Subtop - Wie nog meer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Mirranda

Berichten: 1717
Geregistreerd: 24-09-04
Woonplaats: Melissant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 11:49

Welkom Vivre en gefeliciteerd met je eerste puntje ;)

Grand Prix Haflinger Aragon GP+8 & SGW B +6 / Mara ZZZ +1 & Endurance Klasse II +4 / Almond (GGK Hengst) Z1 +7


peetje82
Berichten: 3515
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 10:48

gaat er iemand van jullie naar Houten de komende dagen?

RIP Rubini :-( (Rubinstein x Donnerhall x Furioso) (PROK,SPORT,STER PREFERENT en PRESTATIE) Diva (Spielberg x Rubinstein) ELITE SPORT GP, drachtig van Bordeaux.
Luna (Governor X Zhivago x Weltmeyer X Rubinstein) ELITE EPTM LT >70%
via ET veulen op komst van Indian Rock

Mirranda

Berichten: 1717
Geregistreerd: 24-09-04
Woonplaats: Melissant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 11:56

Nope, mijn ruiter is op vakantie, dus pony heeft ook "vakantie" :D

Grand Prix Haflinger Aragon GP+8 & SGW B +6 / Mara ZZZ +1 & Endurance Klasse II +4 / Almond (GGK Hengst) Z1 +7

marjolein88

Berichten: 4042
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Herwen (Gld)

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 13:08

gefeliciteerd Vivre !!

Nee niet naar Houten, wel naar het Gouden Ei in Nijkerk.

Ik had laatst ook nog foto's !

Afbeelding

Afbeelding

erg blij mee, aangezien ik eigenlijk maar heel weinig rijfoto's had van hem!

..::WWW.STOETERIJDUBOIS.NL Sportpony fokkerij (Duitse rijpony/NRPS/Welsh), doorlopend jonge aanfok te koop::.
==> PRACHTIGE GOEDGEKEURDe D-SPORTPONY- HENGSTEN TER DEKKING, TOPSPORT AFSTAMMING!
*KLIK*!!!

peetje82
Berichten: 3515
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 13:20

mooi!!!

ben onverwacht alleen op pad, dat is wel jammer, ik hoopte dat ik iemand van hier zou treffen!

RIP Rubini :-( (Rubinstein x Donnerhall x Furioso) (PROK,SPORT,STER PREFERENT en PRESTATIE) Diva (Spielberg x Rubinstein) ELITE SPORT GP, drachtig van Bordeaux.
Luna (Governor X Zhivago x Weltmeyer X Rubinstein) ELITE EPTM LT >70%
via ET veulen op komst van Indian Rock

Katja
Blogger

Berichten: 42172
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 15:00

Ik kom donderdag denk ik even kijken in Houten. Ben er denk ik rond een uurtje of 3.

Super mooie foto's Marjolein. Ziet er heel fijn uit!!
Ik heb alleen enorm de neiging om even met een schaar langs te komen en de lusjes van je dekjes te halen en de stopjes van je teugels te halen. Maar verder ben ik heel normaal en niet dwangneurotisch met zulke dingen :=

Suzanne F.

Berichten: 48954
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 18:35

Katja schreef:
Ik kom donderdag denk ik even kijken in Houten. Ben er denk ik rond een uurtje of 3.

Super mooie foto's Marjolein. Ziet er heel fijn uit!!
Ik heb alleen enorm de neiging om even met een schaar langs te komen en de lusjes van je dekjes te halen en de stopjes van je teugels te halen. Maar verder ben ik heel normaal en niet dwangneurotisch met zulke dingen :=


:D
Ik ben dus niet de enige die daar over valt. :D

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Katja
Blogger

Berichten: 42172
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 18:53

Ik ben er echt verschrikkelijk met zulke dingen. Het leidt me ook echt af als ik les moet geven 8)7

marjolein88

Berichten: 4042
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Herwen (Gld)

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 22:24

Haha ja ! Dat jullie dat zien idd!

..::WWW.STOETERIJDUBOIS.NL Sportpony fokkerij (Duitse rijpony/NRPS/Welsh), doorlopend jonge aanfok te koop::.
==> PRACHTIGE GOEDGEKEURDe D-SPORTPONY- HENGSTEN TER DEKKING, TOPSPORT AFSTAMMING!
*KLIK*!!!

peetje82
Berichten: 3515
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 10:22

oh jullie zijn te erg, ik had het niet eens gezien! :+

drie dgn subtop achter de rug, wat een deelnemersveld en wat een paarden zeg; WOW!

dinsdag lekker gereden op een paar dingetjes na, karig gepunt met 60,44. maar wel blij hoe ze liep.
WOensdag Inter I debuut, gewoon geen erg in gehad, dus er zaten best een paar "de dood of de gladiolen"dingetjes in. Had voor de eerste twee onderdelen een 4 dus was niet zo fijn begonnen, wel 61,18 dus gelukt!
Gister liet ze wel hele goede dingen zien, maar met een enorme pruttel een terecht 1, een 3 en 2x een 4 nog wel 60,74.

