Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
xrobbiee

Berichten: 300
Geregistreerd: 16-12-14
Woonplaats: Noord Holland

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 12:27

Leuk dit topic! Heb de rest niet gevolgd maar ben wel lekker aan het swipen om tijd te doden. Ik ben nu voor school in Spanje dus krijg ook (bijna) alleen maar Spanjaarden op mn scherm. Nou zijn de Spaanse jongens helaas niet zo knap als in de films dus de meesten gaan naar links. Verder zijn ze echt ontzettend direct, terwijl je dat toch eerder van de Nederlanders zou verwachten :D
Ik vind het ook best spannend om met iemand zomaar af te spreken, hebben jullie dat niet?


Hawkeye

Berichten: 1227
Geregistreerd: 24-09-12

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 13:35

Ik wil me ook melden! Sinds kort aan het tinderen maar ik neem het eigenlijk niet zo serieus haha

↬ Ɯσяяуιηg мєαηѕ уσυ ѕυƒƒєя тωιcє ↫

Doutz16

Berichten: 1015
Geregistreerd: 30-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 13:46

Relaxed schreef:
Gisteren ook weer zo'n typisch gesprek..

Hij: Heb je kinderen?
Ik: Nee, jij?
Hij: Nee
Ik: Ook geen kinderwens
Hij: Heel verhaal dat hij wel een kinderwens had..
Hij: Jij kinderwens?
Ik: Het was geen vraag, nee ik heb dus geen kinderwens

Toen hij daarna ook nog vertelde dat ie geen baan had en druk aan het solliciteren was, was ik er alweer klaar mee :+


:')

Ik volg ook! Gebruik zelf geen tinder meer ivm vriend maar vind de verhalen hilarisch

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 14:28

Ik had laatst iemand die direct begon over het vinden van geluk in het leven. Hij wist mij even te vertellen dat ik ongelukkig was (wtf? :')) en dat ik mijn leven moest aanpassen om gelukkig te worden. Dus enige wat ik zei was: ben jij altijd zo gezellig?
Kreeg ik antwoord dat ik de confrontatie niet aan durfde te gaan en dat dat een teken van ongelukkigheid was. _O-

Dit gebeurde in de eerste drie regels die we hadden uitgewisseld. :+

Second to the right, and straight on till morning

listiglistje

Berichten: 14401
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 15:00

Neverland schreef:
Ik had laatst iemand die direct begon over het vinden van geluk in het leven. Hij wist mij even te vertellen dat ik ongelukkig was (wtf? :')) en dat ik mijn leven moest aanpassen om gelukkig te worden. Dus enige wat ik zei was: ben jij altijd zo gezellig?
Kreeg ik antwoord dat ik de confrontatie niet aan durfde te gaan en dat dat een teken van ongelukkigheid was. _O-

Dit gebeurde in de eerste drie regels die we hadden uitgewisseld. :+

:+ :') ohhw dat is wel heel erg.... weirdo zeg!

Hier super gezellige date gehad zondag, wel jonkie (29, oude Tindermatch van vorig jaar)
dus niet echt serieus van beide kanten, maar we konden het op alle vlakken wel heel erg goed vinden.
Nog steeds contact na de date, dus zal wel een vervolg komen :)

L1 + 24 PR 209 / L2 + 28 PR 211 / M1 + 21 PR 210 / M2 + 13 PR 204 / Z1 + 14 PR 225 / Z2 + 11 PR 224 / ZZ-L + 5 PR 223 *\o/* / RIP lieve Aqanto


listiglistje

Berichten: 14401
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 15:41

Relaxed schreef:
FWB nr 3? :')

:+ zat ik ook al aan te denken :') := maar deze is ook erg leuk en lekker....
Ach ja je kan het ook gewoon leuk met iemand hebben, zonder naamplaatjes of stempeltjes!

Volgende week heb ik wel een serieuze date, met andere intenties staan :D (Vanuit hem ook)
Dus wie weet worden die 3 ingewisseld voor 1 exemplaar :Y)

L1 + 24 PR 209 / L2 + 28 PR 211 / M1 + 21 PR 210 / M2 + 13 PR 204 / Z1 + 14 PR 225 / Z2 + 11 PR 224 / ZZ-L + 5 PR 223 *\o/* / RIP lieve Aqanto

Yonker

Berichten: 13500
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 15:56

Een oprechte vraag, hoe doe je dat dan? Of zie je ze maar 1 keer per week? Of 1 keer in de 2 weken? Die mannen hebben toch ook behoefte aan meer :+

Always be yourself unless you can be a Unicorn then always be a Unicorn!!!!

listiglistje

Berichten: 14401
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 16:00

Yonker schreef:
Een oprechte vraag, hoe doe je dat dan? Of zie je ze maar 1 keer per week? Of 1 keer in de 2 weken? Die mannen hebben toch ook behoefte aan meer :+

1 of 2 x per week zie ik zie meestal, 1 minder want die heeft zelf issues, die 1 a 2 x per maand.

