Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 21:37

Dat ik dingen zo ver laat komen;
- pakketjes terugbrengen op het allerallerlaatste moment (dat moment van vingers kruisen en retourssturen)
- kamer opruimen waardoor het een soort van rampgebied lijkt en het nu veel meer werk is om op te ruimen dan wanneer ik het gewoon bij hou

- mezelf dus

Wave after wave


MoniekJ

Berichten: 3589
Geregistreerd: 30-05-06
Woonplaats: In my own wonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 21:47

Dat mijn glucose waarde op 28 zit.. -O-

08-06-2020, I’ll see you again.

Mandarijn
Berichten: 9053
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 22:19

Dat na weken van rust en stilte, de verwarming weer lawaai maakt... -O-

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 22:32

Dat warmtepompen van zwembaden blijkbaar zo belachelijk irritant luid zijn en je dat ding van de buren dus kan horen in je living :Y)

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 22:43

Lieszje schreef:
Een sigaret doven in de drinkbak? :+


Wait whut.. Dus dan komt er as in de drinkbak van je paard of eh...?

Kan je niet op het erf roken en je peuk in een put of bakje gooien? Ik rook zelf ook, en ook na een ritje op mn paard, maar in de schuren ga ik niet staan roken en al zeker niet in de stal. altijd op het erf en peuken in een asbak die ik zelf meeneem.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

Niobe

Berichten: 7961
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 23:24

Jikkeee schreef:
Sorry dames :(



Lonneke, door jou heb ik nu wel een liedje in mijn hoofd :'). Staan we weer quitte?


HAHA

Nou oké dan :')

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 01:21

DezeNaam schreef:
Dat ik tegen morgen klaar moet zijn met mijn taak (examenopdracht) maar die programma's op mijn laptop niet mee willen werken... Ik moet een simpele stopmotion maken en het ging op zich eerst goed met het simpele programma 'movie maker' van Windows. Maar nu zie ik dus dat dat ding om de een of andere reden mijn foto's vergroot waardoor het gewoon niet meer klopt...

Ik word er echt gek van, heb gewoon een simpel programma nodig waar ik die beelden achter elkaar kan zetten en muziek (+eventueel tekst) toe kan voegen...


Dat dit nu wel gelukt is maar mijn laptop nu gaat zeiken dat ik niet genoeg opslagruimte heb... Schiet met neer joh. :')

Niobe

Berichten: 7961
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 01:25

Dat 99% van de vacatures voor fotografen óf een stage is óf op vrijwillige basis.
Of ik zoek verkeerd -O-

Barramundi

Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 02:36

Dat er na maanden wachten en bellen en schreeuwen tegen ze (door de vrouw van mij baas, niet door mij) eindelijk iemand van de Telstra (telefoon/internet bedrijf) is om het internet te fixen. Trekt hij zonder waarschuwing de modem eruit. Dahaag werk van de afgelopen paar uur :wave: 8)7
Oh en intussen zit hij aan de telefoon te ruziën met het bedrijf wat de kabels etc aangelegd heeft. Ik denk dat het nog even duurt voor het allemaal weer werkt....

Might as well share, might as well smile, life goes on for a little bitty while ~ Alan Jackson


Ineke2

Berichten: 33042
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 05:06

Barramundi schreef:
Dat er na maanden wachten en bellen en schreeuwen tegen ze (door de vrouw van mij baas, niet door mij) eindelijk iemand van de Telstra (telefoon/internet bedrijf) is om het internet te fixen. Trekt hij zonder waarschuwing de modem eruit. Dahaag werk van de afgelopen paar uur :wave: 8)7
Oh en intussen zit hij aan de telefoon te ruziën met het bedrijf wat de kabels etc aangelegd heeft. Ik denk dat het nog even duurt voor het allemaal weer werkt....

NEE -O- -O- -O-
Dat is echt k*t zeg... sterkte :(:)

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 05:18

Dat ik echt vreselijk slecht geslapen heb omdat ik ziek ben en over een uur moet beginnen met werken |(

:D

Dorus

Berichten: 13181
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 06:16

Dat net die ene dag dat m’n pakketje komt m’n man z’n baas vind dat hij wel een dagje bijrijder/rijinstructeur kan spelen. En ze leveren niet bij de buren en het tijdvak is te groot om vroeg voor naar huis te gaan en m’n nek is al teveel hersteld om dat als smoes te gebruiken.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Jorex

Berichten: 9898
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 06:37

Dat mijn cup niet meer ligt waar ik hem had neergelegd. Dat wordt vandaag maandverband gebruiken, ugh. Hopelijk vind ik hem vanavond.

Alex en Jorie <3

Marcella

Berichten: 36587
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 07:37

Dat ik gisteren voor een gesprek ging naar een bedrijf, maar uiteindelijk een half uur voor niks heb zitten wachten en dus geen gesprek gehad heb.

