet de enige gebruiker die het topic niet per se nodig vindt volgens mij. :) Ik denk alleen niet dat je kunt verwachten dat we een topic verwijderen, of (ingewikkelde) technische aanpassingen gaan doen, zodat jij de titel al niet eens hoeft te zien terwijl die titel objectief gezien helemaal niet zo erg is.

Amanda, eh, ik snap de ophef om die titel niet zo goed? :o? Het woord sex mag gewoon op Bokt gebruikt worden, er zijn ook zat topics over seks geweest? Net zoals ze in het jeugdjournaal dat woord ook gebruiken (maar geen pikante verhalen vertellen). In het Luguber-topic ging het om grafische omschrijvingen of plaatjes, niet om losse woorden. Dat we daar wellicht te ver in zijn gegaan kan, daarom ook dit topic ;) Maar het woord sex is nooit een probleem geweest.

Alleen foto's in een topic bekijken? Zet &if=1 achter de link.

“These violent delights have violent ends.”

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 08:09

karuna schreef:
Als je als forum zo ver moet gaan om dingen volledig te verstoppen moet je je afvragen of je dat moet willen dan.

Nu draai je dingen om. Er worden (straks, mogelijk) dingen verstopt omdat jij erover klaagt. Niet omdat dat een soort algemeen gegeven zou zijn dat nu eenmaal zo is.
Vervolgens uit het feit dat ze verstopt zijn, concluderen dat ze er überhaupt niet zouden moeten zijn, is best wel een cirkelredenering.
Dat is alsof je iemand vraagt om de muziek wat zachter te zetten, en vervolgens, als diegene dat dan doet, te concluderen dat de muziek te lelijk zou zijn geweest "want anders zou iemand hem niet zomaar zachter zetten".

Schoentje, kerstmuts en [o]

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34583
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 08:17

Volgens mij zijn er meer gebruikers die er niks mee hebben hoor. Vind het erg onvolwassen om dat allemaal op 1 persoon af te schuiven.

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 08:19

Dani schreef:
Karuna, dat die spoilertags niet werken is vervelend, dat is iets waar Bart of Luceos vast even naar gaan kijken. :j Ik denk trouwens niet dat je commentaar krijgt vanwege je mening hoor, je bent ook niet de enige gebruiker die het topic niet per se nodig vindt volgens mij. :) Ik denk alleen niet dat je kunt verwachten dat we een topic verwijderen, of (ingewikkelde) technische aanpassingen gaan doen, zodat jij de titel al niet eens hoeft te zien terwijl die titel objectief gezien helemaal niet zo erg is.

Amanda, eh, ik snap de ophef om die titel niet zo goed? :o? Het woord sex mag gewoon op Bokt gebruikt worden, er zijn ook zat topics over seks geweest? Net zoals ze in het jeugdjournaal dat woord ook gebruiken (maar geen pikante verhalen vertellen). In het Luguber-topic ging het om grafische omschrijvingen of plaatjes, niet om losse woorden. Dat we daar wellicht te ver in zijn gegaan kan, daarom ook dit topic ;) Maar het woord sex is nooit een probleem geweest.


Ik snap echt niet waarom dit topic gemaakt is. Het modbeleid is nooit eerlijk geweest en zal het ook nooit worden, vooral omdat ieders perspectief anders is. Er is zo vaak input van bokkers geweest en jullie hebben er zelden wat mee gedaan. Er wordt nog steeds op de man gemod en gemod naar eigen zin.

https://www.instagram.com/adutchbookreviewer
Mijn bookstagram pagina met recensies, boekentips en nog veel meer.
https://www.facebook.com/Neelashondenleven
Alles over mijn hond Neela en informatieve blogs over honden!

Suzanne F.

Berichten: 49162
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 08:20

Amandavd schreef:
karuna schreef:
Ik klik ook niet op het topic, heb ik nu al weet ik hoevaak gezegd. -:(-

Maar blijft, moet je als bokt een dergelijk topic willen hebben. Niet voor mij alleen maar voor meer mensen die er mogelijk wel problemen mee hebben maar niet melden, of kinderen die er onbedoeld op terecht komen.

Als je als forum zo ver moet gaan om dingen volledig te verstoppen moet je je afvragen of je dat moet willen dan.