Ze heeft zich goed gehouden maar na het vlechten gister liet ze met een grote boodschap in de drinkbak weten dat het tijd was om te gaan!

Gisteravond lag ze ook lekker dr hooi te eten, ze was gewoon echt moe.
Maar goed 8 jaar en drie dgn zulke proeven lopen is dan ook niet niks, en dan nog zo'n duts op de rug, dan valt het niet mee.

RIP Rubini :-( (Rubinstein x Donnerhall x Furioso) (PROK,SPORT,STER PREFERENT en PRESTATIE) Diva (Spielberg x Rubinstein) ELITE SPORT GP, drachtig van Bordeaux.
Luna (Governor X Zhivago x Weltmeyer X Rubinstein) ELITE EPTM LT >70%
via ET veulen op komst van Indian Rock

mirjamalvaro

Berichten: 14616
Geregistreerd: 19-08-04

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 10:27

Oke dat soort dingen zie ik niet hoor, moest de foto's terug kijken wat er dan was. :')

Peetje, top dagen dus. Moe paard. :(:)

Ik heb mijn wedstrijd voor volgende week gecanceld.

MT sporthorses, voor uw dressuur- en/of ponyveulens.


peetje82
Berichten: 3515
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 12:09

ja ik las net heb de voorpagina dat het niet goed is gegaan?

sneu zeg, sterkte!

RIP Rubini :-( (Rubinstein x Donnerhall x Furioso) (PROK,SPORT,STER PREFERENT en PRESTATIE) Diva (Spielberg x Rubinstein) ELITE SPORT GP, drachtig van Bordeaux.
Luna (Governor X Zhivago x Weltmeyer X Rubinstein) ELITE EPTM LT >70%
via ET veulen op komst van Indian Rock

marjolein88

Berichten: 4042
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Herwen (Gld)

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 15:54

ik zag het verdrietige nieuws van je andere paard Mirjam. Sterkte !! Snap dat je nu ff niet aan wedstrijden moet denken

..::WWW.STOETERIJDUBOIS.NL Sportpony fokkerij (Duitse rijpony/NRPS/Welsh), doorlopend jonge aanfok te koop::.
==> PRACHTIGE GOEDGEKEURDe D-SPORTPONY- HENGSTEN TER DEKKING, TOPSPORT AFSTAMMING!
*KLIK*!!!

mirjamalvaro

Berichten: 14616
Geregistreerd: 19-08-04

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 16:12

Dank jullie. Ze ging inderdaad opeens heel slecht en gaf het duidelijk op. Dus keuze was snel gemaakt. Maar niet minder pijnlijk.

Eerst even hoofd weer leeg krijgen, ondertussen rustig verder hobbelen met de rest.

MT sporthorses, voor uw dressuur- en/of ponyveulens.

Anoniem

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 15:19

Wie kan mij vertellen wat *ZT betekent?
Ik bedoel daarmee wat het sterretje voor ZT betekent? Ik zag dit bij de wedstrijdresultaten van een paard staan die ik wil kopen maar ik heb geen idee wat dat sterretje inhoudt.
Ik hoop dat jullie sub toppers mij het kunnen uitleggen?
Of zie ik het over het hoofd op de site van de KNHS en staat het daar wel uitgelegd?

(Sorry dat ik hier zo inbreek )

mirjamalvaro

Berichten: 14616
Geregistreerd: 19-08-04

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 15:33

Geen winstpunten gereden, wel gestart in zware tour

MT sporthorses, voor uw dressuur- en/of ponyveulens.

Anoniem

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 15:43

Dankje! :)

josje4

Berichten: 1594
Geregistreerd: 20-07-11
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 10:00

Hoi! Ik kom weer uit mijn meeleesmodus want ik ga in juni ook weer wedstrijden rijden. Na wat ellende en een lange opbouwperiode gaan we na een dik jaar weer starten :)

@mirjam super verdrietig, je hebt zo veel voor je paard gedaan. Heel naar dat het dan zo afloopt
@marjolein, jouw paard is super knap!! :D
@Peetje, gefeliciteerd met je mooie debuut! Goede score :)

Gisteren heeft een stalgenootje wat foto's gemaakt. Zo blij dat ze zich weer goed voelt. Al moeten er wel heel wat kilo's af.. Ze staat zich echt vol te vreten in de wei.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik krijg straks ook een halfzusje van mijn merrie in training. Zijn er hier nog meer mensen die paarden van anderen rijden? Zo ja, hoe doen jullie dat qua afspraken en geld? Mag ook via pb.

