Too good to go

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Killyenn
Berichten: 4608
Geregistreerd: 16-03-09
Woonplaats: Glasgow, Scotland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 17:30

Gister voor 4 pond :)) Cupcakes zijn normaal 3.25 per stuk, je krijgt er meestal 4 maar we hadden geluk :+

Afbeelding

“You have to learn how to care about people without taking on all of their problems.”
-Phylicia Rashād


Avelienvd

Berichten: 7217
Geregistreerd: 28-12-04

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 17:31

Iemand al eens bij bakker jordy schepers in beilen wat gehaald?

Sandyislief

Berichten: 2492
Geregistreerd: 04-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 17:40

amsterdam10 schreef:
Sandyislief schreef:
Net bij Backwerk:
* 4 croissants
* 3 appelflappen
* 2 pain du chocolat
* 2 saucijzenbroodjes



Mag ik vragen in welke plaats dit was?


Rotterdam, bij zuidplein!

Dayanara

Berichten: 2374
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 18:22

Oh die cupcakes <3

Bjarni
Berichten: 2220
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 18:29

Hier een Spar in de buurt die nieuw meedoet. Vandaag gelijk een pakket opgehaald, op zich mooi pakket met
- cherrytomaatjes
- aardappelblokjes
- kipkebab
- vanillevla
- plakjes oude kaas
- zak andijvie

Vandaag al lekker gegeten van de kebab en de aardappeltjes. Dochter helemaal gelukkig met een schepje vanillevla door haar yoghurt :D
Alleen jammer dat de andijvie tot gisteren houdbaar was (en er wel wat nat/slijmerig uitziet en de tomaatjes beschimmeld zijn :(

http://www.hestarmoves.nl - bewegingstherapie voor paarden
Gediplomeerd MHC Paarden bewegingstherapeut
*Jaguar* *Bjarni, klein paard met een groot hart, rust zacht!*


F_inley

Berichten: 6396
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 20:46

Pakket van mijn ouders van de ah spijkenisse

Afbeelding

Reserve Kampioen M district West 2019
Reserve kampioen L district west 2018
Dressuur B+10 L+13 M+12
Z+3
vaardigheid L+10 M+11 Z+3
Saluut mijn ster in de hemel 17-5-1999 ~ 19-12-2013.

happyhorse

Berichten: 4383
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 23:05

Prairy schreef:
Bakker uit Budel was ons juist een beetje tegen gevallen, wij halen het meestal in Waalre, daar kregen we een uitgebreider pakket. Verwend denk ik :P

Vanmiddag nav dit topic toch ook nog maar weer een pakket bij de Jumbo aan de waalreseweg halen :P Die andere 2 ben ik nu al een paar keer geweest en steeds erg tevreden over, ben benieuwd naar deze (wel verder fietsen :+)

Wat zat er in jou pakket van Budel?
Vind het wel mooi pakket steeds. Ok bij andere bakkers heb soms grotere pakketten maar moet verder rijden.
Deze ligt 2 minuten van me paarden af en dat is iDeal :)

http://mderooij-fotografie.nl/
https://www.facebook.com/mderooijfotografie

Prairy
Berichten: 8982
Geregistreerd: 28-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 09:33

1 wit brood (dat oud was), 1 krentenbrood, 2x 4 bruine zachte basic bollen en een klein stukje chocolade van moederdag.

Als ik kijk wat ik voor hetzelfde bedrag krijg bij de bakker in Aalst, dan is het vaak 2-4 hele broden, zakje zachte bollen, zakje luxe bollen, croissants, 6-8 harde bollen, en vaak nog iets van krentebollen en/of iets lekkers erbij, dan vonden we dit een vrij karig pakket.

tiwi1969

Berichten: 7591
Geregistreerd: 04-04-10
Woonplaats: in een huis met een tuintje

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 10:36

Oud brood is wel een tegenvaller, maar haal je dan ‘s morgens het brood van de dag ervoor?
Hier gelukkig allebei de bakkers vers aan het einde van de dag.