Maar succes :evaw: ik heb geen zin om me verder te laten uitkotsen in dit topic. Omdat ik mijn mening geef die overduidelijk afwijkt van de rest hier. Ik hoop dat de modjes genoeg info hebben. Maar ik ben niet verbaasd dat er weinig mensen hier en reactie geven die het ook niet willen zien omdat je toch meteen op de brandstapel wordt gegooid, of uit elkaar getrokken of wat me ook wordt toegewenst. -:(- :evaw:


Maar als je er niet op klikt wat is dat get probleem? Ik snap het oprecht niet.


Ik begrijp dat de titel al het probleem is. Dus misschien als we de titel veranderen dat het dan al beter is. Maar dan weet ze natuurlijk al helemaal niet dat ze daar niet op moet klikken.
Misschien dan de titel veranderen in: Eng! Niet klikken?

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Mondy

Berichten: 11819
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Modereren in uitzonderlijke topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 08:28

Sorry karuna maar het woord luguber al zo heftig vinden ... Dan is het miss inderdaad beter om je af te schermen van internet. Je ziet nl genoeg andere woorden als dood luguber wond bloed enz voorbij komen in titels en nieuwsberichten
Als je dan ook dat ene topic nog verstopt kan zetten dan kan je prima andere topics lezen daar.
Dat je m niet aanklikt omdat je dat niet wil zien is helemaal te begrijpen.
Maar je kan niet verwachten dat er een cryptische omschrijving in een titel komt met t risico je er alsnog op klikt.
Nu is duidelijk wat je kan verwachten.

Mondy R.I.P 30-05-2012 <3 Jolly Joker
Be a appaloosa in an arena of sorrels.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 08:31

Misschien moet Bokt inderdaad maar terug naar de 'core' en echt weer alleen paarden forum worden. Dan is al dat gezeik over modereren, meten met twee maten en alle mensen met al hun meningen ook niet meer van toepassing...

Als dat gebeurd, zullen er echt een hoop gebruikers vandoor zijn, waaronder ikzelf.

Wil je kunnen studeren? - > https://NietMijnSchuld.nl

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 08:36

Amandavd schreef:
karuna schreef:
Ik klik ook niet op het topic, heb ik nu al weet ik hoevaak gezegd. -:(-

Maar blijft, moet je als bokt een dergelijk topic willen hebben. Niet voor mij alleen maar voor meer mensen die er mogelijk wel problemen mee hebben maar niet melden, of kinderen die er onbedoeld op terecht komen.

Als je als forum zo ver moet gaan om dingen volledig te verstoppen moet je je afvragen of je dat moet willen dan.

Maar succes :evaw: ik heb geen zin om me verder te laten uitkotsen in dit topic. Omdat ik mijn mening geef die overduidelijk afwijkt van de rest hier. Ik hoop dat de modjes genoeg info hebben. Maar ik ben niet verbaasd dat er weinig mensen hier en reactie geven die het ook niet willen zien omdat je toch meteen op de brandstapel wordt gegooid, of uit elkaar getrokken of wat me ook wordt toegewenst. -:(- :evaw:


Maar als je er niet op klikt wat is dat get probleem? Ik snap het oprecht niet.


Het punt is dat ze de titel al een probleem vindt, schrijft ze...

Dus ja... die kunnen we veranderen in iets gezelligs, Mickey mouse ofzo. Maar dan loop je weer het risico dat je m aanklikt.

En moet je als bokt zo’n topic willen hebben?
Blijkbaar is er vraag naar, want het is al een topic met veel pagina’s en gaat nog steeds door. Dus ja, het topic heeft net zoveel bestaansrecht als alle andere topics mi :j
Het topic zelf is niet zo spannend, alles staat in linkjes en de beschrijvingen vaak in spoilers. Dat die niet werken soms (nooit last van gehad op mijn iPad) wordt naar gekeken volgens de mods. Dus dan is er geen probleem meer :)

[o]

