Letizia mooi 2 winstpunten, top!
Annetteflame jammer dat de punten nog niet zo zijn als gehoopt, maar jullie zijn wel een fijne ervaring samen rijker!
Als ik de filmpjes bekijk snap ik het wel, het oogt allemaal nog vrij groen. Ik denk dat als je paard wat fijner in de aanleuning loopt, de juiste stelling in wendingen en voltes heeft en nog wat rechter blijft op de lange lijnen dat je punten ook omhoog zullen vliegen!
Evelien jammer van de lage punten.. Vind 159 wel heel extreem..
In ieder geval wel veel geleerd samen!
Ginatje ondanks de rommeltjes toch weer hele nette punten gereden! Hopen dat jullie de eerste plek kunnen vasthouden!
Sakura fijn dat je een goede manier van trailerladen hebt gevonden!
Wow maar 2 starts in de B? Dat is idd wel heel erg weining
Ik vind op gras starten helemaal geen probleem, rij net zolief op een goede grasbodem dan op zand.
Eind juni een eerste grasconcours opgegeven, vlak daarvoor krijgt ze wel ijzers onder. Nu loopt ze nog zonder maar denk wel dat het op gras wat meer zekerheid geeft
Dee_es ik had dat vorige week, 6 ringen en 1 losrijring. Het was net een mierenhoop. Gelukkig geeft mijn andere paard daar niks om maar fijn was het zeker niet
Hopen dat je gauw weer kan starten!
Roulette niet fijn dat ze zo vervelend was!
Davinci balen zeg.. HOpen dat je binnenkort weer groen licht krijgt om op te bouwen
Veertje succes alvast! En wat leuk dat je in winterswijk start. Daar start ik volgende week donderdag ook 
Wat weinig starts bij de meeste! Hier zijn vaak alle klasess wel redelijk volle ringen
Nic dat is zeker een heel mooi compliment!
Roulette ondanks dat het nog niet helemaal zo ging als gewild toch al hele nette punten!
Sterre dat is mooi optijd, succes alvast!
Kendall Platinum (Ferguson x Kennedy)B+34 / L1+9
Iquinara (Numero Uno x Quidam's Rubin) L2+11 september 2020 verkocht
Donnatelli (Don schufro x Alabaster)Eindstand Z2+7 januari 2018 verkocht naar zweden
Wie vecht kan verliezen, maar wie niet vecht heeft al verloren.