Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Ineke2

Berichten: 33073
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 06:30

Gefeliciteerd beide jarigen *\%/* Y)(^)

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 07:31

Aan mijn vriend die pannenkoeken voor mij wilt bakken als ontbijt. Superlief natuurlijk, buiten het: Schaaaat, waar kan ik nog eieren vinden. Schaaaat, waar is de koekenpan. Schaaaat, moet daar een halve liter melk in. Schaaaat, hoeveel eieren moeten daar nu in. Schaaat, waar staat de mixer. Schaaaat....

:')

wemkelover

Berichten: 4696
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: bolsward, friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 07:58

DeMolenhoek schreef:
Aan mijn vriend die pannenkoeken voor mij wilt bakken als ontbijt. Superlief natuurlijk, buiten het: Schaaaat, waar kan ik nog eieren vinden. Schaaaat, waar is de koekenpan. Schaaaat, moet daar een halve liter melk in. Schaaaat, hoeveel eieren moeten daar nu in. Schaaat, waar staat de mixer. Schaaaat....

:')


he het blijven mannen he...
Niet te hard wezen. :D :D :D :D


Ik erger me vandaag aan de oudste.
Half 5 baby wakker, waarom geen idee slaapt meestal door. Dus flesje erin. En weer terug op bed.
Jammert nog even beetje door.
5.00 oudste komt er af, ik zeg het is nog donker en heel vroeg ga maar weer slapen. Nou nee hoor.. Gewoon twee uur lang, zingen in bed, steeds eraf ect. Tot slot wordt ik even boos en begint ie weer te miepen baby ook weer wakker. Ben gewoon echt pissig op hem. Hij zorgt maar dat hij normaal en vrolijk doet vandaag want heb geen lang lontje vandaag.

Grote broer geboren op 7-7-14
Kleine broer geboren 7-11-18

Willl65
Berichten: 2197
Geregistreerd: 27-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 08:29

Svadilfari1 schreef:
Aan mezelf ; normaal heb ik diverse zenuwpijnen en train motoriek en coordinatie. Laatste tijd andere klachten spierzwakte en gewrichtspijnen, slecht slapen uitgeput voelen Zo irritant kan het niet negeren of effe mij tens kastje eraan gooien zoals bij de gewone pijn, fietsen moeizaam, in draf niet kunnen blijven zitten zonder zadel. Stom stom stom . Ook erger ik mij aan ; je ziet er niet ziek uit opmerkingen of goh maar je loopt toch goed ( ja duhhh omdat ik train train train ) en erger mij ook mbt eigen ongeduld mbt oproep ziekenhuis; zo poeh uitgezeurd en weer schop onder de kont.

Ik heb ook zware gewrichtspijnen en ik kan je een waterbed zeer aanbevelen. Ik train daarnaast ookal is het pijnlijk want als je een x oversla krijg je de pijn 3 x terug. Maar voor je nachtrust is waterbed de oplossing

deksel

Berichten: 3768
Geregistreerd: 16-10-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 09:18

Dat de site van de NS niet wil doorladen en ik te lui ben om naar boven te lopen voor mijn telefoon :Y).

Eerlijkheid duurt het langst. Daarom zijn sommige mensen zo snel klaar. :D

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 09:29

Iemand doen naast me is komen zitten in de trein en echt ontzettend naar zweet stinkt. Het is mega druk dus kan ook niet ergens anders gaan zitten |o

When I thought it was over God sent an angel to help us out. He gave us direction, showed us how to make it last for that long journey ahead

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 09:38

Dat het uitzendbureau en het bedrijf waar ik werk zo omslachtig doen.

iirrssjjee

Berichten: 5933
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 09:56

DeMolenhoek schreef:
Aan mijn vriend die pannenkoeken voor mij wilt bakken als ontbijt. Superlief natuurlijk, buiten het: Schaaaat, waar kan ik nog eieren vinden. Schaaaat, waar is de koekenpan. Schaaaat, moet daar een halve liter melk in. Schaaaat, hoeveel eieren moeten daar nu in. Schaaat, waar staat de mixer. Schaaaat....

:')


De mijne wilt wel eens heel lief de vaatwasser uitruimen. Waar moet dit, waar hoort deze? Welk kastje moet die? (Sidenote, wonen hier inmiddels 2 jaar, indeling is nog nooit veranderd... maar hee, het idee is lief :+ )

Jolien87

Berichten: 17396
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 10:03

iirrssjjee schreef:
DeMolenhoek schreef:
Aan mijn vriend die pannenkoeken voor mij wilt bakken als ontbijt. Superlief natuurlijk, buiten het: Schaaaat, waar kan ik nog eieren vinden. Schaaaat, waar is de koekenpan. Schaaaat, moet daar een halve liter melk in. Schaaaat, hoeveel eieren moeten daar nu in. Schaaat, waar staat de mixer. Schaaaat....