2 hebben ook andere FWB en een drukke baan, en een daarvan een kind, dus die hebben ook hun eigen leven.

L1 + 24 PR 209 / L2 + 28 PR 211 / M1 + 21 PR 210 / M2 + 13 PR 204 / Z1 + 14 PR 225 / Z2 + 11 PR 224 / ZZ-L + 5 PR 223 *\o/* / RIP lieve Aqanto

koetje28

Berichten: 340
Geregistreerd: 15-02-10
Woonplaats: apeldoorn

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 16:30

ben er ook weer bij :)
leuke match, afgesproken, toen stilte en vandaag 3 dagen later de vraag hoe het gaat en of ik nog wil afspreken...hahahahaha ik ben geneigd te vragen of ik 2e keuze ben :')

mijn bonte koe wat een mazzel dat jij in mijn leven bent gekomen :)

listiglistje

Berichten: 14401
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 16:36

koetje28 schreef:
ben er ook weer bij :)
leuke match, afgesproken, toen stilte en vandaag 3 dagen later de vraag hoe het gaat en of ik nog wil afspreken...hahahahaha ik ben geneigd te vragen of ik 2e keuze ben :')

Klinkt wel als een echte man :P zou er niet te zwaar aan tillen, hij wil je nog een keer zien, punt.

L1 + 24 PR 209 / L2 + 28 PR 211 / M1 + 21 PR 210 / M2 + 13 PR 204 / Z1 + 14 PR 225 / Z2 + 11 PR 224 / ZZ-L + 5 PR 223 *\o/* / RIP lieve Aqanto

F_Orumster

Berichten: 15319
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 16:38

Yonker schreef:
Een oprechte vraag, hoe doe je dat dan? Of zie je ze maar 1 keer per week? Of 1 keer in de 2 weken? Die mannen hebben toch ook behoefte aan meer :+

Ik zag mijn fwb ook eens per week of soms eens per 2 weken. Das toch het idee van FWB, af en toe vrijblijvend fun?

MyWishMax

Berichten: 25227
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 16:50

listiglistje schreef:
koetje28 schreef:
ben er ook weer bij :)
leuke match, afgesproken, toen stilte en vandaag 3 dagen later de vraag hoe het gaat en of ik nog wil afspreken...hahahahaha ik ben geneigd te vragen of ik 2e keuze ben :')

Klinkt wel als een echte man :P zou er niet te zwaar aan tillen, hij wil je nog een keer zien, punt.


Ik heb die neiging ook := Ik vergeet gewoon soms wat terug te sturen. Ook met whatsapp bijvoorbeeld. Of ik lees het, maar denk dat ik later wel wat terug stuur als ik tijd heb, of ik veeg de melding weg,omdat ik geen tijd heb en vergeet het vervolgens... Vrienden weten dat, dus die sturen gewoon nog wat als ik niks laat weten of wachten gewoon. :')

B + 19 PR 217 / L1 + 24 PR 218 / L2 + 23 PR 212 / M1 + 28 PR 212,5 / M2 + 16 PR 227,5
[RIJ-ITP] Flow tijdens training

koetje28

Berichten: 340
Geregistreerd: 15-02-10
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 16:50

listiglistje schreef:
koetje28 schreef:
ben er ook weer bij :)
leuke match, afgesproken, toen stilte en vandaag 3 dagen later de vraag hoe het gaat en of ik nog wil afspreken...hahahahaha ik ben geneigd te vragen of ik 2e keuze ben :')

Klinkt wel als een echte man :P zou er niet te zwaar aan tillen, hij wil je nog een keer zien, punt.


ja een echte vent dat is die wel _/-\o_ maar ik ga niet nog een x afspreken....
ik ben echt de lastigste niet maar ga me niet 3 dagen negeren }:)

mijn bonte koe wat een mazzel dat jij in mijn leven bent gekomen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 17:01

F_Orumster schreef:
Yonker schreef:
Een oprechte vraag, hoe doe je dat dan? Of zie je ze maar 1 keer per week? Of 1 keer in de 2 weken? Die mannen hebben toch ook behoefte aan meer :+

Ik zag mijn fwb ook eens per week of soms eens per 2 weken. Das toch het idee van FWB, af en toe vrijblijvend fun?


Pcies, maar met 3 mannen op zo'n basis afspreken zou voor mij wat ingewikkeld worden, ongeacht het labeltje :+


listiglistje

Berichten: 14401
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 17:12

ik vind het wel meevallen, goed planbaar, is alleen niet goed voor mijn nachtrust :') het zijn allemaal van die nachtbrakers :P

koetje28 je moet het zelf weten, maar ik vind dat echt een vrouwending...
Je bent pas 1 x op date geweest, jongen heeft misschien een druk weekend gehad en 3 dagen is toch niks! (had je zelf dan wat terug gestuurd?)

