juval schreef:wat een leuke naam miekies!!
happytime, gefeliciteerd, mooi kleurtje! wat voor ras is het?
JDVL, ook gefeliciteerd, mooi veulen!
Staat Bambi niet meer op de lijst? heb ik wat gemist?
sjanien schreef:Gefeliciteerd met de veulens. Zag ook al weer een red bag voorbij komen. Is er ook een evt oorzaak bekend waarom een merrie dat krijgt? Komt dit jaar nu aardig vaak voorbij.
mijn da staat er juist heel erg op om veulen consequent te ontwormen. Hij geeft altijd een schema mee en houdt ook goed bij dat ze de jaren erop een andere kuur krijgen als de oudere paarden.
Onze merrie was vannacht ook vreselijk onrustig. heb er een uur bij gestaan kijken. Telkens hap eten en dan snel paar passen verder lopen wat eten en tussendoor telkens rondkijken. En dan ineens weer helemaal naar voren in de wei ging ze in de hoek staan en staan geeuwen. toen mijn man ging kijken vannacht was ze ook nog onrustig. En vanmorgen stond ze op drie benen en was ze weer rustig.
Hadden bij jullie de merries altijd hars op de spenen voor ze bevielen?
stal_HD schreef:Dat was een andere Bambi...
Diertjec schreef:juval schreef:wat een leuke naam miekies!!
happytime, gefeliciteerd, mooi kleurtje! wat voor ras is het?
JDVL, ook gefeliciteerd, mooi veulen!
Staat Bambi niet meer op de lijst? heb ik wat gemist?
Ik had Bambi op mn bevallen lijstje staan al, 3 mei van een hengstveulen. Of is dat een andere Bambisoms gaat het me te snel hahah
sjanien schreef:Gefeliciteerd met de veulens. Zag ook al weer een red bag voorbij komen. Is er ook een evt oorzaak bekend waarom een merrie dat krijgt? Komt dit jaar nu aardig vaak voorbij.
mijn da staat er juist heel erg op om veulen consequent te ontwormen. Hij geeft altijd een schema mee en houdt ook goed bij dat ze de jaren erop een andere kuur krijgen als de oudere paarden.
Onze merrie was vannacht ook vreselijk onrustig. heb er een uur bij gestaan kijken. Telkens hap eten en dan snel paar passen verder lopen wat eten en tussendoor telkens rondkijken. En dan ineens weer helemaal naar voren in de wei ging ze in de hoek staan en staan geeuwen. toen mijn man ging kijken vannacht was ze ook nog onrustig. En vanmorgen stond ze op drie benen en was ze weer rustig.
Hadden bij jullie de merries altijd hars op de spenen voor ze bevielen?
jobamara schreef:Diertjec, springen moet hij![]()
Yaartje, geweldig!!!!
Gebruikers op dit forum: Googlebot en 3 bezoekers