Hier is het druilerig en af en toe een sputtertje, maar wel veel wind en daardoor vrij koud. Geen veulen nog hier gelukkig eigenlijk want dit weer is niets aan.
Freddy Z1+34, Enchelina Halieda M2+10, Zoran M2+2, Golden Diamond L2+8, Amy's Latina Z1+0, C'est Leva's Fürst B+10, Peter B+9, Kubanito M2+0, Alice M2+2
hier beide veulens vannacht voor het eerst buiten gebleven,wel gecontroleerd (ik zit nog in het "waakschema"volgens mijn lijf ,dus vanmorgenvroeg de veulens bekeken en gevoeld of ze het koud hadden) zijn weer mooie veulens geboren,gefeliciteerd en alle wakers: sterkte nog ff (je waardeert straks de ongebroken nachten weer )
Misschien dan wel geen stippen en met een slurf, maar knap is hij wel!!!
Freddy Z1+34, Enchelina Halieda M2+10, Zoran M2+2, Golden Diamond L2+8, Amy's Latina Z1+0, C'est Leva's Fürst B+10, Peter B+9, Kubanito M2+0, Alice M2+2
Neon Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst een hengst zonder stippels. Hij is wel mooi! Die van mij is een nakomeling van Nevada een amerikaanse Appaloosa maar ook 0,0 stippen. Wel een bles prachtige merrie ook!
Knolselder, hoe gaat het met Bambi en Oops? Ik heb je verhaal gelezen. Ik was er zo van onder de indruk. Je voelt gewoon wat je hebt geschreven. Mijn grootste nachtmerrie en je wist exact te handelen. Net als 2 anderen hier. Respect en wat een geluk. Ik hoop echt dat je straks echt voluit kan genieten.
Riv_q wat een bollie dat wordt een breed veulen haha. Hoelang moet ze nog?
Imre wat een heerlijkheid die saga en dat kleurtje prachtig.
neon, gefeliciteerd! wat een chique veulen. succes met de naam bedenken!
heel fijn dat Bambi het beter doet!!
rennende Saga!! überschattig!!
Vulina, mijn man durfde het nog niet aan om te maaien.. de eerste snede is vorige week al binnengekomen maar nu moeten we nog hooien, het is nog niet bestendig en warm genoeg, dus nog even geduld. .. hoop volgende week.
geen nieuws over smarti. dag 318. Dik, hongerig en nog steeds wel actief aan het spelen in de wei. Dikke uiers wel, maar de speentjes nog niet gevuld. Ik denk dat ik morgen de camera maar eens aan ga doen.