BeFunny

Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 08:46

Nee joh. Er zijn een paar tere zieltjes
Er is ook al uitleg gekomen hoe men dat topic kan negeren als het dan ook nog afgeschermd staat dan lijkt het me meer dan voldoende. En als er dan een reactie komt als. Ik snap niet dat bokt een topic wil dat afgeschermd moet worden. Dan is m.i wel duidelijk dat het doel van iemand is om de sfeer te verzieken.
Want er zijn wel veel mensen die mee lezen en posten in dat topic dus er is gewoon behoefte aan. En als je dan gaat kijken zou je ook kunnen zeggen, ik snap niet wat bokt met niet paard geraleerde topics moet? Juist Jah omdat ook daar behoefte toe is! Als je zelf ergens niet tegen kan dan open je het niet. Ik lees het dus ook niet in het topic. Niet eens omdat ik er niet tegen kan maar omdat ik geen zin heb om over lugubere dingen als in de tijd van Hitler bijvoorbeeld te praten. Heb het ook één keer aangeklikt en besloten dat het niks voor mij was. Net als 80 procent ofzo van de topics. En blijf ik daar ook gewoon weg. Zo simpel is dat. Maar waarom men een ander het niet zou gunnen, al dan niet met wat aanpassingen ontgaat mij echt compleet. En ik denk ook, waar gaat dit nou helemaal over.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34583
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 08:55

Ik vind "er is blijkbaar vraag naar" echt een dooddoener. Er is ook vraag naar dingen die heel erg fout zijn. Maar daar geven we ook geen platform aan omdat het om illegale praktijken gaat. Zouden best mensen over willen discussieren op internet. Ik vind het belachelijk dat er hier op bokt linkjes staan waar je, als die aanklikt al dan niet bewust, je dode mensen te zien krijgt. Ik vind dat gewoon niet nodig. Blijkbaar ben ik dan een tere ziel. Dat vind ik zelf geen probleem. Ik vind het wel heel erg dat je dan maar meteen word weg gezet als iemand die klaagt, iemand die de sfeer wil verzieken (want dat is letterlijk wat hier gebeurt!!). In plaats van iemand die net zoveel recht heeft op het geven van de eigen mening als ieder andere gebruiker op bokt.

Mondy

Berichten: 11819
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Modereren in uitzonderlijke topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 08:57

Maar Susanh zoals jij t verwoord heb ik er iig alle begrip voor :j
En zou een oplossing bedenken om iedereen tevreden proberen te houden super zijn.

Maar iemand die dingen verzint mbt zoekopdrachten of van een simpel woord al zo lastig doet is imo ook zoeken om te zoeken.

Mondy R.I.P 30-05-2012 <3 Jolly Joker
Be a appaloosa in an arena of sorrels.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 09:02

BeFunny schreef:
Nee joh. Er zijn een paar tere zieltjes
Er is ook al uitleg gekomen hoe men dat topic kan negeren als het dan ook nog afgeschermd staat dan lijkt het me meer dan voldoende. En als er dan een reactie komt als. Ik snap niet dat bokt een topic wil dat afgeschermd moet worden. Dan is m.i wel duidelijk dat het doel van iemand is om de sfeer te verzieken.
Want er zijn wel veel mensen die mee lezen en posten in dat topic dus er is gewoon behoefte aan. En als je dan gaat kijken zou je ook kunnen zeggen, ik snap niet wat bokt met niet paard geraleerde topics moet? Juist Jah omdat ook daar behoefte toe is! Als je zelf ergens niet tegen kan dan open je het niet. Ik lees het dus ook niet in het topic. Niet eens omdat ik er niet tegen kan maar omdat ik geen zin heb om over lugubere dingen als in de tijd van Hitler bijvoorbeeld te praten. Heb het ook één keer aangeklikt en besloten dat het niks voor mij was. Net als 80 procent ofzo van de topics. En blijf ik daar ook gewoon weg. Zo simpel is dat. Maar waarom men een ander het niet zou gunnen, al dan niet met wat aanpassingen ontgaat mij echt compleet. En ik denk ook, waar gaat dit nou helemaal over.


Maar, even advocaat van de Duivel: Bokt is ooit begonnen als paarden forum. Hoe meer er op Bokt besproken wordt (of moet kunnen worden volgens gebruikers), hoe meer weerstand en kritiek er naar de moderators gaat, lijkt het wel.
Want op het moment dat Bokt alleen een paardenforum zou zijn, dan zou de enige punten van kritiek kunnen zijn "ik hou niet van paarden" waarop het antwoord dan is "wat doe je hier dan", of "ik hou niet van wondverzorging" waarop dan de reactie is "dat hoort er bij als je een paard houd".
Dat ligt gewoon wat lastiger op het moment dat je STW, MSW en LZP er bij pakt. Dit heeft vaak niks meer met paarden te maken, maar veel gebruikers hebben er wel behoefte aan doordat paarden naar een onderdeel is van hun leven en hier toch een soort "thuis" sfeer is.

Begrijp me niet verkeerd, ik zou het zonde vinden als Bokt terug gaat naar alleen een paarden forum, maar voor de moderators zou dat absoluut de makkelijkste oplossing zijn. Ook over langere termijn heb ik het idee.

Wil je kunnen studeren? - > https://NietMijnSchuld.nl

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Modereren in uitzonderlijke topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 09:04

Tuurlijk gaat bokt niet terug naar alleen een paarden forum :+ iets met inkomsten enzo.

BeFunny

Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 09:05

SusanH schreef:
Ik vind "er is blijkbaar vraag naar" echt een dooddoener. Er is ook vraag naar dingen die heel erg fout zijn. Maar daar geven we ook geen platform aan omdat het om illegale praktijken gaat. Zouden best mensen over willen discussieren op internet. Ik vind het belachelijk dat er hier op bokt linkjes staan waar je, als die aanklikt al dan niet bewust, je dode mensen te zien krijgt. Ik vind dat gewoon niet nodig. Blijkbaar ben ik dan een tere ziel. Dat vind ik zelf geen probleem. Ik vind het wel heel erg dat je dan maar meteen word weg gezet als iemand die klaagt, iemand die de sfeer wil verzieken (want dat is letterlijk wat hier gebeurt!!). In plaats van iemand die net zoveel recht heeft op het geven van de eigen mening als ieder andere gebruiker op bokt.



Maar niemand heeft het over illegale dingen. Dat wil niemand en al zou dat zo zijn moet daar ingegrepen worden.

Er word ook in dit topic door die persoon iemand aangesproken om de post aan te passen met een smiley van walging om aan te geven dat ze ervan walgt. Als iemand daar iets van zegt vallen ze haar persoonlijk aan blijkbaar maar kijk eens naar haar inbreng ;) Er wordt gesproken over zoekfunctie waar dingen blijven opduiken. Gewoon het topic niet meer openen lijkt me als je er niet tegenkan dan toch de makkelijkste optie. Het is nu zoeken naar punten om idd de sfeer te verzieken, als je alles wat benoemd wordt wat mogelijk gedaan kan worden bekritiseerd . Als je op die manier mensen aanspreekt en niks goed lijkt te zijn dan moet je het probleem niet zoeken bij een forum of de posters. Maar bij jezelf. Overal op internet kom je heftige dingen tegen van luguber tot schuin.

Sorry heb hem een aantal keer aangepast.
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 25-05-19 09:39, in het totaal 3 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 09:08

Bokt terug zetten naar een paardenforum zou in deze tijd einde oefening betekenen. Dat lijkt mij geen optie. De mogelijkheid om alleen paardgerelateerde onderwerpen te zien bestaat toch ook nog steeds?
Er zijn echt al genoeg mogelijkheden om dingen die je persoonlijk niet wil zien te omzeilen. Als je dat allemaal niet wil en dan alsnog blijft mopperen, tja, dan ligt het probleem imo toch echt bij jezelf, niet bij Bokt of andere gebruikers.

BeFunny

Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 09:08

Steeph schreef:
BeFunny schreef:
Nee joh. Er zijn een paar tere zieltjes
Er is ook al uitleg gekomen hoe men dat topic kan negeren als het dan ook nog afgeschermd staat dan lijkt het me meer dan voldoende. En als er dan een reactie komt als. Ik snap niet dat bokt een topic wil dat afgeschermd moet worden. Dan is m.i wel duidelijk dat het doel van iemand is om de sfeer te verzieken.
Want er zijn wel veel mensen die mee lezen en posten in dat topic dus er is gewoon behoefte aan. En als je dan gaat kijken zou je ook kunnen zeggen, ik snap niet wat bokt met niet paard geraleerde topics moet? Juist Jah omdat ook daar behoefte toe is! Als je zelf ergens niet tegen kan dan open je het niet. Ik lees het dus ook niet in het topic. Niet eens omdat ik er niet tegen kan maar omdat ik geen zin heb om over lugubere dingen als in de tijd van Hitler bijvoorbeeld te praten. Heb het ook één keer aangeklikt en besloten dat het niks voor mij was. Net als 80 procent ofzo van de topics. En blijf ik daar ook gewoon weg. Zo simpel is dat. Maar waarom men een ander het niet zou gunnen, al dan niet met wat aanpassingen ontgaat mij echt compleet. En ik denk ook, waar gaat dit nou helemaal over.