Baie Rose (Gribaldi x Kennedy) l Lichte Tour Niveau l 14 jaar oud
Insta https://www.instagram.com/lisetdressagelife/
Voor dressuurinstructie op maat

suikermeisje

Berichten: 8340
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 10:26

Goedemorgen!
Vandaag voor het eerst Inter I gestart. 60,66% dus net winst. PSG zelfs lager met 60,44% :+
Hoofdjury had ik mooie percentages bij van 62 (PSG) en 64 (Inter I)
Andere jury kon het minder waarderen met 58(PSG) en 57(Inter I).
Desalniettemin konden beide proeven een stuk netter en ben ik echt dus super blij hiermee. Normaal rij ik een strakke proef en dan zulke percentages dus we verbeteren wel :)). Voor de rest ook erg druk met SGW met mijn jonge paard. Daarmee ga ik meedoen aan NK 5 jarige eventingpaarden over 1,5 week.

Dakar Utopia (v. Cartano) Intermediair I +1

IlBuono
Berichten: 383
Geregistreerd: 15-01-13

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 10:35

Leuk suikermeisje! De punten zullen vast stijgen als je beter kan afwerken.
Sorry Josje4, ik rijd wel paarden voor een eigenaar maar wordt er niet voor betaald, gaat daar om 1 paard dat ik mee de young riders kan starten en later de Inter 1 dus dat is voor mij ook een goede kans. Haar tweede paard is een lastiger geval maar dat is meer er af en toe opzitten om te zorgen dat ze rijdbaar blijft dan echt trainen, er hangt bij allebei ook niet echt een 'doel' aan vast om ze heen te werken ...

Ik had nog even een vraagje over een technisch deeltje van de proef, de young riders individuel, wordt waarschijnlijk door bijna niemand hier gereden maar het gaat over een specifieke lijn nl. schouderbinnen inzetten op de lange zijde, bij E afwenden en dan bij B aan de andere kant verder in schouderbinnenwaarts. Nu vraag ik me af hoe jullie het eerste deel zouden rijden, zet je recht voor je gaat afwenden of laat je de schouder naar binnen en draai je vanuit de schouderbinnenwaarts af? Alvast bedankt voor de tips!

Il Buono 25j- luxe grasmaaier en mijn beste vriendje - op pensioen- eindstand: niveau 1+16
Ebony (v. Aga Kahn (v. Ferro)) - 17jaar - Young Riders gereden, nu lichte tour
Delilah -18j - was niet van mij, YR mee gereden

josje4

Berichten: 1594
Geregistreerd: 20-07-11
Woonplaats: Wageningen

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 10:50

Suiker meisje gefeliciteerd met je punten :D

Ilbuono ik reed die lijn altijd op vanuit de schouderbw, oogt vloeiender.

Baie Rose (Gribaldi x Kennedy) l Lichte Tour Niveau l 14 jaar oud
Insta https://www.instagram.com/lisetdressagelife/
Voor dressuurinstructie op maat

Katja
Blogger

Berichten: 42172
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 11:14

Je moet gewoon vanuit het schouderbinnenwaarts draaien.

Gefeliciteerd Suikermeisje! Succes vast met je 5 jarige!

marjolein88

Berichten: 4042
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Herwen (Gld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 14:32

Iemand nog gestart?

..::WWW.STOETERIJDUBOIS.NL Sportpony fokkerij (Duitse rijpony/NRPS/Welsh), doorlopend jonge aanfok te koop::.
==> PRACHTIGE GOEDGEKEURDe D-SPORTPONY- HENGSTEN TER DEKKING, TOPSPORT AFSTAMMING!
*KLIK*!!!

mirjamalvaro

Berichten: 14616
Geregistreerd: 19-08-04

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 14:58

Nee ben nog aan het ontstressen van 6 maanden ellende. :o

MT sporthorses, voor uw dressuur- en/of ponyveulens.

IlBuono
Berichten: 383
Geregistreerd: 15-01-13

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 15:12

Ik ben 2 juni nog gestart, even niets van vermeld omdat ik direct met examens begon erna :+ Met 2 paarden de young rider proeven gestart, in de team test (gewone PSG) enkel met m'n eigen paard en 61,5 procent gescoord, op zich wel tevreden want dankzij een vlieg op haar hoofd stond ze in de uitgestrekte draf ineens stil := maar een beetje achter het been door de ligging van de piste (best fel afhellend). In de tweede proef, de individuele, met allebei gestart, mijn eigen paard beter actief maar ze was toch al wat moe (62,5%) en mijn bijrijdpaard had wat foutjes maar wel nette proef verder (63,9%). En onze eerste 8 op nationaal niveau *\o/* Met haar heb ik me al geselecteerd voor het BK, hopelijk 30 juni met mijn eigen paard ook!

Il Buono 25j- luxe grasmaaier en mijn beste vriendje - op pensioen- eindstand: niveau 1+16
Ebony (v. Aga Kahn (v. Ferro)) - 17jaar - Young Riders gereden, nu lichte tour
Delilah -18j - was niet van mij, YR mee gereden


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers