Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Dorus

Berichten: 13200
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 22:20

Dat een proefexamen schijnbaar betekend dat je mensen helemaal de grond in moet stampen na afloop als ze het niet goed genoeg gedaan hebben. Alleen maar herhalen wat er fout gegaan is en wat je niet had moeten doen. Alsof ik dat nog niet wist. Kwam over of ik maar op 10% zit van waar ik moet zijn terwijl ik zeker weet dat ik eerder op 80/90% zit.
Of ja, dat idee heb ik, maar er is geen enkele opbouw richting het examen noch tussentijdse testmomenten behalve dan die van vandaag dan dus eigenlijk heb ik geen flauw idee hoe ik in het afgelopen jaar ontwikkeld ben. En toen heb ik het op een haar na niet gehaald omdat ik zo over de zeik was hoe slecht het eerste deel was gegaan dat m’n hond niet braaf bleef liggen, maar naar mij toe ging tijgeren om me te troosten tijdens het tweede gedeelte.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!


Lieszje
Berichten: 7179
Geregistreerd: 13-10-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 22:23

Ach Dorus zo ging het bij mij ook een keer (de hele klas maakte mij belachelijk).
Uiteindelijk was ik de enige die geslaagd voor alles was.
Gewoon goed leren en er niets van aantrekken, komt goed :(:)

Maflinger_S
Berichten: 12151
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 22:32

Zodra het over examens gaat waarbij dieren betrokken zijn, moet je denk ik alles wat er gezegd wordt met een potje zout nemen. Dieren hebben en eigen leven. Als je controle wilt moet je gaan mountainbiken.

In het voorbeeld met de hond die naar je toe komt tijgeren om je te troosten zou ik supertrots zijn op het beestje en mezelf. We hebben een band.

The smarter the phone, the dumber the person
Je ziet pas waar je in zit als je eruit stapt

Het juiste gereedschap gebruiken is het halve werk
Goed luisteren ontwikkelt zich in stilte
Niet alles is maakbaar
Iemand onderuit halen is niet zo moeilijk, iemand overeind houden daarentegen ...
If you mess with the planet, the planet will mess with you ...
Black and white are just opposite ends of fifty shades of grey

Niobe

Berichten: 7978
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 22:56

Maflinger_S schreef:
Zodra het over examens gaat waarbij dieren betrokken zijn, moet je denk ik alles wat er gezegd wordt met een potje zout nemen. Dieren hebben en eigen leven. Als je controle wilt moet je gaan mountainbiken.

In het voorbeeld met de hond die naar je toe komt tijgeren om je te troosten zou ik supertrots zijn op het beestje en mezelf. We hebben een band.


Mee eens. Mensen in de grond stampen als ze hun best doen kan ik ook niet bij.

Anoniem schreef:
Dat de foto's van deze kolibrievlinder niet beter gelukt zijn. Hij kwam vanmiddag zo gezellig bij de lavendel zwermen.
[ [url=m/3CXheN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QFTU3d.jpg]Afbeelding[/url] ]


Is ook heel niet makkelijk!! Ik vind het al knap zat!


Laibadji schreef:
Graag gedaan. Gewoon even door doen! Veel succes!

Ik erger mij aan mijn man. Mijn allerliefste haan is deze nacht doodgebeten door een vos. Ik ben hierdoor heel triest want ik heb die haan groot gebracht. Hij liep achter mij als een kuiken, ik zat dagelijks bij hem om hem te knuffelen en eten te geven. Ik ben dus oprecht verdrietig. Hierdoor de hele dag weg geweest met mijn zoontje. Kom ik thuis, is meneer lastig omdat er nog geen eten is. Doet hij stront eigenwijs tegen mij en heeft overal commentaar op.

Mag ik ook gewoon eens verdrietig zijn en een baaldag hebben?

[ [url=m/rwfLDT.jpg]Afbeelding[/url] ]


Is hij nu lastig omdat ik nog geen bodywarmer voor hem besteld heb via bol.com. Ontploft man!


Wat een kontgedrag, echt niet tof :(:)
Heel veel sterkte Y;(

Ik had vandaag een aparte dag, vanmorgen mijn vader mooi uitgestrooid op de begraafplaats. Daarna kreeg ik hele mooie spiegelkappen van mijn broer als verrassing <3 en daarna reed ik een vette kras op een velg -O- en nu baal ik van mezelf.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 23:43

Dat de pijn met elke ongesteldheid erger wordt. Ik voel mij zo beroerd..

Lestrange01

Berichten: 2800
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 23:58

ScarOfWars schreef:
Dat de pijn met elke ongesteldheid erger wordt. Ik voel mij zo beroerd..


Dit dus, ik snap echt niet waarom de pijn steeds erger wordt??

Aan dat ik zo onstabiel ben terwijl ik nu juist zo graag het goed wil doen, maar aan de andere kant wil ik mezelf van een brug afgooien. Ugh, waarom kan mijn hoofd nou niet een keertje normaal zijn.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 00:04

Lestrange01 schreef:
ScarOfWars schreef:
Dat de pijn met elke ongesteldheid erger wordt. Ik voel mij zo beroerd..


Dit dus, ik snap echt niet waarom de pijn steeds erger wordt??

Aan dat ik zo onstabiel ben terwijl ik nu juist zo graag het goed wil doen, maar aan de andere kant wil ik mezelf van een brug afgooien. Ugh, waarom kan mijn hoofd nou niet een keertje normaal zijn.


