Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
anjali
Berichten: 15071
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 11:50

Yonker schreef:
Ik spreek de eerste keer altijd in het openbaar af :) Heb het wel eens niet gedaan en dat was niet goed bevallen, dus ik doe het niet meer. En als ze blijven aandringen op thuis afspreken dan zeg ik ze gelijk vaarwel, als ik het niet eens waard ben om ergens openbaar af te spreken dikke doei dan :evaw:

Het is veiliger om de eerste keer met iemand die je nog niet goed kent, in een openbare gelegenheid af te spreken.Het zijn niet allemaal moordenaars,maar 100% zeker kun je daar niet van zijn.

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 11:56

Ik vind het ook een beetje naïef om te denken dat je via internet mensenkennis kunt hebben :=
De kans dat er iets gebeurd is klein, maar wel aanwezig. Ik heb keer spontaan iemand bij mij thuis uitgenodigd........... toen heb ik heel duidelijk gezegd dat hij niks moest verwachten en nee waren zijn bedoelingen niet etc. nou ik heb hem toen niet zo vriendelijk de deur uitgewerkt toen hij toch erop aan drong om het bed in te duiken. Daahaaaagggg

Luca03

Berichten: 2608
Geregistreerd: 31-08-13
Woonplaats: België

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 12:13

Ik kom ook weer mee volgen! Ben een maand of 7 al aan het tinderen maar tot nu toe niemand interessant genoeg :')

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 12:37

Quarter1994 schreef:
gribaldi schreef:
Daar hoef je toch niet een prof voor te zijn? Ik zou gewoon je foto's aanpassen. Gegarandeerd meer succes ;)


Is en blijft toch vlees keuring


Uiterlijk is 1 ding, maar even belangrijk is hoe je jezelf presenteerd. Geld voor alles in het leven, daten is niet anders. Denk dat een leuke profiel foto (enkel je gezicht en shoulders) + 1 Foto van jij met de paarden + 1 foto van jezelf met vrienden, een mooie impressie geeft.

Je staat er ook niet positief t.o.v. Als je er niet in geloofd, waarom dan doorzetten met Tinder?

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 12:39

Bij deze meld ik me ook aan. Al heel lang stille meelezer. Nu toch maar eens een profiel aanmaken.

Ik ben sociaal wat onhandig - het idee al geeft mij hartkloppingen. :')

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 12:40

Luca03 schreef:
Ik kom ook weer mee volgen! Ben een maand of 7 al aan het tinderen maar tot nu toe niemand interessant genoeg :')


High five! Ik ben sinds oktober bezig. 700 matches verder en nog steeds niks leuks gevonden dat mij ook leuk vind. :+

Captain

Berichten: 21371
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 12:41

Zijn jullie dan niet gewoon te kieskeurig? :D

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 12:41

Nou, even stilletjes megelezen nadat ik me gemeld. Heb. Sinds een aantal dagen tinder weer geïnstalleerd. Maar even stiekem kritisch naar mn profiel gekeken. Even helemaal leeg aan het halen en opnieuw aan het inrichten....ben benieuwd of het hier nog verschil gaat maken.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 12:45

Captain schreef:
Zijn jullie dan niet gewoon te kieskeurig? :D


Nee hoor! Heb zat dates gehad die ik leuk vond maar zij vonden mij niet leuk. :(:)

Captain

Berichten: 21371
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 12:46

Ooooh! Ja dat kan helaas..

daffodil

Berichten: 10441
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 12:51

Ik vind Paiq toch echt nog steeds veel leuker dan Tinder, in ieder geval persoonlijker!

Maar echt he, iemand kan er nog zo leuk uitzien op de foto, maar in het echt een ontzettende zak zijn. En vice versa natuurlijk. Neemt niet weg dat ook ik wel degelijk selecteerde op een goeie kop en lengte....dat is echt een harde eis bij mij.

mylittlejoy

Berichten: 3291
Geregistreerd: 23-09-05
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 13:00

anjali schreef:
het klopt dat als je foto's plaatst waarop je met je dieren te zien bent, en zeker met paarden,dat je dan veel mensen afschrikt. maar het is toch juist goed om op die manier een voorselectie te maken. Het heeft toch geen zin om te gaan investeren in een relatie met iemand die zo'n andere voorkeuren heeft dat er toch geen toekomst in zal zitten.


Eens, maar als je voorselectie al superstreng is, moet je niet klagen dat je geen matches hebt. Als je alleen wilt daten met iemand die vooraf aan al je vereisten voldoet, kan het wat langer duren voor je die vindt. Niets mis mee overigens hoor, ik ben zelf ook super kieskeurig. :j

Undefined
Berichten: 3765
Geregistreerd: 18-01-09

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 13:06

Boktvrouwen zijn toch heel happig op boktmannen? Wellicht eens een oproepje plaatsen, je krijgt vast genoeg reacties voor die weer verwijderd wordt door een modje :Y)

Maar serieus, ik denk dat een profiel met een ellenlange tekst en foto's met alleen maar paarden niet gaat helpen. Doe er een paar leuke foto's zonder een paard mij, met max 1 foto met paard, en houd je bio kort. Persoonlijk keek ik nooit naar bio's tenzij er echt iets geks of juist heel gaafs in stond. Het is toch echt een vleeskeuring.

Luca03

Berichten: 2608
Geregistreerd: 31-08-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 15:22

Captain schreef:
Zijn jullie dan niet gewoon te kieskeurig? :D


Ik ben inderdaad vrij kieskeurig, en om 1 of andere reden zijn alle leuke kerels kleiner dan mij :')

xrobbiee

Berichten: 300
Geregistreerd: 16-12-14
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 15:28

Luca03 schreef:
Captain schreef:
Zijn jullie dan niet gewoon te kieskeurig? :D


Ik ben inderdaad vrij kieskeurig, en om 1 of andere reden zijn alle leuke kerels kleiner dan mij :')


Ooh dat herken ik zo goed! Vind dat echt lastig aangezien ik toch echt wel iemand wil die langer is dan mij, maar op fotos is dat wel lastig te zien

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 15:29

Neverland schreef:
Captain schreef:
Zijn jullie dan niet gewoon te kieskeurig? :D


Nee hoor! Heb zat dates gehad die ik leuk vond maar zij vonden mij niet leuk. :(:)


Ahh die ken ik ja.

Ook wat de lengte betreft, ze leggen er met gemak 5cm bij

Luca03

Berichten: 2608
Geregistreerd: 31-08-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 15:33

Luca03 schreef:
Captain schreef:
Zijn jullie dan niet gewoon te kieskeurig? :D


Ik ben inderdaad vrij kieskeurig, en om 1 of andere reden zijn alle leuke kerels kleiner dan mij :')


Ooh dat herken ik zo goed! Vind dat echt lastig aangezien ik toch echt wel iemand wil die langer is dan mij, maar op fotos is dat wel lastig te zien[/quote]

Ja inderdaad! En ik ben met m'n 1m77 niet eens absurd groot

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 15:35

Als het zo vaak voorkomt dat ze kleiner zijn dan jullie. ZIjn jullie dan zo groot of is het merendeel van de jongens op tinder zo klein?

Hahaha, "ze leggen er met gemak 5cm bij" _O- _O- _O- Die vatte ik heel even verkeerd op :=

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 15:55

Vooral als ze kleiner zijn liegen ze er om. Ik ben 1,68 en heb 2x mannen ontmoet die zeiden dat ze 1,73 waren. Uhuh. Die waren kleiner dan ik. Daarna heb ik mij opgemeten maar ik ben toch echt 1,68. :+

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33787
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 15:59

Ik heb dat ook wel eens gehad, ik ben écht 1.83 dus als jij kleiner bent dan ik. Dan ben jij geen 1.83 vriend. _O-

stitchlover

Berichten: 2606
Geregistreerd: 20-06-07
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 16:14

Ik lees al tijden mee, vroeger ook getinderd, maar tegenwoordig heel happy met mijn vriend.

De lengte struggle herken ik. Ik had mijn lengte 1,80 altijd in mijn bio staan (verder met wat steekwoorden die mij typeren).
Ik vroeg ook altijd aan een interessante match de lengte , omdat ik van mezelf weet dat korter een no-go is. Dat werd nooit raar gevonden.

Hele lange bio's en mensen met foto's die alleen maar over hun hobby ging schrikten mij af. Dat kwam op mij 'obsessief' en wat 'onzeker' over. Dat past niet bij mij.

Zelf had ik 1 leuke fotoshoot foto met mijn paard en verder een goede en face en vakantiefoto waar ik helemaal op te zien was. Dat deed het best goed hoor!

Montgri
Berichten: 655
Geregistreerd: 18-07-15

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 18:14

Heb ooit een relatie gehad met iemand die kleiner was dan ik (ik 1,73 hij 1,65 ofzo) toch voelde dat raar ofzo. Maar dit verschilt natuurlijk ook per persoon. Mijn voorkeur gaat wel uit naar groter, maar niemand wordt bij mij weg geswiped op lengte. Wel als ze veel (of alleen maar) foto’s hebben met drank of snapchat filters...

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 18:52

Lijkt me wel lastig als je als vrouw zijnde lang bent!

Ik vraag nooit naar lengte. Mijn date nu is voor mijn gevoel even groot, maar dat zal wel niet (ik waan mezelf altijd langer) :')

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 18:55

Ricie schreef:
Als het zo vaak voorkomt dat ze kleiner zijn dan jullie. ZIjn jullie dan zo groot of is het merendeel van de jongens op tinder zo klein?

Hahaha, "ze leggen er met gemak 5cm bij" _O- _O- _O- Die vatte ik heel even verkeerd op :=



Haha ik wist het, zodra ik op verzenden drukte :P

xPareltje

Berichten: 941
Geregistreerd: 14-02-18

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-19 19:14

Na mijn laatste date van 8 weken geleden, heb ik de draad weer opgepakt om te gaan swipen. :+ Nu aan het praten met een hele lieve jongen. Kennelijk zijn we elkaar al vaker tegen het lijf gelopen, want we hebben allebei een abonnement bij dezelfde voetbalploeg en zitten ook nog eens heel kort bij elkaar. _O- Dus je hoeft je match inderdaad niet ver te zoeken tegenwoordig.