Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 23:12

Soms toch wel aan de onzekerheid van mn mams :( Ik ben er voor je.. laat me/ons toch gewoon toe. Het is nu eenmaal zo als het is dus we kunnen het beter omarmen dan er tegen te vechten.

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 23:24

Aan de rotzak die bij een 70 weg met 120 de bocht om kwam sjezen waardoor ik hem te paard enkel op het allerlaatste moment zag, net kunnen stoppen in allerijl en die gek reed bijna de neus van mijn paard eraf terwijl de passagier zijn middenvinger opstak naar ons. De sloot is niet ver, rij er alsjeblieft gewoon in en maak plaats voor leukere mensen :wave:

Dorus

Berichten: 13204
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 00:08

Dat de fysio mij vanmiddag mishandeld heeft en ik nou niet bepaald het idee heb dat het ook maar enige verbetering met zich meegebracht heeft.

En dat die stijve nek zo’n impact heeft op m’n concentratie vermogen. Vandaag maar driekwart dag op het werk aanwezig geweest en maar voor effectief een halve dag werk heb kunnen verrichten. En de halve avond heb liggen slapen.

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 00:37

oomens schreef:
Nou ja, zolang je nog in staat bent veilig een auto te besturen, is het simpelweg gebruikt hebben van lachgas niet iets waarvoor ze je mogen bestraffen. Ze zullen dan toch echt moeten aantonen dat jij in dat specifieke geval een gevaar bent.

Dat, wanneer je lachgas gebruikt is dat effect meteen ook weer weg. Maar het is natuurlijk anders als tijdens autorijden gebruik er van maken!

Kairos
Berichten: 2707
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 10:49

Het feit dat mijn account op een spel dat ik lange tijd niet meer heb gespeeld is gehackt(ga ik vanuit, want als je het niet verteld hebt en ze dus en achter je e-mail zijn gekomen en achter je wachtwoord), maar het geeft niet bepaald een veiligheidsgevoel, want ze konden dus ook een tijdje in mijn e-mail :X Gelukkig een e-mail die ik vaak voor spelletjes gebruikte, but still.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 13:58

De oudere idioot die net tegen me schreeuwde "Het is geen Engeland, truus!" vanuit zijn auto omdat hij mij (op mn fiets, van rechts voor hem) bijna om ver reed OP het fietspad wat hij moest kruisen vanuit de weg waar hij uit kwam...
Hou lekker even je gemakje, mafkees :evaw:

hagelslag
Berichten: 8999
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 14:57

Verladespoor 2 is defect/ word eindelijk na 8 weken gerepareerd

Morgen is in duitsland een feestdag dus vandaag is meer als genoeg voer weg te brengen. Maar precies vandaag moet dat ding gerepareerd _-:(

Myfairytale
Berichten: 5384
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 15:13

Dat we eigenlijk best heel goed nieuws hebben gekregen, maar toch ook weer een mini-beetje teleurgesteld zijn. Waarom niet gewoon alleen maar blij?... 8)7

Edit: Misschien moet alles eerst even bezinken.
Laatst bijgewerkt door Myfairytale op 30-04-19 15:23, in het totaal 1 keer bewerkt

_classic

Berichten: 1246
Geregistreerd: 13-01-14
Woonplaats: Friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 15:19

Ik erger me aan alles momenteel -:(-

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 15:45

Dat alles maar gaat om dat poedersuiker vanavond

Waarom zouden een stel mannen die denken dat ze doodgaan als een grasspriet ze aanraakt , terwijl ze achter een balletje aan hollen. Een man in een zebra pak met een fluit holt mee en dat anderhalf uur lang zo belangrijk zijn |o

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 15:47

Mensen die echt heel laag bieden op Marktplaats. Echt drie keer onder de vraagprijs.
Echt serieus mensen... :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 15:53

Aan de vriendin van mijn vader haar opmerking op dat wij een caravan niet hadden kunnen kopen omdat iemand ons voor was: ‘Misschien maar best, dan hebben jullie meer tijd om het geld bij elkaar te krijgen.’