'Gelukkig' ben ik niet de enige dus.. ben zelfs al overgestapt van pil omdat ik het bin de vorige ook ineens had..

Lestrange01

Berichten: 2800
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 00:10

Ik heb al meerdere pillen geprobeerd maar moet van elke overgeven. Pijnstillers helpen niet dus ik moet het elke keer maar uitzitten.. ik hoorde juist dat het minder hoort te worden hoe ouder je wordt, niet dus :')

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 00:12

Oh bah.. gelukkig heb ik dat niet (kan al slecht overgeven) maar ik heb mij serieus nog nooit zo beroerd gevoeld, pijnstilling helpt dan ook niet meer.
Wist niet dat het minder moest worden naarmate je ouder word.. dam gaat het hier ook goed mis :')

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33779
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 00:17

Dat ik met koorts en keelpijn onder 2 dekbedden en een fleecedeken lig te rillen... morgen werken en vervanging is er niet. -O-

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 00:18

MarlindeRooz schreef:
Dat ik met koorts en keelpijn onder 2 dekbedden en een fleecedeken lig te rillen... morgen werken en vervanging is er niet. -O-

Oh jakkes.. lekker rustig aan doen morgen! Beterschap!

Pepper3
Berichten: 1382
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 00:47

Lestrange01 schreef:
Ik heb al meerdere pillen geprobeerd maar moet van elke overgeven. Pijnstillers helpen niet dus ik moet het elke keer maar uitzitten.. ik hoorde juist dat het minder hoort te worden hoe ouder je wordt, niet dus :')


Ik ben inmiddels 30, gesteriliseerd en 3 kinderen. En ook ik kan vertellen dat de pijn erger wordt. Pijnstillers helpen gelukkig dan wel weer bij mij.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 00:48

Schreeuwende mensen buiten

Mandarijn
Berichten: 9062
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 03:36

Het is iets later geworden dan de bedoeling was, ik moet vroeg op dus ik kijk nu al uit naar m'n lange dag. :')
Maar ja, eigen schuld. |o :+

Caitlin_K
Berichten: 3753
Geregistreerd: 04-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 09:44

Aan het Chinese koppeltje tegen over mij in de tram. Ze eten een soort van Jelly achtige stinkende substantie; meisje kan normaal eten, de man, eet met zijn mond open en laat een stuk eruit vallen op zijn shirt, pleurt het op de grond naast mijn voeten (en de hond, want die heb ik mee), en dan spreek ik nog niet eens over het vieze gesmak. Wat vreselijk onsmakelijk weer. Zou hem bijna slaan uit irritatie. :=

Never make eye contact with anyone while eating a banana

Ineke2

Berichten: 33096
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 09:47

Gatverdamme!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 09:53

Caitlin_K schreef:
Aan het Chinese koppeltje tegen over mij in de tram. Ze eten een soort van Jelly achtige stinkende substantie; meisje kan normaal eten, de man, eet met zijn mond open en laat een stuk eruit vallen op zijn shirt, pleurt het op de grond naast mijn voeten (en de hond, want die heb ik mee), en dan spreek ik nog niet eens over het vieze gesmak. Wat vreselijk onsmakelijk weer. Zou hem bijna slaan uit irritatie. :=

Ik zou er ook onpasselijk van worden. Maar volgens Chinese maatstaven is deze meneer ontzettend beleefd naar zijn gezelschap toe die hem dat eten misschien heeft gegeven. Raar, maar waar.

Ineke2

Berichten: 33096
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 09:55

Door het op de grond te laten vallen?
Dat smakken is al vreselijk, maar ik weet dat Chinezen dat doen

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 10:11

Ineke2 schreef:
Door het op de grond te laten vallen?
Dat smakken is al vreselijk, maar ik weet dat Chinezen dat doen

Ook dat troep op de grond laten vallen vinden ze idd volkomen normaal, er komt (daar) immers (heel snel) iemand om het op te ruimen.

nicole_floor

Berichten: 3231
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 16:30

Dat we 'gezellig' moeten gourmetten bij mijn schoonouders.

Floor V. Silverlea Spiderman: Eindstand M spr, L1 dress & B SGW
Colet V. Hemmingway: B+0 dress, B+13 L startgerechtigd spr. B+0 SGW

'schoentje'

Merileth

Berichten: 1116
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Maarssen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 16:31

Het feit dat het bad van het zwembad hier om 16.00 sluit..... en de horeca ook. Dus ik was welgeteld 5 minuten te laat om iets te bestellen.

Mijn boeken zijn hier te koop!
Not all treasure is silver and gold....

theadora99

Berichten: 3629
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 19:36

Dat er bij wvw zo’n leuk spel is en ik niet mee kan doen. Nu val ik door de mand.

♡♡♡♡♡

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 19:42

Hahahhaa thea _O-

IK BEN REINIER!

Birthdays are good for your health. Studies show that people who have more birthdays live longer.

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 20:19

Aan dat ik steeds stroom krijg, wanneer ik mijn bed afhaal.

En aan dat ik zoveel spiermassa kwijt geraakt ben -O-

:o I broke my heart in two,
one for me and one for you :o

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 20:40

Mensen die niet kunnen communiceren.
Terugappen is echt niet zo moeilijk hoor!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 01San, agesus, Alexios, Alocasia, amandananana, Amazonbot, Appeltje00, Cantheon, colinneke, Corien_, DoretteK, Gaby, GoogleAdsense, Paardennamen, rocky_1995, saskiaojan, SemrushBot, TessaxQuincy, Urona447, xPabloBokt en 190 bezoekers