Of ik vandaag weer even kan gaan heb schijnbaar geen eigen leven. Maar dus ook blij geweest dat ik geen vrij gevraagd had. 8)7 :')

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

hagelslag
Berichten: 8933
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 08:03

Mannen _-:(
Ik ga toch niet eeuwig zitten wachten tot mijn vriend denkt tijd voor mij te hebben.
Heb genoeg te doen :Y)

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33748
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 09:18

Hoofdpijn...

En dat ik bijna 10 kilo afgevallen ben en Niemand dat opvalt. Ook mensen die ik lang niet gezien had niet. Echt jammer... :o

Nyaleti

Berichten: 5999
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 09:40

Dat het vanochtend in m'n schouder/ rug geschoten is toen een paard zich los trok en ik de hele dag nog hard moet werken en moet sjouwen met weipalen -O-

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 09:48

MarlindeRooz schreef:
Hoofdpijn...

En dat ik bijna 10 kilo afgevallen ben en Niemand dat opvalt. Ook mensen die ik lang niet gezien had niet. Echt jammer... :o


Stom is dat zeg. Maar wel super goed dat je zoveel bent afgevallen! Mag je trots op zijn!

Moet eerlijk bekennen dat een vriendin van mij iets van 15 kilo is afgevallen, maar dat zie ik ook niet. :o

Captain

Berichten: 21335
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 09:48

MarlindeRooz schreef:
Hoofdpijn...

En dat ik bijna 10 kilo afgevallen ben en Niemand dat opvalt. Ook mensen die ik lang niet gezien had niet. Echt jammer... :o

Je ziet er super goed uit! *\o/*


Dat ik geen keuze kan maken.. Ik ben normaliter zo snel en makkelijk met keuzes maken maar ik kom er nu gewoon niet uit. :')

Dorus

Berichten: 13181
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 09:56

Dat de mishandeling van de fysio van gisteren toch meer impact heeft dan ik dacht. Achter m’n bureau zitten is vandaag nog een hele uitdaging!

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 10:05

Ik heb een shirt gekregen van een Amerikaanse vriend (super lief hoor!) Maar ik weet niet wanneer ie komt, dan vind ik zo rot want hij wilde ook niet vertellen wat voor shirt het is.. Alleen dat hij het wel wat voor mij vond. Dan kan ik erg slecht tegen wachten :')

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 10:45

De vriendin van mijn vader. Die zorgt ervoor dat er geen ruimte meer is om mijn moeder te herdenken.
Urn mocht hij mijn vader niet meer in de woonkamer staan, foto’s zijn weg..
Ze wil ‘een band’ met ons opbouwen, maar vervolgens is ze nooit hier en zoekt ze 100 excuses om maar in Groningen te blijven (en mijn vader loopt als een puppy achter haar aan).

fiets a fake smile

Maflinger_S
Berichten: 12143
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 10:52

@Darah3: Herdenken doe je zelf, in je hart. Neemt niet weg dat het volkomen knudde is als er bij je vader in huis geen zichtbare plaats meer voor je moeder is.

Je vader vindt het misschien ook moeilijker dan je denkt, zonder je moeder, en zou zonder vriendin misschien stuurloos ronddrijven. Voor de vriendin van je vader is het misschien ook lastig om te "concurreren" met het verleden. Ze pakt het niet handig aan, dat komt misschien uit onzekerheid. Heb je al met ze gepraat?

The smarter the phone, the dumber the person
Je ziet pas waar je in zit als je eruit stapt

Het juiste gereedschap gebruiken is het halve werk
Goed luisteren ontwikkelt zich in stilte
Niet alles is maakbaar
Iemand onderuit halen is niet zo moeilijk, iemand overeind houden daarentegen ...
If you mess with the planet, the planet will mess with you ...
Black and white are just opposite ends of fifty shades of grey

Sophie_Wind

Berichten: 828
Geregistreerd: 05-03-17
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 10:55

Darah3 schreef:
De vriendin van mijn vader. Die zorgt ervoor dat er geen ruimte meer is om mijn moeder te herdenken.
Urn mocht hij mijn vader niet meer in de woonkamer staan, foto’s zijn weg..
Ze wil ‘een band’ met ons opbouwen, maar vervolgens is ze nooit hier en zoekt ze 100 excuses om maar in Groningen te blijven (en mijn vader loopt als een puppy achter haar aan).


Wat verschrikkelijk...
Ik kan wel huilen in jouw plaats :(:)

Ik denk dat je haar maar eens moet laten zien dat dat niet zomaar gaat.
Zet de urn terug, incl. de foto's. En zeg zodra ze het opmerkt dat je nooit een band met haar op kunt bouwen als ze jou niet geeft wat jij nodig hebt...
Veel sterkte :*

Flying_Angel

Berichten: 15706
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 10:58

@Darah, wat naar zeg :(:)
Ik zou met haar gaan praten en ook met je vader. Inderdaad, de spullen terugzetten en aangeven dat jij dit nodig hebt en anders inderdaad geen band kunt opbouwen met haar als ze je dit afneemt.

:*

Live free <3 [o]