Van de week had de beste bakker de bon geannuleerd. Gisteren opnieuw geprobeerd, waren 2 bonnen die binnen de minuut weg waren. Dochter had er eentje in haar mandje maar die was weg voor ze op afrekenen kon drukken.
Andere bakker wel gelukt gelukkig want ons brood is op. Netjes de viezer leeggegeten voordat we een nieuwe kochten.
Hopen op een paar lekkere broden en niet te veel luxe. Zo niet dan meteen weer de eerste bakker proberen.

Wil echt geen supermarkt brood meer, verwend door tgtg.

Ik ga mijn eigen weg en heb mijn eigen doelen. Pak daar gerust van mee, maar ga je eigen weg.

ryukapple

Berichten: 1762
Geregistreerd: 06-11-12
Woonplaats: Raalte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 10:53

Net weer een pakket bij de vlaam opgehaald. Lekker veel brood + wat lekkers
Afbeelding

Hier is het ook de ochtend erna maar nog nooit oud brood gehad

~It's the darkest before dawn. But don't close your eyes. Because those who turn their eyes away from the darkness won't be able to see the light shining on them tomorrow~

Prairy
Berichten: 8982
Geregistreerd: 28-12-03

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 11:08

Vraagje, zijn jullie ook al een beetje verslaafd hieraan? Ik merk dat ik vaak denk, heb niks nodig, en dan zie ik hier die pakketten weer langs komen en dan denk ik, toch eens kijken of er niet nog een leuke bon te krijgen is :=

daffieduck83

Berichten: 1744
Geregistreerd: 10-10-06
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 11:22

Mooi pakket van De Vlaam.

Ik heb er nu een voor morgenochtend kunnen scoren bij de Vlaam. Hopelijk zit er in elk geval brood bij, want dat heb ik sowieso nodig. Enige nadeel hieraan is dat het sparen voor gratis stroopwafels/appelfleurtje wat minder snel gaat.

De truc is dansen op de gulden middenweg, dat red ik nog maar net.

SplashIsLief

Berichten: 33019
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 11:59

Prairy schreef:
Vraagje, zijn jullie ook al een beetje verslaafd hieraan? Ik merk dat ik vaak denk, heb niks nodig, en dan zie ik hier die pakketten weer langs komen en dan denk ik, toch eens kijken of er niet nog een leuke bon te krijgen is :=

Herkenbaar :)) Wat dat betreft is het "fijn" dat de bonnen zo snel uitverkocht zijn.

Splash † en Nuut † :+: Voor altijd in mijn hart, ik hou van jullie

Sinds 13 juli 2021 trotse mama van Nola <3

Sting

Berichten: 12851
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 12:19

Hier ook hoor, verslaving is herkenbaar! Ik hou van koopjes jagen, vandaag nog met 50% kortings-stickers wat spullen in de vriezer gegooid. Komt wel een keer van pas :). Wilde nu inderdaad een bon halen, maar dat is helemaal niet handig, want mijn vriezer is vol :').

Prairy
Berichten: 8982
Geregistreerd: 28-12-03

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 12:39

Daarom heb ik dus een vriezer erbij gekocht :') 2,5 laatjes is gewoon niet genoeg...

Fitzroy

Berichten: 25043
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 15:46

Ik word er ook wel een soort van hebberig van :))

Maar ik zag gisteren weer wat nieuws op tv wat ik eigenlijk ook een heel goed principe vind. Ze gaan werken met flexibele prijzen gebaseerd op houdbaarheidsdatum, omzet enz. Dat betekent dat je dan dus meer betaalt op het moment dat iets nog een week houdbaar is en dat de prijs naarmate de week vordert steeds lager wordt. Ze werken dan ook niet meer met afgeprijsde artikelen. TGTG zou dan wel eens overbodig kunnen worden in supermarkten. Ik denk wel dat er dan in de hand gewerkt wordt dat steeds meer mensen juist op de laatste dag kopen.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Iloveiswan