Maar, even advocaat van de Duivel: Bokt is ooit begonnen als paarden forum. Hoe meer er op Bokt besproken wordt (of moet kunnen worden volgens gebruikers), hoe meer weerstand en kritiek er naar de moderators gaat, lijkt het wel.
Want op het moment dat Bokt alleen een paardenforum zou zijn, dan zou de enige punten van kritiek kunnen zijn "ik hou niet van paarden" waarop het antwoord dan is "wat doe je hier dan", of "ik hou niet van wondverzorging" waarop dan de reactie is "dat hoort er bij als je een paard houd".
Dat ligt gewoon wat lastiger op het moment dat je STW, MSW en LZP er bij pakt. Dit heeft vaak niks meer met paarden te maken, maar veel gebruikers hebben er wel behoefte aan doordat paarden naar een onderdeel is van hun leven en hier toch een soort "thuis" sfeer is.

Begrijp me niet verkeerd, ik zou het zonde vinden als Bokt terug gaat naar alleen een paarden forum, maar voor de moderators zou dat absoluut de makkelijkste oplossing zijn. Ook over langere termijn heb ik het idee.


Als dit topic volledig de kop in wordt gedrukt. Krijg je ook gegarandeerd mensen die gaan vallen/klagen over andere topics. Omdat die net zo min op een "paardenforum" thuis horen. Maar zoals de mods al aangeven is het inmiddels veel meer dan een paardenforum.

BeFunny

Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 09:09

Anoniem schreef:
Bokt terug zetten naar een paardenforum zou in deze tijd einde oefening betekenen. Dat lijkt mij geen optie. De mogelijkheid om alleen paardgerelateerde onderwerpen te zien bestaat toch ook nog steeds?
Er zijn echt al genoeg mogelijkheden om dingen die je persoonlijk niet wil zien te omzeilen. Als je dat allemaal niet wil en dan alsnog blijft mopperen, tja, dan ligt het probleem imo toch echt bij jezelf, niet bij Bokt of andere gebruikers.


Dit dus.

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 09:09

Mensen die als tegen antwoord geven dat dit topic niet op een paarden forum hoort, dat hoort een topic over nagellak ook niet. Dat vind ik ook een dooddoener

Mondy

Berichten: 11819
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 09:11

Daarbij is het aan jezelf om te beslissen of je op bokt wil zijn zoals t nu is. Wil je alleen een paardenforum dan zou ik daar naar zoeken of die zelf beginnen.
Je bent niet verplicht om op bokt te zitten of op niet paard gerelateerde topics te zitten.

Meer dan de helft heb ik ook geen interesse in en kijk ik dus ook niet naar.
Wil niet zeggen dat ik daardoor die dingen van bokt wil hebben.
En zeker geen titels weg wil hebben al kan ik er irritatie/braakneigingen/herinneringen aan hebben bijvoorbeeld.

Mondy R.I.P 30-05-2012 <3 Jolly Joker
Be a appaloosa in an arena of sorrels.

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 09:30

Ik ben tegen, ik vind mijn mod-tabblad veel te leuk. :)) Nee terug naar alleen paardenforum zal niet gebeuren, het is toch juist tof dat Bokt zoveel meer is geworden.

We zijn trouwens aan het overleggen hoe we het modbeleid in het topic kunnen verbeteren, aan de hand van jullie suggesties. Als we dat helder hebben horen jullie het uiteraard ook. :j Een afgeschermd deel zal er morgen niet zijn maar wij als mods kunnen jullie wel meer tegemoet komen.

Alleen foto's in een topic bekijken? Zet &if=1 achter de link.

“These violent delights have violent ends.”

tiwi1969

Berichten: 7623
Geregistreerd: 04-04-10
Woonplaats: in een huis met een tuintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 09:32

Wat nou als je het 18+ gedeelte in twee onderdelen verdeelt?
De Schuilstal: een veilige plek voor de schaduwaccount topics
De Kelder: waar je rustig kan posten wat je met je rijzweep meer kan doen dan je paard een bemoedigend tikje geven.

Ik ga mijn eigen weg en heb mijn eigen doelen. Pak daar gerust van mee, maar ga je eigen weg.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 28 bezoekers