Wat hebben jullie gekocht!?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Wat hebben jullie gekocht!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-02 14:28

Ik ben gister met mijn ouders geweest, ik had flink veel geld meegnomen, maar helaas nauwelijks iets van mijn gading kunnen vinden Verdrietig

Uiteindelijk ben ik gezwicht voor goudkleurige bandages ( Party!! ) en een messing kinkettinkje voor aan mijn stang en trenshoofdstel, want daar had ik nou een koperen voor en dat is zo lastig poetsen.

Mijn vader is beter geslaagd,
die heeft op de veiling een mooi stel koetslampen gekocht en een SUPER!!! mooi roodbruinig tweespantuig met lichterbruin onderlegd!
Echt zoooo sjiek! Thuisgekomen hebben we de boel uitgepakt en waren we in eerste instantie reuze teleurgesteld, niet omdat het niet mooi was, integendeel, het was schitterend! Goed afgewerkt, ontzettend soepel, mooie fijne hoofdstellen met supermooie frontriempjes.
Alleen leek het ons op het eerste gezicht te klein.
Toch maar eigenwijs vanmorgen een fries uit de wei geplukt en even gepast, en het past gewoon nog beter als het huidige tweespan tuig!
Echt heel gaaf!
Ik vraag me af of iemand weet wat een tweespan tuig van Ideal nieuw kost?
Mijn vader heeft er excl. veilingkosten 325 E voor gegeven.

En nu jullie lijstjes! : Cool

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 14:36

Ik heb alleen een sjaal/muts gekocht en Traumasol voor Bill z'n blessure.
Had niet zoveel geld bij me, en aangezien ik toch alles al heb.....

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 15:07

Heb voor 15 euro een geborduurd sjabrak gekocht. Ik vond 15 euro inclusief borduren zo goedkoop, kon ik nie laten liggen.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 17:08

Ik heb een leuke bodywarmer gekocht, die ik ook al op een andere beurs had gezien, maar toen hadden ze helaas mijn maand niet meer. En nu lekker wel *LOL*
En ik heb strijklappen gekocht, die had ik namelijk nog niet, maar wilde ze al wel langer. En voor €10 kon ik ze niet laten liggen.

En ik had bijna zo'n zwart fluwele sjabrak gekocht. Maar daar heeft Michel een stokje voor weten te steken.

SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 17:31

een rood fluwelen dekje met namen erop (quinta&maike)
en een halster en touw, blijft leuk om te kopen vorig jaar had ik ook al twee halsters gekocht Tong uitsteken
en toen vond ik het verstandiger niet verder te kijken... Schijnheilig

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 18:58

ikke... NIKS!
*klapt U maar!*

Heb alleen een frietje gehaalt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 19:03

Ggrrrr, heeft je vader tegen mij opgeboden met de lampen, ik wilde er niet meer dan 100 euro voor betalen, dus helaas.....
Verder heb ik niets gekocht, ik heb wel gekeken voor een mooi hoofdstel maar er geen een kunnen vinden.
Heb nog wel een mooie zandkleurige Casco cap gezien maar bij nader inzien heb ik hem laten liggen omdat ik nooit een cap draag Bloos

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 19:09

ik heb een nieuwe zweetdeken en dekensingel voor quinto gekocht
(oke hij heeft hem nog niet echt nodig maar alvast voor volgend jaar Haha!)
en de BIT dan, mede omdat daar quinto in staat met zijn dikke staart Tong uitsteken

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 19:14

een halster met zachte stukken op de "neusriem" en "oren stuk" en moet je raden voor hoeveel geld (echt héél duur) 4 euro!! Ik helemaal trots Tong uitsteken

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 19:15

Een mooie dikke singel voor 14 euro, een sjabrak van BR (bordeauxrood met gouden randje) voor 25 euro, een paar thermosokken voor 1 euro en twee oude edities van Hemel op Paarden voor drie euro.
Heb ik ook dus nog érg netjes gedaan (ook al kon ik bijna niet anders, omdat er niet zo ontzettend veel stands waren met de spullen die ik nodig had)