L1 + 24 PR 209 / L2 + 28 PR 211 / M1 + 21 PR 210 / M2 + 13 PR 204 / Z1 + 14 PR 225 / Z2 + 11 PR 224 / ZZ-L + 5 PR 223 *\o/* / RIP lieve Aqanto

koetje28

Berichten: 340
Geregistreerd: 15-02-10
Woonplaats: apeldoorn

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 17:17

LL ik vind mezelf niet helemaal onder de noemer vrouwending vallen :D
met mn FWB heb ik soms een hele week soms 2 geen contact ivm drukte
maar als jij zegt "ik app/bel je" en vervolgens, ondanks iets van mij, een stilte precies op vrijdag zaterdag en zondag en dan maandag weer appe....dan gaan mijn alarmbellen af dat hij of nog wat anders had of thuis wat heeft zitten..

mijn bonte koe wat een mazzel dat jij in mijn leven bent gekomen :)


sabine1979

Berichten: 2592
Geregistreerd: 10-10-11
Woonplaats: Oeffelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 17:17

Ik mag me ook weer melden :P
Heb vrijdag een date gehad met een man.
Zaterdag was date 2 :D
Het klikte via de app al heel goed, en in het echt ook.
Hij is echt leuk, hij vind mij ook leuk :o
Morgen zie ik hem weer :D
Hij zei dat liefde op het eerste gezicht niet bestond, daar is hij op terug gekomen :=

F_Orumster

Berichten: 15319
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 17:23

Relaxed schreef:
Pcies, maar met 3 mannen op zo'n basis afspreken zou voor mij wat ingewikkeld worden, ongeacht het labeltje :+

Ja, dat zou ik ook niet trekken, je moet er toch ook mee appen enzo :+

Montgri
Berichten: 655
Geregistreerd: 18-07-15

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 17:28

Zit er aan te denken het weer op me mobiel te zetten. Als ik dat durf hahha. Het was 3 jaar geleden uit met me ex en ging een aantal maanden later op tinder, kwam ik hem tegen. Hij berichtje naar me gestuurd met de vraag waarom ik er op zat, of ik echt zo hopeloos was en dat er rare mannen op zitten. Heb gezegd dat hij even een spiegel voor moest houden. En heb tinder er snel vanaf gegooid, sinds dien nooit meer gedaan. Slecht eigenlijk, had toen gewoon geen zin in zijn gezeur. Binnenkort maar weer eens op me mobiel zetten.

Insta: @Orrie_the_belgiandraft

Britt_Sisi

Berichten: 8943
Geregistreerd: 03-10-06
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 22:50

Ik kom ook graag weer meelezen! *\o/*
Soms mis ik het tinderen wel hoor, het gedachteloos swipen en gênante gesprekken...
Ik ben inmiddels alweer 2 jaar samen met mijn tindermatch, maar daarvoor jaren geswiped en gedate! Nu beleef ik graag mee via jullie verhalen haha! :')

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 23:50

Na een lange tijd heb ik eindelijk weer eens een leuke Tinderdate gehad :D

fiets a fake smile

TheJokerr
Berichten: 2770
Geregistreerd: 25-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 07:11

Montgri schreef:
Zit er aan te denken het weer op me mobiel te zetten. Als ik dat durf hahha. Het was 3 jaar geleden uit met me ex en ging een aantal maanden later op tinder, kwam ik hem tegen. Hij berichtje naar me gestuurd met de vraag waarom ik er op zat, of ik echt zo hopeloos was en dat er rare mannen op zitten. Heb gezegd dat hij even een spiegel voor moest houden. En heb tinder er snel vanaf gegooid, sinds dien nooit meer gedaan. Slecht eigenlijk, had toen gewoon geen zin in zijn gezeur. Binnenkort maar weer eens op me mobiel zetten.

Ik kom mijn ex ook geregeld tegen, maar ben zo boos geweest om wat ze heeft gedaan dat het heerlijk voelt om haar weg te swypen :')

Mijn date doet een beetje moeilijk := gaan sowieso morgen naar de film maar zij boodt eerst woensdag(vandaag) aan. Dus ik ging er op in dat ik dat wel ook leuk zou vinden ipv alleen maar in de bios stil moeten zijn := maar helaas gaat ze daar niet op in en ik wil niet pushen met of ze al een besluit heeft genomen.. Maar aan de andere kant ben ik wel toe aan planning van hoe mijn avond eruit ziet :')



Stars don't disappear, they keep blazing

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 08:33

Hoihoi :wave:

Ik ben ook weer een beetje aan het swypen dus ik lees weer gezellig mee :D


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, Carr_friesje, desi92, ellen05, limagirl, Prairy, Selina, Sterre34 en 167 bezoekers