Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Schuur_

Berichten: 4866
Geregistreerd: 09-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 13:50

Thanks, jij ook Sureido *\%/*

Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 13:51

Dat het lijkt alsof ik op een bouwplaats woon.

Inujojo

Berichten: 1417
Geregistreerd: 19-06-08
Woonplaats: Glasgow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 13:55

Dat we £400 moeten betalen om de auto door de apk te krijgen |(.
En alsof dat nog niet genoeg was moet m'n vriend vandaag ook naar de tandarts voor een gebroken tand. Onze spaarrekening gaat straks zelfmoord plegen :').

LoeOrange

Berichten: 321
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Waalwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 14:31

Dat de afvoer van de badkamer verstopt zit sinds zaterdag en zelfs de loodgieter niet weet hoe hij dit op moet lossen. Grote kans dat heel de badkamer eruit moet. Dat wordt een nier verkopen of een huilende spaarrekening ;(

jumpyhorse

Berichten: 1846
Geregistreerd: 14-11-15
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 14:38

Aan een aft onder mn tong

xPabloBokt

Berichten: 9377
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-19 15:41

Mijn vriend die elke keer kritiek heeft op de stukken die ik geverfd heb en er dan zelf weer overheen gaat.

Joe, jij mag de volgende emmer verf kopen. :evaw:

wemkelover

Berichten: 4696
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: bolsward, friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 15:48

aan dat beide kinderen zo jankerig zijn terwijl ik ook best moe ben.
nu kan de baby daar niks aan doen. die is voelt zich echt niet ok volgens mij. vanmiddag 37,5 nu net weer 38,5.

off-topic: hij is 6 maand bijna. ik ziet twee witte puntjes op tandvlees. maar voel geloof ik niks aparts. kunnen dit toch doorkomende tanden zijn? hij schommelt steeds tussen 37 en 38, nu net dus zelfs 38,5. wil nog slechter drinken als normaal. wil bijna niet slapen. fruit at hij wel goed, dit was wel aardig koud.

cursebreaker

Berichten: 11405
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 15:52

wemkelover schreef:
aan dat beide kinderen zo jankerig zijn terwijl ik ook best moe ben.
nu kan de baby daar niks aan doen. die is voelt zich echt niet ok volgens mij. vanmiddag 37,5 nu net weer 38,5.

off-topic: hij is 6 maand bijna. ik ziet twee witte puntjes op tandvlees. maar voel geloof ik niks aparts. kunnen dit toch doorkomende tanden zijn? hij schommelt steeds tussen 37 en 38, nu net dus zelfs 38,5. wil nog slechter drinken als normaal. wil bijna niet slapen. fruit at hij wel goed, dit was wel aardig koud.


Ik gok idd dat het de tandjes zijn! Iets kouds om op te knabbelen vond mijn zoontje altijd wel fijn - die had zo’n bijtring ding voor in de diepvries te leggen bv.

cursebreaker

Berichten: 11405
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 15:55

Carol_Beer schreef:
DeMolenhoek schreef:
Carol_beer: Wat snap jij niet aan droge stof (stro) + vonk (sigaret/as) = brand? Snap je het niet of wil je het niet snappen? Het maakt niet uit wat een ander wel of niet doet. Jij brengt heel de stal in gevaar. Moest jij mijn pensionklant zijn en je zou na 2 verwittigingen mij dit verder blijven flikken stonden jij en jou paard per direct op straat. Contract of niet, ik laat het leven van andere dieren en mijzelf niet in gevaar brengen door iemand die te lui is om buiten te gaan roken.


Dus? Waarom zou ik iets geven om die schijtstallen waarvoor ik wel een paarhonderd euro in de maand voor betaal? De meeste paarden staan daar tot hun enkels in de stront, waar ook niks aan gedaan wordt.
Daarnaast vind m'n paard sigarettenlucht best lekker, schijnt normaal te zijn >;)


Jouw egoïstische denkwijze is echt te bizar voor woorden! Je brengt andere dieren en mensen in levensgevaar omdat je je ergert aan de stal eigenaar (waar je ook fatsoenlijk mee in gesprek zou kunnen gaan i.p.v. op een kinderachtige manier anderen in gevaar te brengen)... geen woorden hiervoor. Ga met je paard op een eigen weide staan zodat je geen last hebt van anderen maar vooral zodat anderen niet in gevaar gebracht worden door jouw kinderachtige gedrag!!! Ongelooflijk dit. Ik hoop van ganser harte dat je van deze stal weggestuurd wordt. Je moet maar een van jouw stalgenoten zijn die met haar/zijn paard bij jou op stal staat nu: doodeng dit...
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 01-05-19 16:02, in het totaal 3 keer bewerkt

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 16:00

Carol_Beer schreef:
DeMolenhoek schreef:
Carol_beer: Wat snap jij niet aan droge stof (stro) + vonk (sigaret/as) = brand? Snap je het niet of wil je het niet snappen? Het maakt niet uit wat een ander wel of niet doet. Jij brengt heel de stal in gevaar. Moest jij mijn pensionklant zijn en je zou na 2 verwittigingen mij dit verder blijven flikken stonden jij en jou paard per direct op straat. Contract of niet, ik laat het leven van andere dieren en mijzelf niet in gevaar brengen door iemand die te lui is om buiten te gaan roken.


Dus? Waarom zou ik iets geven om die schijtstallen waarvoor ik wel een paarhonderd euro in de maand voor betaal? De meeste paarden staan daar tot hun enkels in de stront, waar ook niks aan gedaan wordt.
Daarnaast vind m'n paard sigarettenlucht best lekker, schijnt normaal te zijn >;)


Echt wat heb jij een poedersuiker mentaliteit zeg bah! Ga je schamen voor je eigen instelling ergens in een hoekje. Echt niet normaal dat je andere zo in gevaar wil brengen. Egoïstisch gedrag dit bah :r

khirshanta

Berichten: 7565
Geregistreerd: 28-08-06

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 16:35

Moderatoropmerking:
dat het onderwerp 'roken in een stal' sterke emoties losmaakt is heel begrijpelijk. Hou het bespreken hiervan echter wel netjes, op de bal, en laat krachttermen achterwege alsjeblieft.

its_daantjee
Berichten: 1914
Geregistreerd: 17-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 16:58

DezeNaam schreef:
Dat ik tegen morgen klaar moet zijn met mijn taak (examenopdracht) maar die programma's op mijn laptop niet mee willen werken... Ik moet een simpele stopmotion maken en het ging op zich eerst goed met het simpele programma 'movie maker' van Windows. Maar nu zie ik dus dat dat ding om de een of andere reden mijn foto's vergroot waardoor het gewoon niet meer klopt...

Ik word er echt gek van, heb gewoon een simpel programma nodig waar ik die beelden achter elkaar kan zetten en muziek (+eventueel tekst) toe kan voegen...


probeer open shot eens! is een videobewerkingsprogramma. gratis en werkt best fijn! genoeg filmpjes op youtube over hoe het werkt!

Dorus

Berichten: 13204
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 19:03

Dat m’n man alzenleven loopt te klagen dat z’n kever niet opschiet omdat hij geen geld heeft, naar hij besteld wel even een nieuwe laskap, omdat hij die ene die hij heeft irritant vind. Ding is nog geen minuut uit de doos of hij heeft hem al gesloopt.

Carol_Beer
Berichten: 1148
Geregistreerd: 21-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 20:27

cursebreaker schreef:
Jouw egoïstische denkwijze is echt te bizar voor woorden! Je brengt andere dieren en mensen in levensgevaar omdat je je ergert aan de stal eigenaar (waar je ook fatsoenlijk mee in gesprek zou kunnen gaan i.p.v. op een kinderachtige manier anderen in gevaar te brengen)... geen woorden hiervoor. Ga met je paard op een eigen weide staan zodat je geen last hebt van anderen maar vooral zodat anderen niet in gevaar gebracht worden door jouw kinderachtige gedrag!!! Ongelooflijk dit. Ik hoop van ganser harte dat je van deze stal weggestuurd wordt. Je moet maar een van jouw stalgenoten zijn die met haar/zijn paard bij jou op stal staat nu: doodeng dit...


Het probleem is, is dat je voor de wei nog extra moet betalen, welke praktisch nooit wordt uitgemest. Als de eigenaar wat te zeuren heeft, mag hij er ook maar voor zorgen dat die dodelijke ammoniakgassen verdwijnen. Naast dat is er geen rokersplaats, en doe ik het alleen in mijn eigen stal. Sigaret wordt gewoon gedoofd in de drinkbak dus ik snap je probleem niet?

Lieszje
Berichten: 7179
Geregistreerd: 13-10-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 20:38

Een sigaret doven in de drinkbak? :+

Dorus

Berichten: 13204
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 20:42

Sommige mensen zullen het nooit snappen. Laten we maar hopen dat er zich geen persoonlijke ongelukken voordoen mocht het toch een keer fout gaan.

Verder zou ik het op prijs stellen als dit hoofdstuk afgesloten kan worden hier in dit topic, want het komt toch niet aan.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 20:43

Ik niet weet wat er aan de hand is met me, alleen maar slapen laatste tijd en moe. Uit het niets overgeven vannacht :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 20:44

Jij staat zeker ook rustig te roken terwijl je je auto aan het volgooien bent met benzine?
Of met een kindje op schoot?
Of....nou ik kan even niets bedenken wat net zo bizar is.

Maar serieus, zo kun je niet zijn toch?

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 20:52

Ik erger me aan die eeuwige roken discussie, zij wilt graag verbrand paard en zoveel andere verbrande paarden nou veel plezier ermee :evaw:

Ook erger ik me eraan dat ik het gewoon niet rustig aan kan doen :x

Carol_Beer
Berichten: 1148
Geregistreerd: 21-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 20:55

Banyu schreef:
Ik niet weet wat er aan de hand is met me, alleen maar slapen laatste tijd en moe. Uit het niets overgeven vannacht :?


Ik dacht dat ik de enige was.. In ieder geval behoorlijke griep gehad.. Nog meer mensen?

Niobe

Berichten: 7978
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 20:59

Carol_Beer schreef:
cursebreaker schreef:
Jouw egoïstische denkwijze is echt te bizar voor woorden! Je brengt andere dieren en mensen in levensgevaar omdat je je ergert aan de stal eigenaar (waar je ook fatsoenlijk mee in gesprek zou kunnen gaan i.p.v. op een kinderachtige manier anderen in gevaar te brengen)... geen woorden hiervoor. Ga met je paard op een eigen weide staan zodat je geen last hebt van anderen maar vooral zodat anderen niet in gevaar gebracht worden door jouw kinderachtige gedrag!!! Ongelooflijk dit. Ik hoop van ganser harte dat je van deze stal weggestuurd wordt. Je moet maar een van jouw stalgenoten zijn die met haar/zijn paard bij jou op stal staat nu: doodeng dit...


Het probleem is, is dat je voor de wei nog extra moet betalen, welke praktisch nooit wordt uitgemest. Als de eigenaar wat te zeuren heeft, mag hij er ook maar voor zorgen dat die dodelijke ammoniakgassen verdwijnen. Naast dat is er geen rokersplaats, en doe ik het alleen in mijn eigen stal. Sigaret wordt gewoon gedoofd in de drinkbak dus ik snap je probleem niet?



Ahh dit is niet echt, kan me niet voorstellen dat iemand zo kortzichtig is.

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 21:20

Al het eten op social media :(. Nu heb ik zin in chocola. En ijs, en aardbeien en en en en ... -O-

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 22:09

Jikkeee schreef:
Al het eten op social media :(. Nu heb ik zin in chocola. En ijs, en aardbeien en en en en ... -O-


En bedankt. Nu wil ik dat dus ook.

Niobe

Berichten: 7978
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 22:25

Amandavd schreef:
Jikkeee schreef:
Al het eten op social media :(. Nu heb ik zin in chocola. En ijs, en aardbeien en en en en ... -O-


En bedankt. Nu wil ik dat dus ook.


Ik ook!

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 22:26

Sorry dames :(



Lonneke, door jou heb ik nu wel een liedje in mijn hoofd :'). Staan we weer quitte?