Berichten: 3321
Geregistreerd: 17-01-08

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 15:57

Dat laatste zou ik zelf niet echt fijn vinden. Dan moet ik dus meer gaan betalen omdat ik maar 1 keer per week boodschappen doe en met ov ga. Als ik elke dag boodschappen ga doen om goedkoper uit te zijn kost het mij 6 euro per dag met de bus :=
We gaan het zien ;)

Aight
Berichten: 3182
Geregistreerd: 01-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 16:00

Iloveiswan schreef:
Dat laatste zou ik zelf niet echt fijn vinden. Dan moet ik dus meer gaan betalen omdat ik maar 1 keer per week boodschappen doe en met ov ga. Als ik elke dag boodschappen ga doen om goedkoper uit te zijn kost het mij 6 euro per dag met de bus :=
We gaan het zien ;)


Maar je gaat niet méér betalen. Alleen kans op minder :)

Iloveiswan

Berichten: 3321
Geregistreerd: 17-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 16:13

Aight schreef:
Iloveiswan schreef:
Dat laatste zou ik zelf niet echt fijn vinden. Dan moet ik dus meer gaan betalen omdat ik maar 1 keer per week boodschappen doe en met ov ga. Als ik elke dag boodschappen ga doen om goedkoper uit te zijn kost het mij 6 euro per dag met de bus :=
We gaan het zien ;)


Maar je gaat niet méér betalen. Alleen kans op minder :)


Ja dat bedoel ik eigenlijk. Als ik dus elke dag dan boodschappen kan doen ben je dan goedkoper uit. Dus betaal ik meer omdat ik niet zo vaak kan haha :P

Vjestagirl

Berichten: 26629
Geregistreerd: 11-08-06

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 16:18

Maar je betaald nog steeds niet meer dan dat je nu doet. Dit klinkt n beetje alsof je andere mensen niet korting niet gunt :P

Dat is trouwens nu ook zo: er worden iedere dag 35% stickers geplakt, die jij nu niet allemaal kunt kopen

Als atheïsme een religie is, dan is geen postzegels verzamelen een hobby.

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 16:18

Maar dat is dus je eigen keus. De supermarkt kan er niets aan doen dat jij maar 1 keer per week wil/kan en met het ov moet.

9-10-2015 is A. Geboren <3
29-06-2018 is S. Geboren
<3

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 16:20

Eigenlijk vind ik het best raar dat supermarkten zo veel korting kunnen geven en dat boeren elk dubbeltje moeten omdraaien... >;)

Wil je kunnen studeren? - > https://NietMijnSchuld.nl

tiwi1969

Berichten: 7591
Geregistreerd: 04-04-10
Woonplaats: in een huis met een tuintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 16:38

Ik denk dat ze met korting niet veel meer verdienen, maar weggooien kost ook geld. Iedere container die geleegd wordt moet betaald worden. Zo levert het nog iets op.

Net wel weer een leuk pakket van de Deka



Afbeelding

Past mooi bij het pakket van de bakker, brood met hamburger, pizza en stokbrood filet americain jammie


Afbeelding

Stroopwafels zijn fabriekswafels waar de bakker zijn eigen stickertje op plakt. Met palmolie i.p.v. roomboter. In het pakket zeker niet erg, zou er alleen geen bakkersprijs voor willen betalen

Ik ga mijn eigen weg en heb mijn eigen doelen. Pak daar gerust van mee, maar ga je eigen weg.

_Nancy_

Berichten: 2164
Geregistreerd: 01-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 16:53

Afbeelding

Lekkers van de bakker. :D

happyhorse

Berichten: 4383
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 17:03

Afbeelding
Weer blij met het pakket van de spar sterksel.

http://mderooij-fotografie.nl/
https://www.facebook.com/mderooijfotografie


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers