Riv_Q schreef:Nou Seven misschien gaan ze wel allebei vannacht dan!
Hier nog steeds hars en kleverige witte druppels aan de spenen. Ze houd haar staart heel apart. De staartwortel helemaal in een soort deuk. Ook reageert de ruin die bij haar staat al hele dag anders op haar, achter haar aanlopen en constant ruiken met zijn hoofd bij haar achterste.
We gaan het zien!
ZiekieLove schreef:Ooh wat een knappe veulens al!!
@stalmilagro, die nwr merrie van jou![]()
Bij deze meld ik mijn merrie ook graag aan!
Ziekie vd Lindervelde, 2e premie kroonmerrie V. Kovin van Malang
Dragend van de 1e premie, nationaal kampioen enkelspan hengst, Arko vd Lindervelde
Ziekie is 25 juni uitgeteld maar ik verwacht dat ze begin juni gaat bevallen, dit wordt haar 4e veulen en sinds vandaag ziet haar uier er zo uit :
[ [url=m/JdqVRy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Buikje
[ [url=m/3h21Dt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben er benieuwd wat ze ervan gaat maken! Mijn gevoel zegt dat ze binnen nu en 2/3 weken gaat bevallen afgaande op het verloop van haar vorige drachten
stalmilagro schreef:ZiekieLove schreef:Ooh wat een knappe veulens al!!
@stalmilagro, die nwr merrie van jou![]()
Bij deze meld ik mijn merrie ook graag aan!
Ziekie vd Lindervelde, 2e premie kroonmerrie V. Kovin van Malang
Dragend van de 1e premie, nationaal kampioen enkelspan hengst, Arko vd Lindervelde
Ziekie is 25 juni uitgeteld maar ik verwacht dat ze begin juni gaat bevallen, dit wordt haar 4e veulen en sinds vandaag ziet haar uier er zo uit :
[ [url=m/JdqVRy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Buikje
[ [url=m/3h21Dt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben er benieuwd wat ze ervan gaat maken! Mijn gevoel zegt dat ze binnen nu en 2/3 weken gaat bevallen afgaande op het verloop van haar vorige drachten
Dankje! Ze is 21 jaar en drachtig van haar 14e veulen
Wow wat een uier heeft die van jou al zeg!!
Fotsy schreef:Ik heb al eentje drachtig, andere merrie wel. Ik vind men merrie zo vreselijk moe als ze ganse dag met haar beebje in de kudde heeft gestaan nou ja ze verliest hem ook geen seconde uit het oog. Dus laten we haar beter leeg denk ik dan.
stalmilagro schreef:@ ziekielove wow dat is dan wel heel snel gegaan!hier de nakomelingen van haar: https://www.milagrostables.nl/nakomelingen-lisa-s-miracle-micky/
Gebruikers op dit forum: Jayya, Muga, Riv_Q, salatiga1995, schuimpie, SimoneX, Wijsje en 17 bezoekers