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 19:56

Ik heb een regenboog-halster gekocht, alleen ik kwam er niet helemaal uit welke maat het nou was.. want er was alleen maar maat 1, 2 en 3
Hopelijk is het 2 maat cob, en anders.. bewaar ik hem nog even voor shakyra over een tijdje!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 19:57

ik heb alleen maar een kalender van de appaloosa's gekocht *LOL* Meer niet. Ik wou wel een nieuw tuig, maar vond het wel duur, dus dat was pech hebben. Heb wel zitten Kwijl bij al die menwagens *LOL* Ik zag een hele mooie, prijs: 5700 euro }> Mijn vriendin en ik hadden echt zo iets van whooo!!!

benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 20:00

Haha en ik heb zi'n grappige cowboyhoed Haha!


akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 20:09

ja he liberty, er stonden een aantal mooie wagens tussen (vooral marathonwagens) maar die prijs he.
ik wacht nog wel ff, eerst flink doorsparen Haha!

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 20:14

Ik heb net als Brenda (Chatelaine) een regenbooghalster, een regenbooghengstenketting (paste er mooi bij Haha!) een regenboogbitstukje, een regenbooglongeerlijn. Berdientje goes regenboog (arme pony Tong uitsteken)
Ik heb ook nog een armbandje met Berdientje erop (had ik vorig jaar ook bij Jumping gekocht, maar die is nu oud, en nu heb ik een neiuwe Haha!) Ik ga zo een verslag schrijven, en er komen veel Eva-foto's }>, Kim-foto's }> }> en andere foto's Haha!

Jessica24

Berichten: 1303
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 20:30

nou ik ben vandaag geweest en ik heb ook aardig wat spulletjes ingeslagen.
- een blauw sjabrak met ''fujera'' erop.
- een wit wedstrijd sjabrak.
- teugeltjes.
- onderbandages.
- witte werkbandages.
en toen vond ik het wel weer genoeg geweest en waren mijn centjes op.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 20:50

Ik kocht:
-een frietje met mayonaise en jus d'orange Vingers aflikken
-een hooinet voor in de trailer
-een shabrak groen met zwart randje (zou ik voor mijn vriendin halen)
-een shabrak grijs met zwart randje en heel apart gestikt Kwijl

En Assie van Bokt kocht voor mij:
Een zweetdeken fleece, grijs met wit/zwart/witte rand, echt heel sjiek en prachtig. Ben er zó blij mee! Thanks Assie! Lovers

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 20:59

Ik heb ook bijna niets gekocht, eigenlijk wel goed, want ik ben niet zo rijk! Haha! Een borstel en een shabrakje, goed he!

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 21:17

Ik was van plan veel meer te kopen maar ja...
Heb nu alleen hele mooie handschoenen gekocht en leren sporen riepjes. Oja en een hotdog en drinken!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 21:52

zandkleurige zweetdeken en sjabrak en een shet halster voor mn guppie!! Lovers ben helemaal tevreden!!!!!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 21:57

ik heb zo'n glimmende veiligheidscap gekocht Haha! Nouja, mn paps heeft m lekker betaald voor mij dus dat was weer goed geregeld Lachen en k heb mn eigen geld niet uitgegeven *jeuj*

Miran

Berichten: 4453
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 22:43

Ik had nog een shabrak, longeersingel en uitrijdeken op mijn lijstje, maar ben thuisgekomen met een cap voor mijn vriend, een halster met touw en een trui.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 22:54

Hihi Roy heeft voor mij (n verjaardag Tong uitsteken) een PAARS zadeldek gekocht, en een supersjiek bordeauxrood halster MET touw hihi en geruite sokken... Ben er echt superheppie mee, alleen beetje jammer dat ik nog niet jarig ben en de kerstman nog niet rondvliegt in zijn arreslee....

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 22:59

Helemaal niks, goed he!

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 23:01

3 Hooi netten.