Dus jij weet wat op onze rekeningen staat? Heb langs mijn neus weg gezegd dat dat zeker geen probleem is en wij een veelvoud daarvan hebben staan. Trut, waarmee bemoei jij jou?

Ze kon dat moeilijk geloven :+ Nou dag dan :evaw:

Niobe

Berichten: 7978
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 16:21

Rebecca schreef:
Dat alles maar gaat om dat poedersuiker vanavond

Waarom zouden een stel mannen die denken dat ze doodgaan als een grasspriet ze aanraakt , terwijl ze achter een balletje aan hollen. Een man in een zebra pak met een fluit holt mee en dat anderhalf uur lang zo belangrijk zijn |o



Urgh ja.
Bij mij op kantoor waar ze normaal zitten te theeleuten (de hele dag) over receptjes en kindertjes en andere burgerlijke dingetjes, gaat het nu ook telkens over voetbal. Alsof de toekomst van de wereld bepaald wordt.
Ik wil ander werk :')

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 16:30

Aan een pakje dat de postbode weigert te brengen. Zeggen dat we twee keer niet thuis waren terwijl wij de hele dag wel thuis in de woonkamer zaten... Niet eens een afwezigheidsbriefje, niks. Ik wacht al een week op dat pakje, en nu plots is het weer van 'ze leveren vandaag' naar 'je was niet thuis' gegaan. Dat ze het steken waar de zon niet schijnt... Het was duur genoeg, als ze het verloren zijn mogen ze het betalen.

Niobe

Berichten: 7978
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 16:33

Kirania schreef:
Aan een pakje dat de postbode weigert te brengen. Zeggen dat we twee keer niet thuis waren terwijl wij de hele dag wel thuis in de woonkamer zaten... Niet eens een afwezigheidsbriefje, niks. Ik wacht al een week op dat pakje, en nu plots is het weer van 'ze leveren vandaag' naar 'je was niet thuis' gegaan. Dat ze het steken waar de zon niet schijnt... Het was duur genoeg, als ze het verloren zijn mogen ze het betalen.


Heb je goed gecontroleerd of het ingevoerde afleveradres helemaal klopt? Ik heb op die manier ook al eens een klacht ingediend bij postnl, maar bleek dat ik mijn oude postcode nog had ingevuld..

fohadie
Berichten: 4291
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 16:35

Rebecca schreef:
Dat alles maar gaat om dat poedersuiker vanavond

Waarom zouden een stel mannen die denken dat ze doodgaan als een grasspriet ze aanraakt , terwijl ze achter een balletje aan hollen. Een man in een zebra pak met een fluit holt mee en dat anderhalf uur lang zo belangrijk zijn |o



Hier ook mijn ergenis. 1x in de 2 weken op dinsdagavond doen mijn man en ik pubquiz. Die gaat natuurlijk niet door vandaag want:Voetbal op groot scherm. Leuk joh, voor je vaste gasten die altijd 1x per week meedoen. Kies er dan voor dat degene die voetbal willen kijken ergens anders heen gaan zodat de quiz wel door gaat. (Er doen genoeg niet voetballiefhebbers mee.)

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 16:49

Dat onze ene hond blijkbaar gaat bijten, wanneer iemand gilt >;)
Ja dat gaat eens even niet door :wave:

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 16:51

@Niobe, yep, al drie keer gecheckt zelfs... Al tig pakjes geleverd hier met dit adres. Volgens mij moet het van een depot komen dat niet weet dat er twee straten zijn die dezelfde naam hebben, maar de ene noemt ...laan en de andere ...straat. Beetje belachelijk want de gps geeft gewoon altijd het juiste adres aan. :(

Niobe

Berichten: 7978
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 16:54

Kirania schreef:
@Niobe, yep, al drie keer gecheckt zelfs... Al tig pakjes geleverd hier met dit adres. Volgens mij moet het van een depot komen dat niet weet dat er twee straten zijn die dezelfde naam hebben, maar de ene noemt ...laan en de andere ...straat. Beetje belachelijk want de gps geeft gewoon altijd het juiste adres aan. :(



Ahh dat is helemaal crap!

xPabloBokt

Berichten: 9377
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-19 16:58

Coconut schreef:
Mensen die echt heel laag bieden op Marktplaats. Echt drie keer onder de vraagprijs.
Echt serieus mensen... :=


Zoiets heb ik ook gehad, 2 keer van dezelfde persoon. Paar keer zelf de prijs verlaagd, maar hij zat in de eerste instantie onder de vraagprijs. Ging hij mee zijn bod verlagen elke keer als ik de vraagprijs wat omlaag dedd.. nee ik wil er nog steeds minimaal x bedrag voor :') ga weg.

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 17:12

xPabloBokt schreef:
Coconut schreef:
Mensen die echt heel laag bieden op Marktplaats. Echt drie keer onder de vraagprijs.
Echt serieus mensen... :=


Zoiets heb ik ook gehad, 2 keer van dezelfde persoon. Paar keer zelf de prijs verlaagd, maar hij zat in de eerste instantie onder de vraagprijs. Ging hij mee zijn bod verlagen elke keer als ik de vraagprijs wat omlaag dedd.. nee ik wil er nog steeds minimaal x bedrag voor :') ga weg.


Wauw, echt :') Je moet het lef maar hebben...

@Niobe, ja... :(

Eventjes snel nog een ergernis - het akkoord hebben van je papa dat hij mee helpt met het bouwen van het schuilhok (Ik weet immers weinig over bouwen) dat deze week rond moet zijn (het zijn steenschotten, geen supergroot ding, het is letterlijk een rechthoek) en hij telkens zegt "We hebben dit dit en dit nodig en ik weet waar die dingen zitten maar dan moet ik eerst die giga rommel opruimen hier". Waarop ik zeg "We hebben niet nog een maand de tijd, we gaan gewoon een nieuwe stift halen en sergeanten" en hij zegt dat dat zonde is. Vervolgens zet hij zich terug neer aan tafel en doet.. niks. :')

Kijk, ofwel ga je die spullen nieuw halen, ofwel weet je zeker dat je die 'rommel' binnen dit en drie uur kan opruimen en het dan ook nog vindt. Doe niet gek, het is een stomme stift... -O- Ik doe dan zoveel moeite om dat schuilhok op tijd hier te krijgen, geen fouten te krijgen, zorgen dat de levering en communicatie met de nieuwe huurbaas goed verloopt... En regelingen treffen voor het hooi zodat we net toekomen tot de verhuis, en dan dit. Ik word gek, echt gek. -O-

Nyaleti

Berichten: 6111
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 17:16

Dat ik mijn kleine ergernissen over het werk niet kwijt kan hier omdat ik in de paardenwereld werk en niet wil dat bekende slecht gaan denken :+ :=

Carol_Beer
Berichten: 1148
Geregistreerd: 21-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 17:17

Hier weer even een lijstje van ergernissen:
1. Oogontsteking is nog steeds niet over
2. M'n kat had gezeken over de vloer voor de koelkast
3. Speakers wilden niet aansluiten op de computer, totdat ik ontdekte dat ik ze in het VERKEERDE gaatje had gedaan..
4. Gillende poedersuiker op straat
5. Mensen die zeiken dat je niet BIJ JE EIGEN PAARD op stal mag roken
6. Kop gestoten aan houten steunbalk
7. Een tekening waar ik een dag aan heb gewerkt is alsnog mislukt

Dit was ff mn lijstje voor vandaag :')

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 18:10

Dat ik mij met mn bedrijfsuitje gisteren heel eenzaam voelde..

Sophie_Wind

Berichten: 828
Geregistreerd: 05-03-17
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 18:12

Carol_Beer,
1. stom oog
2. kattenzeik is om van te kotsen
3. al die rondslingerende gaten ook altijd
4. poedersuiker poedersuiker
5. stomme mensen
6. poedersuiker steunbalken, veel te veel overlast bezorgen die
7. stomme tekening

:(:) moeilijk moeilijk allemaal