:')


De mijne wilt wel eens heel lief de vaatwasser uitruimen. Waar moet dit, waar hoort deze? Welk kastje moet die? (Sidenote, wonen hier inmiddels 2 jaar, indeling is nog nooit veranderd... maar hee, het idee is lief :+ )


Mijn ex heeft er een handje van om dat soort dingen op het aanrecht te laten staan, in plaats van het te vragen of de moeite te nemen om zelf op zoek te gaan naar de juiste plek.
Hetzelfde doet hij met dingen waar hij een trapje voor nodig heeft, die laat hij ook staan. _-:(

Dorus

Berichten: 13193
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 12:18

iirrssjjee schreef:
DeMolenhoek schreef:
Aan mijn vriend die pannenkoeken voor mij wilt bakken als ontbijt. Superlief natuurlijk, buiten het: Schaaaat, waar kan ik nog eieren vinden. Schaaaat, waar is de koekenpan. Schaaaat, moet daar een halve liter melk in. Schaaaat, hoeveel eieren moeten daar nu in. Schaaat, waar staat de mixer. Schaaaat....

:')


De mijne wilt wel eens heel lief de vaatwasser uitruimen. Waar moet dit, waar hoort deze? Welk kastje moet die? (Sidenote, wonen hier inmiddels 2 jaar, indeling is nog nooit veranderd... maar hee, het idee is lief :+ )

Ik wou dat hij dat deed. Die van mij stopt het gewoon ergens weg waar plek is.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 12:45

Dat het meivakantie is en ik dus volgende week pas te horen krijg of ik de 21+ test heb gehaald. Duuuurrtttt veereeeeeeelllllll teeeeeeeeeeeeee laaaaaaaaaaaannnnnnngggggg!!!! Ik trek dit niet |o

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Independence
Berichten: 1377
Geregistreerd: 05-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 12:54

Dat ik me vandaag zo verloren voel

xPabloBokt

Berichten: 9337
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-19 13:15

Dat ik het idee heb dat de belangrijkste muur in de hele woonkamer niet goed opdroogt en het dus gewoon vet vlekkerig blijft. Klote verf en klote nieuwbouw muren zuigen letterlijk m'n geld op |o

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?

Carol_Beer
Berichten: 1148
Geregistreerd: 21-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 13:21

fohadie schreef:
ierusju schreef:
Was jij ook degene die boos werd toen je werd aangesproken, toen je in de deuropening van de trein aan het roken was?
Misschien moet je even bedenken dat de as van jouw sigaret sto in de fik kan laten vliegen als je IN de stal staat te roken.
Daarbij is de stal niet van jou, maar alsnog van de stal eigenaar ;)



Jep, is dezelfde. Ik snap niet dat iemand zo dom kan zijn. |o Echt, een vonk in het stro of hooi en je kan jezelf wel voor de kop slaan. Maar goed, lekker roken in je stal, dan niet janken als er brand komt. Daar vraag je dan ook echt om.

Sorry voor mijn botte antwoord, maar tegen zoveel domheid kan ik niet op!


UuUUh..?
Die flapdrol van een staleigenaar beloofd elke dag de stal schoon te maken, terwijl het onderhand meer iedere week is? Hij houdt zich niet aan de regels, goed, dan steek ik er nog gewoon eentje op :P


__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 13:28

Dus omdat hij niet schoonmaakt, is het oké dat jij de hele stal in gevaar brengt? Mijn hemel wat een denkwijze :')

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 13:34

Carol_beer: Wat snap jij niet aan droge stof (stro) + vonk (sigaret/as) = brand? Snap je het niet of wil je het niet snappen? Het maakt niet uit wat een ander wel of niet doet. Jij brengt heel de stal in gevaar. Moest jij mijn pensionklant zijn en je zou na 2 verwittigingen mij dit verder blijven flikken stonden jij en jou paard per direct op straat. Contract of niet, ik laat het leven van andere dieren en mijzelf niet in gevaar brengen door iemand die te lui is om buiten te gaan roken.

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 13:34

Carol_Beer schreef:
UuUUh..?
Die flapdrol van een staleigenaar beloofd elke dag de stal schoon te maken, terwijl het onderhand meer iedere week is? Hij houdt zich niet aan de regels, goed, dan steek ik er nog gewoon eentje op :P


En dat je stal af kan fikken boeit je niet?

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Carol_Beer
Berichten: 1148
Geregistreerd: 21-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 13:41

DeMolenhoek schreef:
Carol_beer: Wat snap jij niet aan droge stof (stro) + vonk (sigaret/as) = brand? Snap je het niet of wil je het niet snappen? Het maakt niet uit wat een ander wel of niet doet. Jij brengt heel de stal in gevaar. Moest jij mijn pensionklant zijn en je zou na 2 verwittigingen mij dit verder blijven flikken stonden jij en jou paard per direct op straat. Contract of niet, ik laat het leven van andere dieren en mijzelf niet in gevaar brengen door iemand die te lui is om buiten te gaan roken.


Dus? Waarom zou ik iets geven om die schijtstallen waarvoor ik wel een paarhonderd euro in de maand voor betaal? De meeste paarden staan daar tot hun enkels in de stront, waar ook niks aan gedaan wordt.
Daarnaast vind m'n paard sigarettenlucht best lekker, schijnt normaal te zijn >;)

Independence
Berichten: 1377
Geregistreerd: 05-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 13:43

Carol_Beer schreef:
DeMolenhoek schreef:
Carol_beer: Wat snap jij niet aan droge stof (stro) + vonk (sigaret/as) = brand? Snap je het niet of wil je het niet snappen? Het maakt niet uit wat een ander wel of niet doet. Jij brengt heel de stal in gevaar. Moest jij mijn pensionklant zijn en je zou na 2 verwittigingen mij dit verder blijven flikken stonden jij en jou paard per direct op straat. Contract of niet, ik laat het leven van andere dieren en mijzelf niet in gevaar brengen door iemand die te lui is om buiten te gaan roken.


Dus? Waarom zou ik iets geven om die schijtstallen waarvoor ik wel een paarhonderd euro in de maand voor betaal? De meeste paarden staan daar tot hun enkels in de stront, waar ook niks aan gedaan wordt.
Daarnaast vind m'n paard sigarettenlucht best lekker, schijnt normaal te zijn >;)

Blijkbaar geef je dan ook niks om de dieren en ook niet om je eigen paard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 13:43

Dus jij fikt liever de paarden van een ander en die van jou op omdat jij een peuk wilt roken? Lekker persoon ben jij. Heb je ze wel op een rij?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-05-19 13:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Niobe

Berichten: 7972
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 13:44

Carol_Beer schreef:
DeMolenhoek schreef:
Carol_beer: Wat snap jij niet aan droge stof (stro) + vonk (sigaret/as) = brand? Snap je het niet of wil je het niet snappen? Het maakt niet uit wat een ander wel of niet doet. Jij brengt heel de stal in gevaar. Moest jij mijn pensionklant zijn en je zou na 2 verwittigingen mij dit verder blijven flikken stonden jij en jou paard per direct op straat. Contract of niet, ik laat het leven van andere dieren en mijzelf niet in gevaar brengen door iemand die te lui is om buiten te gaan roken.


Dus? Waarom zou ik iets geven om die schijtstallen waarvoor ik wel een paarhonderd euro in de maand voor betaal? De meeste paarden staan daar tot hun enkels in de stront, waar ook niks aan gedaan wordt.
Daarnaast vind m'n paard sigarettenlucht best lekker, schijnt normaal te zijn >;)


Ben je nou serieus of ben je een schoolvakantietrol?

Britta31

Berichten: 13100
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 13:44

Stop dan met roken en ga met het geld wat je extra hebt je paard verhuizen. Of inderdaad toch een vakantie trol.

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

Nyaleti

Berichten: 6056
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 13:45

Het staat in een officieel regelement van paardenhouderij dat je binnen niet mag roken (omdat het ronduit achterlijk en belachelijk is ). Ik hoop echt dat een stalgenoot de eigenaar hier op aanspreekt, dan sta je zo op straat :))

Denk trouwens dat ze hier op in gaat voor lekker wat aandacht, want denk dat iedereen wel begrijpt dat zoiets levensgevaarlijk is.

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 13:45

Ineke2 schreef:
Gefeliciteerd beide jarigen *\%/* Y)(^)

Dankjewel! :D en gefeliciteerd Schuur :)

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 13:48

Dat ik tegen morgen klaar moet zijn met mijn taak (examenopdracht) maar die programma's op mijn laptop niet mee willen werken... Ik moet een simpele stopmotion maken en het ging op zich eerst goed met het simpele programma 'movie maker' van Windows. Maar nu zie ik dus dat dat ding om de een of andere reden mijn foto's vergroot waardoor het gewoon niet meer klopt...

Ik word er echt gek van, heb gewoon een simpel programma nodig waar ik die beelden achter elkaar kan zetten en muziek (+eventueel tekst) toe kan voegen...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AngeliqueB, boeflover, friezenfan2, Googlebot, Joy_Mennings, Ladypronk, Liselot, LWDaisy, neline11, sterregoud, winnetou4502, xxxmh, YandexBot en 106 bezoekers